waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, July 13, 2010
Strategi Kejayaan dan Kekayaan
ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)

.
SEGERA DAFTAR KURSUS GRAF HAYAT 17 JULAI KEMAMAN & KURSUS TEKNIK PERNOMBORAN 3K KASIH SAYANG, KEKAYAAN & BISNES PILIHAN 24 JULAI DI MELAKA !!
.
KURSUS GRAF HAYAT TAHAP 1 PADA SABTU 17 JULAI 2010 DI KEMAMAN, TERENGGANU - PERUBAHAN TEMPAT KE TINGKAT ATAS, RESTORAN KAK YAM KITCHEN, TAMAN CHUKAI UTAMA, KEMAMAN. Jam 9.00 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir anda dan jika perlu, jam lahir keluarga/ rakan/ pekerja. Daftar: Pn Nori 013 944 1887. Yuran RM250 sahaja, bayaran bank-in Maybank/ CIMB akan diberitahu oleh Pn Nori nanti. Percuma: perisian kiraan otomatik petak digit/gabungan/arah/nama. Dijemput penduduk Kemaman, Chukai, Marang, Dungun, Kuala Terengganu, Kuantan, Pekan, Kota Bharu dan sewaktu dengannya. Pelajari Teknik Graf Hayat untuk membantu anda meningkatkan kualiti dan nilai perjalanan hidup anda dengan tingkatkan potensi yang akan datang atau yang sedia ada tetapi belum diserlahkan seperti Ministerial Star atau Awarding Star. Juga, kenali konflik hidup lebih awal untuk persediaan dan pencegahan seperti Vacuum Star yang banyak menghancurkan bisnes, Widowed Star yang banyak runtuhkan perkahwinan atau Blocking Star yang sentiasa menghalang kejayaan manusia. Tahu lebih awal untuk bersedia elak kerugian besar dalam hidup, pelajari teknik-teknik pencegahannya. Ramai pelajar Graf Hayat telah mendapat manafaat selepas menghadiri teknik Graf Hayat seperti Lynjb yang mendapat untung besar dari sistem kewangan dan IT kerana itulah rezeki yang ditetapkan untuk beliau seperti yang ditunjukkan dalam Graf Hayat. Kebaikan pelajari kaedah ini adalah anda dapat uruskan perjalanan hidup anda dengan lebih berkesan, redha dan tabah serta sentiasa untung.
.
RAHSIA "KUASA 38" (the Power of 38 - NumberPower 38): ciptaan cikgu Eddy Rosyadie - setelah kajian bertahun dijalankan, didapati pola 38 memainkan satu peranan yang sangat unik, misteri dan hebat, itupun jika dibawa dengan baik, ianya biasa ditemui pada individu yang istimewa, namun anda juga boleh mendapatkannya. Nantikan pengumuman tentang kursus "Kuasa 38" (hanya untuk individu yang terpilih sahaja). Apakah itu pola 38, sejarah angka 38, kegunaan pola 38, kesan buruk pola 38 dan cara mengatasinya, kaya dan berjaya dari pola 38, bagaimana menggunakan kuasa 38 dan sebagainya.
.
Tuhan Yang Maha Penyayang.... selama ini aku mencari jawapan tentang hidupku; aku hidup malang terbuang ...dalam kegelapan, aku dalam keresahan, aku buntu, aku keliru, mana satu jawapan yang betul, mana mungkin aku mencari penyelesaian begini, aku terbakar dalam kesusahan ..aku sentiasa berdoa kepada Mu, menanti-nantikan jawapan dari Mu, saban hari, tiada jawapan jua, menanti-nanti jawapan, saban waktu tanpa jemu... namun tidak ku sangka apabila aku tersedari melihat ke angkasa, rupa-rupanya kebenaran dan jawapan itu adalah pada diri Mu itu sendiri! Oh Tuhan, bersalahnya aku... selamatkan jiwa aku kerana selama ini aku buta dari pemberian Mu!

.
Penemuan Terbaru: ciptaan cikgu Eddy Rosyadie (masih dalam kajian). Satu teori iaitu kita "pecahkan" petak seseorang kepada dua dan kemudian dicantumkan salah satu pecahan dengan pecahan dua dari petak seseorang yang lain untuk memberikan petunjuk yang lebih jelas tentang seseorang itu. Contohnya, petak disebelah adalah di ambil dari pecahan sebelah kiri seorang wanita (iaitu tentang pasangan lelaki) disambungkan dengan pecahan petak dari sebelah kanan petak pasangan lelaki itu, dengan kata lainnya, ini adalah gabungan petak lelaki-lelaki bagi satu pasangan suami isteri. Daripada sini, dapatlah dilihat lebih jelas secara keseluruhan tentang sifat, kelakuan, potensi dan seumpamanya untuk suami wanita itu seperti 876, 459, 426, 456. Dengan cara ini, memudahkan melihat potensi suami atau isteri (namun, kajian ini untuk gabungan berdua masih belum dibuat jika seseorang itu bergabung lebih dari dua seperti beristeri dua dan seumpamanya). Perlu ingat, potensi seseorang boleh berubah apabila bergabung dengan seseorang!
.
Seminar di Melaka: Seminar 24 dan 25 Julai di Kota Tinggi dibatalkan oleh pihak penganjur. Oleh itu, kami akan ke MELAKA pada Sabtu 24 Julai untuk Seminar 3K - Kekayaan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan bertempat di Pusat Latihan Fajar Tekal, berhampiran Jusco Melaka. Yuran Promosi Awal: RM250 sahaja (harga biasa RM400 selepas ini). Berminat? Sila SMS taip MK hantar ke 016 624 9666 atau email ke qmas304@streamyx.com. Terhad kepada 40 orang sahaja. Anda akan diminta membuat bayaran bank in ke Maybank/ CIMB nanti 3 hari sebelum hari kursus. Percuma: perisian pengiraan petak diri/gabungan/arah/nama. Termasuk makan dan nota.
.

Temuramah Di TV1 pada Sabtu 10 Julai 2010 jam 12.50 pm dalam rancangan "Apa Kata Wanita". Topik tentang kelakuan wanita berselera mewah - tiada kena mengena dengan metafizik tapi pengacara ada menyebut perihal kaedah nombor juga iaitu apakah sudah dibuat pengiraan siapa menjadi juara Piala Dunia, tentunya tidak salah lagi live di TV disebut Sepanyol sebagai juara.





.
.
.
.
.
.
.

Bersama Datin Ira Ghani yang hadir sebagai tetamu di rancangan tersebut. Tidak sangka dapat berjumpa dengan Datin di situ, kali terakhir berjumpa pada 15 Mei lalu di program Reiki Master di Pulau Tioman bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad.










.









Bergambar bersama pengacara rancangan Apa Kata Wanita, Zamzarina di set rakaman rancangan.














.
.
.
.
Mengapa tidak berjaya dalam hidup seolah ada sekatan? Fenomena Karma Hajat Tidak Tertunai (kajian ciptaan cikgu Eddy Rosyadie): Ada sebuah keluarga adik beradik yang datang konsultansi dengan saya mengadu kehidupan mereka terumbang ambing dan kesempitan hidup terlalu berpanjangan tanpa kesudahan. Setelah diselidik dengan mendalam, saya mendapati ayah mereka memiliki sebuah kedai ala farmasi, namun tiada seorang pun anak beranak yang berminat mengambil alih perniagaan itu selepas kematian ayah. Memang sejak dulu lagi si ayah mahukan anak-anaknya menjadi doktor tapi tiada seorang yang mampu mencapai tahap sedemikian. Apabila diperiksa pola setiap orang adik beradik, setiap orang ada pola 459. Ini adalah kes "karma hajat tidak tertunai" iaitu niat seorang ibu/ayah diturunkan kepada anak-anak, namun hajat itu tidak ditunaikan maka berlaku "sekatan" dalam hidup. Oleh yang demikian, saya cadangkan kepada mereka untuk membuat sesuatu berkaitan dengan pola 459 itu supaya niat arwah ayah dapat ditunaikan dan dengan itu "energi" atau potensi yang terpendam dapat dikeluarkan dan seterusnya setiap orang itu menunaikan hajat itu menyebabkan kejayaan boleh mula keluar dan tidak lagi tersekat-sekat menghalang setiap orang itu daripada berjaya. Jika anda mengalami fenomena yang sama, sila periksa "hajat" ibu bapa anda. Elok tanyalah ibu bapa anda apakah hajat mereka untuk anda atau adik-beradik! Siapa lagi yang membentuk anda menjadi orang jika bukan ibu bapa anda? Jika anda anak angkat dan seumpamanya, anda boleh bertanyakan kepada ibu bapa angkat anda juga.
.
BISNES ON-LINE "PASSIVE INCOME": Modal RM20 berpotensi bercambah ribuan ringgit. Satu cara mudah untuk kumpul modal bisnes, duit untuk raya dan sebagainya. Jika kita semua berkongsi kekayaan, amat mudah untuk semua orang ada wang tambahan! Klik di sini:
http://marhaban2u.com/?ref=1780

.
SoalJawab:
.
S: Encik Eddy dan penceramah lain sama sahaja! Dalam seminar kononnya kita ada potensi boleh kaya berjaya tapi kenapa orang tak ramai jadi kaya selepas datang seminar awak semua?
J: Perihal kejayaan bergantung kepada pelbagai faktor juga seperti faktor masa, terutamanya jika seseorang itu sedang melalui Vaccum Star, maka untuk menjadi berjaya sekelip mata adalah sukar melainkan seseorang itu sanggup untuk membuat perubahan drastik yang kadang kala memakan belanja besar. Faktor arah dan lain-lain faktor juga perlu diperbetulkan dahulu. Kami dan seminar-seminar kami adalah "penunjuk jalan" yang memberikan jalan kejayaan hasil dari pengalaman dan kajian pengetahuan yang kami ingin kongsikan bersama anda. Tidak semua orang boleh terus berjaya selepas kursus, kerana ada beberapa lagi langkah yang perlu dibuat secara serius. Salah seorang peserta kursus saya, puan Lynjb (019 7556102) berjaya selepas mengambil satu keputusan drastik, disokong pula oleh restu suami dan berusaha membuat perubahan, itupun 3 bulan selepas kursus masih baru mahu mula tetapi hasil dari kesungguhan maka kejayaan datang berterusan selepas itu. Elok saudari berjumpa saya untuk membincangkan memperhalusi strategi saudari kerana kami perlu tahu juga latarbelakang dan beberapa input penting untuk membantu saudari lebih berjaya.
.
S: Apa jua alasan encik, kaedah encik ni tak dapat buat apa-apa mengubah nasib seseorang. Saya percaya kepada takdir Tuhan. Kan agama kita ni syumul sempurna, saya tetap berpegang teguh dengan ajaran agama.
J: Kaedah metafizik pernomboran menggunakan nombor/ angka sebagai satu cara untuk menzahirkan fenomena kejadian dalam bentuk visual dan kuantitatif. Terdapat banyak petunjuk Tuhan di depan mata kita tapi kita tidak mengerti dengan baik kerana berbentuk subjektif/ kualitatif, jadi menggunakan angka/ nombor maka kita dapat lihat dengan jelas dalam bentuk objektif/kuantitatif. Memang anda perlu percayakan kepada takdir, yang mana kaedah pernomboran membantu kita menguruskan takdir dengan baik dengan berusaha memperbaiki perjalanan takdir itu sendiri. Kita berikhtiar kerana telah diberi pilihan dan peluang oleh Tuhan Yang Maha Penyayang, namun hasil sebenar bergantung kepada-Nya juga. Kaedah pernomboran bukan sejenis kepercayaan tetapi satu cara untuk membantu kita memahami diri kita dengan lebih kuantitatif seterusnya redha dengan ketentuan dan seterusnya membuat strategi memperbaikinya, dengan kata lain memudahkan anda untuk berusaha tingkatkan nilai diri dan iman anda jua. Sila rujuk laman web ini: http://www.jais.gov.my/khutbah/2010/julai/Khutbahjumaat(rumi)02072010.pdf
.
S: bagaimana caranya untuk individu lahir 13/2/1978 boleh menjadi kaya? sebab ada orang kata tarikh lahir 13hb adalah angka yang tidak baik sebab 13 angka jahat sepertimana angka 666 angka syaitan, jadi macam mana nak jadi kaya?
J: Di dalam kaedah pernomboran metafizik, setiap angka ada baik dan buruk, yang penting adalah mempelajarinya supaya kita dapat meningkatkan potensi yang baik dan mengurangkan konflik yang buruk. Perihal angka seperti 13, 666 dan sebagainya adalah sebentuk kepercayaan kaum dan tiada kaitan dengan pernomboran metafizik versi saya. Untuk tarikh lahir 13-Febuari, tentunya sesuatu berkaitan dunia pendidikan boleh membantu anda untuk mendapatkan kekayaan (elok berjumpa saya berbincang potensi 426 anda itu kerana saya perlu tahu beberapa perihal seperti latarbelakang, kelayakan, keupayaan dan seumpamanya).
.
PROJEK UED2PRO - PROJEK JADI JUTAWAN DARI PRODUK PENDIDIKAN:
WEBINAR - SELASA 13 JULAI 2010: Kepada individu yang berminat untuk mengikut Webinar Percuma (siri ceramah oleh saya secara on-line di alam maya) hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila SMS nama, nombor handphone dan alamat email ke 016 216 3796 sebelum 13 Julai 2 petang.
.
Tiket RM50 Kelas Pengenalan Setiap Rabu 9 malam di pejabat Ued2PRO Puchong - hubungi Ms Jenny 017 226 1331.
.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM400.
.
24 & 25 JULAI DI KOTA TINGGI - DIBATALKAN
. Diganti 24 Julai di Melaka.
.
31 JULAI 2010 - Sabtu
PREVIEW KAEDAH STRATEGI POTENSI DAN PRESTASI DINAMIK PERNOMBORAN
(kewangan,kasih sayang,kerjaya/bisnes pilihan,graf hayat,teknik jodoh,pelaburan arah kekayaan dan juara jualan)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM105
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
TEMPAH AWAL... TEMPAT TERHAD !

.
1 OGOS 2010 - Ahad
KURSUS POLA 279 JUARA JUALAN
(khas untuk para usahawan,pengiat multi level dan pekerja dalam bidang sales & service)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM279
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan akan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:38 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates