waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, June 21, 2009
Menjejaki Kejayaan Sejati

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, salam perjuangan.
.

Gambar ketika di Tiger Hill, Suzhou, China pada 7 Jun 2009 lalu. Lebih kurang 2 jam dari Shanghai. Tempat bersejarah tetapi di sebelah sana bandarnya adalah bandar yang sangat pesat maju. Tempat 3S shopping, sightseeing and shooting yang mesti pergi jika berada berdekatan Shanghai.
.
Cuaca berjerebu tapi sejuk sekitar 22 C.
.





Tahniah kepada Dr. Rahmad (penyanyi Rahmad Mega) kini bergelar Dr. Rahmad dan dilantik sebagai perunding sains metafizik kesihatan & tarikh lahir untuk sebuah syarikat MLM. Beliau ada mempelajari kaedah saya sekitar awal tahun 2007 lalu dan bulan lepas kami ada berbincang untuk membantu beliau memulakan perjalanan baru ini. Sudah ada dua Doktor Sains Metafizik / Sains Komplementari yang mempelajari kaedah saya ini iaitu Dr. Azizan Osman dan kini Dr. Rahmad yang mana masing-masing membawa konsep tarikh lahir di dalam salah satu kemahiran mereka. Ini menunjukkan kaedah sains metafizik tarikh lahir kini sudah diterimapakai oleh masyarakat Malaysia, umumnya masyarakat Melayu, iaitu perjuangan saya semenjak 5 tahun lalu. Semasa itu, saya tiada back-up dalam perjuangan saya dan banyak dugaan saya tempuhi berseorangan namun kini syukur perjuangan ini telah maju ke hadapan dengan lebih baik dari sambutan dan kesedaran ramai.
Saya masih lagi meneruskan kajian di dalam kaedah tarikh dan jam lahir, dan banyak penemuan-penemuan terbaru yang saya cipta dan kaji dan tidak terdapat di mana-mana di dunia dan akan dikongsi bersama anda, tidak mengira sama ada anda belajar dengan saya sendiri atau mana-mana guru sains metafizik pun, anda dijemput hadir untuk tambah pengetahuan dan kemahiran. Kita semua pengemar dan pengamal sains metafizik elok berkumpul untuk bertukar-tukar maklumat. Banyak kajian terbaru akan dibentangkan kepada anda semasa di KONVENSYEN SAINS METAFIZIK di Johor Bahru (Dewan Audio Bangunan MBJBT Skudai) pada 11 Julai 2009 nanti (RM50 sahaja pagi - 5 petang). Sila hubungi Puan Roslina untuk pendaftaran 0197556102 - ada pakej RM100 utk makanan dan door gift.
.
"Sometimes I did my best and it failed, but it would be a failure if I did not do it best" - eddy rosyadie
.
"Many people keep thinking and keep trying. Most people keep doing and keep winning - which group of people are you?" - eddy rosyadie
.
"If I have a cow I surely milk out of it. If I have a potential, I surely make the best out if it" - eddy rosyadie.
.
"People want to win but some people want to keep winning"- eddy rosyadie.
.
Jumpa anda di sana nanti!
.
Salam Kecemerlangan.
Eddy Rosyadie
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 9:18 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Wednesday, June 17, 2009
Menjana Kejayaan Yang Berkesan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, salam perjuangan dan kejayaan.
.
SELAMAT HARI BAPA buat lelaki bergelar bapa. Jadilah bapa yang bertanggungjawab ke atas tanggungjawab anda! Raikanlah bapa anda sementara beliau masih ada - bapa adalah guru kehidupan yang terbaik untuk anda. Majoriti baik atau buruk hidup anda dibuat oleh bapa anda sendiri semasa hidupnya, maka pelajarilah yang baik dan kekanglah yang buruk untuk elak sejarah berulang kepada diri anda.
.
KUASAILAH DIRI ANDA - POTENSI DINAMIK NUMEROLOGI
.
Take Charge of Yourself - Dynamic Potential Numerology - the first of its kind in the world is right here nowhere else! The ever expanding knowledge of dynamic numerology under original research of Mr. Eddy Rosyadie (BSc. Biology, Syracuse University, New York, USA; Certificate Clinical Medicine, Onondaga Medical School, Syracuse, New York, USA; UK IRCA Lead Auditor ISO9001). Founder of World's Dynamic Potential Numerology. Come experience the dynamic touch of destiny management in the most practical and cost efficient ways to develop effective strategies for destiny improvement and gain monumental successes.
.
Dapatkan senarai Pola-pola Kewangan, juga pengiraan pola kewangan secara percuma. Sila SMS taip EDDY FREE dan hantar ke 36553. Mudah-mudahan ia dapat membantu anda membuat strategi untuk hadapi tahun 2010 yang dijangka banyak masalah kewangan.
.
Pengumuman Kursus untuk Julai 2009. DAFTAR SEKARANG!
.
KURSUS POTENSI DINAMIK: 27 & 28 JULAI 2009 di Seri Alam, Johor Bahru. 9 pagi - 5 petang.
.
Modul 1: 27 Julai (kenali pelbagai teknik statik seperti Petak Digit, Arah Kejayaan dan Graf Hayat)
Modul 2: 28 Julai (kenali pelbagai teknik dinamik spt kitaran tahunan, harian dan Graf Prestasi Bulanan)
Elok dapat hadir kedua-dua hari kursus untuk dapatkan pengetahuan yang benar-benar berkesan untuk anda dan ahli keluarga anda.
Kini RM200 sehari. Harga lama RM500!
.
Hubungi Puan Najidah untuk pendaftaran dan diskaun berkumpulan: 0127726804
.
Email qmas304@streamyx.com untuk dapatkan flyer kursus.
.
Sesuai dihadiri oleh penduduk Johor, Singapura, Batam dan sekitarnya untuk pelbagai lapisan masyarakat yang baru mahu mempelajari kaedah sains metafizik untuk merancang strategi hidup yang lebih berkesan setelah anda melihat orang lain boleh berjaya menggunakan kaedah seumpama ini. Juga sesuai dihadiri oleh bekas peserta kursus mana-mana guru/kursus metafizik yang lain yang mahu menambahkan pemahaman - tiada halangan untuk anda hadir. Sila bawa maklumat jam dilahirkan.
.
Kursus ini sangat berbeza dengan kursus tarikh lahir yang ada di pasaran seperti dipaparkan di TV, radio, suratkhabar atau majalah tempatan (selain Mingguan Wanita) kerana mengandungi pelbagai macam teknik terbaru yang tiada di dalam dunia, hasil ciptaan dan kajian Encik Eddy Rosyadie, serta pelbagai teknik diberikan seperti kenali arah dan kitaran arah serta tafsiran Graf Hayat dan Zon Graf Hayat termasuk kenali orang dari nombor handphone, juga ciptaan Encik Eddy Rosyadie, belum ada di mana-mana di dunia. Juga pelajari teknik Graf Prestasi Bulanan, juga ciptaan Encik Eddy Rosyadie yang belum ada di mana-mana di dunia - telah diuji berkesan! Encik Eddy Rosyadie sendiri mampu mendapatkan RM75,000 dalam masa seminggu hasil dari pola pelaburan menggunakan teknik Graf Prestasi Bulanan.
.
"Orang yang mengenali potensi diri sendiri akan bertanya diri sendiri, kenapa tidak aku tingkatkan potensiku sekarang juga? Manakala orang yang tidak kenal potensi diri akan bertanyakan diri sendiri, kenapa aku sentiasa malang dalam hidupku?" - eddy rosyadie
.
KONVENSYEN 11 JULAI di Majlis Perbandaran Johor Bahru Tengah, Skudai, Johor. 9 pagi - 5 petang.
Dua pakej bayaran:
RM 50 (makanan tidak disediakan)
RM100 (makanan 3x disediakan dan mendapat buku Cinta, Jodoh, Perkahwinan)
Individu/syarikat yang mahu membuka meja jualan/ booth/ promosi - RM50.
.
Hubungi Puan Siti Roslina untuk pendaftaran: 0197556102
.
Terbuka untuk semua individu dari Johor, Singapura atau Batam sama ada yang baru atau sudah lama mengenali kaedah metafizik tarikh lahir termasuk bekas peserta kursus Encik Eddy Rosyadie atau Encik Yuswan atau mana-mana guru metafizik yang lain - anda akan diberi pengetahuan tambahan penemuan terbaru dalam dunia numerologi yang tiada di mana-mana di dunia yang belum didedahkan dimana-mana kecuali di sini seperti Teknik Pentiga, Teknik Kiraan Kitaran Lapisan Kedua, Teknik Cross Matching, Teknik Check Mate dan sebagainya yang anda tidak temui dalam buku numerologi di pasaran. BONUS: ketahui bagaimana menggunakan pola pelaburan untuk mendapat keuntungan dalam Bursa Saham. Sila bawa maklumat jam dilahirkan.
.
"Life is about meeting, arranging, handling, resolving and containing the conflicts. Successful person sees conflicts as positive reinforcements and reasons for motivation while failed person sees conflicts as negative reinforcements and reasons for demotivation" - eddy rosyadie @ 2009.
.
KURSUS MODUL JUARA JUALAN BERKESAN: 12 JULAI 2009 - Wisma Promatt, Taman Mount Austin, Tebrau, Johor Bahru - berhampiran Hospital Sultan Ismail.
.
RM220 sehari (pagi hingga petang)
Makanan 3x disediakan dan dapatkan door gift percuma.
.
Hubungi Puan Mazni untuk pendaftaran: 0127284956.
.
Pelajari teknik-teknik untuk kenali potensi dinamik anda dan strategi hidup berasaskan tarikh dan jam lahir serta nama untuk menjadikan anda seorang sales consultant atau ejen MLM yang hebat. Teknik seperti arah kejayaan, graf hayat, graf prestasi bulanan termasuk kenali prospek dari nombor handphone serta tips-tips kenali prospek yang mudah anda buat sales/ closing dari nombor handphone/nombor kad pengenalan mereka. BONUS: cara bisnes kad yang bawa keuntungan. Sila bawa maklumat jam dilahirkan.
.
Kaedah ini pernah diajar kepada ejen/ group Luxor, Amway serta Public Mutual, Takaful Ikhlas dan beberapa syarikat pemasaran lain. Hasilnya, sudah ramai ejen/ group yang berjaya mengatasi target mereka dalam masa singkat!
.
"Alkisah cerita tiga ekor haiwan yang tinggal di sebuah ladang sedang berbincang tentang kehidupan mereka. Si lembu berkata, aku hari-hari makan rumput dan selepas ini akan disembelih untuk dimakan orang; seolah bersedih. Si kera pula berkata, aku hari-hari makan pisang dan bernasib baik tidak disembelih untuk dimakan orang; sambil tersenyum seperti seekor kera. Si kucing pula berkata, apa jua kita makan atau sama ada disembelih atau tidak, kita sama saja iaitu seekor haiwan pada pandangan manusia! Kita ini haiwan tetap digelar haiwan jika kita fikirkan kita ini haiwan dan orang lain nampak kita sebagai haiwan". Moral cerita: Jangan fikirkan diri anda malang dan jangan biar orang lain nampak anda sebagai malang - berubahlah FIKIRAN dan SIKAP anda untuk berjaya mulai HARI INI!" - eddy rosyadie @ 2009.
.
"Kuasailah Hidup Anda dengan Yakin. Jangan biarkan orang lain atau alam semesta sewenang-wenangnya menguasai hidup anda dan biarkan hidup anda dikuasai secara buta tuli oleh orang lain atau alam semesta!" - eddy royadie @ 2009
.
KURSUS PEMULIHAN MENTAL DAN FIZIKAL SECARA POLA ANGKA: 19 Julai 2009 Hotel Carlton Holiday, Shah Alam.
RM200 sehari 9 pagi - 5 petang.
.
Berminat hadir: Sila SMS taip PA (nama) dan hantarkan ke 016 2379856.
.
Sila pakai pakaian casual yang biasa dan tidak ketat untuk sesi latihan senaman sebelah petang, juga bawa maklumat jam dilahirkan. Pelajarilah teknik pemulihan secara holistik dan komplementari menggunakan kaedah kenali potensi diri secara pola angka. Tujuannya untuk kenali elemen dan pola diri dan seterusnya tahu cara bagaimana menguruskan perihal pemulihan kesihatan ke atasnya tanpa menggunakan ubat, kurangkan kesakitan dan pulihkan kesihatan anda. Contohnya, individu pola 38 akan di ajar cara teknik senaman ringkas untuk kurangkan tekanan dan kegelisahan. Satu-satunya kaedah pembelajaran sebegini di Malaysia, belum pernah ada pengamal metafizik yang mengajar modul sebegini dan akan diajar oleh Encik Eddy Rosyadie dan penceramah jemputan dari Astro. Dapatkan baucer RM15 untuk sesi rawatan serta dapatkan diagnosis percuma kesihatan anda di sana!
.
"There is a reason for whenever there is PAIN in life, God left us in PAIN and take away HAPPINESS. Therefore seek always HAPPINESS so that God left us HAPPINESS and take away PAIN. " - eddy rosyadie @ 2009
"Tuhan tidak menciptakan matahari untuk anda mati kepanasan di bawah terik matahari. DIA ciptakan matahari untuk anda gunakannya untuk hidup dengan berkesan di bawah matahari, itupun jika anda fikirkan cara menggunakannya". - eddy rosyadie @ 2009.
Jika anda mempunyai komen atau cadangan atau kata-kata motivasi, sila SMS taip EDDY KOMEN (nyatakan luahan anda) dan hantar ke 36553.
Salam Kejayaan dan Kecemerlangan.
EDDY ROSYADIE.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:32 AM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuesday, June 2, 2009
Kaedah Mudah Dapat Wang Banyak dengan Mudah
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera ... salam perjuangan.
.
POLA 636 - PELABURAN
.
Saya baru pulang dari bank depositkan sekeping cek RM75,000 hasil dari pelaburan main saham di BSKL (sebab tahun ini saya ada pola 636 iaitu pola pelaburan). Tapi duit tu kongsi dengan kawan (dia sememangnya lahir dengan pola 336 iaitu dunia pelaburan). Sangat mudah untuk dapat tambahan pendapatan/ buat duit cepat jika anda tahu mengira hari apa sesuai untuk dapat untung ! Hanya labur sedikit masa untuk buat beberapa pengiraan dan cari jalannya - hasilnya memuaskan. Jika kena pada polanya dan orangnya serta masanya, memanglah menjadi! Tak perlu buntu hentam keromo buat sesuatu tanpa ada kiraan/ kajian terlebih dahulu.
.
Pada kursus Fenomena Angka pada 14 Jun nanti, saya akan tunjukkan bagaimana cara saya dapat RM75K hanya dengan 2x transaksi dalam masa seminggu; masuk 20 Mei, jual 28 Mei - ianya dapat dijelaskan dari kitaran tarikh lahir kita sendiri! Pola 456, 696 dan 636 sangat membantu dalam dunia pelaburan. Menggunakan teknik terbaru saya iaitu Graf Prestasi Bulanan dan dicampurkan dengan haribulan yg diperlukan. Oleh itu, anda dijemput hadir ke kursus itu nanti, semoga teknik ini dapat pula membantu anda dapat RM100K dan lebih! Mana tau boleh dapat banyak, ikhtiarlah...takkan nak berharap dengan Tuhan / orang lain tanpa ikhtiar dan mengira ! Modal kursus? RM200 sahaja untuk pulangan yang banyak - sepatutnya kena caj lebih sebab mana tau dah dapat banyak lupakan saya pulak :)
.
4 tahun lepas saya depositkan cek RM200K lebih, juga dari main saham BSKL. Itu belum lagi beberapa anak murid yang dah berjaya (tapi dah lesap ke mana tak contact balik). Ada yang dapat RM50K dalam masa sebulan, ada juga yang lewat sikit RM2 juta dalam 3 tahun, dan sebagainya... anda bagaimana? Mahukah anda satu ilmu dan teknik untuk kaya/dapat duit pendapatan tambahan dengan lebih cepat dan mudah? Kalau mahu, sila datang ke kursus pada 14 Jun ini di Hotel Carlton Holiday Shah Alam, Tgkt 1, Bilik Al-Burj. Daftar jam 8.30 pagi
.
Pola 636 (atau 336 sama sahaja) tahun ini saya juga buat "pelaburan" dengan satu kaedah pelaburan wang pos (bab ini kena tanya Sdra Arie 0129026972 atau Puan Lin JB 0197556102 tapi kena masuk bawah nama saya ye nanti!). Setakat ini berpuluh keping wang pos sebanyak RM600 masih belum ditunaikan lagi, sebelum ini berpuluh keping wang pos sebanyak RM600 dah ditunaikan (labur RM426 dapat RM1,200 dan insyallah berterusan katanya - kira ok lah tu ada duit tambahan).
Ada dua lagi pelaburan secara tidak langsung yang sedang saya usahakan; pulangan dari pola 636 amat baik jika kita tahu mengira Kitaran Tahunan, Graf Prestasi Harian, Kitaran Prestasi Harian, dsbnya.
.
RALAT: mohon maaf, sepatutnya kursus Potensi Diri Dinamik Modul 1 dan 2 di Seri Alam, JB adalah pada 27 dan 28 JUN, bukannya JULAI. Mohon maaf atas kesilapan menaip; pendaftaran masih dibuka, sila hubungi sekarang: Puan Najidah 0127726804.
.
Kursus "TEKNIK-TEKNIK MENJADI JUARA JUALAN BERKESAN secara kaedah Potensi Diri Dinamik" (9 pagi ke 5 petang) pada 12 Julai di Promatt (Tmn Mount Austin, JB) berharga RM220 setiap peserta. Ada nota dan makan 3 kali disediakan (pagi, tengahari, petang) dan door gift istimewa percuma kepada setiap peserta. Sila hubungi Puan Mazni di 0127284956.
.
Semoga berjaya sentiasa !
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:51 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates