waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, June 23, 2010
Melangkah Maju Melangkah Kejayaan!
ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA>daripada
Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury

Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPowerMetaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)

.
Kursus masih ada tempat kosong:
  • 3 dan 4 Julai - Kursus Bina Usahawan dan Graf Hayat Intensif. Hubungi Puan Lynjb 019 7556102
  • 9 Julai - Kursus 3K di Sg Petani. SMS taip SP ke 016 624 9666 untuk maklumat lanjut.
  • 17 Julai - Kursus Graf Hayat Tahap 1 di Kemaman. Hubungi Puan Nori 013 944 1887.
Pengalaman di Melaka 24 Jun 2010: Saya baru pulang dari Melaka untuk siri previu di beberapa buah organisasi di sana. Hasilnya ada beberapa perkara yang ingin dikongsi;
.
1. Ada beberapa individu yang mengenali saya daripada majalah Mingguan Wanita. Tq kerana sudi membaca Mingguan Wanita dan terperasan saya ada di situ.
.
2. Ada satu maklumbalas menyatakan beliau pernah menghadiri satu kursus tarikh lahir seumpama ini (bukan dengan saya) namun beliau tidak puas hati kerana kursus tersebut kurang pengisian yang praktikal dan lebih banyak bercerita perihal peribadi serta teknik yang mengelirukan. Kami menyatakan bahawa kaedah kami berbeza kerana pendekatan kami lebih kepada pembangunan insan secara menyeluruh, lebih teknikal dan lebih praktikal mengikut kehendak peserta. Nampaknya beliau bersetuju dengan previu kami itu.
.
3. Satu maklumbalas bahawa kaedah ini berbentuk ramalan nasib. Kami membetulkan persepsi bahawa ianya adalah satubentuk panduan strategi perancangan masa depan. Seumpama dalam industri menggunakan kaedah SPC (Statistical Process Control) dalam kawalan kualiti yang mengkaji data-data dan daripada pola-pola data membuat unjuran potensi kemungkinan (possible causes), ianya membantu untuk membuat pencegahan (Preventive Action), peningkatan (Kaizen) dan seumpamanya. Begitulah juga kita membina data-data dan mengkaji pola-pola daripada kehidupan kita dan membandingkan dengan potensi/ konflik yang telah dilalui oleh pengalaman-pengalaman dahulu sebagai satu cara ikhtiar perubahan. Sebenarnya, ada beberapa perkara dalam pernomboran juga yang tidak pasti (uncertainty) kerana sifat ilmu Tuhan yang lebih canggih diluar kemampuan kita jua. Contohnya, pada hari tersebut saya ke Melaka dalam Graf Prestasi Harian 2 iaitu kurang baik, memang pun ada masalah tekak dan panas badan, namun persediaan awal membuahkan hasil persembahan yang memuaskan, bertenaga tiada rasa mengantuk dan ada rezeki masuk walaupun dari pengiraan harian adalah tenaga diukur lemah dan tiada pun angka rezeki dari situ. Maka, ikhtiar, doa, persediaan dan tawakal adalah pengubah dalam penomboran jua.
.
Nantikan kami turun ke Melaka ! Kepada individu dari Melaka atau sekitarnya yang berminat untuk menghadiri kursus di Melaka (berhampiran MITC), sila email ke qmas304@streamyx.com. Jika cukup 20 orang, kita jalankan kursus di sana! Anda mahukan kursus yang mana satu?
a. Kursus 3K - kasih sayang, kerjaya/ bisnes pilihan, kekayaan (Sehari RM250) termasuk software percuma, nota dan makan.
b. Kursus asas intensif tahap 1 dan 2 (Dua hari RM600) termasuk software percuma, nota dan makan.
c. Kursus graf hayat tahap 1 dan 2 (Dua hari RM600). Atau tahap 1 dahulu (Sehari RM250)
.
Namun, tarikh kursus belum pasti, mungkin Julai tapi sudah penuh atau Ogos tapi bulan puasa atau selepas raya Oktober nanti. Jika ada yang mahu dalam bulan Ogos pun boleh!
.
Keratan transkrip dari satu laman blog tidak lama dahulu yang sangat menarik untuk tatapan dan renungan anda semua: Persoalan Hidup Seorang Manusia, … Kenapa ?

KENAPA AKU DIUJI?
"Apakah manusia itu mengira bahawa mereka dibiarkan saja mengatakan;
"Kami telah beriman," sedangkan mereka tidak diuji? Dan sesungguhnya
kami telah menguji orang-orang yang sebelum mereka, maka sesungguhnya Allah
mengetahui orang-orang yang benar dan sesungguhnya Dia mengetahui orang-orang yang dusta." -Surah Al-Ankabut ayat 2-3

KENAPA AKU TAK DAPAT APA YANG AKU IDAM-IDAMKAN?
"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh
jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah
mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."
-Surah Al-Baqarah ayat 216

KENAPA SUSAH SANGAT UJIAN INI?
"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan
kesanggupannya." -Surah Al-Baqarah ayat 286

RASA FRUST? TENSION? LEMAH SEMANGAT?
"Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal
kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya, jika kamu orang-orang yang beriman." - Surah Al-Imran ayat 139

BAGAIMANA HARUS AKU MENGHADAPINYA?
"Wahai orang-orang yang beriman! Bersabarlah kamu (menghadapi segala
kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berkebajikan), dan
kuatkanlah kesabaran kamu lebih daripada kesabaran musuh, di medan
perjuangan), dan bersedialah (dengan kekuatan pertahanan di daerah-
daerah sempadan) serta bertaqwalah kamu kepada Allah supaya, kamu
berjaya (mencapai kemenangan)." -Surah Al-Imran ayat 200
.
"Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dengan jalan sabar dan
mengerjakan sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat
kecuali kepada orang-orang yang khusyuk" -Surah Al-Baqarah ayat 45
.
APA YANG AKU DAPAT DRPD SEMUA INI?
"Sesungguhnya Allah telah membeli dari orang-orang mu'min, diri, harta mereka
dengan memberikan syurga untuk mereka... .. -Surah At-Taubah ayat 111
.
KEPADA SIAPA AKU BERHARAP?
"Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain drNya. Hanya kepadaNya
aku bertawakkal."-Surah At-Taubah ayat 129
.
ARGHHH AKU TAK TAHAN!!! AKU DAH BOSAN!!
"... .. dan janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya tiada
berputus asa dari rahmat Allah melainkan kaum yg kafir." -Surah Yusuf ayat 12

.
TESTIMONI PENDANT 769: Tq maklumbalas anda untuk dikongsi bersama (walau bagaimanapun penulis testimoni tidak mahu dikenali atas sebab peribadi):

.
Pada 1 Mei 2010, saya terus membeli pendant 769. Pengalaman pertama saya di mana selepas saya membeli pendant ini, saya berjumpa dengan sepupu saya. Kebetulan dia sedang mengalami sakit kepala. Saya pun meletakkan pendant ini ke dahinya. Selang seminit dia memberitahu kepalanya sudah beransur lega dan terasa hendak tidur. Pengalaman saya pula ialah dimanam saya berelemenkan api iaitu nombor 8, kebanyakkan ornag yang berelemen 8 ini sering dikaitkan dengan tekanan, kesibukan dan tanggungjawap. Secara tidak langsung sikap panas baran dan kemarahan pasti ada pada mereka yang berelemen 8 ini. Setelah memakainya selama beberapa hari saya dapati tahap kemarahan saya dapat dikawal. Saya sentiasa merasa cool dan tenang. Sememangnya penawar api adalah air kerana pendant ini berasal dari laut dalam. Masaalah yang berat pun terasa mudah saya hadapi. Dari segi rezeki pula, alhamdulillah terasa mudah dan ada ketikanya mendapat rezeki dengan tidak disangka-sangka, seperti kawan tiba-tiba membayar hutang lama. Dari segi jualan pula, ada saja customer yang ingin membeli produk dan menjadi ahli. Dari segi kesihatan, pemakaian pendant ini memberikan tenaga kepada saya, walaupun tidak cukup tidur, namun saya tetap rasa bertenaga di waktu siang. Kualiti tidur juga bertambah baik. Sememangnya saya rasa amat bertuah dan bersyukur kerana dipertemukan dengan produk hebat ini. Produk ini bukan sahaja untuk penjanaan tenaga fizikal semata-mata, tetapi turut menjana dari segi mental, emosi serta spiritual seseorang itu.
.

Produk terbaru Ued2PRO.
Gambar Kaabah bersama ukiran angka 769 dan petikan ayat Surah 7 ayat 69. Diperbuat dari sejenis batu khas yang diukir dan dilindungi dengan kaca - agak berat. Sesuai untuk diletakkan di atas meja dalam rumah di ruang tamu atau di pejabat sebagai satu alternatif dan ikhtiar kejayaan serta satu hiasan yang cantik dan berfungsi sebagai satu peringatan yang menarik kerana ayat Surah 7 Al'Araf ayat 69 mengingatkan kita supaya sentiasa bersyukur dengan nikmat yang diberikan Allah supaya kita mendapat kejayaan yang mana Allah telah kurniakan kepada kita pemimpin serta kejadian tubuh badan yang sempurna. Terutamanya sebagai hiasan atau hadiah menjelang Ramadan dan Syawal nanti serta musim haji tidak lama lagi. Apabila diimbas di bawah cahaya lampu, seolah ada pergerakan cahaya ke atas gambar tersebut. Datang bersama pemegang lapik daripada kayu. Terjemahan dalam bahasa Malaysia ada disebelah belakangnya. Harga belum pasti mungkin sekitar RM600. Jika berminat, sila email ke qmas304@streamyx.com. Kami perlukan tempahan yang banyak dari para peminat metafizik bolehlah kami dapatkan harga dari pengilang yang lebih rendah.
.


Teknik No Plet Kereta - Pernahkah anda mengira petunjuk dari nombor plet kenderaan anda? Gunakan teknik ciptaan cikgu Eddy secara begini:
Berikut adalah transkrip temubual yang ditemui dalam laman blog peminat Dato CT serta ada di Mingguan Malaysia Pancaindera tidak lama dahulu.
.
Kereta pertama yang dibeli?
"Kereta Iswara Aeroback berwarna putih. Plat no CAS 6197. Kereta inilah yang sering membawa CT ke tempat persembahan dan paling jauh yang pernah CT pergi ialah Penang dan Johor. Kereta ini sampai sekarang masih di gunakan. Alhamdulillah, ia sebagai tanda kenangan yg terindah untuk CT walaupun pernah satu ketika dulu bercadang untuk menjualnya tapi dilarang oleh arwah abah.."

.
Ambil angka 4 Digit dan bina Rajah Segitiga / Petak Digit untuk 6197. Anda akan mendapati pola-pola 573 (bergaul dengan orang kenamaan) serta pola 777 (ramai pengikut). Apakah secara kebetulan... atau suratan?
.
Kepada peminat, pengamal metafizik atau individu yang meragui kenapa kaedah pernomboran menggunakan nombor-nombor tertentu yang dikatakan boleh membantu dalam keuntungan dan sebagainya, cara menggunakan nombor-nombor yang sama digunakan atau dimiliki oleh individu yang berjaya adalah salah satu cara untuk mencipta kejayaan yang sama atau hampir sama yang berpotensi berulang berjaya kepada diri seseorang. Jadi, beginilah caranya penggunaan kaedah pernomboran yang mana mendapati setiap orang memiliki angka-angka tertentu sebagai satu petunjuk tentang perjalanan kehidupan seseorang itu.
.
Jika anda berminat untuk menjejaki kejayaan Dato CT, gunakan angka 6197 sebagai nombor plet kenderaan anda atau 4 digit terakhir dalam nombor telefon anda dan seumpamanya, mana tau, anda juga jadi orang kenamaan atau sekurangnya bergaul dengan orang kenamaan dan punyai ramai penyokong.
.
TEKNIK GERHANA DALAM METAFIZIK: Satu teknik metafizik yang kuno dan sudah jarang lagi diamalkan oleh pengamal metafizik adalah teknik Gerhana Bulan/ Matahari. Di dalam agama Islam ada menyentuh dan membincangkan perihal Gerhana Bulan/ Matahari. Di dalam teknik Gerhana, pengamal metafizik menggunakannya untuk satu ikhtiar untuk mendapatkan tenaga baru dan membina kehidupan baru;


Gerhana Bulan - 26 Jun 2010


Gerhana Matahari - 11 Julai 2010.


Terdapat 14 hari jarak di antara kedua-dua gerhana tersebut dan ianya adalah masa yang sangat kritikal untuk berada dalam situasi positif bagi mencipta kehidupan baru yang lebih bermakna. Terdapat banyak cara untuk menggunakan teknik gerhana mengikut amalan biasa atau amalan agama masing-masing.
.
PENEMUAN TERBARU: oleh cikgu Eddy Rosyadie.
POLA GABUNGAN PASANGAN II.
.
Seperti yang anda ketahui, teknik gabungan pasangan digunakan untuk menjelaskan tentang kekuatan ikatan serta pelbagai perilaku atau potensi dalam gabungan pasangan (hadirilah kursus 3K - kasih sayang, kekayaan & kerjaya/ bisnes pilihan di Sg Petani 9 Julai, Kamunting 11 Julai & Kota Tinggi 24 Julai untuk mempelajari teknik gabungan pasangan). Kini terdapat satu lagi teknik gabungan pasangan yang digunakan untuk mencari lebih banyak petunjuk tentang sesuatu potensi pasangan.
.
Caranya;
Campurkan 4 digit lapisan pertama lelaki (suami) dan 4 digit lapisan pertama wanita 9 (isteri) namun diterbalikkan kedudukan iaitu jika asalnya 2 digit kiri diletak kanan dan 2 digit kanan diletak kiri.
.
Contoh;
Lelaki: 1 2 1 5, Wanita 2 1 1 7
cara teknik II
1 2 1 5
1 7 2 1+
anda mendapat digit 2 9 3 6. Bina Rajah segitiga/ Petak Digit untuk mendapatkan pola-pola dan mendapati ada pola 426, 222 dan 369 yang mana adalah potensi untuk suami isteri tersebut apabila hidup bersama.
.
KONVENSYEN TAHUNAN METAFIZIK 2010: Sepatutnya tahun ini perlu dilangsungkan konvensyen tahunan namun disebabkan kesibukan maka belum terlaksana. Insyallah selepas raya (Oktober) kami akan anjurkan konvensyen di Shah Alam & Johor Bahru. Seperti biasa, konvensyen sehari (RM50) adalah untuk para peserta kursus atau peminat kaedah metafizik mendapatkan maklumat terbaru seperti penemuan terbaru, tafsiran terbaru dan sebagainya. Nantikan pengumuman!
.
Waktu Berdoa Kekayaan Pada Hari Kursus:
Peserta-peserta kursus akan tentu mendapat Teknik Waktu Berdoa Kekayaan secara percuma semasa kelas (jika kena pada masanya, anda akan berdoa bersama saya).
9 Julai - Sg Petani - sempena kursus 3K - Kekayaan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan
11 Julai - Kamunting - sempena kursus 3K dan juga sempena Gerhana Matahari ! Hari yang paling baik untuk memulakan kekayaan! Mari bersama saya hadir kursus 3K dan bonus dapat belajar teknik Gerhana Matahari untuk melangkah kekayaan.
17 Julai - Kemaman - sempena Kursus Graf Hayat
24 Julai - Kota Tinggi - sempena Kursus 3K di sana.
.
PROJEK UED2PRO JULAI 2010: Projek kaya dari pendidikan (426) dan pelaburan (336). Ingin kaya tahun 2011 iaitu tahun pendidikan dan pelaburan? Ued2PRO menyediakan platform untuk anda menjana pendapatan dari produk pendidikan dan produk pelaburan. Bersama-samalah kami yang menyediakan pengetahuan dan kemahiran untuk menjana kekayaan. Panel tenaga pengajar adalah saya dan Prof Dato Dr. Ibrahim Ahmad dan akan diikuti oleh beberapa master yang lain yang sedia membantu anda untuk jadi kaya seawal tahun 2011 ini. Setakat hari ini kami telah ada 21 jenis produk pendidikan untuk anda jual untuk jana kekayaan! Siapa yang awal (pioneer) tentu mendapat hasil yang lumayan. Marilah bersama kami: www.ued2pro.com
.
1. Projek TIKET RM50 - mulai 7 Julai, previu SETIAP RABU 8.30 malam - 10.30 malam memerlukan anda membawa tiket masuk. Sebagai ahli Ued2PRO, anda boleh membeli tiket pada harga RM20 dan menjualkannya setiap satu RM50 kepada rakan, saudara atau prospek yang datang ke previu (anda dapat untung RM30 setiap kali tiket dibeli). Jika anda boleh bawa 10 orang ke previu pada Rabu depan, anda sudah untung RM300 untuk satu malam!. Sila dapatkan tiket daripada Ms Jenny 017 2261331. Individu yang membeli tiket tersebut mendapat;


- 30 minit penjelasan tentang kaedah pernomboran asas
- 20 minit konsultansi
- 20 minit previu peluang pendapatan dari Ued2Pro.
.


2. Pendant terbaru 769 - pendant / loket 769 baru akan dilancarkan pada 10 dan 11 Julai nanti di pejabat Ued2PRO, Puchong. Ianya dalam bentuk bulat seperti biasa tetapi kali ini berwarna perak (bukan lagi hitam) dan mempunyai bentuk aerodinamik serta pelbagai ciri seperti kuasa magnet dan ruang span untuk wangian. Kali ini pendant tersebut dimasukkan 5 kali ganda energi iaitu lebih kuat berbanding pendant yang sedia ada. Semua ahli Ued2PRO, prospek dan peminat dijemput hadir ke sesi pelancaran tersebut nanti diumumkan.


.
KURSUS ASAS INTENSIF (TAHAP 1 & 2) DI MERU, KLANG JULAI 2010:
kepada individu/ peminat/ pengamal metafizik yang mahu pelajari kaedah pernomboran dari awal/ asas, anda dijemput hadir ke kursus Asas Intensif di pejabat saya No 69, Tgkt 2, Jalan Besar KU/8, Pekan Meru, Klang. Kursus ini akan dikendalikan oleh pelajar saya menggunakan modul saya di pejabat saya.
Pengajar: Encik Mashudah / Encik Zuhaili/ Puan Zuhaida.
Masa: 9 pagi - 5 petang
Yuran: RM500 untuk 2 hari, termasuk nota dan makan.
Daftar: SMS taip KA (nama) (tarikh kursus) dan hantar ke 016 624 9666
Tarikh: Pilih 3-4 Julai, 10-11 Julai, 17-18 Julai.
.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
27 JUN - Kursus BINA USAHAWAN secara pernomboran
Tempat: Pejabat Pekan Meru, Klang

Yuran: RM200.
Masa: 9.30 pagi - 5 petang.
Daftar: SMS taip BK (nama) hantarkan ke 016 624 9666
Bayaran di hari kursus nanti.
.
Sila bawa MAKLUMAT JAM LAHIR. Jika ada, bawa sijil SSM perniagaan anda serta maklumat tarikh dan jam lahir rakan kongsi/ pekerja.
.
3 JULAI - Kursus BINA USAHAWAN secara pernomboran
Tempat: Pejabat Lynjb, Tampoi, Johor.
Masa: 9 pagi - 5 petang.
Yuran: RM250.
Daftar: Lynjb 019 755 6102 (bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).

.
4 JULAI - Kursus Intensif GRAF HAYAT Tahap 1 & 2
Tempat: Pejabat Lynjb, Tampoi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang
Yuran: RM500
Daftar: Lynjb 019 755 6102 (bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).
.
Pelajari kaedah Graf Hayat secara intensif (tahap 1 & 2 dibuat dalam 1 hari untuk individu yang sibuk bekerja), ketahuilah dan rancang perjalanan hidup anda dari fenomena (STAR) serta spesifikasi kod-kod zon anda.
.
9 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan
Tempat: Kelab Bandar Laguna Merbok, Sg Petani, Kedah
Yuran: RM250
Daftar: SMS taip SP (nama) hantar ke 016 624 9666
(bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).
.
11 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan.
Tempat: Kamunting, Perak
Hanya untuk individu-individu yang telah mendaftar dengan Puan Zainab sahaja.
.
17 JULAI - Kursus Graf Hayat Tahap 1
Tempat: MPK, Kemaman.
Yuran: RM250
Daftar: Puan Nori 013 944 1887
(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).
.
24 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan
Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300
Daftar: Puan Jamilah 010 7600666
(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus)
Diskaun: jika daftar & hadir untuk 24 dan 25 Julai - bayaran RM500 (jimat RM100).
.
25 JULAI - Kursus GRAF HAYAT Tahap 1
Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang
Yuran: RM300
Daftar: Puan Jamilah 010 7600666
(bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus)
Diskaun: bayar RM500 untuk 2 hari (jimat RM100) apabila hadir untuk 24 dan 25 Julai.
.
31 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan
Tempat: Pasir Gudang/Masai/Plentong?
Belum confirm tempat/ yuran.
.
1 OGOS - Kursus Pola 279 Potensi JUARA JUALAN
Tempat: Pasir Gudang/ Masai/ Plentong?
Belum confirm tempat, yuran.

.
SALAM KEJAYAAN BERKEKALAN,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 8:00 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates