waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Wednesday, March 16, 2011
Maju ke depan kepada kejayaan!
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, $alam 1 Malaysia,
$alam 1Nusantara Indonesia, Singapura & Brunei.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (Cikgu A-D)
Pengasas Kaedah Potensi, Strategi & Prestasi Pernomboran dan Graf Statik & Dinamik - semenjak 2004.
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda", "Teknik Menyusun Hidup Secara Graf Hayat", "How to Calculate Your Fortune Pattern 336".
Kolumnis Mingguan Wanita (ms 54) semenjak 2005.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
Bekas peserta kursus: YBhg Dato Dr Roslizam, YBhg Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, YBhg Dato Dr Norazmadinaz, Dr Azizan Osman, Nor Edie (Avail), Lynjb dan ramai lagi usahawan, pensyarah, guru, doktor, jurutera, MLM, mahasiswa/i > 3,000 peserta dari Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia.
Pendidikan: BSc Biology, Syracuse University, New York, USA (1993 - 1995).
Pengalaman melebihi 10 tahun: pengurus, pensyarah, konsultan.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Buku terbaru di pasaran - terbitan PTS.

Menarik sekali buku ini cara format persembahan isinya - elok sangat dibaca untuk individu yang mengalami fenomena mistik atau paranormal berkaitan jin! Cikgu A-D bukan pakar dalam bidang ini, tapi elok untuk bacaan pengetahuan umum dan disimpan dalam koleksi, mana tau satu hari nak pakai...









.
.
.
Di Tesco atau MPH.

Tebalnya! Tapi berbaloi baca... memoir bekas PM kita, elok bacaan untuk kita mempelajari bagaimana nak tadbir negara dengan pelbagai karenah politik! Di mukasurat 13, beliau mengakui tarikh lahir beliau adalah 10 Julai 1925 tetapi ayah beliau yang mendaftarkannya pada Disember atas satu sebab... nak tahu kena baca!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Petak Statik - tengok petak cermin 17-17 tu! Petak cermin adalah individu yang popular dan menjadi ikon masyarakat.

Petak Statik adalah "CENDERUNGAN", beliau ada pola 887 iaitu cenderung untuk berjuang/ membela untuk masyarakat. Pola 636 cenderung untuk buat sesuatu tentang ekonomi / pelaburan.

Petak Pembayang adalah keturunan - menarik sekali, petak sebelah kiri adalah petak ayah ada pola 642 (dunia pendidikan), memang pun ayah beliau seorang guru!
.
.
.


Petak Pendua adalah "TINDAKAN". Beliau perlu buat sesuatu tentang ekonomi (366) dan berikan pendidikan/ kesedaran terhadapnya (426). Beliau perlu bertindak seperti, dengan atau bergaul orang kenamaan (573 - memang pun).

.
.
.

Petak Pentiga adalah "KEMAHUAN". Beliau mahu belajar perubatan (pola 549 - memang beliau seorang doktor kesihatan pun). Juga berminat dalam ekonomi (363) dan kewangan (456 - memang menjadi Menteri Kewangan).


.
.
.
Petak Perempat adalah "INSPIRASI". Beliau berinspirasi dalam dunia perniagaan (696) dan ekonomi (636).



.
.
.
.
.
.
Petak Perlima adalah "AMANAH". Beliau diamanahkan untuk membangunkan dunia pendidikan (426) dan pembangunan R&D (348) juga sebagai seorang penyelesai masalah (678).


.
.
.

Pelajarilah Potensi Diri lebih mendalam dengan 6 jenis petak - lebih mendalam daripada pengajian potensi diri yang lain - satu-satunya di dunia di sini. Anda mengetahui siapa, kenapa dan bagaimana tentang potensi diri anda lebih mendalam. Sekadar petak statik atau rajah segitiga belum mencukupi, maka tambahlah pengetahuan tentang diri anda lebih mendalam. Kursus Asas pada 3 April, Meru!
.
Perhatian: Kesemua petak di atas adalah hakmilik Teknik Pernomboran Dinamik. Dilarang untuk menggunakannya di dalam sebarang ceramah, latihan atau buku mahupun internet tanpa mendapat kebenaran cikgu A-D. Mana-mana individu yang didapati cuba mengambil hakmilik ini tanpa kebenaran perlu menanggung risiko.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TAHUKAH ANDA? Menggunakan teknik pola 38 anda boleh "ketahui" berapa jumlah duit seseorang di dalam dompetnya? Nantikan latihan bahagian seterusnya serta dapatkan teknik yang lebih mendalam di kursus teknik pola 38 pada 9 dan 10 April nanti. Apa tujuannya? Untuk curi duit orang ke? Tak... untuk menjimatkan masa anda jua! Kalau buat sale promosi penat-penat lepas tu orang tak beli sebab tak ada duit dalam dompetnya kan merugikan masa! Dahlah gaung, prestasi pulak rendah, kena pulak penat tangan kosong (orang kata buat habiskan beras!) Baik buat sale kepada orang yang betul-betul ada duit kan? Tingkatkan produktiviti, tingkatkan keuntungan maka kayalah anda!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Pengumuman: Kursus Pola 729 Potensi Juara Jualan pada 27 Mac DIBATALKAN digantikan dengan sesi Klinik Bergerak di pejabat cikgu A-D di Pekan Meru, Klang. Individu yang berminat untuk dapatkan sesi konsultansi peribadi bersama cikgu A-D atau berminat untuk pelajari asas pernomboran/ graf hayat bersama sdra Zuhaili/ Zuhaida, bolehlah datang ke pejabat (lihat peta Meru dan cara perjalanan di bawah sekali). Sila tempah masa berikut;
.
1) 27 Mac - Sesi konsultansi bersama cikgu A-D (caj RM150 satu sesi seorang/ RM200 untuk sesi suami isteri). Tempah SMS ke 016 624 9666 atau email ke qmas304@streamyx.com.
.
9 pagi - 11 pagi: kosong
11 pagi - 1 ptg: ditempah
2 ptg - 4 ptg : kosong
4 ptg - 6 ptg : kosong.
.
2) Sesi belajar asas pernomboran / graf hayat (RM150). Tempah masa (pilih antara 10 pagi - 3 petang) SMS atau telefon Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

Foto di Karnival Permotoran di Tesco Kulaijaya pada 12 Mac bersama Dato Dr. Roslizam yang baru balik dari Larkin untuk kursus Unveil di sana. Nantikan kursus Unveil The 26 Billionaire Legends di Larkin dijangka pada Mei.







.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
LATIHAN TEKNIK POLA 38 BAHAGIAN 2, SESI 2 – MENDENGAR TANPA PENDENGARAN.
.
Latihan ke-2 daripada 5 latihan untuk bahagian “mendengar” .Untuk mengalami kesemua jenis latihan elok hadir kursus Teknik Pola 38 pada 9 dan 10 April nanti, atau jika ada permintaan untuk kursus secara peribadi atau kumpulan kecil persendirian, sila tempah hari/masa dengan cikgu A-D di qmas304@streamyx.com.
.
Tujuan latihan ini adalah untuk anda “mendengar” petunjuk atau clue yang ada di alam semesta. Teknik Pola 38 dilatih supaya kita boleh gunakannya dalam bisnes, kerjaya, kehidupan dan sebagainya. Di kala kita kesusahan dek Vacuum Star ke, Gaung ke dll, Teknik Pola 38 didapati boleh membantu kita melancarkan perjalanan dan kejayaan.
.
Soalan: Anda perlu “mendengar” apa yang cikgu A-D lakukan sebentar tadi, apa yang cikgu A-D buat bunyian tadi? ______________.
Apakah;
1. menepuk tangan 5 kali dengan kuat.
2. kuatkan volume TV dengan kuat
3. bunyi koyakan kertas.
4. bunyi duit syiling 20 sen jatuh ke lantai.
5. bunyi mouse yang diklik berulang-ulang kali.
6. bunyi ketukan 2 ketul batu sungai 4 kali
7. bunyi air memancut keluar daripada paip air sinki yang dibuka besar.
8. bunyi meja diketuk 4 kali.
.
Untuk jawapan yang betul, sila skrol ke bawah (tulisan ungu). Minggu hadapan: Latihan Bahagian 3 – teknik “merasa tanpa perasaan”
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
JADUAL KURSUS CIKGU A-D: MAC & APRIL
.
26 Mac – Worksyop “Angka 7 Pola Kejayaan” RM50 (2.30 ptg – 5.30 ptg) di Meru, Klang
27 Mac - Klinik Konsultansi bersama cikgu A-D di Meru, Klang
3 April – Kursus “Teknik Pernomboran Asas” RM200 (10 pg – 5 ptg) di Meru, Klang.
9 April – Kursus "Teknik Pola 38 Tenaga Dalaman Kuasa Positif“ Bahagian 1 RM138 (2.30 ptg – 6.30 ptg) di Meru, Klang.
10 April – Kursus "Teknik Pola 38 Tenaga Dalaman Kuasa Positif“ Bahagian 2 RM238 (10 pg – 5 ptg) di Meru, Klang.
16 April – Klinik Bergerak di Melaka (penuh).
17 April – Klinik Bergerak di Seremban (penuh).
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Sabtu 26 Mac - Pola 7 (penjelasan segala-galanya tentang pola 7 dalam networking, kerohanian, arah, kitaran tahun dan sebagainya). Pekan Meru, Klang, 2.30 ptg - 5.30 ptg, RM50. Daftar SMS taip WS dan hantarkan ke 016 624 9666 (bayaran di sana nanti).
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS “TEKNIK PERNOMBORAN TAHAP 1”
Ahad, 3 April 2011, 10 pg – 5 ptg.
Di pejabat Pekan Meru, Klang (No 69B, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru, Jalan Besar, Pekan Meru, Klang).
Yuran: RM300 seorang, percuma buku Kenali Potensi Diri dan Software Pengiraan S01.
(jika datang suami isteri adalah bayaran RM400 untuk kedua-duanya. Tiada diskaun berkumpulan)
Daftar: SMS taip PT dan hantarkan ke 016 624 9666 atau email ke qmas304@streamyx.com.
.
Jika anda baru dalam dunia pernomboran dan mahhu mempelajari kaedah pernomboran, maka dijemput hadir ke kursus ini yang membimbing anda tentang asas pernomboran. Walaupun ianya berbentuk asas, tetapi kandungan kuliah adalah meluas meliputi semua jenis petak termasuk arah dan kitaran. Pelajarilah kesemua teknik-teknik dalam Teknik Pernomboran Dinamik di sini;
a. Pengenalan: Konsep dan Aplikasi Pernomboran Statik dan Dinamik.
b. Asas Angka dan Tafsirannya.
c. Pengiraan dan Penggunaan 6 jenis petak: Statik, Pembayang, Pendua, Pentiga, Perempat, Perlima.
d. Teknik Membaca pola-pola 2 serangkai.
e. Teknik membaca pola-pola 3 serangkai
f. Kenali Angka Utama / Root Number.
g. Kenali Angka yang berlebihan atau yang tiada.
h. Kenali Elemen Diri.
i. Teknik Pengiraan Kitaran Tahun dan Tafsirannya.
j. Teknik Pengiraan Arah Statik dan Dinamik Tahunan.
k. Teknik Pernomboran daripada nombor Plet Kereta dan Handphone.
l. Teknik Pernomboran daripada nama.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
KURSUS “TEKNIK POLA 38 TENAGA DALAMAN KUASA POSITIF”.
Diadakan di pejabat Pekan Meru, Klang (cadangan untuk buat di resort dibatalkan untuk mengelakkan masalah keselamatan, wabak penyakit dan seumpamanya).
Sabtu, 9 April – Bahagian 1 (RM138)
Ahad, 10 April – Bahagian 2 (RM238).
Daftar: SMS taip TD dan hantarkan ke 016 624 9666 (bayaran di sana nanti) atau email ke qmas304@streamyx.com. Terhad kepada 20 orang sahaja.
.
Pengenalan: Kursus unik satu-satunya dan yang pertama seumpamanya di dunia dibangunkan sendiri oleh cikgu A-D daripada kajian selama 5 tahun. Teknik Pola 38 adalah satu teknik awalan dan permulaan di dalam kaedah menjana tenaga dalaman. Kaedah tenaga dalaman adalah satu cara untuk meningkatkan keupayaan diri secara metafizik dan kerohanian di dalam mengharungi kehidupan yang penuh cabaran dengan lebih yakin dan lancar. Di dalam metafizik, setiap orang pasti mengalami kejatuhan tenaga dalaman secara semulajadi pada tahun atau usia tertentu yang menyebabkan prestasi atau tuah dirinya tidak lagi bagus seterusnya mengalami kejatuhan, kegagalan atau kesusahan dalam bisnes, kerjaya, rumahtangga, kewangan, kesihatan dan sebagainya. Ketika itulah, pandangan, pendengaran dan perasaan kita seupama “ditutup” daripada melihat banyak petunjuk kejayaan yang terdapat di alam sekitar yang demikiannya anda mula terperangkap dan buntu di dalam pelbagai masalah kehidupan.
.
Jadi, adalah penting untuk kita sentiasa berada dalam tenaga dalaman yang tinggi untuk mengelakkan kita daripada terdorong kepada fenomena kejatuhan tersebut. Maka, untuk meneruskan atau meningkatkan momentum tenaga dalaman yang baik, perlu ada cara untuk menjana tenaga dalaman secara berterusan menggunakan kesemua deria yang ada secara fizik dan metafizik.
.
Oleh itu, teknik pola 38 mengandungi beberapa latihan untuk menjana dan mengekalkan tenaga dalaman. Teknik pola 38 ini membantu jurus metafizik yang lain seperti Reiki, Aura, NLP dan sebagainya. Sama ada anda memang memiliki pola 38 di dalam tarikh lahir anda atau tidak, anda perlu ada kekuatan tenaga dalaman. Ramai orang terkenal berjaya memiliki pola 38 di dalam tarikh lahir mereka. Oleh itu, jika anda mempunyai pola 38 di dalam tarikh lahir anda, maka marilah maksimumkan kekuatan anda untuk kejayaan. Jika anda tidak mempunyai pola 38 anda sepatutnya ditinggalkan jatuh di belakang tetapi marilah di sini juga untuk anda mempelajari teknik tersebut supaya anda juga setaraf dengan mereka yang berjaya yang lain.
.
Teknik Pola 38 seolah menajamkan keupayaan metafizik anda untuk telepati, gerak hati, “mulut masin” dan teknik visualization (Law Of Attraction). Teknik ini boleh digabungkan dengan teknik tenaga dalaman yang lain seperti Reiki, Silat dan sebagainya. Apabila tenaga dalaman anda tinggi, anda dapat melihat, mendengar, merasa dan menyentuh pelbagai petunjuk yang ada di alam sekitar anda untuk mendapatkan kejayaan.
.
9 April Bahagian 1: 2.30 petang – 6.30 petang (RM138).
Untuk bahagian pertama adalah siri pengenalan kepada mereka yang belum pernah menghadiri kursus teknik pola 38, atau mereka yang ada bajet untuk siri pengenalan dahulu sebelum ke bahagian 2. Namun, digalakkan untuk anda mengambil bahagian 1 dan 2 sekaligus. Dijemput semua bekas peserta kursus Pola 38 (Batch JB dan Meru) untuk hadir ulangkaji (bayaran RM38 sahaja). Di dalam bahagian 1 mempelajari konsep dan beberapa teknik ringkas awalan.
a. Pengenalan mengenali konsep Pola 38.
b. Mengenali Punca, Cara Pengiraan dan Aplikasi.
b. Mengenali 2 Teknik Utama Menjana Tenaga Dalaman Pola 38.
c. Latihan Awalan 5 Teknik Pola 38 secara sendirian.
.
10 April Bahagian 2: 10 pagi – 5 petang (RM238).
Percuma: CD Brainwave dan Haruman Auralife 38 (untuk peserta baru).
Bahagian 2 adalah sambungan kepada Bahagian 1 yang mengandungi pelbagai jenis latihan praktikal. Semua bekas peserta kursus Pola 38 (Batch JB dan Meru) dijemput hadir untuk ulangkaji (bayaran RM138 sahaja).
a. Memahami Konsep 38 di dalam bisnes, kerjaya dan keluarga.
b. Sambungan 5 Teknik Pola 38 secara sendirian dan berkumpulan.
c. Teknik Menjana Tenaga dari Elemen Alam daripada Root Number.
d. Teknik Terapi Pendengaran (CD Brainwave).
e. Teknik Mendapatkan dan Mengetahui Masa Sesuai Pola 38.
f. Teknik Mengawal Konflik Tenaga Dalaman.
g. Teknik Gabungan Pola 38.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Jawapan Latihan Bahagian 2 Siri 2 – no. 4 iaitu bunyi duit syiling 20 sen jatuh ke lantai. Anda dapat jawapan yang betul? Maka teruskan peningkatan tenaga dalaman anda. Atau anda menjawab salah? Betulkan semula teknik peningkatan tenaga dalaman anda.
.
Hantarkan maklumbalas anda, sama ada dapat jawapan betul atau tidak, ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666. Cikgu A-D memerlukan maklumbalas untuk mengetahui sejauh mana keupayaan sensitiviti anda supaya latihan-latihan seterusnya dibuat dengan lebih berkesan.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
PROGRAM KLINIK BERGERAK (KONSULTANSI & KURSUS PERIBADI).
Maklumat lanjut SMS ke 016 624 9666
.
1) Sesi Konsultansi bersama cikgu A-D (Sesi 2 jam RM150).
Sila SMS ke 016 624 9666 untuk tempah hari, masa dan tempat.
Sesi konsultansi: cikgu A-D akan menganalisa potensi anda daripada Pernomboran dan Graf Hayat dan seterusnya menganalisa prestasi anda daripada Pernombora dan Graf Hayat. Dalam sesi perbincangan dua hala ini, mencari penyelesaian dan cadangan peningkatan potensi dan prestasi. Anda boleh bertanya apa saja semasa sesi konsultansi - bisnes, kerjaya, perkahwinan, kesihatan dan sebagainya. Jika anda ingin menempah sesi di luar tarikh-tarikh yang diberikan sama ada di Shah Alam/ Klang/ Kuala Lumpur, sila SMS ke 016 624 9666.
.
2) Sesi Belajar Asas Pernomboran dan/atau Asas Graf Hayat secara peribadi bersama Sdra Zuhaili atau Pn. Zuhaida (RM150 setiap sesi). Tel: 016 206 3496.
3) Jualan buku-buku & perisian software Graf Prestasi.
.
14 MEI - KOTA TINGGI

9 pg - 11 pg:
11 pg - 1 ptg:
2 ptg - 4 ptg:
4 ptg - 6 ptg:
6ptg - 8 mlm:
.
15 MEI - JOHOR BAHRU

Penuh ditempah.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
PAKEJ POLA38 - 38InnerEnergyPower (38IEP)
Dapatkan haruman Auralife Nombor 38 untuk membantu anda tingkatkan keupayaan tenaga dalaman anda dalam gerak hati, firasat, petunjuk, tenaga aura, seumpamanya untuk kegunaan dalam bisnes, kasih sayang dan sebagainya, melancarkan kehidupan dan atasi masalah kehidupan dengan mudah. Membantu anda mengatasi konflik kehidupan seperti "blocking star", "vacuum star", kitaran tahun 5 atau 8 dan sebagainya.
.
Harga: RM238
7 botol haruman 38 dan percuma 1 CD Brainwave Pola38 mengandungi 38 jenis audio/video frekuensi/ brainwave dan cara penggunaannya (CD dipasang di komputer sahaja).
.
Tambah RM15 untuk kos pos. Tempah: Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WORKSHOP Sabtu Mac 26, 2011 - POLA ANGKA 7: Jam 2.30 petang – 4.30 petang di pejabat Pekan Meru, Klang (RM50). Boleh walk-in tapi elok daftar SMS ke 016 624 9666 kalau nanti ada notis perubahan. Ketahui kesemua aspek pola 7 seperti pola 729, 786, 777, 753, 7 tengah mata angin dan seumpamanya 7 iaitu cara bacaan, fungsi, kebaikan dan keburukan setiap pola 7 di dalam mencipta networking yang banyak dan kukuh, dalam bisnes, kerjaya atau kehidupan. Serta mendapatkan penyelesaian dan teknik peningkatan.
- Kenapa pola 729 dikatakan pelaris? Sebenarnya pola 786 dan 777 juga pelaris!
- Bagaimanakah cara untuk mendapatkan pola-pola 7 dan menggunakannya dengan baik dalam sales?
- Bagaimana mencipta pola 7 di dalam plet kereta dan nombor handphone?
- Tahukah anda individu pola 786 menjual cara yang berbeza dengan 729 atau 753?
- Apa maksud kitaran 7, Root No 7, terlebih angka 7, tiada angka 7, kesihatan angka 7, warna angka 7.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Worksyop Setiap Sabtu Terpilih: di No 69B, Tgkt 2, Atas bank BSN, Pekan Meru, Klang.
Jika anda menggunakan GPRS, masukkan BSN Pekan Meru atau Klang Sentral. Pekan Meru berada jauh daripada bandar Klang dan ianya berada ke laluan ke Kapar atau Puncak Alam.
.

.
.

Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Buat U-turn dibawah flyover selepas Tesco. Lalu depan Mc Donald terus ke depan dalam 1 km hingga nampak Petronas di sebelah kiri dan lebih kurang 30 meter nampak RHB Bank di sebelah kiri. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN. Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru. Jika pintu atau pagar berkunci, boleh tekan loceng di peti surat atau telefon 016 624 9666.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di
http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster769 atau 9$9:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.
Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.


.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
$alam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan $epanjang Hayat $epanjang Masa





su
n
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 9:56 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates