waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Monday, November 29, 2010
Bergerak Maju Ke Medan Kejayaan!
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
Kini sudah tiba masanya... untuk kekayaan, kesejahteraan, kebahagiaan, ketenteraman... di sini.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
AHB: Amanah Hartanah Berhad - pelaburan serendah RM500. Baru-baru ni muncul promosi di TV dan akhbar untuk AHB sebentuk pelaburan hartanah untuk semua orang boleh join. Seperti yang saya beritahu ratusan kali semenjak 2 tahun lalu kan tahun 2011 tahun kekayaan dari pelaburan, kini sudah muncul peluangnya! Juga, berita memaparkan potensi pelaburan oleh jutawan Indonesia dan pelbagai lagi di negara dan luar negara - tahun depan tahun kekayaan! Jangan lepaskan peluang untuk jadi kaya... dan jangan lupa untuk berdoa jadi jutawan segera... dah kaya tu nanti jangan lupa kat saya ok!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
PROGRAM MTF INTRO 5 DISEMBER 2010 (RM90): Dapatkan borang di qmas304@streamyx.com
.
5 DISEMBER 2010 - MELAKA - 2 PTG - 6 PTG: HOTEL PERMAISURI berhampiran Stadium Hang Jebat/ MITC. Daftar jam 1 PTG.
.
5 DISEMBER 2010 - SKUDAI, JOHOR BAHRU - 8 MLM - 11 MLM: HOTEL GOODHOPE. Daftar jam 7.30 MLM.
.
Pastikan anda mengisi borang dan menghantarkannya semula beserta bayaran sebelum 3 Disember. Setelah anda menghantar borang dan bayaran, anda layak menjadi ejen yang mana apabila anda bawa 10 orang kawan (yang mengisi borang yang sama tetapi letak nama anda sebagai ID pengenal), maka anda dapat RM100, dengan kata lain, yuran anda dipulangkan dan anda sebenarnya datang percuma seminar MTF INTRO! Dan ada lebihan RM10. Apabila 10 rakan anda bawa 10 orang lagi, anda dapat RM5 X 10 X 10 = RM500 dan seterusnya. Jom belajar jom dapat pendapatan. Jumpa di sana!
.
Isi kandungan Seminar MTF INTRO (RM90): Seminar Pengenalan.
1. Konsep Metafizik - Apa itu Metafizik.
2. Metodologi Kaedah.
3. Metafizik dan Sains.
4. Metafizik dan Islam.
5. Aplikasi Kaedah Pernomboran & Perbezaan dengan kaedah tarikh lahir yang lain.
6. Aplikasi Kaedah Pernomboran Statik dan Dinamik.
7. Aplikasi Kaedah Graf Hayat.
8. Kebaikan Kaedah.
9. Kaedah Pengiraan Kitaran Tahunan dan Pengalamannya.
.
Ada game yang menarik dan menceriakan semasa seminar nanti!
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TEKNIK POLA 38: setiap hari saya mengamalkan teknik pola 38, ianya sangatlah mudah dibuat dan apabila anda sudah sampai ke tahap lebih tinggi, banyak perkara pelik yang positif menguntungkan berlaku. Satu perkara berlaku semalam semasa saya ke Tesco Setia Alam berhampiran pejabat. Sengaja saya singgah untuk buat bayaran bil dan mahu membeli almari kasut. Oleh kerana saya perlu solat Asar dahulu tapi suraunya di tingkat atas, maka saya tak ambil troli yang sepatutnya diambil di tingkat bawah. Selepas solat malas rasanya nak turun ke bawah semata-mata nak ambil troli, saya fikir tak mengapalah saya gendong je almari kasut. Saya gunakan juga teknik pola 38, mudah-mudahan adalah troli kat atas tapi seperti biasa, mana ada troli kosong di atas. Berjalan sampai saja di bahagian almari, nah, ada satu troli kosong!! Memang macam sengaja menanti saya di situ dan memang tak ada orang di kawasan itu. Waduh, syukur, apalagi rembat troli tu apatah lagi almari kasut yang saya nak beli tu sebenarnya berat sungguh tak terdaya nak gendong!
.
Teknik pola 38 digunakan untuk kerjaya, bisnes, kasih sayang, kesihatan dan seumpamanya.
.
AMARAN! Kajian saya mendapati individu yang ada angka 38 atau 83 pada kitaran tahun tertentu amat mudah terkena masalah kesihatan kritikal! Oleh yang demikian, perlulah anda bersedia dengan kekuatan tenaga dalaman yang betul dan dalam kursus pola 38 akan ditunjukkan caranya yang sangatlah mudah memang hari-hari kita boleh buat. Jumpa anda di Kursus Pola 38 nanti (pada 11 Dis 9 pagi-5ptg RM380 Daftar sblm 7 Dis Puan Zuhaida 016 206 3496).
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
MAKLUMBALAS PESERTA KURSUS POLA 336: Seorang peserta kursus teknik pola 336 pada Sabtu/ Ahad lepas menelefon saya tadi dan memberitahu kaedah pola 336 telah membantu beliau untuk meningkatkan jualan beliau - kini lebih ramai orang pesan produk. Katanya, selepas balik kursus beliau rasa bersemangat sampai tidur lewat pagi kerana menyiapkan jadual kitaran harian untuk sepanjang tahun 2011! Isterinya juga tak sabar-sabar menantikannya mengira untuk beliau juga.
.
Barulah betul pelajar yang bersungguh ni! Syukur, baru 2-3 hari selepas kursus dah boleh manafaat kaedah ini. Semoga anda berjaya sentiasa!
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
ROADSHOW REDQUATTRO: FELDA LUBUK MERBAU, PENDANG pada 2, 3 dan 4 Disember. Datanglah beramai-ramai ke program eksklusif ini.

Hubungi: 017-7796 797 Mr Zach
Layari: web http://www.redquattro.weebly.com/
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
TAWARAN KURSUS PENGENALAN LAMAN WEB DAN E-DAGANG & PEMASARAN INTERNET (UNTUK USAHAWAN/BAKAL USAHAWAN) ANJURAN INSTITUT KEUSAHAWANAN NEGARA (INSKEN)
Dalam kursus ini peserta akan diajar untuk membangunkan laman web mudah dan berniaga melalui internet, serta memasarkan produk melalui medium internet.
Maklumat kursus adalah seperti berikut:

.
Tarikh : 3-5 Disember 2010
Masa : Hari pertama mula 8.30 pagi tamat pada 1.00 tengahari pada hari ketiga Tempat: Adamson Hotel, Kg Baru Kuala Lumpur
Yuran Penyertaan: RM150 (subsidi RM850) bayar secara wang pos atau kiriman wang atas nama KSU Kem. Perd. Antarabangsa & Industri.

.
Penginapan Hotel & Makan Minum : Disediakan Percuma
Sasaran Peserta: Usahawan & bakal usahawan yang ingin mendalami pemasaran internet.
*Sila bawa laptop sendiri untuk kemudahan sendiri atau jika tiada, komputer desktop disediakan oleh penganjur.

.
NURUL NAZIAH OTHMAN (H/P: 019-4707908)

.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
4 DISEMBER 2010 – TIADA WORKSYOP SABTU.
11 DISEMBER 2010 - TIADA WORKSYOP SABTU (diganti Kursus Pola 38).
18 DISEMBER 2010 - WORKSYOP SABTU - Teknik Strategi Kejayaan 2011 (RM50) 25 DISEMBER 2010 - TIADA WORKSYOP SABTU
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

MAKLUMBALAS PESERTA KURSUS:
saya pelajar master AD..hasil kelas yg pelajari dan selalu praktik metafizik..dari tiada apa2 dan skg dah ada bisnes..InsyaAllah xlama lagi nak beli dan ambil syarikat baru pulak..sy cukup bertuah dapat membantu orang ramai dgn metafizik ni..baik kawan2 yang bisnes nak lingkup dapat diselamatkan..skg ni sibuk memanjang je.. tapi sy bertuah kerana belajar asas metafizik dgn Master AD..

klu dulu sy rasa sy orang yang xbertuah langsung..dah masa tu zone vacum star wlpun ada virtous star..sy memiliki pola 336, 38, 426, jadi sy gunakan kelebihan yg ada..nampaknya berubah sekelip mata saje dgn izin Allah swt..

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera Power Networking: pada 5 Disember, 14 Disember dan 23 Disember. Kali ini waktu berdoa Jutawan Segera digabungkan dengan angka 7 di tengah mata angin pada hari tersebut serta menjadi ketua organisasi. Jadi, ianya adalah 3-dalam-1. Berbanding dengan waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera pada 6, 15 dan 24 November lalu adalah untuk kemasukan rezeki yang banyak, kali ini Jutawan Segera hasil daripada networking yang besar. Menggabungkan kedua-dua waktu berdoa ini sangat baik – teknik yang sama di gunakan bersama Prof Dato Dr Ibrahim untuk program MMP beliau yang mana anda lihat jadual dan sambutan yang ramai di setiap program Dato. Kali ini, anda pulalah giliran untuk menjadi super power juga untuk tahun 2011 adalah tahun kekayaan.
.
Waktu berdoa
5 Disember – bersama YBhg Dato Dr Roslizam di Taman Tasik Shah Alam untuk peserta kursus Unveil The Billionaire Legend, pada sebelah pagi (Daftar: Puan Zuhaida 016 206 3496). Manakala peserta MTF Intro di JB dan Melaka akan bersama saya pula.
.
23 Disember – untuk berkat malam jumaat. Insyallah kami bercadang untuk buat majlis Tahlil bersama YBhg Dato Dr Roslizam di Kota Damansara. Untuk peserta kursus Unveil The Billionaire Legend, anda diminta hadir manakala anda yang lain jika berminat, email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666.
.
14 Disember – ini adalah waktu berdoa yang super power antara ketiga-tiga tarikh. Juga, yang terakhir untuk tahun 2010 ini sebelum kita masuk tahun kekayaan 2011, maka inilah peluang terakhirnya! Ianya merangkumi doa untuk kaya jutawan, menjadi pemimpin hebat dan ramai networking – jika anda ada bisnes tentu anda mahukan doa sebegini, juga untuk para MLM malah ahli politik juga boleh, ataupun anda mahu diri anda/ anak anda menjadi pemimpin kaya dan hebat.
.
Kali ini, kami bercadang untuk menganjurkan majlis berdoa di perkarangan Masjid Tuanku Sultan Mizan, Putrajaya. Masalahnya, waktu berdoa adalah hampir dengan waktu Maghrib, kerana itu kita perlu berdoa di perkarangan masjid untuk kita solat Maghrib juga. Lagipun, masjid ini terletak di Tasik Putrajaya dan melihatkan nama masjid itu, tentunya ada aura yang super power sesuai dengan doa super power networking, kaya dan menjadi pemimpin hebat pada hari itu. Juga, Putrajaya adalah sebagai pusat pemimpin dan kekayaan maka aura rezeki lebih meluas. Seperti biasa, tetamu jemputan adalah YBhg Dato’ Dr. Roslizam akan bersama kita. Sila berkumpul di parkir kereta Masjid pada 14 Disember jam 5.00 petang (majlis bermula jam 5.15 petang – 8.00 malam). Untuk hadir sila bank in RM100 seorang (jika hadir suami isteri/ ibu bapa anak RM150) selewatnya 10 Disember ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan selepas itu beritahu dengan email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Berjumpa anda di Seminar MTF Intro di JB dan Melaka pada 5 Disember ini – daftar dahulu (qmas304@streamyx.com) dan tempat dan masa seminar akan diberitahu secara SMS atau email nanti.
.
Iklan MTF Intro ini telah keluar di Harian Metro pada 24 dan 28 November baru-baru ini. Seminar ini mendapat sambutan menggalakkan kerana konsep “dapat ilmu dapat duit”. Seminar MTF Intro adalah seminar pengenalan tentang konsep, aplikasi dan kebaikan kaedah pernomboran dan graf dinamik, sesuai untuk semua golongan, terutama yang baru mahu mengenali kaedah ini atau kepada peserta lama yang mahu menambahkan atau memperbaharui pengetahuan. Hanya RM90 seorang sahaja. Boleh dapatkan borang daripada saya di qmas304@streamyx.com.
.
Setelah anda mendaftar untuk seminar MTF Intro, gunakan borang yang sama untuk anda promosi kepada ahli keluarga yang lain, saudara mara dan rakan-rakan. Selepas mendapat pengesahan pendaftaran dan ID anda diterima, kali ini di borang MTF itu di ruang ID Pengenal, letakkan nama anda pula dan berikan borang anda itu kepada rakan-rakan anda. Jika ada 50 orang rakan mendaftar, anda mendapat Insentif Level 1 sebanyak RM10 iaitu 50 X RM10 = RM500. Bermakna, anda datang Seminar MTF Intro RM90 secara percuma kerana mendapat pulang duit balik, malah dapat wang pendapatan RM410! Banyak tu, lepas juga duit minyak untuk bulan ini. Lepas itu, beritahu setiap rakan anda 50 orang itu membawa rakan mereka pula.

.
Jika setiap rakan 50 orang bawa 50 orang, maka anda mendapat Insentif Level 2 iaitu RM5 bermakna RM5 X 50 X 50 = RM12,500! Banyak tu! Bolehlah lepas buat modal beli emas ke, repair kereta, tampung perbelanjaan untuk anak-anak untuk buka sekolah nanti ke dan sebagainya. Tentunya anda ada modal untuk belajar dalam seminar pakej MTF seterusnya seperti Pakej MTF Standard, Premium dan sebagainya. Dan seterusnya, sebenarnya pakej MTF mempunyai 5 pakej lagi dengan pelbagai modul, maka jika anda berterusan mempromosi, anda boleh mencapai pendapatan melebihi RM100,000 dalam masa 1-2 bulan.
.
Kepada rakan-rakan Reiki Master (RM) dari Group MMP, anda boleh juga promosikan program dan pakej ini kerana program MMP sudah tamat untuk tahun ini. Jadi sebelum program MMP seterusnya untuk meneruskan mendapat pendapatan seperti jualan tiket, anda dijemput untuk promosikan program MTF ini juga. Namun sebenarnya, tidak mengira sama ada anda RM atau tidak, semua orang dijemput sertai program ini.
.
Ini adalah satu usaha kami untuk memberikan ilmu dan pada masa yang sama berkongsi kekayaan. Inilah perjuangan kami selama ini bukan untuk bagi ceramah untuk kaya kami seorang tapi tahun 2011 adalah kekayaan daripada pendidikan, maka mari kita bersama-sama tambah ilmu dan tambah kekayaan bersama-sama. Saya bekerja untuk anda dengan memberikan ilmu pengetahuan manakala anda juga bergerak bersama untuk mempromosikan kepada rakan-rakan. Dapatkan borang MTF di qmas304@streamyx.com sekarang dan daftar sebelum 2 Disember!
.
Program MTF Intro yang seterusnya di KL, Shah Alam, Ipoh dan Seberang Jaya. Selepas tamat pusingan itu, seminar MTF Classic pula akan dilangsungkan untuk pusingan kedua bermula dari JB ke Melaka. Cepat ambil peluang ini!
.
Peserta MTF Intro di JB dan Melaka bakal mendapat percuma maklumat waktu berdoa kekayaan jutawan segera power networking pada 5 Disember nanti. Anda juga boleh berdoa dengan saya juga nanti di sana.
.
Sebarang penjelasan dan maklumat lanjut boleh hubungi Puan Lynjb 019 755 6102.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Seminar Unveil The Billionaire Legends bersama YBhg Dato Dr. Roslizam pada 5 Disember 2010 : Bertempat di Taman Tasik Shah Alam (jam 9.26 pagi – 6.26 petang) yuran RM380: Daftar segera sebelum 2 Disember Puan Zuhaida 016 206 3496. Untuk 10 peserta terawal daftar mendapat sebuah buku percuma “Berfikir Gaya Trump” tulisan sdra NazriKadir yang akan turut serta dalam seminar itu nanti. Juga hadiah-hadiah misteri untuk peserta bertuah. Cepat daftar masih ada tempat kosong.
.
Tahun 2011 adalah tahun kekayaan maka pelajarilah 26 teknik kekayaan bimbingan YBhg Dato Dr Roslizam, seorang usahawan, penasihat kewangan dan pelabur yang berjaya. Inilah peluang anda untuk bersama seorang usahawan yang sebenar yang membimbing anda 26 teknik yang ringkas dan praktikal untuk bina kekayaan setaraf multi-milionair atau bilionair daripada orang yang sudah biasa bergaul dengan jutawan-jutawan luar negara. Tambahkan ilmu pengetahuan anda dalam membina dan mengekalkan serta meningkatkan kewangan. Antara satu teknik ialah konsep buat duit daripada duit – contohnya, adakah anda telah buat sesuatu supaya duit yang anda terima sebagai pendapatan boleh menghasilkan duit lagi? Bagaimanakah cara yang lebih berkesan sekadar simpanan atau melabur semata-mata?
.
Anda juga akan berdoa bersama YBhg Dato Dr Roslizam untuk doa kekayaan jutawan segera networking power pada 5 Disember itu di awal kursus – pastikan anda datang awal sebelum jam 9 pagi!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS TEKNIK POLA 38 POTENSI KUASA POSITIF Pada Sabtu 11 Disember: Bertempat di Taman Tasik Shah Alam (9 pagi – 5 petang). Yuran RM380. Daftar Puan Zuhaida sebelum 7 Disember.
.
Sila datang dengan memakai pakaian kasual yang longgar seperti pakaian sukan seumpamanya. Jika dalam tarikh lahir anda ada angka 38 atau 83 (Statik / pembayang / pendua), maka elok sangat anda hadir ke kursus ini. Jika tidak ada pola 38 pun boleh ikut sama belajar untuk mengetahui cara menggunakan pola 38 juga. Kali ini teknik pola 38 dibuat di tepi Tasik Shah Alam dan ada sesi senaman tenaga dalaman secara ringkas. Kebetulan pada hari itu adalah hari pola 38 dan merupakan Hari Keputeraan KDYMM Sultan Selangor yang mana majoriti Kerabat Diraja merupakan individu pola 38 dan teknik pola 38 dahulunya eksklusif untuk keturunan raja sahaja. Jadi, kita bakal memiliki energi yang sangat baik untuk melatih dan menggunakan teknik pola 38 secara terus. Menggunakan teknik pola 38 secara positif di dalam bisnes, kerjaya, sales, kekeluargaan dan seumpamanya. Bayangkan anda memiliki sebentuk kuasa untuk mengetahui sesuatu projek itu tidak menguntungkan sebelum anda meneruskan projek itu untuk anda elak daripada kerugian. Dan pelbagai kebaikan daripada teknik pola 38 secara positif. Ramai orang sudah mendapat kebaikan menggunakan teknik pola 38, kini tiba giliran anda pula.
.
Daftar segera sebelum 7 Disember dan setiap peserta mendapat hadiah misteri.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.

BENGKEL POLA 336 POTENSI PELABURAN & TEKNIK GRAF PRESTASI: Berlangsung di pejabat Meru, Klang pada 27 dan 28 November lalu. Daripada pembelajaran itu saya mendapati ianya memang dapat membantu setiap orang di dalam mengenalpasti potensi pelaburan serta menggunakan teknik graf prestasi di dalam pelaburan. Yang dimaksudkan pelaburan itu tidak semestinya main forex sahaja tetapi pelaburan modal untuk syarikat dan seumpamanya.
.
Terdapat dua peserta yang belajar pada hari itu sebenarnya telah mengalami kerugian RM400 ribu dan RM600 ribu. Apabila dikaji daripada 8+6 Checkpoint Pola 336 memanglah didapati mereka melabur pada masa dan arah yang salah! Kalaulah mereka belajar kaedah pola 336 ini dahulu tentulah tidak merana sebegitu. Maka, jika anda mahu membuat pelaburan dalam dan luar negara dalam bentuk apa jua pun, gunakanlah teknik Pola 336. Teknik ini adalah ciptaan saya sendiri dan bimbingan saya dan ianya tidak terdapat di mana-mana di dunia, maka bertuahlah anda dapat terus bimbingan daripada saya di sini.
.
Menariknya seorang peserta kursus mengalami kerosakan kereta pada hari Sabtu dan apabila kita menggunakan Graf Prestasi Harian untuk keretanya, didapati jatuh mata 1 pada hari tersebut iaitu sangat rendah - memang menunjukkan kereta dalam masalah! Jadi, kaedah Graf Prestasi bukan sekadar digunakan untuk orang sahaja, tetapi juga untuk syarikat malah kereta anda juga boleh digrafkan prestasinya! Dapatkan perisian Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian dan Jam pada harga RM50 seunit (hantar email ke qmas304@streamyx.com). Antara individu yang menggunakan kaedah Graf Prestasi adalah;
.
1. Seorang pegawai rendah kerajaan selepas menghadiri kelas dan menggunakan kaedah Graf Prestasi memberi maklumbalas beliau mendapat untung RM500,000 (namun tidak dapat dipastikan maklumat lanjutnya). Kalau orang lain boleh rugi RM400 ribu – RM 3 juta pun ada, beliau pula untung RM500 ribu. Memang berbaloi menggunakan kaedah ini..
.
2. Sdra Nor Edie, usahawan Avail & Aliran dari Batu Pahat. Setelah mempelajari Kursus Pola 696 Potensi Usahawan di Skudai dan kemudian Kursus Pola 729 Potensi Juara Jualan yang mana mengandungi teknik Graf Prestasi, beliau mendapat jualan RM500 dalam 6 bulan! Apabila menggunakan perisian Graf Prestasi harian dan jam, maka makin ligat lagi bisnes beliau. Menggunakan kaedah ini beliau dapat menyusun hari dan jam sesuai untuk sales talk dan close sales serta dapatlah menyusun hidupnya dengan produktif.

Jadi, amatlah berbaloi mempelajari kaedah Teknik Graf Prestasi. Kepada mereka yang terlepas workshop tempohari anda perlu menunggu tarikh workshop seterusnya mungkin Febuari tahun depan. Atau anda juga boleh tempah sesi konsultansi khusus untuk pelajari teknik ini (email ke qmas304@streamyx.com). Oleh itu, jangan biarkan anda/ syarikat kerugian ratusan ribu atau jutaan ringgit kerana tidak membuat perancangan sewajarnya menggunakan kaedah Teknik Graf Prestasi.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Program MTF INTRO - JB, Melaka, KL, Shah Alam, Ipoh, Seberang Jaya.
5 Dis - Melaka (2 ptg - 6 ptg) & JB (8 - 11 mlm): RM90. Daftar Lynjb 019 7556102
.
Program Unveil Billionaire Legends bersama YBhg Dato Dr Roslizam
5 Dis - Shah Alam (RM380): 9.26 pagi - 6.26 ptg. Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
Program di Shah Alam
11 Dis - Teknik Pola 38 (RM380): 9 pg - 5 ptg: Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Iklan di Harian Metro, 24 November 2010 mukasurat 30 dan 28 November 2010 (Ahad) mukasurat 32.
Program kursus MTF INTRO.

Double click imej untuk besarkan imej.





















.
.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Seminar MTF INTRO 5 DISEMBER 2010 bersama Cikgu A-D: Mulai 5 Disember, program MTF bermula dan ianya dimulakan dengan pakej MTF Intro (RM90). Seminar MTF Intro adalah seminar asas pengenalan yang mana memberikan kefahaman kepada anda tentang aplikasi kegunaan kaedah pernomboran metafizik dinamik yang sebenarnya dengan petak tarikh lahir, graf hayat dan pernomboran yang lain serta pengetahuan tentang arah kejayaan, konflik dan peluang dalam kehidupan. Semua orang diminta untuk memulakan mula semula / ulangkaji pengajian metafizik pernomboran dengan MTF Intro supaya anda boleh pelajari dan memahami lebih mendalam cara menggunakan kaedah metafizik pernomboran dengan lebih berkesan dalam kursus-kursus akan datang.

9 pagi-1 tghari – Johor Bharu.
8 malam-11 malam – Melaka

.
untuk tarikh-tarikh lain, sila lihat jadual dibawah.
.
Untuk mendaftar, sila hubungi individu e-center berikut untuk mendapatkan borang pendaftaran serta membuat bayaran.
.
SENARAI E-CENTER MTF2U;
JOHOR BAHRU:
1.Mira 019 7006269-jb,skudai,kempas
2.Lynn Jb 019 7556102-tmn perling,tmn universiti,bukit indah
3.Ami 019 7576101-ulu tiram,senai,kulai,pontian
4.Reena 0137238186-larkin,majidee,kg melayu
.
PASIR GUDANG:
5.Shamsiah 012 9967848-tmnmawar,tmn air biru,tmn cendana,tmn dahlia
.
KOTA TINGGI:
6.Ayub 012 7579232-tmn daiman,tmn kota jaya,tmn mawi,tmn hijrah
.
SIMPANG RENGGAM:
7.Rimba 019 7052539-sedenak,layang-layang,simpang renggam
.
BATU PAHAT:
8.Lynda 012 7439207-tmn flora utama carefour,tmn bukit perdana,pura kencana.
.
N9/ Melaka / Selangor / Kedah / Perak / Perlis / Pulau Pinang – email ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan borang pendaftaran.
.
Buat masa ini sistem adalah secara manual sementara sistem on-line berjalan nanti di www.metafizik2u.com (pendaftaran dan bayaran secara online).
.
Selepas anda mendaftar dan membuat bayaran kepada kami, anda boleh pula menjadi ejen secara otomatik yang mana anda mendapat insentif untuk setiap kawan anda bawa. Untuk MTF Intro, anda mendapat RM10 untuk Level 1 bagi setiap orang yang datang ke kelas yang sama tetapi mendaftar atas nama anda sebagai pengenal “introducer”. Jika anda ada 50 kawan maka 50 X RM10 = RM500 (direct sponsor Insentive Level 1), bermakna anda telah datang ke seminar MTF secara percuma malah mendapat pendapatan menguntungkan pula. Dan jika 50 kawan anda itu setiap seorang membawa 50 kawan, maka anda mendapat RM5 X 50 X 50 = RM12,500 (Insentive level 2). Dan ada juga Insentive Level 3 dan 4 seterusnya.
.
Jadi di samping anda belajar, anda tambah pendapatan juga! Inilah peluang kekayaan tahun 246 iaitu tahun pendidikan. Ada duit tambahan bolehlah untuk anda buat modal bisnes, buat simpanan atau bayar hutang dan sebagainya. Inilah cara kita berkongsi kekayaan dan cara kami bantu anda dalam perihal kekayaan.
.
Nota: Program MTF ini diuruskan oleh Mayussarah Resources di bawah Lynjb (019 755 6102).
.
Setiap Pakej MTF dibuat secara berperingkat – jika anda tertinggal, maka anda akan masuk ke batch seterusnya di pusingan kedua. Dengan cara berperingkat, ini memberikan anda peluang untuk terus menerus mempelajari kaedah metafizik dari Intro ke Premium sepanjang tahun (setiap 3 bulan), juga peluang untuk anda kumpul wang atau jana pendapatan supaya anda boleh hadir ke peringkat pakej MTF seterusnya.
.
MTF Intro – Dec 2010 – Feb 2011
MTF Standard – Mac 2011 – Mei 2011
MTF Classic – Jun 2011 – Ogos 2011
MTF Premium – September 2011 – November 2011
.
Pendaftaran juga dibuka untuk MTF Intro bagi bandar-bandar berikut – sila pilih bandar yang berdekatan dengan anda dan tarikh yang sesuai dengan anda.

.
5/12/2010 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
5/12/2010 8.00pm – 11.00pm Melaka
12/12/2010 9.00am – 1.00pm Shah Alam
12/12/2010 8.00pm – 11.00pm Ipoh
19/12/2010 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
26/12/2010 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
26/12/2010 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
2/1/2011 9.00am – 1.00pm Melaka
2/1/2011 8.00pm – 11.00pm Shah Alam
9/1/2011 9.00am – 1.00pm Ipoh
9/1/2011 8.00pm – 11.00pm Kuala Lumpur
16/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
16/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
23/1/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
30/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
30/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
6/2/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
6/2/2011 8.00pm – 11.00pm Ipoh
13/2/2011 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
20/2/2011 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
20/2/2011 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
SEMINAR POLA 38 KUASA POSITIF PADA 11 DISEMBER 2010: Taman Tasik Shah Alam 9 pagi – 5 petang RM380. Daftar dan bayaran penuh sebelum 7 Disember 2010 – Puan Zuhaida 016 2063496 untuk dapatkan CD ebook motivasi jutawan dan hadiah misteri.
.
Jika anda punyai pola 38 dalam tarikh lahir atau apa jua pernomboran anda seperti nombor kad pengenalan, maka anda berpotensi untuk memiliki sebentuk kuasa anugerah seperti kuasa gerak hati ”sixth sense”, Deja Vu, telepati, ilham, mimpi dan rasa, kuasa visualisasi (law of attraction) seumpamanya. Namun, untuk menggerakkan pola 38, ada caranya untuk menjana tenaga dalaman supaya pola 38 itu boleh berfungsi. Jika anda sudah pelajari kaedah Reiki, Aura, Chakra, Makrifat, Ilmu Persilatan dan seumpamanya, anda juga pelajarilah pola 38 yang membantu anda meningkatkan keupayaan tenaga dalaman anda kerana kebanyakkan kaedah alternatif jarang menceritakan cara bina atau tingkatkan tenaga dalaman.

Satu cara kaedah pola 38 kami adalah ”menghantar mesej” secara telepati yang mana kami geng metafizik ”hantar SMS” tidak perlu telefon – kan menjimatkan kos telefon tu! Anda boleh gunakan kaedah-kaedah ini untuk meningkatkan kerjaya, akademik, perniagaan, jualan dan kasih sayang keluarga anda.
.
Tenaga pola 38 berlaku pada tarikh dan jam tertentu dan kami akan tunjukkan kaedah mudah untuk mengetahui tarikh dan jam sesuai untuk menggunakan tenaga kuasa anda itu. Malah, jika anda tiada pola 38 pun boleh menggunakan teknik-teknik ini supaya anda juga boleh menggunakan pola 38.
.
Apabila anda ada kekuatan tenaga dalaman yang tinggi mahupun pola 38, anda mampu mengatasi pelbagai masalah kehidupan seperti Vacuum Star, Graf Gaung, Kitaran tahun 7 dan sebagainya. Apabila anda kekurangan tenaga dalaman, kitaran tahun 4 atau Lonely Star pun anda rasa sangat perit. Mata hati anda tertutup untuk melihat banyak petunjuk yang boleh membantu anda dalam hidup.

.
Apabila tenaga dalaman anda kuat daripada mempelajari pola 38, mata hati anda terbuka luas untuk melihat banyak petunjuk dan laluan untuk anda mengharungi banyak masalah kehidupan. Malangnya terdapat individu pola 38 yang salah gunakannya menyebabkan mereka terperangkap dalam kesusahan hidup pula seperti dunia mistik, paranormal, gila dan seumpamanya. Maka eloklah pelajari kaedah Pola 38 yang lebih baik di sini.
.
Istimewa Kursus Pola 38 dilakukan pada 11 Disember 2010 adalah hari pola 38 yang mana adalah Hari Keputeraan KDYMM Sultan Selangor. Lihatlah adanya kekuatan pada hari tersebut yang mana anda pelajari teknik pola 38 pada hari tersebut! Jadi ada keseinambungan tenaga di situ, jadi jika anda anak kelahiran Selangor terutamanya jangan lepaskan peluang untuk dapatkan kekuatan pola 38 di negeri anda sendiri dibawah KDYMM Sultan.
.
Teknik Pola 38 adalah satu-satunya seminar di dunia dan tidak dijumpai di tempat lain. Teknik pola 38 adalah sebenarnya pengajian awalan ”pre-cursor” / ”pre-requisite” untuk semua kaedah tenaga dalaman yang lain dan saling melengkapi ”complimenting” kaedah tenaga dalaman yang lain. Pelajarilah ia dari saya sendiri adalah susur galur keturunan Raja Jawa.
.
Daftar segera: Puan Zuhaida 016 206 3496. Daftar dan buat bayaran awal sebelum 7 Disember untuk elak kekalutan berlaku pada hari pendaftaran.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TARIKH KURSUS RM90 INTRO METAFIZIK
.
Bermula Disember ini, http://www.metafizik2u.com/ akan dilancarkan dan menggunakan konsep pakej MTF iaitu "while you learn you earn, while you earn you learn", anda boleh hadir ke semua 16+ jenis kursus kami dan mendapat pendapatan apabila mengajak rakan datang sekali. Sesuai dengan tahun depan adalah tahun kekayaan daripada pendidikan (246), maka mari kita sama-sama tambah ilmu dan tambah pendapatan. Pakej MTF adalah satu cara kami untuk membantu masyarakat kaya pada tahun 2011 - kaya ilmu, kaya duit. Masyarakat yang lebih tebal ilmu dan pada masa yang sama tebal juga dompetnya.
.
Insyallah iklan saya akan keluar di Harian Metro tidak lama lagi.
.

Jadual kursus pakej MTF Intro RM90 setiap kelas.
Kelas pengenalan tentang kaedah pernomboran metafizik dinamik merangkumi 9 aspek kajian seperti potensi, arah, graf hayat dan seumpamanya. Ini adalah kursus pengenalan dan perlu dihadiri sebelum anda/ rakan hadiri seminar yang lain supaya anda faham bagaimana menggunakan kaedah ini dengan baik.
.
.
.
.
.


Selain pakej MTF Intro, ada 4 lagi pakej MTF - standard, executive, classic dan premium. Bawa 10 orang rakan dan anda akan diberikan insentif atas usaha anda membantu kami dalam mencari rakan anda. Insentif ini sebagai tanda terima kasih kami atas usaha anda serta bayar balik kos telefon, SMS, belanja teh tarik dan seumpamanya dalam mencari ramai kawan untuk datang bersama ke seminar.
.
Untuk mendapatkan borang serta maklumat lanjut, sila email ke qmas304@streamyx.com



.
.
.
.
Bukankah ini doa anda untuk jadi kaya tahun 2011? Inilah peluangnya.
.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSYOP SABTU: worksyop Sabtu dibuat di pejabat saya di Meru.

18 Disember - Meru, Klang.
.
Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Lalu depan Mc Donald terus ke depan hingga nampak Petronas dan kemudian RHB Bank. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN! Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru.
.
Double click imej untuk besarkan imej.


.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
1 & 2 Jan Mersing (resort) Seminar 5 dalam 1
(336, 729, 696, Graf Hayat, Strategi 2011) RM3990.Daftar sblm 15 Dis: RM2990 Daftar: Lynjb 019 755 6102
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).












.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:40 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sunday, November 21, 2010
Anda Mara Anda Berjaya!
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia,
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Penulis buku "Cinta, Jodoh & Perkahwinan", "Juara Pentas", "Kuasailah Diri Anda". Kolumnis Mingguan Wanita.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6, Teknik Pola 38.
.
ENVISION: "to imagine or expect something in the future, especially something good"
.
Kini sudah tiba masanya... untuk kekayaan, kesejahteraan, kebahagiaan, ketenteraman... di sini.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Mohon maaf kesilapan taip: Kelas pada Ahad 28 Nov adalah teknik graf PRESTASI, bukannya Graf Hayat.
.
Program di pejabat Meru, Klang:
- Worksyop Pola 336 Potensi Pelaburan - Sabtu 27 Nov (RM50) 2.30 ptg - 6.30 ptg.
- Teknik Graf PRESTASI - Ahad 28 Nov (RM200 termasuk 2 software): 11 pg - 4 ptg.
Walk-in, tetapi elok daftar SMS ke 016 624 9666.
.
Program MTF INTRO - JB, Melaka, KL, Shah Alam, Ipoh, Seberang Jaya.
5 Dis - Melaka (2 ptg - 6 ptg) & JB (8 - 11 mlm): RM90. Daftar Lynjb 019 7556102
.
Program Unveil Billionaire Legends bersama YBhg Dato Dr Roslizam
5 Dis - Shah Alam (RM380): 9.26 pagi - 6.26 ptg. Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
Program di Shah Alam
11 Dis - Teknik Pola 38 (RM380): 9 pg - 5 ptg: Daftar Pn Zuhaida 016 206 3496.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Iklan di Harian Metro, 24 November 2010 mukasurat 30.
Program kursus MTF INTRO.

Double click imej untuk besarkan imej.





















.
.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Dapatkan muat turun (download) percuma untuk Product Presentation dan Brochure bagi produk dan pelan pendapatan di www.redquattro.com. Kenali, dekati dan cuba merasai peluang dan produk terbaru yang menjimatkan, menguntungkan dan yang pasti ada kepuasan!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------


.
TESTIMONI TEKNIK POLA 336 DAN TEKNIK GRAF PRESTASI: ini email baru terima tadi daripada seorang pelajar JB yg 2-3 kali hadir kursus saya termasuk kursus pola 38 di JB lalu.
.
"salam....saya tak saba nak memberitahu pd cikgu tntng perkembangan forex saya...dgn waktu yg cikgu berikan pd 15hb nov...saya tlh mendaftar akaun baru forex dan akaunnyer bernombor 306646 (no yg menarik)..walaupn baru pagi hari ini (22hb nov) saya baru bermula urusan ...tp sehingga jam 1.30 ptg ini saya telah mengumpul wang keuntungan sebyk 300usd dgn bermodal hanya 400usd. TERIMA KASIH pd ALLAH dan pd cikgu...dgn waktu yg cikgu berikan dan perisian pretasi hari dan jam..saya berjaya sebyk itu. Doakn saya berjaya..."
.
Datanglah ke pejabat saya Pekan Meru, Klang untuk worksyop Sabtu ini 27 Nov utk pola 336 pelaburan (RM50 jam 2.30 ptg - 6.30 ptg) dan kursus teknik graf prestasi Ahad 28 Nov ini (RM200 termasuk software: jam 11 pagi - 4 ptg). Teknik ciptaan dan kajian cikgu A-D pertama di dunia dan sangat mudah digunakan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
PENEMUAN TERBARU - BERDOA BERKESAN : selama ini kita berdoa kekayaan dengan memohon kekayaan juta-juta dollar namun itu kurang berkesan kerana kita juga perlu berdoa untuk hapuskan halangan kepada kekayaan itu. Kali ini, untuk berdoa kekayaan lebih berkesan anda perlu ada tambahan tiga perkara lagi;
.
1. Berdoa di tempat kekayaan (sumber kekayaan) atau individu kekayaan yang ada kena mengena dengan tempat kekayaan itu - contohnya, untuk tahun depan adalah tahun kekayaan pendidikan (jika anda pola 426 ataupun mahu menceburi dunia pendidikan), maka kita berdoa 15 Nov tempohari di depan Segi College, maka aura kekayaan pendidikan datang. Jika anda mahu kekayaan dari kekayaan pelaburan (jika anda pola 336), anda dicadangkan berdoa depan bangunan BSKL! Atau sekurangnya berdoa dengan INDIVIDU yang ada kaitan dengan tujuan kekayaan anda.
.
Contohnya, berdoa 6 Nov dan 15 Nov lalu bersama YBhg Dato' Dr Roslizam yang ada kaitan dengan perbankan (Great Martial Artist), kewangan, usahawan (Great Treasurer) dan pendidikan (Great Marshal) malah ketenteraan (Great Justiciar). Maka, untuk majlis berdoa akan datang 5 Dis, 14 Dis & 23 Dis perlulah ada elemen tersebut. Sila lihat pola petak dan graf hayat anda.
.
2. Berdoa daripada individu sumber kekayaan - sila lihat graf hayat anda Zon Wealth & Profession atau petak pola - contohnya, jika anda ada pola 573, anda perlu berdoa di kawasan orang VIP (mungkin di tasik berdepan masjid Putrajaya) atau seperti doa 6 Nov & 15 Nov lalu bersama VIP YBhg Dato' Dr. Rosllizam.
.
Contoh seterusnya, jika anda seorang lelaki pola 222 atau Zone Wealth Great Entertainer, maka anda perlu wanita mendoakan anda sebab rezeki anda datang dari wanita. Jadi, mintalah isteri (atau isteri-isteri kalau ada lebih tu, malah ex-girlfriend pun boleh), ibu, kawan ofis perempuan, makcik-makcik, datin-datin atau boleh juga minta tolong Lynjb (019 7556102) yang memang seorang wanita yang tenaga tinggi dengan sulaman tenaga kewangan dan pendidikan.
.
Contoh lain, jika anda seorang wanita yang ada pola 777 atau Zone Wealth Great Entertainer, kali ini anda perlu minta suami atau ex-boyfriend atau ayah, ayah mertua, pakcik atau boleh juga YBhg Dato Dr Roslizam atau saya pun boleh. Tapi satu contoh yang kontroversi ialah jika anda seorang wanita pola 729 iaitu pola suami orang, ha ha yang tu kena minta suami-suami orang doakan anda pulak lah! Tak pe, saya boleh tolong doakan.
.
3. Berdoa daripada ibu bapa - ini memang logik dan semua orang perlu buat begitu, tapi pastikan ibu bapa anda (termasuk mak bapak mertua) dalam keadaan yang redha dengan anda. Terutama sekali individu yang ada Zone Parents Great Controller dan/atau Great Treasurer dan/ atau Great Marshal, memang sangat2 anda perlukan ibu ayah anda mendoakan untuk anda. Ramai orang didapati jatuh miskin dan susah dalam kehidupan kerana mengabaikan ibu bapa, terutamanya yang ada Zon Parents sedemikian, jadi salah anda sendiri, bukan salah Tuhan!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kehebatan pola 38: Saya tidak dilahirkan pola 38 jadi saya tiada kebolehan unik seperti individu pola 38 yang semulajadi ada beberapa kebolehan gerak hati dan sebagainya. Tapi ianya boleh dipelajari dan dipertingkatkan. Sejak dua menjak saya mengamalkan teknik pola 38 lebih kerap, makin kuat kebaikannya. Contoh kejadian;
.
1. Seawal 5 pagi tadi saya terkejut dari tidur mendengar jeritan isteri (1 orang isteri sahaja). Bila saya tengok bilik tidur isteri tiada dalam bilik, saya tahu dia ada di tingkat bawah memasak. Jarak dapur ke bilik tidur adalah mustahil untuk mendengar jeritan beliau kerana ada 2 lapis pintu dan ianya jauh, tapi saya dengar jeritannya sangat kuat macam datang sebelah saya. Apabila turun ke dapur, memang isteri sedang memasak dan dalam keadaan tenang. Cuma dia beritahu dia terkejut ternampak seekor tikus masuk dapur tadi (dapur saya mengadap kebun kecil). Jadi, maknanya, jika orang tersayang anda dalam bahaya, anda diberikan petunjuk untuk datang membantunya tanpa perlu dia telefon anda!
.
2. Hari ini ada program tapi saya terlupa nak pesan kepada rakan untuk tunggu saya jam berapa. Nak contact dia agak mustahil sebab saya tak ada contact nombor dia di Terengganu dan saya tidak mengenali sesiapa yang kenal dia. Jadi, harap2lah dia call dan memang semalam dia call! Settle problem.
.
3. Hari ini juga sebelah tengahari rasa macam ada sesuatu yang tak kena, jadi program saya jadualkan habis awal. Memang rupanya ada beberapa kenalan pegawai kerajaan datang cari saya di pejabat, tak call awal pulak tu, dah kena bergegas balik. Sekurangnya dapat uruskan program sebelah pagi dan uruskan individu2 tersebut sebelah petang - kan produktif tu!
.
Gunakan beberapa teknik ringkas dalam teknik pola 38, ianya memberikan anda kekuatan tenaga dalaman terutamanya untuk mengetahui perkara lebih awal serta petunjuk yang lebih awal, jadi anda tidak perlulah terperangkap dalam situasi. Juga, memberikan anda kekuatan dalaman mengatasi konflik hidup seperti graf gaung, Vacuum Star, Widowed Star dan seumpamanya.
.
Daftar kursus pola 38 di Taman Tasik Shah Alam 11 Disember 2010 Puan Zuhaida 016 206 3496 sblm 7 Disember. Setiap peserta kursus akan diberikan 1 bahan teknik pola 38 yang sangat mudah digunakan dalam solat pun boleh pakai. Peserta kursus pola 38 pada 11 Disember dan JB tempohari adalah dijemput untuk berdoa jutawan segera power networking pada 14 Disember (ini waktu super power), kita mungkin buat di Kota Damansara lagi atau mungkin di Tasik Putrajaya.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Berita TV3 - projek pemulihan tabika kemas di Kedah hampir RM680 ribu - tahun kekayaan dari pendidikan! Itu untuk kontraktor. Juga projek pemulihan infrastruktur di Kubang Pasu RM3.1 juta, walaupun berlaku musibah tetapi ada juga ruang dan peluang kekayaan tahun 2011 nanti untuk semua orang. Adakah anda telah bersedia untuk kaya?!
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Program seterusnya:
.
27 November 2010 - Pejabat Meru, Klang. Bengkel Teknik Pola 336 Pola Pelaburan (RM50). jam 2.30 petang - 6.30 petang. Bersama tetamu jemputan yang akan bercerita tentang teknik Forex yang berkesan. Sila bawa maklumat jam lahir atau graf hayat. Ketahui teknik pola 336 untung pelaburan & menang peraduan. Lihat slip share saya RM75K, RM83K dan RM98K - tiga kali untung berturut-turut secara menaik dalam bursa saham menggunakan teknik pola 336 ciptaan dan kajian saya.
.
28 November 2010 - Pejabat Meru, Klang. Bengkel Teknik Graf Prestasi - Bulanan, Mingguan, Harian dan Jam (RM200 termasuk 2 software percuma). 11 pagi - 4 petang. Daftar SMS ke 016 624 9666. Sila bawa maklumat jam lahir atau graf hayat. Pelajari teknik graf prestasi yang digunakan oleh para sales, MLM, forex dan sebagainya. Digunakan oleh businessman berjaya seperti Sdra Nor Edie (Batu Pahat) memudahkan beliau buat sales talk dan close sale pada hari dan waktu yang dipilih. Kenapa anda nak bersusah payah buat sale pagi sampai malam dengan tangan kosong meninggalkan pasangan dan waktu berharga anda? Gunakan teknik Graf Prestasi untuk memberikan anda lebih masa untuk bisnes, kerjaya dan keluarga dan juga untuk diri sendiri.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Join bersama kami pelajari kaedah metafizik bermula dari pengenalan (MTF INTRO RM90) hinggalah tahap tinggi (MTF PREMIUM RM2990 iaitu terdapat 4 pakej MTF). Bawa rakan anda seramainya kerana anda diberikan insentif. Jadi, sambil belajar sambil buat duit atau dengan kata lainnya, anda belajar percuma dan dapat pendapatan tambahan. Tahun 2011 tahun kekayaan dariapda pendidikan!
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
HASIL BERDOA 15 NOVEMBER $UPER POWER DOA JUTAWAN $EGERA: seperti biasa, tidak sampai seminggu selepas berdoa jutawan segera baru-baru ini, saya ditawarkan dengan 3 projek training besar-besaran. Kalau berdoa jutawan 6 Disember lalu dapat 1 projek besar, tapi seperti yang saya beritahu doa 15 Disember adalah super power doa jutawan segera maka datanglah 3 projek besar - alahai dah pening macam ni, peluang datang luas terbuka macam laut terbentang seperti yang kita doakan bersama tempoh hari. Satu projek konvensyen untuk 10,000 orang tahun depan dalam Febuari 2011, kemudian program latihan kewangan dengan "member-get-member" di mana setiap orang referred dapat RM1,000 dan satu lagi projek bisnes produk seluruh negara. Di tangan sekarang dah ada 6 projek besar dan banyak projek kecil. Tak tahu macam mana nak buat ni! Dah terlebih doa lah. Buat masa ni saya understaff dan underfacilities kerana kekurangan dana disebabkan kursus saya adalah murah maka sukar untuk kumpul dana, kalau begitu ni kena doa untuk dapatkan dana dan modal pula.
.
Namun projek-projek ini bukan untuk saya seorang, pastinya saya nak kaya bersama dengan anda tentulah anda dikayakan juga, maka tentunya saya akan kongsikan dengan anda peluang-peluang ini. Seperti amanah guru kepada saya "kalau anda nak kaya, anda kena tolong orang lain kaya dulu" iaitu Dato' Dr. Syed Ahmad Syed Samsuddin.
.
Kaedah ini telah terbukti berkesan - gabungan doa yang "dikira" menggunakan pernomboran + graf hayat - satu-satunya kaedah ini di dunia ini yang dicipta dan dikaji oleh saya sendiri. Kini, saya mahukan anda semua kaya raya jutawan pada tahun 2011 tahun kekayaan, maka berdoalah untuk satu pusingan doa kekayaan jutawan segera dengan power networking pada 5 Disember, 14 Disember (super power) dan 23 Disember (malam jumaat!). Untuk mengetahui waktu-waktunya akan diumumkan di blog ini. Bagi peserta kursus Unveil Billionaire Legends 5 Disember bersama YBhg Dato Dr Roslizam (Taman Tasik Shah Alam RM380 daftar sebelum 2 Disember Puan Zuhaida 016 206 3496) anda akan berdoa bersama Dato nanti, manakala peserta kursus MTF INTRO (RM90 di JB dan Melaka) anda akan berdoa bersama saya pula.
.
Adakah anda bersedia untuk jadi kaya raya jutawan giler pada tahun 2011? Jika ya, mari bersama kita bangunkan potensi, tingkatkan semangat, realisasikan cita-cita anda dan tunaikan impian anda! Kaya, berilmu, beriman, berkebajikan.
.
Lirik Lagu Realiti Insan - Santeekee
.
Ku layangkan segala anganku
Ku lepaskan semua khayalan jiwaku
Berpijak di bumi yang satu
Memandang tinggi di langit biru

Satu janji di dalam hati
Satu mimpi yang akan ku rai
Harapan ku dalam hidup ini
Ku ingin menggapai cita dan cinta

Ini bukanlah satu mimpi
Atau ilusi di dalam jiwa yang sunyi
Ini adalah realiti keyakinan insan yang penuh mesti

Satu janji di dalam hati
Satu mimpi yang akan ku rai
Harapan ku dalam hidup ini
Ku ingin menggapai cita dan cinta

Satu satu mimpi di dalam hidup ku ini
Satu satu janji yang ku gapai pasti

Satu satu mimpi di dalam hidup ku ini
Satu satu janji yang ku gapai pasti

Ini bukanlah satu mimpi
Atau ilusi dalam jiwa yang sunyi
Ini adalah realiti keyakinan insan yang penuh mesti

Satu janji di dalam hati
Satu mimpi yang akan ku rai
Harapan ku dalam hidup ini
Ku ingin menggapai cita dan cinta

Satu satu mimpi di dalam hidup ku ini
Satu satu janji yang ku gapai pasti
Satu satu mimpi di dalam hidup ku ini
Satu satu janji yang ku gapai pasti

.


Saya menerima satu maklumbalas mengatakan kaedah berdoa saya ini mengarut, tak mengapalah tak kisah apa pun maklumbalas yang saya terima... kalau tak nak kaya bersama kami, tinggallah ye dibelakang, tumpang lalu, kami nak mara ke depan nak kaya. Kekayaan tidak semestinya duit jatuh dari langit tapi dalam bentuk peluang - kena usahakanlah!
.

Yang pasti, semenjak saya mengamalkan kaedah pola 38, kesannya begitu kuat dan cepat. Dahulu semasa berdoa jutawan segera pada 6 Feb dan 5 Mac dengan kumpulan MMP, pada masa itu saya belum ada teknik pola 38, jadi kesannya kepada saya agak kurang agak lambat. Yang cepat dapat adalah kumpulan MMP dan Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad.
.
Menggunakan teknik pola 38 di dalam doa menambahkan lagi kekuatan kesannya. Mahu belajar teknik pola 38? Bersama saya pada 11 Disember di Taman Tasik Shah Alam (9 pagi - 5 petang) RM380 daftar sblm 7 Disember Puan Zuhaida 016 206 3496.
.

Saya tidak mempunyai pola 38 di mana-mana petak tapi boleh dipelajari dan ditingkatkan. Jumaat lepas saya terlewat sampai di masjid As-Syarif Pekan Meru dan orang sudah ramai di dalam, jadi terpaksa berdiri di luar pintu. Kemudian hujan turun, jadi saya berkata saya mahu solat di tengah dewan masjid yang ada tabung derma. Apabila iqamat, maka saya terus mencelah-celah masuk ke dalam dan bergerak ke hadapan. Sampai saya di tepi tabung masjid, saf di depan dah penuh dan saya perlulah solat di situ (selalunya saya masih boleh ke depan lagi, tapi hari itu penuh di situ), maka dapatlah hajat saya untuk solat di tepi tabung masjid juga! Jika anda memiliki kuasa positif sebegini dalam kerjaya, perniagaan, sales, keluarga dan seumpamanya, kan memudahkan anda untuk cepat berjaya kaya - just make a wish! Mahu mempelajari teknik pola 38? Mari bersama saya pada 11 Disember nanti.
.
.
.

Majlis berdoa di Cova Square, di tepi Sungai Damansara berhadapan Segi College dan Sekolah Rendah/ Menengah. Doa jutawan dengan aura dari sekolah, tu yang dapat 3 projek besar training, memang kena dengan tahun kekayaan tahun depan 2011 tahun pendidikan. Bersama YBhg Dato' Dr. Roslizam dan lebih kurang 30 orang peserta termasuk seorang bayi, bakal jutawan tu.














.


.
.
Sdra Masudah kita bergaya dengan telefon bimbit Vertu Limited Edition berharga RM178,000. Ni baru betul multi-jutawan (tapi pinjam jap milik Dato yang ada 3 ketul Vertu lepas ni bolehlah beli sendiri).


















.
.
.
.
.
.
Pada hari raya Aidil Adha, iaitu 2 hari selepas berdoa jutawan segera, Dr Johanes, seorang multi-millionaire dari Switzerland datang beraya di rumah YBhg Dato Dr Roslizam. Betullah kita berdoa jutawan segera hari tu, nah multi-millionaire datang ziarah raya! Best lah sdra Zuhaili kita duduk di apit orang kaya siap makan berhidang pulak tu... mana nak cari saat ini?
.
Dato Roslizam pernah bertanya Dr Johanes kenapa beliau tiada kereta mewah seperti jutawan lain, maka Dr Johanes beritahu kenapa perlu dia ada kereta mewah sebab dia dah ada jet peribadi sendiri yang membolehkan dia pergi ke mana-mana di dunia ni bila-bila masa.
.
Jadi, kalau sekadar kaya dengan kereta tu kena upgrade kaya dengan kereta terbang pula.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Waktu berdoa kekayaan jutawan seterusnya adalah pada 24 November 2010. Tiada majlis dianjurkan oleh pihak kami dan anda bolehlah berkumpul sesama kumpulan anda (tetapi tanpa kehadiran individu energi tinggi mungkin kesannya biasa sahaja tetapi teruskan berdoa sebagai ikhtiar) atau hadir ke pejabat Lynjb untuk majlis berdoa bersama beliau (Lynjb 019 755 6102).
.
WAKTU DOA KEKAYAAN JUTAWAN SECARA NETWORKING
.
Waktu berdoa kekayaan jutawan yang lain adalah pada 5 Disember 2010, kali ini kekayaan jutawan segera adalah 7 tengah mata angin iaitu tarikan networking
. Ditambah dengan doa kekayaan jutawan segera pada 6, 15 atau 24 November lalu adalah 6 tengah mata angin iaitu tarikan peluang rezeki, maka individu yang dapat berdoa untuk 6, 15 dan 24 November DAN 5 Disember 2010, maka anda mendapat pakej kekayaan jutawan segera untuk KEDUA-DUA tengah mata angin 6 (kekayaan) dan 7 (networking).
.
Inilah formula doa yang saya gunakan apabila saya anjurkan 2 majlis berdoa bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad (Millionaire Mindpower) iaitu pada 6 Febuari berdoa di Taman Tasik Titiwangsa diikuti 5 Mac berdoa di Pulau Tioman, hasilnya Prof Dato’, syarikatnya dan kumpulan MMP menerima rezeki berganda dengan networking berganda – gabungan doa kekayaan jutawan segera 6 dan 7 tengah mata angin.
.
Jika anda memang serius untuk menjadi kaya jutawan segera, gunakanlah formula 2 Doa Kekayaan 6 dan 7 Tengah Mata Angin ini. Kebetulan pada 5 Disember 2010, pihak kami menganjurkan Seminar “Unveil The Billionaire Legend” oleh YBhg Dato’ Dr. Roslizam di Taman Tasik Shah Alam (9.26 pagi – 6.26 petang, yuran RM380), oleh itu peserta seminar bakal mendapat waktu kekayaan jutawan itu khusus eksklusif untuk mereka sahaja sinomin dengan pembelajaran mereka untuk menjadi jutawan nanti. Seperti biasa, anda akan berdoa bersama YBhg Dato Dr Roslizam pada hari tersebut. Daftar seminar bayar penuh sebelum 2 Disember: Puan Zuhaida 016 206 3496 untuk dapatkan hadiah buku percuma untuk 10 peserta terawal dan hadiah-hadiah menarik untuk peserta seminar oleh pihak YBhg Dato Roslizam.
.
Peserta seminar MTF Intro pada 5 Disember 2010 di Johor Bahru dan Melaka (sila lihat di bawah) juga bakal mendapat waktu berdoa eksklusif untuk anda pada hari tersebut apabila anda hadir seminar itu.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Seminar MTF INTRO 5 DISEMBER 2010 bersama Cikgu A-D: Mulai 5 Disember, program MTF bermula dan ianya dimulakan dengan pakej MTF Intro (RM90). Seminar MTF Intro adalah seminar asas pengenalan yang mana memberikan kefahaman kepada anda tentang aplikasi kegunaan kaedah pernomboran metafizik dinamik yang sebenarnya dengan petak tarikh lahir, graf hayat dan pernomboran yang lain serta pengetahuan tentang arah kejayaan, konflik dan peluang dalam kehidupan. Semua orang diminta untuk memulakan mula semula / ulangkaji pengajian metafizik pernomboran dengan MTF Intro supaya anda boleh pelajari dan memahami lebih mendalam cara menggunakan kaedah metafizik pernomboran dengan lebih berkesan dalam kursus-kursus akan datang.

9 pagi-1 tghari – Johor Bharu (Kapasiti 400 orang)
8 malam-11 malam – Melaka

.
untuk tarikh-tarikh lain, sila lihat jadual dibawah.
.
Untuk mendaftar, sila hubungi individu e-center berikut untuk mendapatkan borang pendaftaran serta membuat bayaran.
.
SENARAI E-CENTER MTF2U;
JOHOR BAHRU:
1.Mira 019 7006269-jb,skudai,kempas
2.Lynn Jb 019 7556102-tmn perling,tmn universiti,bukit indah
3.Ami 019 7576101-ulu tiram,senai,kulai,pontian
4.Reena 0137238186-larkin,majidee,kg melayu
.
PASIR GUDANG:
5.Shamsiah 012 9967848-tmnmawar,tmn air biru,tmn cendana,tmn dahlia
.
KOTA TINGGI:
6.Ayub 012 7579232-tmn daiman,tmn kota jaya,tmn mawi,tmn hijrah
.
SIMPANG RENGGAM:
7.Rimba 019 7052539-sedenak,layang-layang,simpang renggam
.
BATU PAHAT:
8.Lynda 012 7439207-tmn flora utama carefour,tmn bukit perdana,pura kencana.
.
N9/ Melaka / Selangor / Kedah / Perak / Perlis / Pulau Pinang – email ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan borang pendaftaran.
.
Buat masa ini sistem adalah secara manual sementara sistem on-line berjalan nanti di www.metafizik2u.com (pendaftaran dan bayaran secara online).
.
Selepas anda mendaftar dan membuat bayaran kepada kami, anda boleh pula menjadi ejen secara otomatik yang mana anda mendapat insentif untuk setiap kawan anda bawa. Untuk MTF Intro, anda mendapat RM10 untuk Level 1 bagi setiap orang yang datang ke kelas yang sama tetapi mendaftar atas nama anda sebagai pengenal “introducer”. Jika anda ada 50 kawan maka 50 X RM10 = RM500 (direct sponsor Insentive Level 1), bermakna anda telah datang ke seminar MTF secara percuma malah mendapat pendapatan menguntungkan pula. Dan jika 50 kawan anda itu setiap seorang membawa 50 kawan, maka anda mendapat RM5 X 50 X 50 = RM12,500 (Insentive level 2). Dan ada juga Insentive Level 3 dan 4 seterusnya.
.
Jadi di samping anda belajar, anda tambah pendapatan juga! Inilah peluang kekayaan tahun 246 iaitu tahun pendidikan. Ada duit tambahan bolehlah untuk anda buat modal bisnes, buat simpanan atau bayar hutang dan sebagainya. Inilah cara kita berkongsi kekayaan dan cara kami bantu anda dalam perihal kekayaan.
.
Nota: Program MTF ini diuruskan oleh Mayussarah Resources di bawah Lynjb.
.
Setiap Pakej MTF dibuat secara berperingkat – jika anda tertinggal, maka anda akan masuk ke batch seterusnya di pusingan kedua. Dengan cara berperingkat, ini memberikan anda peluang untuk terus menerus mempelajari kaedah metafizik dari Intro ke Premium sepanjang tahun (setiap 3 bulan), juga peluang untuk anda kumpul wang atau jana pendapatan supaya anda boleh hadir ke peringkat pakej MTF seterusnya.
.
MTF Intro – Dec 2010 – Feb 2011
MTF Standard – Mac 2011 – Mei 2011
MTF Classic – Jun 2011 – Ogos 2011
MTF Premium – September 2011 – November 2011
.
Pendaftaran juga dibuka untuk MTF Intro bagi bandar-bandar berikut – sila pilih bandar yang berdekatan dengan anda dan tarikh yang sesuai dengan anda.

.
5/12/2010 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
5/12/2010 8.00pm – 11.00pm Melaka
12/12/2010 9.00am – 1.00pm Shah Alam
12/12/2010 8.00pm – 11.00pm Ipoh
19/12/2010 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
26/12/2010 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
26/12/2010 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
2/1/2011 9.00am – 1.00pm Melaka
2/1/2011 8.00pm – 11.00pm Shah Alam
9/1/2011 9.00am – 1.00pm Ipoh
9/1/2011 8.00pm – 11.00pm Kuala Lumpur
16/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
16/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
23/1/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
30/1/2011 9.00am – 1.00pm Johor Bahru
30/1/2011 8.00pm – 11.00pm Melaka
6/2/2011 9.00am – 1.00pm Shah Alam
6/2/2011 8.00pm – 11.00pm Ipoh
13/2/2011 9.00am – 1.00pm Seberang Jaya
20/2/2011 9.00am – 1.00pm Kuala Lumpur
20/2/2011 8.00pm – 11.00pm Johor Bahru
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
SEMINAR POLA 38 KUASA POSITIF PADA 11 DISEMBER 2010: Taman Tasik Shah Alam 9 pagi – 5 petang RM380. Daftar dan bayaran penuh sebelum 7 Disember 2010 – Puan Zuhaida 016 2063496 untuk dapatkan CD ebook motivasi jutawan dan hadiah misteri.
.
Jika anda punyai pola 38 dalam tarikh lahir atau apa jua pernomboran anda seperti nombor kad pengenalan, maka anda berpotensi untuk memiliki sebentuk kuasa anugerah seperti kuasa gerak hati ”sixth sense”, Deja Vu, telepati, ilham, mimpi dan rasa, kuasa visualisasi (law of attraction) seumpamanya. Namun, untuk menggerakkan pola 38, ada caranya untuk menjana tenaga dalaman supaya pola 38 itu boleh berfungsi. Jika anda sudah pelajari kaedah Reiki, Aura, Chakra, Makrifat, Ilmu Persilatan dan seumpamanya, anda juga pelajarilah pola 38 yang membantu anda meningkatkan keupayaan tenaga dalaman anda kerana kebanyakkan kaedah alternatif jarang menceritakan cara bina atau tingkatkan tenaga dalaman.

Satu cara kaedah pola 38 kami adalah ”menghantar mesej” secara telepati yang mana kami geng metafizik ”hantar SMS” tidak perlu telefon – kan menjimatkan kos telefon tu! Anda boleh gunakan kaedah-kaedah ini untuk meningkatkan kerjaya, akademik, perniagaan, jualan dan kasih sayang keluarga anda.
.
Tenaga pola 38 berlaku pada tarikh dan jam tertentu dan kami akan tunjukkan kaedah mudah untuk mengetahui tarikh dan jam sesuai untuk menggunakan tenaga kuasa anda itu. Malah, jika anda tiada pola 38 pun boleh menggunakan teknik-teknik ini supaya anda juga boleh menggunakan pola 38.
.
Apabila anda ada kekuatan tenaga dalaman yang tinggi mahupun pola 38, anda mampu mengatasi pelbagai masalah kehidupan seperti Vacuum Star, Graf Gaung, Kitaran tahun 7 dan sebagainya. Apabila anda kekurangan tenaga dalaman, kitaran tahun 4 atau Lonely Star pun anda rasa sangat perit. Mata hati anda tertutup untuk melihat banyak petunjuk yang boleh membantu anda dalam hidup.

.
Apabila tenaga dalaman anda kuat daripada mempelajari pola 38, mata hati anda terbuka luas untuk melihat banyak petunjuk dan laluan untuk anda mengharungi banyak masalah kehidupan. Malangnya terdapat individu pola 38 yang salah gunakannya menyebabkan mereka terperangkap dalam kesusahan hidup pula seperti dunia mistik, paranormal, gila dan seumpamanya. Maka eloklah pelajari kaedah Pola 38 yang lebih baik di sini.
.
Istimewa Kursus Pola 38 dilakukan pada 11 Disember 2010 adalah hari pola 38 yang mana adalah Hari Keputeraan KDYMM Sultan Selangor. Lihatlah adanya kekuatan pada hari tersebut yang mana anda pelajari teknik pola 38 pada hari tersebut! Jadi ada keseinambungan tenaga di situ, jadi jika anda anak kelahiran Selangor terutamanya jangan lepaskan peluang untuk dapatkan kekuatan pola 38 di negeri anda sendiri dibawah KDYMM Sultan.
.
Teknik Pola 38 adalah satu-satunya seminar di dunia dan tidak dijumpai di tempat lain. Teknik pola 38 adalah sebenarnya pengajian awalan ”pre-cursor” / ”pre-requisite” untuk semua kaedah tenaga dalaman yang lain dan saling melengkapi ”complimenting” kaedah tenaga dalaman yang lain. Pelajarilah ia dari saya sendiri adalah susur galur keturunan Raja Jawa.
.
Daftar segera: Puan Zuhaida 016 206 3496. Daftar dan buat bayaran awal sebelum 7 Disember untuk elak kekalutan berlaku pada hari pendaftaran.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
TARIKH KURSUS RM90 INTRO METAFIZIK
.
Bermula Disember ini, http://www.metafizik2u.com/ akan dilancarkan dan menggunakan konsep pakej MTF iaitu "while you learn you earn, while you earn you learn", anda boleh hadir ke semua 16+ jenis kursus kami dan mendapat pendapatan apabila mengajak rakan datang sekali. Sesuai dengan tahun depan adalah tahun kekayaan daripada pendidikan (246), maka mari kita sama-sama tambah ilmu dan tambah pendapatan. Pakej MTF adalah satu cara kami untuk membantu masyarakat kaya pada tahun 2011 - kaya ilmu, kaya duit. Masyarakat yang lebih tebal ilmu dan pada masa yang sama tebal juga dompetnya.
.
Insyallah iklan saya akan keluar di Harian Metro tidak lama lagi.
.

Jadual kursus pakej MTF Intro RM90 setiap kelas.
Kelas pengenalan tentang kaedah pernomboran metafizik dinamik merangkumi 9 aspek kajian seperti potensi, arah, graf hayat dan seumpamanya. Ini adalah kursus pengenalan dan perlu dihadiri sebelum anda/ rakan hadiri seminar yang lain supaya anda faham bagaimana menggunakan kaedah ini dengan baik.
.
.
.
.
.


Selain pakej MTF Intro, ada 4 lagi pakej MTF - standard, executive, classic dan premium. Bawa 10 orang rakan dan anda akan diberikan insentif atas usaha anda membantu kami dalam mencari rakan anda. Insentif ini sebagai tanda terima kasih kami atas usaha anda serta bayar balik kos telefon, SMS, belanja teh tarik dan seumpamanya dalam mencari ramai kawan untuk datang bersama ke seminar.
.
Untuk mendapatkan borang serta maklumat lanjut, sila email ke qmas304@streamyx.com



.
.
.
.
Bukankah ini doa anda untuk jadi kaya tahun 2011? Inilah peluangnya.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KURSUS UNVEIL THE BILLIONAIRE YBHG DATO DR ROSLIZAM 5 Disember 2010 Taman Tasik Shah Alam: Kepada 10 individu yang mendaftar awal akan mendapat sebuah buku percuma "Berfikir Gaya Trump". Daftar segera: Puan Zuhaida 016 206 3496. Peserta lain akan diberi diskaun pembelian buku tersebut. Penulis buku tersebut, Encik NazriKadir dijangka bakal hadir ke sesi kursus tersebut untuk promosi buku beliau.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
DOA KEKAYAAN JUTAWAN PADA 24 NOVEMBER 2010: 11.30 pagi - 1.30 petang. Bolehlah anda gunakan maklumat ini untuk membuat majlis berdoa bersama keluarga anda/ organisasi anda atau secara sendirian. Juga, untuk sesiapa yang mahu mendaftar atau membuka syarikat, pastikan anda mendaftar pada hari dan waktu ini. Pastikan juga nama syarikat anda yang baik - dapatkan nasihat dengan menghantar nama cadangan ke qmas304@streamyx.com. Untuk strategi bisnes lebih jelas dan mendalam, elok tempah sesi konsultansi dengan saya juga nanti. Terdapat juga waktu berdoa kekayaan jutawan pada 15 November 2010 nanti namun dikhaskan untuk majlis/ individu tertentu.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
WORKSYOP SABTU: Buat masa ini, worksyop Sabtu akan dibuat di pejabat saya di Meru.

27 November - Meru, Klang - POLA PELABURAN (RM50)

4 Disember - Meru, Klang.

18 Disember - Meru, Klang.
.
Peta ke pejabat saya di Meru, Klang. Paling mudah ikut NKVE menghala ke Pelabuhan Klang/Shah Alam tetapi keluar di susur Setia Alam dan anda akan sampai di Tesco Setia Alam, Giant, Mc Donald dan Stesen Klang Sentral. Lalu depan Mc Donald terus ke depan hingga nampak Petronas dan kemudian RHB Bank. Berdepannya ada BSN dan saya berada di tingkat dua atas bank BSN! Pejabat saya bernombor 69, Tgkt 2, Atas BSN Pekan Meru.
.
Double click imej untuk besarkan imej.


.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
BENGKEL SABTU 2ptg - 4 ptg / SEMINAR AHAD
.
27 Nov Meru, Klang(RM50) - Teknik Pola 336 Pelaburan

.
28 Nov Meru, Klang Teknik Graf Prestasi Bulanan, Harian & Jam utk Pelaburan, Sales & Forex
RM200 termasuk 2 software
.
4 Dis Puchong (RM50) - Cara Ambil Peluang Hidup
(Kitaran 6, Awarding, Virtuous, dll) RM50

.
18 Dis Meru, Klang (RM50) - Teknik Strategi Tahun 2011

.
19 Dis Meru, Klang (RM100) - Teknik Tentukan Keserasian Pasangan
(Jodoh & Perkahwinan)
.
Daftar Worksyop / Seminar: Puan Zuhaida - 016 206 3496
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
1 & 2 Jan Mersing (resort) Seminar 5 dalam 1
(336, 729, 696, Graf Hayat, Strategi 2011) RM3990.Daftar sblm 15 Dis: RM2990 Daftar: Lynjb 019 755 6102
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Buku KENALI POTENSI DIRI:
.
Dapatkan buku ini dengan menghubungi Puan Zuhaida 016 206 3496 atau zuha80@yahoo.com. Harga senaskah RM40 (tambah RM5 untuk penghantaran pos).












.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
WORKSYOP SABTU (2 petang - 4 petang):
.
Pengajian: Hadirlah secara berterusan untuk mendapat pengetahuan mendalam. Yuran RM50 sahaja. Kami juga ada tawarkan kelas kumpulan kecil berasingan jika anda mahu belajar asas jika anda baru mahu belajar kaedah ini.
.
Konsultansi: Anda boleh tempah sesi konsultansi (RM50 untuk 30 minit dari jam 5 petang - 7 petang).
.
Daftar: Anda boleh terus walk-in tetapi elok juga daftar awal dengan Puan Zuhaida: 016 2063496 setiap hari Khamis/Jumaat iaitu 1-2 hari sebelum worksyop.
.
Walau bagaimanapun, jadual boleh berubah, jadi sila sentiasa update dengan merujuk blog ini. Yuran worksyop adalah RM50 sahaja setiap kali worksyop, melainkan jika terdapat worksyop, seminar atau kursus khas yang berlainan harga yuran.
.
27 November - Worksyop Khas (RM50) - Teknik Pola 336 Potensi Pelaburan: Pengenalan. Untuk makluman, pada tahun lepas, saya berpola 336 dan dikesempatan itu saya masuk Bursa Saham dan mendapat cek RM75,269.93, kemudian RM83,778.29 dan seterusnya RM98,981.82 (3 kali untung meningkat secara berturut-turut! Berkat teknik pernomboran dinamik) dari Bursa Saham. Di worksyop ini, saya akan berkongsi teknik-teknik secara metafizik pernomboran dinamik yang anda boleh gunakan di dalam apa jua pelaburan termasuk Bursa Saham, Forex, Unit Trust, hartanah dan sebagainya. Teknik pengiraan mudah. Kan tahun 2011 tahun pelaburan, maka ambillah peluang ini untuk pelajarinya sebelum masuk tahun 2011.
.
1 & 2 Januari 2011 - Seminar Khas di Johor Bharu - Kursus Lengkap Istimewa 2 hari 1 malam termasuk penginapan - RM3960. Daftar awal sebelum Disember 15 dapatkan diskaun RM2990 - graf hayat lengkap, teknik 966 bisnes, teknik 336 pelaburan, teknik 729 juara jualan + strategi melangkah tahun baru 2011.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936. Telah terbukti meningkatkan dan mengimbangi Aura anda!
.
KINI ANDA BOLEH MEMBAYAR SECARA TUNAI ATAU KAD KREDIT.


.
.
.

------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM90 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.


Testimoni: cikgu, selepas sy memakai pendant 769, mmg banyak perubahan. saya betul-betul bersyukur dapat dipertemukan dgn cikgu dan hadir ke kursus tempoh hari (8 & 9 mei,JB)... terutama mengenai kedai saya, orang semakin ramai cikgu. saya betul-betul gembira. angka 7 networking tu mmg betul-betul ada "power"... dulu sebelum pakai pendant, setiap hari bangun pagi saya akan sakit kaki (sebab byk berjalan amik dan hantar pesanan/makanan di kedai). tapi selepas pakai pendant, alhamdulillah. sakit kaki dah tak ada. n betul-betul saya terkejut. saya tak pernah pi urut atau apa-apa. cuma lepas pakai pendant ni betul-betul saya terasa perubahannya.
.
.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 3:20 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates