waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Saturday, April 23, 2011
Kejayaan dalam genggaman anda
.
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera & Salam Kejayaan 1Malaysia.
.

.
TESTIMONI TEKNIK ARAH KATIL TIDUR: baru tadi Cikgu A-D dapat panggilan maklumbalas dari seorang peserta yang meendapatkan sesi konsultansi bersama cikgu A-D pada minggu lepas menyatakan kegembiraan mendapat satu semangat baru sebaik sahaja mengubah kedudukan katil di bilik tidur beliau. Katanya, dari arah yang dicadangkan, katil telah diubah tempat dan kini bilik dirasakan lebih luas dan lebih sejuk berbanding sebelum ini dan kini tidak lagi ada perasaan tertekan, bergaduh suami isteri dan bakal mendapat beberapa peluang baru. Sebenarnya tahun lepas dan sebelumnya beliau berada di kitaran 7 dan 8 memang sangat tertekan jiwa raga hingga hampir putus asa. Tetapi tidak mudah menyerah kalah kerana telahpun belajar kaedah pernomboran dan graf sebelum ini... begitulah kita manusia akan melalui fasa-fasa turun naik kehidupan maka ikhtiarlah menggunakan kaedah pernomboran dinamik dan graf di sini.
.
Setakat sudah ada beberapa kes yang mana kedudukan katil dan warna bilik tidur menjadi petunjuk menjelaskan kenapa seseorang itu berasa tertekan dan seumpamanya, jadi kita ikhtiarlah menggunakan kaedah pernomboran di sini...tidur yang cukup, tidur yang nyenyak membawa tubuh badan yang sihat dan tubuh badan yang sihat menjadikan kita lebih segar dan bertenaga untuk mendapatkan kejayaan. Tidur yang tak cukup tentunya memenatkan anda dan jatuhlah anda dala kesukaran hidup. Jom ubah tempat katil anda!
.
Jangan lupa waktu berdoa kekayaan pada malam ini 28 April. Pada bulan Mei depan terdapat 12 waktu berdoa power - nantikan pengumumannya. Ada 2 waktu berdoa malam Jumaat juga!.
.
Acer Iconiatab: Cikgu A-D baru sahaja memiliki komputer tablet touchscreen untuk memudahkan cikgu A-D membuat kerja di mana-mana berbanding sebelum ini terikat dengan laptop yang agak berat dibawa ke mana mana. Sekarang ini sedang menungu mesyuarat tapi sempat update blog.
.

Kis
ah pola 38: semalam isteri cikgu A-D sudah menyiapkan e-hasil LHDN dan tak disangka terlebih bayar RM900 bermakna kerajaan kena bayar balik RM900 kepadanya. Rezeki tu semenjak saya amalkan teknik pola 38 kepada isteri ada rezeki mudah untuknya. Kursus pola 38 pada 7 dan 8 Mei nanti akan dikongsikan dengan anda. Juga terdapat satu petua baru gabungan 3 nama asmaulhusna untuk rezeki yang mudah - dari satu kitab lama.
.
Semalam cikgu A-D ke Plaza Alam Sentral untuk mencari komputer tablet Acer. Cadangan awal nak parkir belakang plaza tepi jalan tapi sampai di sana rupanya ada pihak MBSA sedang operasi saman kereta parkir tepi jalan jadi parkir di tempat lain dapatlah elak disaman. Kemudian semasa mencari komputer tablet tu rupanya stok terakhir jadi dapat jugalah beli dan bawa balik... begitulah hasil dari amalan pola 38 yang membantu kita dalam pelbagai urusan.
.
Testimoni: "...saya dah buat percubaan tentang tarik nafas...saya dah lakukannya dalam solat, hasilnya solat lebih kushuk, t kasih atas teknik tersebut..."
.
Teknik pernafasan ada diajar dalam kursus pola 38 pada 7 Mei (asas teknik) dan seterusnya pada 8 Mei (lanjutan teknik).Jadi amalan pola 38 juga ada manafaat dalam ibadah juga.
.
Amalan pola 38 penyelamat : tidak semua apa yang anda nak dapat sebaliknya apa yang tak dapat itu ada hikmahnya - amalan pola 38 untuk pastikan hidup anda lancar. Ini terjadi semasa Cikgu A-D berada di China lalu yang mana Cikgu A-D teringin nak ke Suzhou untuk shopping tapi tak kesampaian jadi semasa hari terakhir nak balik Malaysia ada duit lebih dan ingatkan nak habiskan di kedai duty-free. Tetapi semasa check-in didapati beg-beg cikgu A-D terlebih berat dan kena bayar excess luggage fee. Nasib baik ada duit lebih tadi tu dapatlah bayar kalau tidak kenalah tinggalkan 1 beg kat sana. Juga ada hikmah tak shopping lebih sangat.

.


Hadis 38: Satu daripada objektif amalan teknik pola 38 terkandung di dalam hadis 38 (daripada kitab Hadis 40). Jika diteliti hadis tersebut ada tujuan tertentu amalan "tenaga dalaman" (pola 38) dibuat. Dapatkan penjelasan di dalam kursus pola 38 pada 7 dan/atau 8 Mei nanti.
.
Tahukah anda cikgu A-D sebagai pengasas teknik pola 38 memakai seluar saiz 38? Hm gemuk lah tu! tapi begitulah angka 38.. kebetulan?
.
Testimoni teknik pola 38: Nyaris disengat lipan ditempat tidur. Cikgu A-D menerima satu SMS daripada pelajar kursus 38 di JB lalu - beliau menyatakan beberapa hari lepas terjaga dari tidur dan kemudiannya rasa gelisah dan sukar untuk tidur semula. Lalu, beliau bangun dan duduk di meja solek nampak wangian 38 lalu dipakainya, mungkin haruman boleh menenangkannya. Selepas itu, beliau kembali ke katil dan mahu bertukar tempat tidur dan apabila dialihkan satu bantal, rupanya ada seekor lipan di bawah bantal tersebut!... begitulah amalan pola 38 satu ikhtiar membantu kita dalam kehidupan, perniagaan, kerjaya dan sebagainya.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Perihal kalau mimpi duit: klik di sini!
http://finance.yahoo.com/news/How-money-problems-show-creditcards-220971237.html?x=0
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TAHUN MAKANAN & PENDIDIKAN: Semenjak tahun lepas 2010, cikgu A-D telah berpesan tahun 2011 adalah tahun pendidikan dan juga makanan. Seminggu dua ini hangat dibincangkan perihal makanan di sekolah!.. kebetulan? Katanya pihak kementerian akan cadangkan 12 menu makanan di kantin sekolah, jadi sesiapa yang ada dua komponen: pendidikan dan makanan, akan dapat tempias kejayaan jika menu anda dipilih! Pandai-pandailah cari ruang dan peluang supaya anda boleh berada di tempat tersebut. Satu contoh, anak-anak cikgu A-D (dan cikgu juga) sukakan snek MAMEE Monster - tak silap dulu snek ini pernah diwarwarkan sebagai snek untuk sekolah di Australia, jadi mana tau kalau resipi makanan anda pula dijadikan snek/ menu untuk kantin seluruh malaysia. Ataupun jika anda seorang pengusaha kantin sekolah, kenalah buat perubahan menu yang menawarkan menu sihat 1Malaysia juga. Semoga berjaya!
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Testimoni Waktu Berdoa Power (waktu seterusnya pada 28 April 7.30 malam - 9.30 malam):
"Syukur kepada Allah berkat doa waktu ‘power’ dan berkat cari rezeki ikut arah mata angin yang betul rezeki pun bertambah. Sejak 2007 buka cawangan... saya tak pernah bayar zakat tetapi sejak saya ambil alih sepenuhnya jaga pejabat ni saya ambil masa 6 bulan sahaja dah mampu bayar zakat dan terbaru mampu beli emas, Kepada Allah saya bersyukur kepada En A-D saya ucapkan t kasih berkat ilmu yang saya pelajari. Allah telah mengeluarkan saya dari tempoh kesengsaraan, Allah akan membalas segala jasa En A-D."
.
Gunakanlah ikhtiar daripada kaedah pernomboran untuk membantu anda dalam kehidupan, perniagaan atau kerjaya. Jika anda serius mahu berjaya dan kaya, marilah bersama-sama mendalami potensi dan prestasi diri anda secara kaedah pernomboran di sini.
.

Kekayaan Pola 38: baru-baru ini isteri cikgu A-D menyatakan kehairanan kerana sejak awal tahun ini hingga kini ada saja rezeki masuk untuknya - dapat claim, dapat insentif, dapat merit dan sebagainya (padahal bukanlah Virtuous Star atau Kitaran 6 pun). Lalu... cikgu A-D bukalah satu rahsia amalan yang cikgu A-D buat kepada isteri cikgu A-D, tak beritahu pun kepadanya sebelum ini dan amalan itu memang dimulakan sekitar awal tahun ini... iaitu teknik pola 38... ketahuilah tekniknya nanti pada kursus pola 38 pada 7 Mei nanti (Daftar: SMS taip TA untuk 7 Mei Bahagian 1: 2.30 petang - 6 petang RM138 dan SMS taip TB untuk 8 Mei Bahagian 2: 10 pagi - 5 petang RM238).
.
Kebetulan, semasa cikgu A-D berada di China tempohari, isteri memerlukan duit yang banyak sebab ada urusan besar, sekali lagi rezeki masih ada... buka je peti besi cikgu A-D adalah duit untuknya di situ...Jadi, tak payah susah-susah nak gaduh dengan isteri.. malah sayangkan isteri (atau isteri-isteri) tu lebih sikit lebih baik (sebab tu agaknya definisi istrirehat iaitu "isteri rehat"...ada rezeki yang lebih banyak... itu pun jika anda tahu caranya. Cikgu A-D tak berapa faham kenapa ada suami isteri yang mahu selalu bertengkar siap gaduh-gaduh.. walaupun pernah terjadi kepada Cikgu A-D dulu (sebelum belajar kaedah pernomboran), kini bila dah belajar barulah tahu kadang kala rezeki tu tak nak masuk ke rumah kita atau rezeki meninggalkan rumah kita kerana malaikat tak nak masuk sebab asyik gaduh je, bermasam muka je dalam rumah... jadi kalau anda tak kaya-kaya tu faham-fahamlah sendiri kenapa hidup keluarga anda tunggang langgang jika anda dan pasangan asyik berperang.
.
Dalam perkahwinan (atau di tempat kerja pun atau semasa belajar pun) sentiasa ada sahaja masalah, jadi perlulah kita sentiasa selesaikan dengan baik. Kalau tak nak hidup ada masalah saja, ada caranya... kenali potensi diri tu lebih mendalam!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
.
.

"It's never too late to be what you might have been. Stop reliving the past; live in the present and face the future with courage, hope and faith"













.
.
.
Success... is not measure by the value of wealth that you have accumulated throughout your lifetime! When you achieved your dream - no matter how simple that dream may be... it is only then, that will be able to appreciate what success is all about" - Rolando S Sumalague Jr.






.
.
.
Am not waiting for tomorrow because I am busy bringing the best out of today - Felix Opaleye.














.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Cikgu A-D akan ke China lagi pada 15 Mei – 5 Jun, oleh itu semua jadual temujanji atau kursus (Kursus Pola Kekayaan pada 21 Mei dan Pola 696 Potensi Perniagaan pada 22 Mei seperti yang diiklankan dalam Mingguan Wanita) di TANGGUHKAN selepas 5 Jun. TEMUJANJI PADA 14 DAN 15 MEI DI KOTA TINGGI DAN JOHOR BAHRU DITANGGUHKAN.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Teknik pernafasan pola 38: Semasa di China, di samping cikgu A-D sedang bertugas tetapi dapat juga mendapatkan beberapa pengetahuan terbaru yang ingin dikongsi bersama anda.. salah satunya ialah teknik pernafasan (yang akan diajar pada kursus pola 38 pada 7 Mei dan 8 Mei)... ada sebab kenapa teknik pernafasan ada kaitan dengan pola 38 dan teknik pernafasan ada kaitan dengan sains, maka pola 38 ada kaitan dengan sains biologi di dalamnya... Jadi cikgu A-D cubalah teknik pernafasan itu semasa bersama isteri.. hmm memang power menjadi! Ini yang bertambah sayang isteri ni! Kita akan tengok nanti bagaimana anda boleh menggunakan teknik pernafasan dalam menaikkan fokus, meledakkan kreativiti dan seumpamanya.
.
Tahukah anda teknik Dr Bach yang digelar "Flower Power" iaitu menggunakan pati bunga untuk mengubat penyakit mempunyai 38 jenis bunga! Nanti dalam kursus pola 38 akan diberitahu dan dapatkan e-book percuma Dr Bach tentang 38 jenis pati bunga untuk tujuan kesihatan. Tengok betapa hebatnya angka 38 ni!
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WAKTU BERDOA KEKAYAAN: MALAM JUMAAT ! MALAM BERKAT !
Pada 28 April 2011 bermula jam 7.30 malam – 9.30 malam
(maghrib ke Isyak)
(untuk rakan-rakan di Sabah dan Sarawak adalah jam 7 malam – 9 malam)
Sama ada anda saudara beragama Islam atau rakan bukan beragama Islam, ambil kesempatan ini untuk berdoa kekayaan, mudah-mudahan kayalah anda.
.
DIMINTA KEPADA SEMUA PEMINAT METAFIZIK UNTUK MENGANJURKAN MAJLIS DOA SELAMAT PADA 28 APRIL TERSEBUT. Sama anda di rumah anda atau di masjid/surau (jamuan kecil-kecilan untuk para jemaah pun dah ok).

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PENEMUAN TERBARU SANGAT MENARIK: GRAF HAYAT ANDA ADA TAHUNAN, BULANAN, HARIAN DAN JAM! - baru-baru ini dalam satu sesi konsultansi didapati graf seorang itu ada Terminating Star pada bulan Oktober 2010 dan memang pada bulan itu dia dapat surat "terminate" !

.
Pada hari ini 23 April 2011, cikgu A-D ada Vacuum Star... memang duit keluar banyak hari ni! Bagus juga cara sebegini, sekurangnya membantu kita memahami kehidupan serta membuat perancangan sewajarnya.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
KURSUS POLA 38 PADA 7 dan 8 MEI 2011: kursus yang sepatutnya pada 9 dan 10 April lalu ditunda ke tarikh ini, menariknya kedua-dua tarikh bulan Mei ini mengandungi pola 38 dan peserta kursus akan diberikan waktu berdoa untuk pola 38 untuk 7 Mei dan 8 Mei serta berkesempatan untuk bersama-sama berdoa pola 38 dengan cikgu A-D pada 8 Mei nanti.
.
Bekas peserta kursus pola 38 (JB dan Meru) dijemput hadir untuk ulangkaji RM38 sahaja pada Sabtu 7 Mei (2.30 petang – 6.30 petang) ada beberapa bahan terkini terutamanya teknik pernafasan untuk anda dengar degupan jantung anda sendiri!

.
Mereka yang baru dan berminat pelajari teknik pola 38 dijemput hadir 7 Mei: 2.30 petang - 6 petang (yuran RM138) dan boleh bersambung ke bahagian 2 pada 8 Mei : 10 pagi - 5 petang (RM238 untuk peserta baru atau lama). Peserta 8 Mei dapat percuma sebotol wangian 38 dan CD Brainwave. Banyak latihan menarik seperti telepati handphone dan sebagainya untuk Bahagian 2 pada 8 Mei nanti.
.
Pendaftaran dibuka semula, jadi sila daftar semula – terbuka untuk 20 orang sahaja:
1. SMS taip TA untuk hadir 7 Mei sahaja dan hantarkan ke 016 624 9666.
2. SMS taip TB untuk hadir 7 dan 8 Mei dan hantarkan ke 016 624 9666.
3. Email ke qmas304@streamyx.com
.
Untuk dapatkan flyer maklumat tentang kursus Pola 38 secara email, anda email pertanyaan ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666 (nyatakan alamat email anda dalam SMS).
.
Salam kejayaan sentiasa:

Cikgu EddyRosyadi / Cikgu A-D.

Labels:

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 8:17 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates