waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, February 4, 2009
UPDATE FEBUARI - Bah 2
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Dimaklumkan di sini bahawa tempahan buku & CD perisian Graf Hayat tidak lagi diterima dan tawaran ini ditutup hari ini 4 Feb 2009. Kepada mereka yang telah menempah buku & CD tersebut sebelum ini, insyallah buku akan dihantar secara pos ekspress mulai Isnin depan. Mohon maaf kerana pihak penerbit sudah tidak lagi menerbitkan buku & CD tersebut dan difahamkan buku graf hayat terbaru versi terbaru kini berharga RM250. Oleh itu, individu yang telah menempah buku & CD baru-baru ini adalah kumpulan terakhir mendapat buku & CD Graf hayat ini pada harga RM100. Jika ada yang berminat untuk mendapatkan buku & CD ini selepas ini anda akan diminta berhubung terus dengan penerbit tetapi pada harga yang lebih mahal dan kemungkinan besar anda diminta mengikut kelas teori graf hayat dengan guru saya (sangat rumit untuk dipelajari).

Kursus Graf Hayat pada 1 Mac 2009 mungkin di Setiawangsa atau Klang (bergantung kepada tempat nanti) jam 9 pagi - 5 petang pada harga RM150 seorang. Di dalam kursus ini anda akan dibimbing menggunakan kaedah Graf Hayat yang dikatakan mempunyai 90% ketepatan tentang perjalanan hidup manusia. Ketahui usia bila anda senang, usia bila anda susah, bila ada jodoh (atau jodoh kedua), apa sumber rezeki anda, apakah anda ada potensi bankrap dalam hidup, kerjaya sesuai dan sebagainya. Modul ini adalah yang pertama di dunia belum ada yang membimbing anda secara praktikal dan komprehensif ini, berbeza dengan kelas teori yang rumit yang dibuat oleh guru saya pengasas kaedah Graf Hayat. Berminat SMS taip GM (nama) ke 016 2379856.

Kursus Potensi Usahawan Pola Perniagaan pada 15 Feb 2009 di Larkin pada harga RM200 jam 9 pagi - 5 petang. Berminat SMS taip LK (nama) ke 016 2379856. Daftar di sana 8.30 pagi bawa maklumat jam lahir. Lokasi latihan: Caliphs Management, No 1-02, Impian Business Park, Dalan Dato' Jaafar 1, Taman Dato' Onn, Larkin (berhadapan Balai Bomba Larkin). Anda akan dibimbing untuk ketahui bagaimana untuk bina bisnes berkesan - diri sendiri, gabungan dan pemilihan pekerja, tempat sesuai, masa sesuai, pendekatan bisnes, status kewangan dll. Modul ini pertama di dunia belum lagi ada kaedah numerologi yang mengajar dengan secara terperinci tentang pembinaan bisnes berkesan (kaedah numerologi lain sekadar tafsiran personaliti atau untuk tujuan rawatan sahaja).

Konvensyen Sains Metafizik 2009 pada 15 Mac 2009 di Hotel Carlton Holiday Shah Alam pada harga RM50 jam 9 pagi - 5 petang. Berminat SMS taip KN (nama) ke 0162379856. Dijemput semua bekas peserta kursus dan pelanggan utuk mempelajari pelbagai kaedah dan penemuan terbaru termasuk Kaedah Petak Pendua yang sangat penting digunakan kini, juga kaedah perlakuan harian, kitaran nombor handphone, plet kereta dan sebagainya. Jangan lepaskan peluang untuk menambahkan pengetahuan terbaru. Beberapa pameran Kesihatan, Kewangan dan Kecantikan serta Kerjaya akan juga diadakan. Jumpa di sana!

Harap maklum.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:30 PM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates