waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, July 18, 2010
Kekayaan adalah hak milik semua orang
ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)
- www.ued2pro.com
.
Kursus 24 Julai ditangguhkan lagi, mohon maaf ada urusan keluarga pula. Jumpa anda 31 Julai/ 1 Ogos (JB) dan 15 Ogos (Meru)
.
Waktu berdoa kejayaan pada 23 Julai 2010 nanti: kebetulan sangatlah hari Jumaat pulak tu! Untuk 23 Julai ini didapati banyak waktu berdoa untuk kekayaan rezeki dari bercakap/ berceramah/ bersyarah. Elok sangat untuk individu yang bekerja menggunakan "suara" seperti penceramah, peguamcara, eksekutif jualan/ pemasaran, konsultan, pensyarah/ bakal guru, seumpamanya. Juga, ada beberapa doa seperti biasa untuk kekayaan dari rezeki bisnes. Pada hari tersebut banyak pola-pola best untuk kaya dari pelbagai sumber sebenarnya. Untuk rakan/ client yang bukan Muslim, anda juga boleh berdoa mengikut cara anda sendiri pada waktu yang diberikan di sini juga.
.
Doa kekayaan untung bisnes: Antara 5.30 pagi - 7.30 pagi (lelaki & wanita) untuk penduduk Semenanjung Malaysia dan Singapura. Untuk penduduk negeri/ negara lain: antara 5.00 pagi - 7.00 pagi waktu tempatan anda.
.
Doa kekayaan rezeki dari bersuara dan menjadi pemimpin hebat: Antara 1.30 petang - 3.30 petang (elok berdoa ketika antara 2 khutbah Jumaat serta ketika sujud terakhir Solat Jumaat) dan juga 5.30 petang - 7.30 malam (lelaki & wanita) untuk penduduk Semenanjung Malaysia dan Singapura. Untuk penduduk negeri/ negara lain: antara 1.00 petang - 3.00 petang serta 5.00 petang - 7.00 malam waktu tempatan anda.
.
Doa kekayaan rezeki bisnes peruncitan atau bahan galian / sumber dari dalam tanah (bukan untuk curi pasir di Selangor atau Johor) - antara jam 3.30 petang - 5.30 petang (lelaki & wanita) untuk penduduk Semenanjung Malaysia dan Singapura. Untuk penduduk negeri/ negara lain: antara jam 3.00 petang - 5.00 petang waktu tempatan anda.
.
.
.
maklumat buku di atas (saya tiada kena mengena dengan buku ini - sekadar berkongsi):
Pengedar: Berlian Publications Sdn Bhd, No 15, Jln Puteri 5/8, Bandar Puteri, Puchong (berdekatan dengan pejabat Ued2PRO Puchong).
Tel: 03 8060 0687
.
Testimoni peserta kursus di Taiping 11 Julai serta waktu doa kekayaan 11 Julai di Taiping: Terima kasih cikgu eddy, ... ingin ceritakan selepas balik dari taklimat dari taiping ... sempat berdoa pada 11 julai jam 8-9.30 untuk kejayaan, Alhamdulillah dapat prospek join whr RM2063.00 ... untung RM165.00 dan tak sangka ada lagi orang tambah unit ... dapat RM360 dan return unit level 1 RM90, dan network ... dapat RM370 dan terima dari kristal RM270 kesemua RM1,255.00.
.
Memulih tenaga di Sg Lembing: Balik dari kursus di Kemaman mestilah saya singgah di rumah emak di Semambu, Kuantan. Kali ini sempat berehat di sebatang sungai di Sg Lembing. Airnya sangat jernih, agak deras, tidaklah dalam dan banyak batu-batu di tepi dan dalam sungai. Memang satu terapi. Memijak batu-batu seolah-olah urutan kaki. Mandi dan menyelam dalam arus air seolah mengeluarkan tenaga-tenaga kurang baik dari badan. Di sinilah batu-batu sungai yang diberikan kepada peserta kursus diambil. Memang sempurna di sini ada elemen kayu, air dan tanah serta api.
.

Baru dapat tahu daripada emak, rupa-rupanya datuk saya pernah tinggal di Kg Nadak dekat dengan sungai ini sebagai pegawai polis. Padanlah saya sangat sukakan sungai ini dan tahulah kini kenapa saya kerap bertembung dengan pegawai polis! Memang tempias keturunan.
.
Saya sangat cadangkan untuk anda datang ke tempat ini untuk segarkan diri anda! Kalau ada sesiapa dari KL yang nak ke sana, jom kita konvoi ke sana. Lepas mandi sungai ini boleh juga ke Air Terjun Sg Pancing berdekatan. Ada Gua Charas berhampiran dan boleh singgah di pekan Sg Lembing untuk Muzium Timah di sana. Mungkin peserta metafizik boleh ikut saya untuk retreat di sini menjana tenaga metafizik di sini pula (kalau team Reiki Master Dato Ibrahim ke pulau-pulau manakala kita ke sini pun ok juga). Jika anda di negeri-negeri lain ada tempat sebegini, sila berkongsi dengan saya di qmas304@streamyx.com.
.
RAHSIA "KUASA 38" (the Power of 38 - NumberPower 38): ciptaan cikgu Eddy Rosyadie - Kursus akan bermula selepas Raya nanti. Betul, kursus ini untuk orang tertentu sahaja di mana anda perlu hantar maklumat tarikh dan jam lahir untuk saya periksa dan pilih. Kaedah ini bukan untuk sebarang orang, bertujuan mencungkil kehebatan individu pola 38 atau 83. Kemungkinan besar kursus batch pertama di buat di pejabat Lynjb, Tmn Tampoi Indah. Yuran: RM380 seorang. Maklumat lanjut akan diberitahu kelak.
.
BISNES ON-LINE "PASSIVE INCOME": Modal RM20 berpotensi bercambah ribuan ringgit. Satu cara mudah untuk kumpul modal bisnes, duit untuk raya dan sebagainya. Jika kita semua berkongsi kekayaan, amat mudah untuk semua orang ada wang tambahan! Klik di sini:
http://marhaban2u.com/?ref=1780

.
SoalJawab:
.
S: Saya tidak setuju cara en. eddy promosikan bisnes yang tidak diiktiraf kerajaan seperti wang pos, hkyglobal, marhaban2u dan sebagainya. Pada saya bisnes online dan sebagainya adalah penipuan.
J: Saya juga ada promosikan bisnes yang dibenarkan seperti saya adalah pelabur dalam Public Mutual dan ASB. Namun, saya tamak untuk kaya seperti orang lain maka cara pantas untuk kaya ialah apabila kita berkongsi kekayaan, namun cara berkongsi kekayaan belum ada satu pun yang diiktiraf mana-mana kerajaan di dunia. Katakan kita di blog ini semua ada 1 juta orang dan setiap orang bagi RM1, maka kita semua sudah ada RM1 juta ringgit iaitu seorang jutawan. Jadi, kita ambil peluang untuk berkongsi kekayaan. Bisnes yang dibenarkan kerajaan biasanya bukan untuk berkongsi kekayaan tetapi adalah untuk beri modal untuk orang lain yang menjalankan bisnes mendapat keuntungan lebih daripada kita yang mana kita mendapat pulangan kecil kerana keuntungan diagihkan kepada ramai. Apajua peluang bisnes yang ada kita ambil peluang selagi ada - selagi masih wujud, selagi masih ada peluang, tapi sepertimana sifat bisnes yang sebenar, ada bisnes yang naik dan jatuh, jadi sebelum sesuatu bisnes itu jatuh, ambillah peluang itu sebaiknya. Peluang bisnes it mestilah tidak terlibat dalam produk/ perniagaan yang mengandungi barangan diharamkan seperti dadah atau bahan dari khinzir (untuk orang Islam). Banyak bisnes yang tidak online juga ada penipuan, yang penting kena periksa dahulu setiap jenis bisnes online atau tidak. Namun, perlu berhati-hati dalam sebarang bisnes/ pelaburan. Jika anda ingin bisnes/pelaburan, pastikan;
1. Duit yang anda laburkan/ gunakan untuk bisnes adalah duit yang anda mampu hilang jika bisnes itu tidak menjadi. Jadi, jangan guna kesemua duit simpanan anda semata-mata untuk membuat sebarang jenis bisnes atau pelaburan.
2. Anda perlu ada strategi keluar (Exit Strategy) dalam bisnes / pelaburan. Maknanya, anda perlu tetapkan berapa banyak masa/ pulangan yang anda perlu untuk keluar. Jika anda bermodalkan RM1,000 untuk untung RM10,000, maka kekalkan modal dan apabila sudah dapat pulangan RM10,000 anda perlu keluar (dalam bisnes jualan, maksud keluar adalah sebelum anda besarkan bisnes anda itu).
.
S: Saya dah tak tahan dengan cabaran hidup dalam Vaccum Star, inipun ada 4 tahun lagi! Kenapa saya perlu melaluinya apakah kerana hukuman dosa-dosa silam ibu bapa saya. Adakah cara terbaik mengatasinya?
J: Setiap orang pasti melalui Vacuum Star, ianya dilihat sebagai satu mekanisma semulajadi ciptaan Tuhan untuk menguji kekuatan kita jua. Namun, lain orang lain cara Vaccuum dan lain orang tahapnya berbeza, mungkin ada yang terlalu tertekan atau jika individu yang sudah bersedia awal, maka kuranglah tekanan itu. Tiada kena mengena dengan dosa, mungkin ya tetapi pada saya ianya lebih untuk anda menghadapinya dengan cara yang baik seperti ketabahan, doa, ilmu. Setakat ini tiada ubat mukjizat yang mampu menghilangkannya; anda perlu cuba laluinya dengan ada ilmu untuk ada strategi-strategi pembetulan. Ingat, kadang kala Tuhan menguji kita sebelum kita diberikan kebaikan selepas itu, itupun jika anda kekal redha dengan Tuhan dan kuat menghadapinya dengan baik.
.
PROJEK PENDIDIKAN UED2PRO:
Kepada individu yang berminat untuk mengikuti Webinar / Kelas Pengenalan hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila hubungi Mr Jeff di 016 216 3796.
Tiket RM50 Kelas Pengenalan Setiap Rabu 9 malam di pejabat Ued2PRO Puchong - hubungi Ms Jenny 017 226 1331.

.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.
31 JULAI 2010 - Sabtu
PREVIEW KAEDAH STRATEGI POTENSI DAN PRESTASI DINAMIK PERNOMBORAN
(kewangan,kasih sayang,kerjaya/bisnes pilihan,graf hayat,teknik jodoh,pelaburan arah kekayaan dan juara jualan)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM105
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
TEMPAH AWAL... TEMPAT TERHAD !

.
1 OGOS 2010 - Ahad
KURSUS POLA 279 JUARA JUALAN
(khas untuk para usahawan,pengiat multi level dan pekerja dalam bidang sales & service)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM279
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan akan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 4:35 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates