waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, August 1, 2010
Menggapai Impian dan Harapan Kekayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia.
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
.
Sudahkah anda menerima nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan keterangan tentang pola nombor? Jika belum, sila email ke qmas304@streamyx.com.
.
Sedikit maklumat kursus pola 38 ada dibawah!
Antara sebab untuk pelajari pola 38 adalah satu ikhtiar untuk "menulis semula" (rewrite) perjalanan hidup anda. Saya percaya anda sudah puas penat melalui Vaccum Star, Blocking Star, Widowed Star, Kitaran 7, Graf Gaung dan seumpamanya, bukan? Di dalam kursus pola 38, ada satu teknik untuk rewrite perjalanan hidup anda - ini sebagai satu ikhtiar supaya anda boleh menjalani kehidupan baru yang lebih cemerlang selepas ini.
.
Pada hari ini 2 Ogos 2010 adalah hari pola 38 dan arah mata angin ke barat laut adalah 6 serta pola 279 - memang hari ini saya menerima banyak panggilan dari Pulau Pinang, Perak dan Kedah dan semua lampu isyarat yang saya tempohi hari ini adalah hijau bermakna perjalanan saya begitu lancar sekali. Di dalam kursus pola 38 nanti, saya akan tunjukkan bagaimana memaksimakan hari pola 38 untuk kejayaan, kekayaan, ketenangan dan kebahagiaan anda! Jumpa anda di kursus pola 38.
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: Jika berminat untuk mendapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebihkurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding, sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap laporan.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor dan sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (0192676727 atau email: zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.
.
Waktu Berdoa 4 Ogos 2010 - Doa Great Pioneer + Minor Star iaitu menjadi jutawan + untung bisnes: Doa sebegini telah ada pada Mac lalu dimana acara berdoa bersama kumpulan Reiki Master Prof Dato' Dr Ibrahim jam 4.30 pagi di Pulau Tioman dan ramai individu termasuk Dato' telah mendapat hasil yang lumayan. Kini, sekali lagi waktu itu muncul lagi pada 4 Ogos 2010 bersamaan 23 Syaaban 2010 untuk anda pula! Berminat untuk mendapatkan waktu berdoa: bank-in RM20 ke Maybank 512464228716 (eddy rosyadie) atau CIMB 12900006910522 (eddy rosyadie) dan selepas itu SMS ke 016 629 666. Ada 2 waktu berdoa iaitu sebelah pagi dan petang dan ada beza waktu berdoa untuk lelaki dan wanita.
.
Dijemput ke Majlis Makan Amal di Pejabat Lynjb, Taman Tampoi Indah pada 4 Ogos 2010: Telefon Lynjb (0197556102). Sila hadir bermula jam 6.45 malam bersama rakan atau saudara dan anda dijemput menikmati juadah dan bersama-sama berdoa pada salah satu waktu berdoa pada 4 Ogos itu. Salah satu cara berdoa ialah berada di tempat wang terkumpul bergerak aktif dan tentunya dalam pejabat Lynjb banyak peluang kewangan!.
.
SAMAZON ENERGY BOOSTER STEEL PLATINUM BARU:

Anda rabun? Perlukan sebentuk bahan kuasa membantu anda - kaca mata.

Jantung lemah? Perlukan sebentuk bahan kuasa kuatkan jantung - alat pacemaker.

Kaki terasa kebas-kebas sebab banyak berdiri? Perlukan sebentuk bahan kuasa untuk legakan kaki anda - alat urutan elektrik infrared.

Anda masih kurang berjaya untuk kaya kerana lemah untuk bersaing dengan orang lain yang sudah kaya kerana mereka lebih kuat tenaga dalaman mereka sanggup bekerja siang malam padahal anda mudah lesu tidak mampu bersaing? Perlukan sebentuk bahan kuasa untuk jadikan anda cergas, bertenaga dan boleh bersaing dengan orang untuk kaya, sihat, tenang dan berjaya! SAMAZON ENERGY BOOSTER!

.

Deep Sea Energy Pendant kini telah bertukar baru dengan rekabentuk yang lebih aerodinamik dan tambahan lebih banyak energi seperti tenaga magnet dan juga terdapat satu poket kecil untuk anda masukkan wangian aura untuk tambah lagi power seperti Aura Seri atau Aura Life dan seumpamanya. Kini tidak lagi dipanggil sebagai Energy Pendant, tetapi Samazon Energy Booster yang dibuat dalam bentuk loket. Tidak semestinya dipakai seperti loket, ianya boleh disangkutkan ke butang baju atau dibuat keronsang atau masuk sahaja dalam poket baju. Kini tidak mudah retak atau pecah kerana ada steel platinum! Ada sekurangnya 7 jenis tenaga di dalamnya - tenaga Ion negatif, Infra red, magnet, wangian aura, bunyi, cahaya dan getaran - pertama kali anda memakainya memang terasa tangkap malah menyentuhnya atau memandang dari jauh pun terasa tenaganya! Lebih power tenaga bertenaga lebih anda boleh bersaing berjaya. Setiap pembelian didatangkan dengan kotak biru dan sekeping Kad Energy (Energized Card) yang boleh anda gunakan di pelbagai tempat. Tempah sekarang RM696 di Admin URD di telefon 016 2163796 dan untuk dapatkan nama agen jualan URDWORLD berdekatan anda.
.
























.

.
























.

.

.
MINI WORKSHOP POTENSI SALES & NETWORKING DI SHAH ALAM:
SETIAP SABTU 2 pm - 4 pm.
Yuran: RM50 setiap hadir kelas (RM50 x 6 = RM300)
Diskaun 10% jika bayar sekaligus (RM270)
Ahli Ads4bucks bayar RM250 sahaja untuk bayaran terus.
.
Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam - baris belakang hujung sekali dari pejabat WHR. Berdekatan Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang. Akses mudah menggunakan Lebuhraya Persekutuan atau Lebuhraya NKVE.
Daftar: Puan Suraya 012 318 5523.
.
Sesi 1: 7 Ogos: Kenali Diri dari Potensi Kekayaan
Sesi 2: 14 Ogos: Strategi Arah Kejayaan
Sesi 3: 21 Ogos: Teknik Hari dan Jam Menguntungkan
Sesi 4: 28 Ogos: Teknik kenali Prospek dari nama, no plet kereta, no handphone
Sesi 5: 4 Sept : Teknik Bina Downline berkesan
Sesi 6: 25 Sept : Teknik Kumpulan Rangkaian Sentiasa Maju.
.
Workshop ini adalah tahap asas, jadi ianya sesuai untuk individu yang baru mahu pelajari kaedah ini, terutamanya menggunakan teknik pernomboran dalam bidang berkaitan sales dan networking seperti MLM, jualan, pemasaran dan seumpamanya. Juga dijemput peserta kursus lama untuk mengulangkaji/ mendalami pengetahuan. Dibuka kepada semua individu dari Shah Alam, Sg Buloh, Damansara, Klang, Port Klang, Kapar, Meru, Puncak Alam, Puchong dan sewaktu dengannya. Apabila anda menamatkan 6 sesi, anda memiliki pengetahuan yang berguna untuk digunakan secara mudah dan praktikal di dalam membuat jualan, pemasaran dan rangkaian. Dengan pelajari perihal potensi yang betul, arah yang betul, hari / jam yang betul serta downline yang betul dan seumpamanya, maka perniagaan sepenuh atau separuh masa anda dapat dijalankan dengan berkesan - tidak perlu letih kejar kekayaan kerana anda tahu di mana kekayaan itu telah diletakkan untuk anda. Menariknya, setiap sesi workshop adalah modul tersendiri, bermaksud jika anda tertinggal salah satu sesi (tetapi sesi 1 wajib hadir dahulu), ianya tidak menjejaskan sesi seterusnya dan anda boleh datang ke sesi yang anda tertinggal itu pada batch seterusnya.
.
Teknik pernomboran sales dan networking ini sering saya kongsikan dengan golongan sales/ MLM seperti usahawan Ads4bucks, wang pos WHR, Avail, Luxor, Amway, Hai-O, Public Mutual, Takaful dan seumpamanya. Ramai yang telah berjaya hasil dari penggunaan teknik-teknik pilihan. Kini giliran anda pula untuk berjaya seperti mereka yang terdahulu pelajari kaedah ini... marilah dijemput datang! Jumpa anda di sana.
.
Kursus Pola 38: Teknik Potensi Kuasa.
Johor Bahru (selepas raya tarikh akan diumumkan). Yuran RM380. Pendaftaran Lynjb 019 7556102
10 pagi - 5 petang. Tempat: Pejabat Lynjb, Taman Tampoi Indah.
.
Beberapa tahun lepas, kaedah pernomboran sebegini dipelajari juga oleh beberapa Reiki Master (RM) dan hasil gabungan pernomboran dengan kaedah energi meningkatkan hasil lebih baik. Sama ada anda adalah RM atau belum, anda dijemput hadir ke seminar penuh bermakna dan lain daripada yang lain ini. Ramai juga individu yang bukan RM seperti Lynjb telah menggunakan kaedah ini dan hasilnya bagus juga. Jadi, elok anda datang dan belajar dengan kaedah sebegini yang unik.
.
Teknik pola 38 adalah satu ikhtiar untuk membantu anda lebih berjaya sepertimana ramai individu pola 38 yang lain - tetapi ada cara tersendiri mengikut keupayaan masing-masing dan di kursus ini faktor masa pola 38 juga akan diajar supaya anda dapat menggunakan pola 38 pada tempat, situasi dan masa yang betul untuk dapatkan hasil yang berkesan daripada sekadar melakukan sesuka hati tanpa kesan yang baik. Pembelajaran yang mudah difahami dan teknik yang sangat mudah serta relevan dengan kehidupan anda. Antara kelebihan setelah belajar pola 38 yang dilaporkan;

- pada satu masa tertentu (akan diajar dalam kursus) mendapat panggilan telefon dari luar negara yang berminat membeli produk beliau, padahal beliau sebelum itu sekadar meletakkan link produk beliau dalam 1 laman web pengiklanan kecil sahaja.

- terselamat lebih kurang 10 saat tercepat dari terkena kemalangan ngeri. Beliau mendapat satu gerak hati untuk beliau cepat keluar dari satu perhentian bas sebelum sebuah lori melanggar perhentian bas itu menyebabkan beberapa orang lain cedera parah.

- Ibu dan anak yang ada pola 38: anaknya pergi berjalan jauh bersama kawan "mendengar" ibunya memanggilnya balik dan minta singgah di kedai membeli sebotol kicap. Memang betul apabila anak balik dari rumah, ibunya ada "memangilnya" dan menyuruhnya membeli kicap, tapi bukan cara menelefon anaknya itu.
.
Dan banyak lagi kes yang boleh dikongsikan nanti!
.
Di dalam kaedah ini tiada menggunakan magis, perantaraan, jampi dan sebagainya, semuanya menggunakan teknik yang anda pelajari dan anda gunakan dengan mudah.
.
Pagi - pengenalan pola 38
Tghari - teknik menggunakan pola 38
Petang - teknik praktikal tingkatkan kuasa harapan.
.
Workshop Teknik Jodoh 15 Ogos (Meru) maklumat kursus ada di bawah: Walaupun berpuasa, kita tetap akan teruskan belajar, kali ini belajar dalam bentuk worksyop iaitu dengan menyentuh dan membincangkan perihal Jodoh secara lebih praktikal dan dekat, berbanding seminar yang meliputi teori dan pengisian. Walaupun worksyop, tetapi pembelajaran yang sangat bermakna. Antara perkara yang bakal disentuh ialah;
- teknik "mengira keserasian" antara pasangan, antaranya teknik pertama di dunia ciptaan cikgu Eddy Rosyadie iaitu Teknik Kasih Dua Hala.
- teknik pertama di dunia ciptaan cikgu Eddy Rosyadie: kenali pasangan dari petak lahir anda.
- teknik pertama di dunia gubahan cikgu Eddy Rosyadie iaitu Kaedah Jodoh dari Graf Hayat.
dan pelbagai lagi perkara berkaitan pemilihan jodoh. Sesuai bagi mereka yang belum berkahwin mencari jodoh atau mencari jawapan kenapa selalu bermasalah jodoh, mahupun ibu bapa yang akan memilih jodoh untuk anak-anak ataupun kaunselor yang berminat untuk ketahui cara pemilihan jodoh secara sains pernomboran metafizik. Jumpa di sana!
.
Soal&Jawab.
.
S: Saya telah mencuba pelbagai teknik dari seminar saudara dan orang lain, namun kenapa masih belum mencapai impian?
J: Adalah penting untuk kita bertindak sebelum kita termasuk perangkap, jika sudah masuk perangkap, ianya ambil masa agak lama untuk anda keluar daripada perangkap. Begitulah analoginya, seperti contoh anda sudah masuk Vacuum Star, maka adalah agak sukar untuk keluar Vaccum Star begitu sahaja kerana "jalan cerita" telah bermula, namun anda akhirnya akan keluar juga tetapi perlu lebih berusaha lagi. Elok juga belajar sekarang untuk hadapi lebih banyak lagi dugaan akan datang.
.
S: Kenapa encik eddy tidak datang buat seminar di tempat kami? (Kota Bharu)
J: Perjuangan saya ini masih memerlukan saraan seperti kos pengangkutan dan sebagainya. Buat masa ini harga kursus yang ditawarkan tidak dapat tampung kos untuk saya anjurkan seminar di tempat selain Meru dan JB. Melainkan jika ada penaja atau kesudian untuk ramai peserta hadir atau kesudian untuk tingkatkan sedikit yuran pengajian untuk tampung kos. Saya kini sedang mencuba teknologi Skype, Yahoo Messenger dan lain-lain supaya satu hari ini kita boleh berjumpa di alam maya sahaja untuk kurangkan kos. Juga, pejabat saya di Pekan Meru terletak berdekatan dengan Kompleks Klang Sentral iaitu perhentian bas ekspres dari seluruh Semenanjung (KB, KT, Ipoh, KTN, Melaka, JB) ke Klang di mana anda boleh menaiki bas ekspres sahaja terus ke tempat saya jika datang dari luar Lembah Klang.
.
S: Saya pernah hadiri seminar-seminar kekayaan yang lain yang berharga ribuan ringgit, tetapi kursus saudara tak sampai pun seribu ringgit! Boleh berkesan ke kaedah encik?
J: Tujuan perjuangan saya adalah berkongsi ilmu supaya kita sama-sama kaya, jadi cara saya tidak boleh disamakan dengan orang lain (mungkin satu hari kos saya juga boleh meningkat, jadi cepat-cepat ambil peluang belajar dengan saya). Saya sudah berpengalaman hidup susah jadi saya faham bagaimana ramai orang hidup susah, begitu juga, saya datang dari industri pengilangan yang selalu mementingkan pengurangan kos, jadi saya sentiasa cari jalan untuk kurangkan kos. Terdapat ramai peserta kursus yang telah mendapat pulangan dan kejayaan dari ilmu yang kecil ini (tanyalah Lynjb 019 7556102!) yang sebenarnya sepatutnya dinilaikan ribuan ringgit mengikut harga pasaran. Namun, sepertimana slogan sebuah syarikat penerbangan terkenal negara, "kini semua orang boleh belajar dan berjaya kaya!".
.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100

.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:31 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates