waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, July 7, 2010
Kekayaan Diraih bersama!
ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)

.
Maklumbalas: Seorang client sayaberkongsi pengalaman beliau. 2 tahun lepas beliau gagal dalam bisnes dan bercerai (graf turun, widowed star) hinggakan boleh dikatakan hidup sehelai sepinggang dan merempat, cuba membina kehidupan baru namun sangat sukar kerana ketiadaan wang untuk buat perubahan yang lebih baik. Maka bergenanglah air mata dan rayuan rintihan kepada Yang Maha Esa sepanjang tahun, akhirnya mendapat kebahagiaan. Kebetulan masuk graf gaung maka berkahwin dengan pasangan yang berduit maka kehidupan berubah baik. Beliau menyatakan kunci utama perubahan hidup beliau ialah redha dengan bencana dan sentiasa berdoa berserah kepada Tuhan - beliau tidak putus-putus berdoa sepanjang masa. Kini nikmat sudah dikecapi beliau tidak akan tinggalkan ingatan kepada Yang Maha Kuasa. Begitulah kehidupan, untuk berjaya dalam hidup atau mengubah kehidupan, kadang kala kita perlu diuji dengan kesengsaraan dahulu. Yang penting ialah "submission" berserah kepada Yang Maha Esa. Jika ditambah dengan ilmu pengetahuan seperti kaedah pernomboran, bolehlah membantu mengurangkan tahap ujian supaya anda segera boleh berjaya! Mari tambahkan ilmu supaya anda dapat melalui kehidupan dengan lebih yakin dan bermakna.
.
Penjelasan Kaedah Metafizik dan ESQ: Ada beberapa individu yang bertanyakan persoalan ini dan walaupun ianya kurang enak dibincangkan secara terbuka sebegini di sini tetapi bagi menjawab persoalan dalam satu masa maka berikut penjelasannya: Kaedah metafizik tiada kaitan dengan kaedah sebegitu dan saya tidak pernah menghadiri kursus sedemikian, oleh yang demikian kaedah pernomboran di dalamnya seperti Teori 19 dan seumpamanya tidak ada di dalam kaedah Metafizik pernomboran saya di sini. Walaupun metafizik pernomboran adalah adik beradik dengan metafizik lain, namun metafizik pernomboran saya terhad kepada menggunakan pernomboran sebagai bahan panduan strategi secara visual semata-mata.
.
Maklumbalas: Seorang peserta kursus dari Terengganu iaitu pelajar saya 2 tahun lepas menceritakan bagaimana seorang rakannya sedang mencari-cari kerjaya yang sesuai dengan beliau, maka mengerjakan Solat Sunat Hajat sebanyak 3 kali. Selepas itu, rakan itu mendapat sebentuk petunjuk bahawa kerjaya beliau adalah berkaitan dakwah iaitu penyampaian ilmu. Apabila pelajar saya itu membuat pengiraan tarikh lahir rakannya itu, memang terdapat angka 426 di situ! Begitulah kuasa Yang Maha Esa, memang telah diberikan pelbagai petunjuk dan jawapan kepada kita (kenanglah Surah 7 Al' Araf ayat 69). Menggunakan pernomboran adalah satu kaedah untuk menzahirkan (quantify) fenomena dalam bentuk angka untuk mudah kita ingati berbanding menggunakan nama subjektif seperti nama bunga atau nama pokok seumpamanya.

Kursus pada 31 Julai dan 1 Ogos di Taman Rinting, Masai, Johor - sila lihat di bahagian bawah.
.
PROJEK AMAL MELATIH ANAK-ANAK YATIM KLANG: pihak Kelab RMC (Real Motor Club), Meru, Klang sedang mengadakan aktiviti berterusan membantu melatih anak-anak yatim di sebuah rumah anak yatim Sg Pinang, Klang. Anak-anak yatim memerlukan banyak bimbingan dan pihak RMC sukarela menganjurkan pelbagai aktiviti bimbingan seperti mengajar Matematik secara percuma serta aktiviti gotong royong dan sebagainya. Pihak RMC sedang mencari individu yang mahir dalam motivasi untuk memberikan kelas-kelas motivasi percuma kepada mereka, mahupun apa jua pengetahuan/ kemahiran sebagai satu kerja amal. Jika anda berminat untuk sertai kami, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com.
.
BISNES ON-LINE "PASSIVE INCOME": Modal RM20. Satu cara mudah untuk kumpul modal bisnes, duit untuk raya dan sebagainya. Jika kita semua berkongsi kekayaan, amat mudah untuk semua orang ada wang tambahan! Saya sendiri mengalaminya dari modal RM20 menjadi RM270 dalam masa beberapa hari dengan promosi cara percuma namun ringkas - duit berkembang dengan sendiri! Jika anda kreatif, anda boleh dapat RM4000 atau lebih! Sempena Fenomena Gerhana Matahari untuk mulakan hidup baru, mari mulakan langkah baru, revolusi baru ke arah kekayaan tahun 2011.
Klik di sini:
http://marhaban2u.com/?ref=1780

.
TV1 Jam 12 Tghari: Temui saya live di TV1 dalam segmen "Apa Kata Wanita" pada Sabtu 10 Julai 2010.
.
Gerhana Matahari 11 Julai - kepada peminat / pengamal metafizik, jangan lupa amalan untuk gerhana matahari nanti! Inilah saat yang ditunggu untuk anda mendapatkan perubahan yang lebih positif dalam hidup anda. Juga, pada 10 Julai adalah sambutan hari Isra' dan Mi'raj, iaitu mengingati kisah perjalanan Isra' dan Mi'raj junjungan Nabi Muhammad saw. Sangat simbolik kedua-dua hari baik sedemikian yang kebetulan jatuh pada hari yang berdekatan - daripada perspektif metafizik adalah satu "turning point" yang sangat baik untuk membina semula kehidupan anda menjadi lebih baik dengan dua fenomena ciptaan Yang Maha Kuasa ini.

.
SoalJawab:
S: Saya telah hadir pelbagai jenis seminar tuan dan penceramah lain tetapi masih belum mendapat kejayaan yang saya harapkan. Tuan kata saya ada kejayaan angka 666, tapi kenapa masih tiada kejayaan?
J: Untuk mendapatkan kejayaan, anda perlu USAHA juga. Seperti saya pola 426 bukannya terus masuk ke dunia pendidikan walau sebenarnya saya adalah pekerja di industri pengilangan di mana saya berusaha pelajari pelbagai teknik penyampaian dan lain-lain selama 3-4 tahun barulah saya mampu melaksanakan pola 426. Jadi, saudara perlu buat langkah pertama untuk membuat kejayaan: networking! Iaitu bergaul dengan individu yang mempunyai kecenderungan yang sama supaya anda boleh dibentuk mencapai kejayaan anda itu!
.
S: Saya buntu sekarang kerana suami saya tidak benarkan saya membuat jualan sepertimana potensi pola 279. Bagaimana cara untuk mengatasinya?
Untuk menggunakan potensi bagi individu yang berkeluarga, perlulah berbincang dengan ahli keluarga dahulu kerana mereka mungkin tidak memahami apakah jalan dan cara anda mahu lakukan jualan serta puan perlu bentangkan cara serta bajet dan seumpamanya, dapatkan dulu pandangan dan pengalaman orang untuk anda bincangkan cara dan bentuk jualan seumpamanya. Mungkin puan boleh mulakan perniagaan kecil-kecilan dari rumah dahulu memandangkan puan mungkin ada anak kecil yang mana suami perlukan puan menjaga rumahtangga juga.
.
S: Saya ada masalah kurang keyakinan diri dengan orang ramai sepertimana kata cikgu yang saya ada angka 5 di tengah mata angin. Bagaimana cara mengatasinya?
Untuk membina keyakinan, mudah sahaja - lakukan dan latih - berulang kali. Saya dahulu tidak pandai bercakap di khalayak ramai namun setelah pelajari teknik pengucapan awam / pidato (boleh rujuk buku Juara Pentas tulisan saya terbitan PTS Millenia), barulah saya mampu berucap di khalayak ramai. Rupanya ada teknik untuk kita lakukan sesuatu, tetapi perlulah belajar, kemudian lakukan sahaja untuk dapatkan pengalaman dan seterusnya berlatih - semua ini dilakukan berulang kali untuk membina keyakinan diri, hinggalah satu hari nanti persoalan tiada keyakinan diri itu tidak timbul.
.
Kursus 9 Julai di Sg Petani dibatalkan. Kursus 3K di adakan di Kamunting, Perak pada 11 Julai, cuma RM150. Daftar: Puan Zainab 019 544 6442.
Pelajari tentang kaedah pernomboran secara intensif untuk tajuk Kekayaan (teknik pernomboran sumber kekayaan), Kasih Sayang (teknik pernomboran keserasian) dan Kerjaya/ Bisnes Pilihan (teknik pernomboran kenali model industri yang sesuai).
.
PROJEK UED2PRO:
WEBINAR - SELASA 13 JULAI 2010: Kepada individu yang berminat untuk mengikut Webinar Percuma (siri ceramah oleh saya secara on-line di alam maya) hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila SMS nama, nombor handphone dan alamat email ke 016 216 3796 sebelum 13 Julai 2 petang.
.
Tiket RM50 Kelas Pengenalan Setiap Rabu 9 malam di pejabat Ued2PRO Puchong - hubungi Ms Jenny 017 226 1331.
.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM400.
.
11 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan.
Tempat: Kamunting, Perak.

RM150
9 pagi - 5 petang
Daftar: Puan Zainab 019 544 6442
sila bawa maklumat jam dilahirkan





Termasuk doa dan teknik Gerhana Matahari pada 11 Julai tersebut.
.
17 JULAI - Kursus Graf Hayat Tahap 1
Tempat: MPK, Kemaman.
Yuran: RM250
Daftar: Puan Nori 013 944 1887
(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).
.
24 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan
Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300
Daftar: Puan Jamilah 010 7600666
(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus)
Diskaun: jika daftar & hadir untuk 24 dan 25 Julai - bayaran RM500 (jimat RM100).
.
25 JULAI - Kursus GRAF HAYAT Tahap 1
Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang
Yuran: RM300
Daftar: Puan Jamilah 010 7600666

(bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus)
Diskaun: bayar RM500 untuk 2 hari (jimat RM100) apabila hadir untuk 24 dan 25 Julai.
.
31 JULAI 2010
PREVIEW KAEDAH STRATEGI POTENSI DAN PRESTASI DINAMIK PERNOMBORAN
(kewangan,kasih sayang,kerjaya/bisnes pilihan,graf hayat,teknik jodoh,pelaburan arah kekayaan dan juara jualan)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM105
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
TEMPAH AWAL... TEMPAT TERHAD !
.

1 OGOS 2010
KURSUS POLA 279 JUARA JUALAN
(khas untuk para usahawan,pengiat multi level dan pekerja dalam bidang sales & service)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM279
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan akan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
.
15 OGOS 2010 (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:26 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates