waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, July 27, 2010
Mulakan langkah ke arah kekayaan
Assalamualaikun & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia.
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)
.
.
Perubahan jadual Mini Workshop "Sales & Networking" di Shah Alam.
.

.
.
Foto 1: Awal Januari 1994 di hadapan University of Pittsburgh, Pennsylvannia, USA. Melawat rakan-rakan yang berada di sana ketika itu.











.

Foto 2: Sekitar awal tahun 1993, sehari selepas ribut salji terburuk berlaku di sekitar New York. Salji tebal mencecah tinggi sebuah kereta. Bergambar di hadapan rumah kawan yang berada atas sebuah bukit - salji hingga paras pinggang.









.

Foto 3: Di hadapan Onondaga Medical Career School di Syracuse, New York sekitar pertengahan 1995. Selepas menamatkan pengajian di bidang Biology di Syracuse University, saya melanjutkan pengajian secara praktikal di situ pelajari bidang pembantu klinik. Saya juga bekerja secara sukarela di Crouse-Irving Memorial Hospital, Syracuse untuk tambah pengalaman (memang dah pola 459!).

Seterusnya pulang ke Malaysia bekerja di kilang Vitagen dan selepas itu sebagai jurujual barangan kelengkapan makmal hospital (pola 459 lagi!). Kini masih terlibat dalam bidang produk/ barangan kesihatan.










.
.

Cinta Dan Cipta (Sweet Charity):

Berjalan terus berjalan
Tentu jalan nak dituju
Mencari terus mencari
Intan bukannya batu

Berliku jalan berliku
Berbagai rintangan bagiku
Tabahkan rasa hatimu
Kita titi satu persatu

Dirimu serta diriku
Hidupku juga serta hidupmu
Cinta dan cipta yang satu
Hanya takdir yang menentu

Hidupmu serta hidupku
Diriku juga dirimu
Hanya takdir yang menentu
Cinta dan cipta yang satu

.
The Price (Twisted Sisters):

how long i have wanted
this dream to come true
and as it approaches
i can't believe i'm through
i've tried,
oh, how i've tried
for a life, yes a life
i thought i knew

oh it's the price we gotta pay
and all the games we gotta play
makes me wonder if it's worth it to carry on
'cause it's a game we gotta lose,
though it's a life we gotta choose
and the price is our own life until it's done

time seems to have frozen,
but the mind can be fooled
as the days pass i discover
destiny just can't be ruled
hard times,
oh hard times,
for the prize, yes the prize,
i thought i knew

oh it's the price we gotta pay
and all the games we gotta play
makes me wonder if it's worth it to carry on
'cause it's a game we gotta lose,
though it's a life we gotta choose
and the price is our own life until it's done
.
.
WORKSHOP: Mulai Ogos 2010, saya akan banyak anjurkan sesi bengkel/ mini workshop bertujuan untuk membimbing kaedah pernomboran dengan lebih mendalam dengan cara lebih perlahan, menggantikan kursus atau seminar penuh yang akan diuruskan oleh penganjur lain.

7 Ogos - mini workshop bersiri - "Potensi Jualan dan Networking" (Shah Alam) RM50

15 Ogos - Workshop "Teknik Jodoh" (Meru, Klang) RM50
.
MINI WORKSHOP POTENSI SALES & NETWORKING DI SHAH ALAM:
SETIAP SABTU 2 pm - 4 pm.
Yuran: RM50 setiap hadir kelas (RM50 x 6 = RM300)
Diskaun 10% jika bayar sekaligus (RM270)
Ahli Ads4bucks bayar RM250 sahaja untuk bayaran terus.
.
Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam - baris belakang hujung sekali dari pejabat WHR. Berdekatan Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang. Akses mudah menggunakan Lebuhraya Persekutuan atau Lebuhraya NKVE.
Daftar: Puan Suraya 012 318 5523.
.
Sesi 1: 7 Ogos: Kenali Diri dari Potensi Kekayaan
Sesi 2: 14 Ogos: Strategi Arah Kejayaan
Sesi 3: 21 Ogos: Teknik Hari dan Jam Menguntungkan
Sesi 4: 28 Ogos: Teknik kenali Prospek dari nama, no plet kereta, no handphone
Sesi 5: 4 Sept : Teknik Bina Downline berkesan
Sesi 6: 25 Sept : Teknik Kumpulan Rangkaian Sentiasa Maju.
.
Workshop ini adalah tahap asas, jadi ianya sesuai untuk individu yang baru mahu pelajari kaedah ini, terutamanya menggunakan teknik pernomboran dalam bidang berkaitan sales dan networking seperti MLM, jualan, pemasaran dan seumpamanya. Juga dijemput peserta kursus lama untuk mengulangkaji/ mendalami pengetahuan. Dibuka kepada semua individu dari Shah Alam, Sg Buloh, Damansara, Klang, Port Klang, Kapar, Meru, Puncak Alam, Puchong dan sewaktu dengannya. Apabila anda menamatkan 6 sesi, anda memiliki pengetahuan yang berguna untuk digunakan secara mudah dan praktikal di dalam membuat jualan, pemasaran dan rangkaian. Dengan pelajari perihal potensi yang betul, arah yang betul, hari / jam yang betul serta downline yang betul dan seumpamanya, maka perniagaan sepenuh atau separuh masa anda dapat dijalankan dengan berkesan - tidak perlu letih kejar kekayaan kerana anda tahu di mana kekayaan itu telah diletakkan untuk anda. Menariknya, setiap sesi workshop adalah modul tersendiri, bermaksud jika anda tertinggal salah satu sesi (tetapi sesi 1 wajib hadir dahulu), ianya tidak menjejaskan sesi seterusnya dan anda boleh datang ke sesi yang anda tertinggal itu pada batch seterusnya.
.
Teknik pernomboran sales dan networking ini sering saya kongsikan dengan golongan sales/ MLM seperti usahawan Ads4bucks, wang pos WHR, Avail, Luxor, Amway, Hai-O, Public Mutual, Takaful dan seumpamanya. Ramai yang telah berjaya hasil dari penggunaan teknik-teknik pilihan. Kini giliran anda pula untuk berjaya seperti mereka yang terdahulu pelajari kaedah ini... marilah dijemput datang! Jumpa anda di sana.

.
Apa itu Kursus Pola 38? Kelas pertama akan bermula di JB nanti selepas raya. Anda boleh daftar dengan Lynjb (019 7556102) Yuran RM380: Pola 38 atau 83 sering ditemui pada individu yang berjaya kaya, itupun apabila mereka menggunakannya dengan cara yang betul. Saya dapati ramai juga orang ada pola tersebut tetapi tidak berjaya kaya kerana belum tahu menafaatkan anugerah yang ada. Hatta, walaupun anda tiada pola 38 atau 83, pola tersebut akan datang secara otomatik kepada anda namun anda tidak sedar. Dalam kursus ini, kesedaran dan pengenalan tentang pola 38 akan diberikan dahulu, kemudian sesi latihan praktikal secara asas diberikan pula - gabungan pengetahuan dan latihan praktikal.
.
Awas: walaupun ada individu yang boleh mengajar pola 38 namun anda mesti berhati-hati kerana anda boleh "dijangkiti" pola 38 yang negatif daripada orang yang mengajar atau merawat anda sama ada secara sengaja atau tidak sedar! Terutama sekali jika anda juga ada pola 459. Oleh itu bimbingan dari tenaga pengajar yang terlatih sahaja dicadangkan di sini.
.
Teknik Kenali Pasangan dari Petak Kanan/ Kiri Anda: Masihkah anda ingat tentang pembentangan kaedah ini? Peserta kursus di Taiping tempohari adalah batch pertama di dunia yang pelajarinya. Anda akan pelajarinya dalam Workshop Teknik Jodoh pada 15 Ogos di Meru, Klang nanti. Penemuan tambahan:
.
1. Pola-pola yang ada bukan sahaja menjelaskan jenis pasangan anda, tetapi POTENSI pasangan anda. Contohnya, Prof Dato Dr Ibrahim memiliki pola 573 untuk Petak Isteri, begitu juga dengan Datin Ira memiliki pola 573 untuk Petak Suami, memang betul mereka berdua kini adalah 573 (orang kenamaan), tetapi semasa mereka baru berkenalan atau berkahwin, bukannya terus jadi orang kenamaan, tetapi mendapat penganugerahan tersebut jua. Jadi, ianya adalah Potensi untuk anda atau Potensi untuk pasangan anda jua! Jom periksa Petak Pasangan anda macam mana!
.
2. Pola-pola yang ada pada dalam Petak Pasangan anda juga digunakan untuk mengkaji masalah kesihatan atau kewangan juga! Contohnya, seorang wanita memiliki pola 393 di sebelah Petak Suami, memang sekarang suaminya adalah seorang kontraktor. Namun, pola 393 iaitu hasilnya 3 iaitu sering putus duit sukar nak simpan duit, maka dapatlah dibuat strategi bagaimana untuk si isteri menguruskan perihal kewangan atau cash flow suami seumpamanya. Begitu juga dengan suaminya pula Petak Isteri ada pola 459, tentunya isteri suka membeli barang, jadi sang suami perlulah ada strategi sewajarnya seperti selalu bawa duit spare lebih dalam dompet bila ke kedai tu!
.
.
.
Penemuan Terbaru (peringkat teori, belum disahkan) -bercakap tentang kesihatan pasangan, tiba-tiba sahaja datang satu petunjuk untuk mengira JENIS KESIHATAN pasangan daripada petak tarikh lahir anda! Jika anda lelaki, maka tarikh lahir 8.7.1972, gunakan petak-petak hijau untuk mengira masalah kesihatan isteri anda (mungkin isteri-isteri juga? Jika lebih dari seorang lah). Jika anda wanita lahir pada tarikh yang sama 8.7.1972, maka gunakan petak-petak kuning untuk mengira masalah kesihatan suami anda. Cubalah! Jika ada kebenaran, sila maklumbalas kepada saya di qmas304@streamyx.com. Tentunya anda perlu tahu bagaimana nak kira petak kesihatan pula juga! Jika anda belum belajar dan nak tahu cara kiraan Petak Kesihatan, boleh dapatkan nota ebook cara pengiraan dan jenis kesihatan RM30. Email kepada saya jika berminat.
.
Soal&Jawab.
.
S: Kenapa encik eddy sering merujuk kepada nama Lynjb dalam blog atau seminar? J: Lynjb (0197 556102) adalah salah seorang testimoni hidup (living testimony) yang menggunakan kaedah pernomboran dengan baik dan hasil yang didapati beliau adalah baik. Terdapat ramai lagi testimoni cuma mereka kurang beri maklumbalas maka adalah sukar untuk saya hubungkan atau kongsikan testimoni mereka, mungkin mereka pemalu atau mahu low-profile. Seperkara lagi, puan Lynjb dan suami Abg Soani banyak membantu saya di dalam penganjuran kelas di JB, malah mereka menawarkan pejabat mereka untuk latihan-latihan seterusnya.
.
S: Saya telah memiliki buku-buku dan ebook encik eddy, tapi masih tak faham dan masih buntu mencari penyelesaian.
J: Buku-buku adalah bagus untuk rujukan serta ulangkaji. Adalah sangat elok pula dapat bertemu untuk berbincang dengan saya, mungkin dalam seminar, kursus atau workshop atau dengan lebih baik adalah dalam sesi konsultansi peribadi. Ini adalah kerana pengetahuan pernomboran perlu disesuaikan dengan keupayaan/ kelayakan sebenar anda dimana saya perlu periksa latarbelakang dan seumpamanya dahulu. Teruskan dengan rujuk kepada buku/ ebook dan jika ada rezeki nanti kita berjumpa.
.
S: Teknik tuan terlalu banyak, saya keliru nak pakai yang mana satu?
J: Teknik saya berasal dari kajian sendiri ataupun diadaptasi daripada pelbagai teknik yang dikongsi dari dalam atau luar negara. Adalah sukar untuk mencari satu teknik yang betul-betul berkesan dan gabungan teknik-teknik biasanya memudahkan untuk membantu kita buat keputusan atau strategi. Buat permulaan memanglah mengelirukan, tetapi apabila anda banyak berlatih, anda akan selesa dengan pelbagai teknik yang ada kerana anda miliki pelbagai pilihan tidak terhad.
.
PROJEK PERNIAGAAN PENDIDIKAN UED2PRO: Kepada individu yang berminat untuk menjadi ahli Ued2PRO untuk menambah pengetahuan serta pendapatan, mengikuti Webinar PERCUMA atau hadir ke Kelas Pengenalan, sila hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila hubungi Mr Jeff di 016 216 3796.
.

SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100

.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:05 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates