waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, March 7, 2011
Kejayaan Yang Pasti!
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, $alam 1 Malaysia,
$alam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Potensi, Strategi & Prestasi Pernomboran dan Graf Statik & Dinamik - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Temui Cikgu A-D di Karnival Permotoran di Tesco Kulaijaya pada Sabtu 12 Mac ini dari jam 11 pagi - 5 petang. Juga temui Dato Dr. Roslizam di booth cikgu A-D pada jam 2.30 petang.
.
Juga, pada Ahad 13 Mac di Hotel Sayang di belakang Tesco Kulaijaya akan berlangsung Kursus Graf Hayat Intensif bersama cikgu A-D. Terhad untuk 20 orang sahaja setakat ini sudah ada 10 orang. Sila daftar segera.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.

.
MAKLUMBALAS LATIHAN TEKNIK POLA 38:
"... ingin memaklumkan bahawa saya telah mendapat jawapan yang betul untuk latihan teknik pola 38 bahagian 2. Sebenarnya saya belum pernah belajar dengan cikgu A.D sebelum ini tetapi sangat berhasrat untuk belajar dengan beliau... So saya menggunakan teknik pernafasan dan mengosongkan minda untuk meneka latihan tersebut dan secara tiba-tiba muncul perkataan KAYA dalam minda saya. Dalam tarikh lahir saya iaitu 20 Mei 1986 tiada pola 38. Saya tidak tahu ada ini satu kebetulan atau orang seperti saya juga ada potensi yang sama dengan orang yang memiliki pola 38".
.
Jawapan: walaupun saudara tidak dilahirkan dengan pola 38, tetapi dalam tahun 2011, pola itu muncul, maka gunakanlah peluang tahun ini untuk mencipta kejayaan yang lebih hebat dan besar. Orang pola 38 sepatutnya maksimumkan memahirkan diri mereka dengan teknik ini dan orang yang tiada pola 38 juga boleh berlatih untuk pola 38 dengan cara sewajarnya.
.
TAHUKAH ANDA: pada tahun 2012 nanti, SEMUA ORANG ada pola 38!!! Maka cepatlah pelajari dan mahirkan diri anda dengan pola 38 untuk anda berjaya tahun 2012 nanti. Sudah banyak khabar angin buruk tentang tahun 2012, mungkin disebabkan oleh pola 38 tahun 2012 nanti, tetapi mereka yang telah pelajari pola 38 boleh gunakannya sebaiknya untuk kejayaan pula.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kitaran Tahun Dengan Petak Pembayang Dinamik:


Petak pembayang adalah ciptaan cikgu A-D dan kini ianya boleh digunakan untuk mengira kitaran tahun anda juga, berbanding sekadar petak statik atau rajah segitiga.
.
Ini adalah kitaran tahun untuk seorang ahli politik yang didakwa di mahkamah kerana dituduh menipu. Lihatlah kitaran beliau tahun ini 8 (tekanan) dan apabila dibina petak pembayang dinamik, juga jatuh 5 (halangan).
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tahap Metafizik (sesuatu di luar rangka fizik yang nyata atau logik);
.
Tahap 1- melihat tanpa penglihatan

Tahap 2- mendengar tanpa pendengaran

Tahap 3- merasa tanpa perasaan

Tahap 4- mengetahui tanpa pembacaan

Tahap 5- menyampaikan tanpa percakapan

Tahap 6- menyentuh tanpa pergerakan.
.
Di dalam teknik pola 38, matlamat utama adalah menjana kekuatan dalaman untuk mencapai kesemua tahap, bermula daripada tahap satu. Dua jenis latihan yang anda buat di sini setakat ini adalah untuk tahap 1. Nantikan latihan untuk tahap seterusnya! Nanti di tahap 6 anda boleh "merasa" diri anda "disentuh" oleh penghantar frekuensi seperti cikgu A-D atau rakan-rakan anda. Tujuan memiliki kesemua tahap ini adalah untuk membantu anda juga dalam bisnes, kerjaya malah kehidupan berumahtangga.
.
Ilmu metafizik pola 38 sebenarnya satu rahsia, satu senjata yang dimiliki oleh orang-orang tertentu yang berjaya dalam hidup mereka. Namun, ianya bukan untuk diajar secara umum, tetapi kali ini peluang untuk anda milikinya ada di sini.

.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TAHUKAH ANDA: Atomic Number atau nombor atom dalam senarai elemen (List of Elements) menyenaraikan Emas bernombor 79 - cantik sungguh nombor tu!
.
Manakala nombor atom untuk Oksigen adalah 8 - memang angka 8 besar tanggungjawab tu, kalau tak ada oksigen maka manusia tak hidup! Nombor atom 6 pula adalah Carbon - bahan penting untuk kehidupan!
.
Tahukah anda boleh menderita masalah keracunan oksigen? Oxygen Toxicity, agaknya terlebih sangat angka 8 dalam tarikh lahir.
.
Satu kajian sedang dijalankan untuk mengaitkan nombor elemen dengan petak tarikh lahir anda! Katakan anda banyak sangat angka 8, maka anda mungkin berpotensi mengalami masalah keracunan oksigen - kemungkinan besar seorang keturunan anda pernah mengalami situasi lemas atau anda adalah seorang bayi pre-mature (tak cukup bulan). Bagaimana pula jika anda tiada angka 8? Anda mungkin "kekurangan oksigen" yang menyebabkan mudah mengantuk. Kalau terlebih angka 6 pula? Setakat ini carbon adalah bahan yang bukan toksik (melainkan terdedah berpanjangan kepada carbon black atau terlebih carbon monoksida), jadi tiada masalah namun mungkin ada kaitan dengan seorang keturunan anda yang ada bekerja di dunia masakan (zaman dulu masakan terdedah dengan carbon akibat daripada penggunaan dapur kayu).
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
ARAH & POLA UNTUK GRAF PRESTASI HARIAN:
Alkisahnya, ada seorang peserta yang datang dari Putrajaya ke Meru, Klang pada 27 Febuari lalu, namun terpaksa menempuh 2 jam perjalanan yang begitu sukar. Apabila diperiksa graf hariannya, padanlah! Arah dari Putrajaya ke Meru adalah Barat Laut bernombor 8 iaitu Tekanan! Dengan pola hari tersebut, jatuh 5 iaitu halangan dan terdapatnya angka 58 dan 358, memang menunjukkan hari tersebut ke arah itu adalah bermasalah! Jadi, menggunakan kaedah Graf Prestasi Harian (ciptaan cikgu A-D) boleh membantu kita untuk meneliti perancangan kita untuk membuat persiapan sewajarnya. Jika anda belum mendapatkan software MS-Excel ini, bolehlah tempah di qmas304@streamyx.com
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
KURSUS GRAF HAYAT INTENSIF 1 HARI DITUNDA KE AHAD 13 MAC 2010.
Tempat: Hotel Sayang, belakang Tesco Kulaijaya.
Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM350 termasuk buku dan graf hayat percuma.
Sila bawa maklumat jam lahir.
Daftar: En Nizam 017 779 6797.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
TEKNIK POLA 38: Seorang rakan / pelajar Metafizik menunjukkan kepada cikgu A-D bagaimana beliau boleh caj bateri handphone beliau dengan tangan beliau dalam masa 3-4 minit sahaja menggunakan teknik pola 38! Memang bar bateri naik dari 1 jadi 3. Hebat kan, jimat elektrik! Yang penting ialah dapat caj handphone ketika saat-saat genting tanpa caj elektrik. Mari cikgu A-D tunjukkan cara-cara teknik pola 38.
.
Kursus Teknik Pola 38 dijadualkan dalam 2 bahagian pada 9 (Asas) dan 10 April 2011 (lanjutan). Belum pasti sama ada nak dibuat di pejabat cikgu A-D di Meru Klang (harga RM138 utk hari 1 dan RM238 untuk hari kedua) atau di sebuah resort di Shah Alam (RM438 dua hari satu malam bermalam). Untuk hari 1 pada 9 April, dijemput semua peserta kursus pola 38 yang lama untuk hadir ulangkaji pada harga RM38 sahaja (sama ada di pejabat atau resort).
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PENEMUAN TERBARU!
.
Cikgu A-D adalah satu-satu individu di dunia yang pertama mencipta kaedah petak pendua dan pentiga dan kini dengan bantuan seorang rakan, maka petak perempat dan pelima kini telah wujud. Maka, di sinilah satu-satunya di dunia kaedah pernomboran yang memiliki 6 jenis petak - statik, pembayang, pendua, pentiga, perempat dan pelima.
.
Kegunaan petak-petak tersebut adalah seperti berikut;.

1. Petak Statik - menjelaskan DORONGAN anda.

2. Petak Pendua - menjelaskan TINDAKAN anda.

3. Petak Pentiga - menjelaskan KEMAHUAN anda.

4. Petak Perempat - menjelaskan INSPIRASI anda.

5. Petak Pelima - menjelaskan AMANAH anda.
.
Dengan menggunakan petak-petak ini maka bolehlah kita menjelaskan di bahagian mana yang perlu anda tingkatkan. Contohnya, anda mungkin sukar berjaya kerana anda ada masalah di petak Pentiga anda iaitu KEMAHUAN. Katakan situasi di tempat kerja anda berbeza dengan kemahuan anda, maka sebab itulah anda sukar nak naik pangkat! Contoh lain, anda akan berjaya jika anda mengikut petak Perempat iaitu INSPIRASI anda dan anda perlu selesaikan petak Pelima iaitu AMANAH yang telah diberikan kepada anda supaya anda akan dibayar dengan kejayaan setelah menyelesaikan hutang AMANAH anda itu.
.
Nantikan penjelasan kaedah ini nanti di seminar/ kursus/ workshop.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Ada individu yang bertanya sama ada boleh tak "mengcopy" sahaja nota cikgu A-D daripada kawan tanpa datang kelas, atau pinjam software kawan yang lain atau minta kawan tolong ajarkan tak payah datang kelas cikgu A-D . Memang itu sesuatu yang biasa, tapi ilmu yang ada pada cikgu A-D ini jenis hidup dan berperasaan serta mempunyai energi tertentu. Jadi, jika anda membelakangi konsep ilmu, dengan kata lain anda tidak mahu ikhlas dengan ilmu/ cikgu A-D dengan membuat cara sebegitu dan berlaku apa-apa masalah, maka itu bukan masalah cikgu A-D, tetapi anda yang memilih untuk jadi sebegitu.
.
Selama 6 tahun perjuangan cikgu A-D memang terdapat beberapa pelajar metafizik yang superpower berjaya sebelum ini tetapi kini dah jadi orang biasa balik.. dengar cerita mereka ada membuat sesuatu yang "memakan" diri mereka sendiri balik... jadi jangan salahkan orang lain... anda yang telah memilih untuk jadi sebegitu... namun pintu cikgu A-D masih terbuka luas untuk sesiapa pun datang kembali sama ada lawan atau kawan, atau yang baru berkenalan untuk datang meneruskan perjuangan untuk berjaya.
.
Apabila anda telah berada di tahap Metafizik yang lebih tinggi, anda perlu ikut resam padi, "makin berisi makin tunduk ke bumi".. dan itu memerlukan latihan juga.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MAKLUMBALAS PESERTA LATIHAN SOALAN POLA 38: Latihan seterusnya untuk bahagian 2 ada dibawah! Jom beraksi sekali lagi.. pastikan anda hebat sentiasa! Rasailah frekuensi kehebatan..
.
Terdapat beberapa orang yang memang dapat meneka jawapan "C" dengan betul! Ini sesuatu yang tidak dapat dijelaskan dengan logik dan sains. Jika anda dapat "melihatnya" di ruang kosong itu maka anda dapat "membaca" petunjuk dan frekuensi isyarat dengan baik. Gunakan teknik pola 38 untuk meningkatkan keupayaan anda dalam kerjaya, bisnes dan kehidupan. Teknik pola 38 sangat mudah tetapi sangat berkesan! Anda dapat "berhubung" dan "menerima" isyarat energi cikgu A-D. Teruskan latihan kerana cikgu A-D mahu anda menjadi seorang yang hebat mampu "melihat tanpa penglihatan, mendengar tanpa pendengaran, merasa tanpa perasaan, mengetahui tanpa pembacaan"! Dalam kaedah pola 38 anda tidak memerlukan apa jua pergerakan (apabila anda sudah sampai tahap keempat) tetapi dapat jawapan dengan lancar sekali.
.
Assalamualaikum cikgu A-D, tanpa ragu-ragu saya meneka jawapannya adalah "C". Ternyata tepat sekali. Apakah ini satu kebetulan atau kerana saya memiliki pola 38?
.
Salam cikgu A-D, smlm sy try jwb soalan utk latihan pola 38. sy just trik nafas dlm2 dan set minda apa abjad tu. lps tu saya terbyg huruf C warna kuning. x sangka plk mmg huruf C.
.
Master, sya nak bgtau, sbnarnya tghari td sya tiba2 mengantuk sgt dn tido. sya mimpi jarum besi n kayu berterbangn d udara dn terkena sya. bila bgn, sya buka fb n website master. nmpk soalan master dn tgk betul2 kt ruang kosong tu n nmpk )(. agaknya mimpi sya tu bkaitan dgn frekuensi yg master sebarkn..ini satu pnglman yg menarik.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
LATIHAN TEKNIK POLA 38 BAHAGIAN 2:
.
Soalan: Bolehkah anda mengetahui jawapan untuk soalan berikut? Gunakan Teknik Pola 38 (hati, akal dan perasaan). Ia memerlukan konsentrasi anda dan cuba jana energi dan "berhubung" dengan alam untuk mengetahui jawapan ini. Cikgu A-D telah "menghantar" jawapannya secara frekuensi ke alam semesta dan cubalah jika anda dapat membaca frekuensinya!
.
Soalan: Apakah ayat yang mengandungi 4 huruf yang cikgu A-D tulis di sini: __, ___, ___, ___.
.
Adakah ianya (salah satu daripada pilihan di sini);
ILMU? BUKU? KAYA? MALU? RASA? HATI? MERU? IMPI?
.
"Lihatlah" jawapan itu dan periksa jawapan itu di bawah (skrol ke bawah untuk jawapan dalam tulisan warna ungu). Jika anda dapat jawapan yang betul, anda memang seorang pola 38 yang hebat! Jika jawapan anda betul, sila email (qmas304@streamyx.com) atau SMS ke cikgu A-D (016 624 9666) untuk dapatkan satu hadiah.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
FOTO KURSUS POLA 696 POTENSI BISNES MENGUNTUNGKAN 6 MAC BATU PAHAT:
.
Sdra Noredie sedang memberi penerangan dan perkongsian pengalaman. Sdra Noredie menceritakan bagaimana beliau terpaksa meminjam duit untuk datang ke kursus cikgu A-D pada Disember 2008 lalu, tapi berkat aplikasi kaedah ini, dalam bulan pertama beliau mendapat RM17 ribu dan seterusnya pendapatan 5 angka berterusan sehingga kini! Inilah dinamakan pengorbanan dan kesungguhan untuk belajar dan berusaha membaiki kehidupan. Jika anda ikhlas untuk membuat perubahan, Yang Maha Kuasa akan memudahkan dan anda dapat keberkatan daripada ilmu. Walaupun sdra Noredie dalam graf gaung, memang telah terkena perit kehidupan dengan rumah dilelong, kereta kena tarik dan terpaksa makan 2 keping roti canai setiap hari selama 6 bulan untuk ikat perut, tapi walaupun masih graf gaung dan belum Virtuous Star, tetapi beliau mampu bangkit mengatasi gaung itu! Dalam bulan Mei nanti, beliau akan menguruskan satu pejabat 3 tingkat berharga RM1.4 juta di Tebrau City dan anda dijemput hadir untuk melihat aura kehebatan kejayaan!
.
Sdra Noredie juga bercerita bagaimana tarikh yang diberi oleh cikgu A-D iaitu 25.2.2009 memang menyebabkan bisnes beliau terus meningkat naik. Jika anda belum belajar kaedah pola 696 bisnes, jom mai belajar di sini!
.
Sesi penyerahan pakej energi 38 (CD brainwave 38 dan wangian 38 Auralife) kepada seorang peserta kursus.
.
Menariknya, seorang peserta kursus datang bertongkat kerana sakit kaki disebabkan kemalangan setahun yang lalu. Kakinya sakit apabila memijak lantai jadi terpaksa bertongkat ke sana ke mari selama setahun. Beliau kini dalam BLOCKING STAR memang menunjukkan bahawa kena "block" untuk berjaya iaitu tidak dapat berjalan seperti orang lain untuk membuat kejayaan. Tetapi apabila memakai wangian 38, terus sahaja beliau dapat berjalan seperti biasa tanpa bertongkat dalam sekelip mata! Maka beliau kini boleh berjalan seperti biasa dan TIADA LAGI BLOCKING STAR dek tongkat dan sakit kakinya itu!
.
Ini menunjukkan bahawa walaupun kita dalam Blocking Star atau kitaran 5 atau 8, kita mampu berusaha dan berikhtiar untuk buat perubahan untuk keluar dari kemelut masalah!
.
Yang cikgu A-D tidak puas hati adalah kenapalah orang-orang yang ada Blocking star ke, Vacuum Star ke, gaung ke, masih mahu dalam keadaan blocking, gaung, vacuum... hanya berserah je? Kalau sakit kaki, biarlah... dah takdir, kau peduli apa! Aku miskin... dah takdir, kau peduli apa, kubur lain-lain beb!... sayangnya... ilmu, mentor dan produk ada di sini untuk berubah, tapi tak mahu ambil sebab itu sebab ini sebab yang itu, sebab yang ini... sebab itulah anda masih tidak berjaya-jaya kerana suka dalam kegelapan, lebih suka dalam kesusahan, lebih suka untuk mengalir air mata daripada mengalirkan wang ribu-ribu....maka bertindak secara positif sekarang... jangan biarkan diri anda terperangkap dalam situasi kesusahan.
.
" Kesusahan bukan pilihan anda, tetapi untuk menjadi berjaya, kaya dan hebat adalah pilihan anda! Maka pilihlah untuk berjaya, kaya dan hebat" - cikgu A-D.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
JAWAPAN KEPADA SOALAN LATIHAN POLA 38 BAHAGIAN 2: KAYA. Ya anda hebat! Anda telah menggunakan pola 38 dengan baik dan anda dah nampak kekayaan! Teruskan perjuangan anda dan tambah ilmu pengetahuan bersama cikgu A-D untuk mendapat kekayaan!
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WAKTU BERDOA KEKAYAAN KINI TIBA!!: TAHUN 2011 TAHUN KEKAYAAN.
Pada 1 April 2011 - JUMAAT !! Berdoa ketika khutbah Jumaat!
jam 1.30 petang - 3.30 petang kepada Semenanjung Malaysia & Singapura.
atau 1.00 petang - 3.00 petang kepada Brunei, Sabah & Sarawak.
Untuk rakan Islam mahupun rakan yang bukan Islam juga boleh. Jika nak daftar syarikat, pastikan sijil syarikat bercetak tarikh dan antara waktu tersebut.
.
Mudah-mudahan doa anda dimakbulkan oleh Yang Maha Kuasa dan rezeki anda bertambah!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Klinik Bergerak 16 dan 17 April 2011 di MELAKA & SEREMBAN;
16 April - Melaka:

Penuh ditempah.
.
17 April - Seremban
penuh ditempah.
.
Untuk tempah sesi konsultansi 2 jam bersama cikgu A-D, sila SMS ke 016 624 9666. Satu sesi RM150.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS GRAF HAYAT INTENSIF 13 MAC AHAD DI KULAIJAYA:

Tempat: HOTEL SAYANG (belakang Tesco Kulaijaya)




Masa: 10 pagi - 5 petang.
Yuran: RM350 termasuk makan dan buku graf hayat bernilai RM120 serta graf hayat percuma. Daftar: Nizam 017 779 6797

.
Cikgu A-D adalah satu-satunya di dunia yang mengajar Kaedah Graf Hayat dalam Bahasa Malaysia.
.
Objektif pembelajaran:
1. Mengenali potensi peluang dan konflik di sepanjang kehidupan supaya dijadikan persediaan.
2. Mengenali cara untuk mengatasi konflik-konflik dalam hidup seperti Vacuum Star, Blocking Star, graf gaung dll.
3. Mengenali cara untuk mengambil peluang potensi dalam hidup seperti Virtuous Star, Awarding Star dll.
.
Graf hayat adalah untuk anda kenali PRESTASI hidup anda. Selama ini anda belajar Tarikh Lahir Rajah Segitiga atau Petak Segitiga asas adalah untuk kenali POTENSI anda. Sesudah mengenali POTENSI, elok juga kenali PRESTASI anda (seperti sebuah kereta mewah berpotensi lari laju tetapi apakah ianya ada prestasi yang boleh laju seperti yang diperlukan?). Gabungan Potensi + Prestasi = menghasilkan Produktiviti yang baik seterusnya kualiti hidup, kekayaan, bisnes, kerjaya, perkahwinan dan sebagainya yang lebih baik. Teknik Strategi daripada kaedah ini telah banyak membantu ramai orang yang sepatutnya perlu gagal dalam hidupnya tetapi berjaya mengatasinya. Testimoni spt saudara Noredie Batu Pahat atau Dr Suraya Ariffin dan sebagainya yang graf gaung tapi boleh mendapat projek jutaan ringgit - itu kerana telah kenali dan meningkatkan potensi dan prestasi. Anda bagaimana? Masih tercari-cari mana potensi anda? Potensi dah ada, tapi Prestasi yang belum dikaji! Kulaijaya, 14 Mac!.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Double-click untuk besarkan imej.

Lawatilah laman web:
www.evos2u.weebly.com
.
KARNIVAL DI TESCO KULAIJAYA 12 & 13 MAC.
Jumpa Cikgu A-D di sana pada 12 Mac.














.


.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Ringkasan jadual program cikgu A-D - sila scroll ke bawah untuk maklumat lanjut:
.
MAC 13 - kursus Graf Hayat Intensif di Kulai. Hubungi En Nizam di 017 779 6797 (Yuran RM350 Percuma Buku Graf Hayat). jam 10 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.
1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah hari, masa dan tempat.
Sesi konsultansi: cikgu A-D akan menganalisa potensi anda daripada Pernomboran dan Graf Hayat dan seterusnya menganalisa prestasi anda daripada Pernombora dan Graf Hayat. Dalam sesi perbincangan dua hala ini, mencari penyelesaian dan cadangan peningkatan potensi dan prestasi. Anda boleh bertanya apa saja semasa sesi konsultansi - bisnes, kerjaya, perkahwinan, kesihatan dan sebagainya. Jika anda ingin menempah sesi di luar tarikh-tarikh yang diberikan sama ada di Shah Alam/ Klang/ Kuala Lumpur, sila SMS ke 016 624 9666.
.
2) Sesi Belajar Asas Pernomboran dan/atau Asas Graf Hayat secara peribadi bersama Sdra Zuhaili atau Pn. Zuhaida (RM150 setiap sesi). Tel: 016 206 3496.
3) Jualan buku-buku & perisian software Graf Prestasi.
.
14 MEI - KOTA TINGGI

9 pg - 11 pg:
11 pg - 1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
6ptg - 8 mlm:
.
15 MEI - JOHOR BAHRU

9 pg - 11 pg:
11 pg -1 ptg: Ditempah.
2 ptg - 4 ptg: Ditempah.
4 ptg - 6 ptg:
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP)
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda tingkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura, seumpamanya untuk kegunaan dalam bisnes, kasih sayang dan sebagainya, melancarkan kehidupan dan atasi masalah kehidupan dengan mudah.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya.
.
Tambah RM10 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
Setakat ini di dunia belum ada lagi haruman pola38 selain Auralife ini. Haruman 38 ini berwarna ungu adalah untuk Crown Chakra iaitu menghubungkan kita dengan dunia spiritual dan berikan kesedaran tahap tinggi dan seterusnya satu kuasa anugerah yang luar biasa. Dapatkan sekarang.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSHOP Sabtu Mac 26, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di
http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.
Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.


.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa


posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 3:05 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates