waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Thursday, August 5, 2010
Tenang dan Sabar dalam Kekayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia.
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769




.
.
.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.
Kursus Pola 38 di Jb pada Ahad 17 Oktober 2010; 9 pagi - 5 petang. Boleh daftar dengan Lynjb (019 755 6102).
.
Maklumbalas SMS - Doa hari2 orang hantar duit:
"Hari2 best airini ada sorg dato join 5 unit. 3 hari lps isteri dato join 5 unit. mggu lps kwn sy join 30 unit. Arini ada 15 unit. Hari2 doa org antr duit. best btl ilmu mtfzk nie".
Siapakah pengirim SMS ini kepada saya? Tentunya Lynjb (019 7556102). Begitulah doa Lynjb - tepat dan jelas - mohon orang hantar duit hari-hari! Tapi kenalah ada laluan dimana orang boleh hantar duit hari-hari. Seperti Lynjb dengan beberapa projeknya itu memang membolehkan orang hantar duit hari-hari. Oleh itu, jika anda nak dapat duit selalu, perlulah;
1) ada laluan atau asbab untuk duit untuk masuk.
2) berdoa di tempat di mana transaksi duit itu masuk. Seperti Lynjb berdoa di pejabat beliau sememangnya di situlah transaksi duit masuk berlaku.
.

Worksyop Jualan dan Networking di Seksyen 7 Shah Alam pada 7 Ogos yang lalu - Sesi 1 Kenali Potensi Pasaran. Sesi seterusnya iaitu Sesi 2 Kenali Arah Kejayaan pada 14 Ogos 2010 jam 2.15 ptg - 4.15 petang. Yuran RM50. Dijemput hadir untuk pelajari Teknik Arah pula nanti. Daftar Puan Suraya: 012 318 5523
.
Di dalam worksyop ini didapati peserta-peserta barulah sedar terdapat peluang pasaran yang belum diterokai atau salah teroka. Worksyop ini membantu anda betulkan pasaran anda dan apabila digabungkan dengan arah kejayaan nanti, ianya bakal beri lonjakan dalam jualan dan networking anda.
.
.
.
Perkahwinan Merana: Tiga hari lepas saya bertemu dengan seorang client wanita di KL untuk sesi konsultansi dan satu perkara yang dibincangkan ialah perihal rumahtangga beliau yang sangat bergolak selepas berkahwin 5 tahun. Apa taknya, si suami yang dicintainya telah berkahwin satu lagi dengan alasan si isteri itu tidak lagi bekerja untuk si suami gunakan nama untuk buat pinjaman bank bagi perniagaannya. Si suami itu sebelum ini menggunakan nama si isteri itu sebelum ini dengan hutang bank mencecah RM80 ribu ringgit dan mahkamah dah panggil si isteri beberapa kali untuk tindakan undang-undang. Barulah kini si isteri sedar bahawa selama ini beliau terperangkap dalam situasi ini, walaupun masih sayangkannya tetapi si suami sukar untuk dipujuk membantu dalam perihal ini dan tiada lagi makna perkahwinan melainkan terpaksa berpisah.
.
Dari metafizik pernomboran di dapati pasangan ini TIDAK MENEPATI kedua-dua kelayakan yang diperlukan iaitu Kasih Dua Hala (Understanding) dan Gam Ikatan (Bonding). Kedua-dua teknik ini adalah ciptaan cikgu Eddy Rosyadie, satu-satunya di dunia di sini, yang kini digunakan oleh ramai kaunselor. Oleh itu, amat eloklah anda pelajari kaedah berkaitan Jodoh, untuk diri anda yang belum berumahtangga atau yang telah berumahtangga untuk perbaiki situasi atau tambah pengetahuan, atau untuk anak-anak anda nanti mahupun sebagai kaunselor. Kini, dalam media dah banyak sangat cerita tentang artis-artis terkenal menghadapi masalah perkahwinan, jadi elok sangat belajar kaedah metafizik pernomboran untuk kembalikan maruah institusi perkahwinan yang baik.
.
Dijemput hadir Worksyop Teknik Jodoh pada 15 Ogos di Meru, Klang dari 9 pagi - 3 petang. Yuran RM100 sahaja dan dapat pelbagai teknik termasuk teknik terbaru ciptaan cikgu Eddy Rosyadie untuk kenali jodoh anda dari tarikh lahir dan nama anda. Daftar: SMS taip JD dan hantarkan ke 016 624 9666. Bayaran di sana nanti. Jumpa di sana!
.

Seorang lagi peserta kursus sains metafizik pernomboran bimbingan Cikgu Eddy Rosyadie yang kini bergiat aktif dalam perniagaan berasaskan perubatan. Dato' Dr Norazmadinaz - sila rujuk majalah JUTAWAN terbaru bulan Ogos 2010. Teringat saya bertemu beliau lebih kurang 4 tahun lalu mempelajari kaedah tarikh lahir bersama saya dan tidak silap saya tahun lepas beliau ada hadir di kursus saya di Shah Alam pula.


Jelas menunjukkan kaedah pernomboran metafizik adalah satu cabang ilmu yang sangat berguna di dalam perniagaan mahupun kehidupan. kepada individu yang baru kenali saya, setakat ini beberapa individu terkenal telah pelajari kaedah saya seperti;

Dr Azizan Osman (tahun 2006)

Prof Dato' Dr Ibrahim Ahmad

Dato' Dr Roslizam

Dato' Dr Norazmadinaz

dan ramai lagi para Dato' dan Datin serta orang awam juga. Syukur, perjuangan saya lebih 5 tahun membuahkan hasil yang baik. Kini, giliran anda pula anda saya transformasikan berjaya!

.
"Ada sebab-sebab kenapa setiap dari kita dilahirkan. Kita mesti mencari sebab-sebab itu" - The Last Airbender.
.
"Bulan dan Matahari adalah petunjuk utama tentang keseimbangan. Tenaga Yang dan Yin, begitulah Tenaga Bulan dan Matahari untuk mengimbangi kehidupan di bumi. Maka gunakanlah tenaga Yang dan Yin untuk mengimbangi kehidupan anda di muka bumi ini" - Eddy Rosyadie
.
Apakah anda Sun atau Moon? Atau Kedua-duanya? Apakah elemen anda Tenaga Yang (Matahari) atau Tenaga Yin (Bulan)? Lihat Graf Hayat anda untuk Zon Main Structure. Saya adalah adalah Main Structure Sun manakala ada yang Main Structure Moon, tetapi ada juga yang memiliki kedua-dua Main Structure Sun dan Moon. Jika anda begini, bermakna anda perlu imbangkan tenaga anda sebaiknya untuk hidup yang lebih tenang, bahagia, tenteram, kaya dan sihat. Gunakan tenaga Yang atau Yin dengan baik. Mereka individu Main Structure Sun atau Moon dikatakan sebagai sumber tenaga - jika anda perlukan kesegaran tenaga Yang yang dinamik, dapatkan dari individu Main Structure Sun, dan anda juga perlukan ketenangan tenaga Yin yang menyenangkan, dapatkan dari individu Main Strcture Moon. Tetapi, individu Main Structure Sun atau Moon perlulah tahu bagaimana untuk menggunakannya! Nanti workshop Tenaga Yang atau Yin dari Main Structure Sun atau Moon.
.
Mini Worksyop Potensi Jualan dan Networking 7 Ogos Shah Alam - RM50: Kelas pertama akan bermula pada Sabtu ini 7 Ogos di Shah Alam jam 2 petang - 4 petang. Kelas pertama ini adalah untuk kenali potensi pasaran anda. Yuran cuma RM50. Ramai orang menyatakan rezeki kita telah ditetapkan oleh Yang Maha Kuasa, tetapi apakah yang ditetapkan itu? Lain orang lain pasarannya kerana Yang Maha Kuasa Maha Adil, bukan semua orang kena pergi pasaran yang sama. Ada orang pola 426, ada pula pola 595 manakala ada orang pola 459. Jadi, itulah petunjuk utama tentang siapakah pelanggan anda yang mudah anda buat network atau sales. Ini memudahkan anda untuk buat sales dan seterusnya mendapat pulangan yang banyak. Percuma untuk peserta kelas 7 Ogos: waktu berdoa untuk 7 Ogos - pola 769 dan 4 angka 6 - kekayaan dan jutawan!
.
Daftar: Puan Suraya 012 318 5523.Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam - baris belakang hujung sekali dari pejabat WHR. Berdekatan Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang. Akses mudah menggunakan Lebuhraya Persekutuan atau Lebuhraya NKVE. Sila lihat jadual di beberapa perenggan di bawah ini untuk jadual kelas mingguan.
.
Maklumbalas testimoni peserta kursus: Seorang peserta kursus dari menelefon saya menyatakan bahawa software kiraan jam sangat menghasilkan pulangan yang baik. Salah satu pengalaman beliau apabila untuk satu graf jam yang tinggi, beliau membantu rakannya mendapat hasil RM40,000 dan beliau mendapat komisen RM1,000 daripadanya (datang kursus RM200 sahaja tapi dapat pulangan RM1,000 - mesti berbaloi tu!).
.

Kursus Pola 38: Terdapat satu ayat (dua perkataan) yang sering umat Islam sebut setiap hari boleh dikatakan sepanjang masa dan ianya memang hebat...ianya berada pada pola angka 38 - padanlah jika umat Islam menyebut perkataan ini boleh meningkatkan frekuensi kejayaan lebih baik, malah kejahatan seperti syaitan juga boleh menjauhkan diri! Nantikan jawapan di kursus Pola 38 dan di kursus itu anda akan berlatih menyebut perkataan itu dengan penuh emosi (4 jenis emosi air, api, tanah, angin) untuk menghasilkan frekuensi tenaga yang bagus supaya hidup anda lebih tenteram, bahagia, kaya dan sihat.
.
Worsyop Teknik Jodoh 15 Ogos: Kepada yang telah berdaftar tq, pengesahan akan dihantar nanti. Yang belum mendaftar bolehlah SMS taip JD dan hantarkan ke 016 624 9666.
Tempat: No 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru, Jln Meru, Klang.
Masa: 9 pagi - 3 petang.
Yuran: RM100 bayaran di sana nanti.
Pelajari teknik perihal jodoh, masalah jodoh serta mengatasinya atau mendapatkannya dengan cara baik, daripada cara metafizik pernomboran. Sila bawa maklumat waktu/ jam anda dilahirkan juga nanti. Jumpa di sana!
.
Waktu Berdoa Lailatul Qadar: Insyallah pada tahun ini, kita akan mencuba sesuatu yang baru iaitu mencari waktu berdoa Lailatul Qadar. Setelah kajian selama 3 tahun, kita mendapat satu kesimpulan awal yang boleh dijadikan panduan. Diminta peminat dan pengamal metafizik serta kumpulan Makrifat dapat membantu saya memastikan penemuan ini adakah betul atau perlu diperbaiki. Nantikan waktu-waktu berdoa berpotensi Lailatul Qadar yang akan diumumkan di sini. Satu petunjuk menarik ialah daripada Surah Lailatul Qadar tentang fenomena diturunkan malaikat untuk menyelesaikan semua urusan (min kulli amr), kemungkinan ini adalah petunjuk Great Entertainer + Great Assistant, mungkin kita boleh gunakan ikhtiar ini memohon bantuan Yang Maha Kuasa memberikan kita bantuan tambahan (malaikat @ energi) di muka bumi ini untuk menyelesaikan pelbagai urusan dan masalah hidup kita di kala energi kita ini yang sedia ada yang sedang lemah dalam gaung atau turun negatif memerlukan bantuan tambahan luaran. Insyallah, nantikan kemunculannya untuk membantu anda!
.
Soal&Jawab:

S: Saya telah beberapa kali mendapatkan waktu doa kekayaan dari tuan dan telah pun berdoa sepertimana di sarankan pada waktunya, tetapi hingga sekarang, tiada hasil lumayan atau jutawan? Apa yang perlu saya buat lagi untuk saya keluar dari masalah bebanan hutang yang berat sekarang ini?
.
J: Waktu berdoa adalah satu ikhtiar tambahan disamping berdoa dengan pelbagai cara serta berusaha pelbagai cara. Terdapat beberapa faktor yang mungkin menyebabkan doa anda itu tidak mendatangkan hasil, tetapi yang pentingnya saudara sudah berikhtiar berdoa, walau apa pun faktor menghalang, sekurangnya saudara telah mulakan langkah yang baik. Ada beberapa lagi langkah-langkah seterusnya untuk dilaksanakan supaya doa anda lebih berhasil dan perlu dipastikan saudara sudah berada dalam landasan yang betul. Sebenarnya saudara perlu gabungkan dengan ilmu dan usaha serta bersabar. Seperkara lagi, kita kena periksa "spesifikasi" anda. Ada orang dilahirkan sebagai Weatlh Great Martial Artist_AF, iaitu memang terpahat dalam dirinya sukar nak kaya, oleh itu perlu dilakukan proses "pembersihan" dahulu untuk memberi laluan yang lebih mudah untuk kaya atau jutawan. Hadirlah kursus saya atau konsultansi untuk dapatkan penjelasan tentang strategi-strategi yang sesuai digunakan untuk mendapatkan hasil yang lebih cepat.
.

S: Saya sering mengalami kekecewaan dalam hidup dengan masalah perkahwinan, kerjaya, keluarga dan sebagainya. Apa cara paling mudah untuk saya berubah?.
.
J: Untuk terus berubah memang ada cara terapi yang boleh diamalkan, namun kos terapi agak mahal, kerana itulah saya belum mendedahkan kepada umum. Saudari boleh mulakan dengan tingkatkan kesedaran, seterusnya keyakinan dan kekuatan dalaman diri, tambah ilmu, berdoa - itu adalah jalan paling murah namun ambil masa sedikit panjang, tetapi sekurang saudari sudah melangkah untuk berubah. Mengerti tentang tujuan anda dilahirkan boleh memberikan kesedaran bahawa kita dilahirkan adalah untuk melaksanakan sesuatu amanah dan jika kita tahu cara menyelesaikannya hidup anda tidak lagi dalam kekecewaan sahaja.

Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu (.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor dan sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (0192676727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.
.

Samazon Energy Booster: Tempah sekarang RM696 di Admin URD di telefon 016 2163796 dan untuk dapatkan nama agen jualan URDWORLD berdekatan anda


















.
MINI WORKSHOP POTENSI SALES & NETWORKING DI SHAH ALAM:
SETIAP SABTU 2 pm - 4 pm.
Yuran: RM50 setiap hadir kelas (RM50 x 6 = RM300)
Diskaun 10% jika bayar sekaligus (RM270)
Ahli Ads4bucks bayar RM250 sahaja untuk bayaran terus.
.
Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam - baris belakang hujung sekali dari pejabat WHR. Berdekatan Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang. Akses mudah menggunakan Lebuhraya Persekutuan atau Lebuhraya NKVE.
Daftar: Puan Suraya 012 318 5523.
.
Sesi 1: 7 Ogos: Kenali Diri dari Potensi Kekayaan

Sesi 2: 14 Ogos: Strategi Arah Kejayaan
Sesi 3: 21 Ogos: Teknik Hari dan Jam Menguntungkan
Sesi 4: 28 Ogos: Teknik kenali Prospek dari nama, no plet kereta, no handphone
Sesi 5: 4 Sept : Teknik Bina Downline berkesan
Sesi 6: 25 Sept : Teknik Kumpulan Rangkaian Sentiasa Maju.
.
Workshop ini adalah tahap asas, jadi ianya sesuai untuk individu yang baru mahu pelajari kaedah ini, terutamanya menggunakan teknik pernomboran dalam bidang berkaitan sales dan networking seperti MLM, jualan, pemasaran dan seumpamanya. Juga dijemput peserta kursus lama untuk mengulangkaji/ mendalami pengetahuan. Dibuka kepada semua individu dari Shah Alam, Sg Buloh, Damansara, Klang, Port Klang, Kapar, Meru, Puncak Alam, Puchong dan sewaktu dengannya. Apabila anda menamatkan 6 sesi, anda memiliki pengetahuan yang berguna untuk digunakan secara mudah dan praktikal di dalam membuat jualan, pemasaran dan rangkaian. Dengan pelajari perihal potensi yang betul, arah yang betul, hari / jam yang betul serta downline yang betul dan seumpamanya, maka perniagaan sepenuh atau separuh masa anda dapat dijalankan dengan berkesan - tidak perlu letih kejar kekayaan kerana anda tahu di mana kekayaan itu telah diletakkan untuk anda. Menariknya, setiap sesi workshop adalah modul tersendiri, bermaksud jika anda tertinggal salah satu sesi (tetapi sesi 1 wajib hadir dahulu), ianya tidak menjejaskan sesi seterusnya dan anda boleh datang ke sesi yang anda tertinggal itu pada batch seterusnya.
.
Teknik pernomboran sales dan networking ini sering saya kongsikan dengan golongan sales/ MLM seperti usahawan Ads4bucks, wang pos WHR, Avail, Luxor, Amway, Hai-O, Public Mutual, Takaful dan seumpamanya. Ramai yang telah berjaya hasil dari penggunaan teknik-teknik pilihan. Kini giliran anda pula untuk berjaya seperti mereka yang terdahulu pelajari kaedah ini... marilah dijemput datang! Jumpa anda di sana.
.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik
RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke
qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!



posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 11:52 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates