waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Sunday, February 21, 2010
Pernomboran Untuk Strategi
ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA, SALAM 1MALAYSIA.
.
Selamat Menyambut Maulidur Rasul 26 Febuari 2010 - banyakkan berselawat kepada junjungan Nabi Muhammad s.a.w serta belek semula sirah / sejarah perjuangan Nabi saw sebagai satu inspirasi kejayaan anda. Seorang penulis buku Barat telah meletakkan Nabi saw sebagai orang nombor 1 dari 100 orang yang berpengaruh dalam sejarah dunia kerana Nabi saw membawa martabat kejayaan dunia DAN akhirat berbanding tokoh-tokoh lain yang sekadar dunia atau akhirat sahaja - sama-samalah kita ambil inspirasi dan iktibar untuk anda programkan minda dan jiwa anda ke arah kejayaan.
.
Waktu doa baik seterusnya: Ahad 28 Febuari 2010 iaitu tarikh cermin sempurna untuk tenaga kekayaan dari pelaburan pola 336 dan dari sumber dunia perbankan, kewangan dan koperasi (Zone Wealth Great Martial Artist & Treasurer) - sangat sesuai bagi individu yang terlibat dalam dunia pelaburan atau perniagaan kewangan seperti sistem wang pos, insuran, unit trust dan seumpamanya.
Pada hari 28 Febuari itu, majlis akan dibuat di dua tempat di sebelah PAGI.
1. Hotel King Park, Tawau - bersama saya.
2. Pejabat Lynjb, JB - bersama puan Lynjb (019 7556102) - PERCUMA. Sila datang jam 10.30 pagi.
Tarikh seterusnya pada 27 Mac (selepas kursus percuma di Skudai) - bersama saya kita berdoa bersama-sama selepas kursus tersebut. Tarikh 27 Mac mengandungi banyak pola pelaburan dan kekayaan serta untung perniagaan - kita ikhtiarlah untuk mencapai kekayaan pada tahun 2011 yang bakal tiba nanti, kita mula ikhtiar dari sekarang, tunjukkan kesungguhan usaha dan pengorbanan anda kepada Yang Maha Kuasa, mudah-mudahan Yang Maha Kuasa mengizinkan kekayaan kepada anda atas ilmu, usaha dan ikhtiar serta tawakal anda itu.
.
Sangat elok jika anda dapat berdoa secara beramai-ramai berjemaah dan dipimpin oleh individu yang tenaga positif terutamanya yang berfikiran tentang kekayaan, seolah "tenaga" itu boleh diturunkan kepada anda jua. Doa boleh dilakukan di rumah tetapi mungkin anda bukan tenaga positif buat masa ini, kemungkinan doa anda sekadar biasa sahaja. Lihatlah cara kaedah metafizik ini yang menyulamkan ciri-ciri Islamik kerohanian - kaedah ini bukan sesat atau khurafat atau syirik - kita berikhtiar dari petunjuk-petunjuk Yang Maha Kuasa juga.
.
Lagi cerita tentang graf prestasi (ciptaan Eddy Rosyadie):
Seorang usahawan pelaburan baru-baru tersangkut dengan Bank Negara menyebabkan salah seorang pelaburnya minta duit balik sejumlah RM1 juta (ini berkaitan kes individu yang terselamat dari nak kena belasah tu - iaitu cerita di bawah ini). Nak tak nak terpaksalah berdepan dengan pegawai Bank Negara dan pelabur tu - tentunya beliau dalam situasi yang berat - boleh dikenakan tindakan oleh Bank Negara dan dibelasah oleh pelabur - tapi mengenangkan tanggungjawabnya maka terpaksalah berdepan dengan mereka berdua. Jadi, kami mengira graf prestasi bulanan dan mingguan seterusnya harian dan jam. Didapati pada hari kelmarin jam 3 petang sangat sesuai untuk beliau berhadapan dengan pegawai Bank Negara, kerana graf prestasi jam adalah 9 manakala Petak Graf Prestasi mengandungi 9 dan 729 - sangat sesuai untuk berbincang. Untuk berhadapan dengan pegawai Bank Negara itu, kami mengira daripada nama pegawai bank dan buat graf prestasi jam beliau (manalah kami boleh tahu tarikh lahir pegawai bank tu!). Kita dapati beliau root 5, oleh itu saya cadangkan client pakai baju hijau dan bawa fail warna hijau serta bawa semua dokumen. Kemudian, sebelah petang client itu perlu berjumpa pelabur. Kami mengira nama pelabur itu dan dapati banyak angka 8 - padanlah nak belasah orang je. Tapi mata angin pelabur itu angka 2 iaitu baik hati. Jadi, saya cadangkan client memakai baju biru dan berjumpa di kawasan tasik. Saya juga cadangkan 2 jenis batu cincin sebagai ikhtiar membina tenaga untuk perbincangan. Hasilnya, selepas berjumpa pegawai bank, tiada apa-apa tindakan dikenakan sekadar nasihat! Malah, selepas itu berjumpa dengan pelabur, menariknya pelabur memaafkan sahaja apa yang telah berlaku...begitulah khasiatnya menggunakan kaedah metafizik untuk tujuan bisnes - tak perlu jampi, tak perlu apa-apa cuma buat strategi yang lebih baik!
.
Semalam 24 Febuari saya mengatakan hari baik untuk berdoa bagi kekayaan. Ada beberapa waktu sesuai, antaranya jam 9.30 pagi - 11.29 pagi, seperti biasa kita berdoa dan berimpian untuk mendapatkan peluang kekayaan. Malam itu sekitar jam 8 malam, saya mendapat panggilan telefon dari Prof Dato Dr Ibrahim yang menawarkan untuk membayar saya bagi setiap peserta kursus Millionaire Mindpower yang hadir ke kursus tersebut dan seterusnya sambung dengan kursus saya. Wah! peluang baik tu, biar betul, siapa nak bagi peluang macam ini... lihatlah khasiat kaedah metafizik sebagai ikhtiar untuk kita mencipta kejayaan.
.
Anda bila lagi nak belajar kaedah metafizik? Datanglah seminar dan kursus saya. Ada percuma pula tu! Ada perbezaan dan kelebihan berbanding kursus tarikh lahir yang ada di pasaran kini. Malah, untuk makluman kepada anda peminat metafizik yang baru, beberapa penceramah tarikh lahir yang anda temui adalah anak murid saya tetapi cara mereka mengajar berbeza dan sekadar asas biasa tetapi bayaran yuran tinggi. Namun di seminar saya, bayaran yuran berpatutan tapi padat ilmu! Niat kami ikhlas dalam perjuangan untuk berkongsi ilmu. Juga kaedah saya banyak teknik unik dan menarik seperti mengira prestasi untung seseorang dari nama.
.
Maklumbalas penggunaan graf prestasi (ciptaan Eddy Rosyadie):
Prestasi Harian - seorang peserta kursus saya telah mengira untuk kawannya yang mahu bersemuka dengan seseorang mengenai masalah kewangan. Di dapati pada hari yang kawannya itu bercadang untuk berjumpa dengan orang itu mengandungi banyak angka 8 - menunjukkan tekanan. Oleh itu beliau menasihati kawannya itu untuk tidak pergi berjumpa orang itu. Kebetulan tiba pada hari tersebut, kawannya demam dan meminta rakannya pula untuk pergi bagi pihaknya. Keesokkan hari, kawan peserta kursus menelefon mengucapkan terima kasih kerana individu yang mahu ditemui itu sebenarnya telah membawa sekumpulan gangster yang berpotensi membelasahnya, namun oleh kerana mendengar nasihat peserta kursus itu, maka beliau terselamat - kiraan matematik secara metafizik telah dapat menyelamatkan seseorang!
.
Prestasi harian - semalam 22hb Feb, graf harian saya adalah 8 menandakan ada rezeki - memang pada malam itu saya menerima bayaran RM280 bagi sesi konsultansi !.
.
Prestasi Bulanan - pada Jan lepas, di dapati seorang peserta kursus bakal memiliki graf bulanan 1 pada bulan Febuari, jadi kami agak bimbangkan prestasi beliau yang baru sahaja sembuh dari kemalangan. Masuk pertengahan Febuari, beliau memberitahu sudah seminggu lebih pembantu rumahnya melarikan diri menyebabkan dirinya menjadi letih kerana urusan rumah dan perlu menjaga ibu tua, yang sebelum ini diuruskan oleh pembantu rumah. Patutlah graf prestasi bulanan 1 sahaja!.
.
Begitu banyak khasiat mempelajari kaedah graf prestasi . . . JOM MARI BELAJAR KAEDAH GRAF PRESTASI - satu-satunya di dunia ciptaan saya untuk kegunaan anda dalam sales, business, merancang perjalanan, peperiksaan, temuduga, peperiksaan dan sebagainya. Peserta kursus 27 Febuari Tawau dan 6 Mac Temerloh akan diajar pengiraan bulanan dan harian serta jam untuk membantu anda membuat jualan lebih berkesan! Jom belajar.
.
ISTIMEWA UNTUK PESERTA KURSUS TAWAU 28 FEBUARI 2010:
bersempena dengan tarikh cermin pada hari tersebut berkaitan dengan kewangan, terdapat satu ruang masa yang sangat sesuai untuk berdoa, maka anda akan bersama saya untuk sama-sama berdoa pada waktu tersebut pada hari itu untuk kekayaan dari pelaburan dan kewangan perbankan. Juga, anda dapat tips dan ilmu daripada Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad pada sebelah petang! Kepada anda jangan lepaskan peluang ini jika belum mendaftar, segera daftar: Puan Harmawati 013 881 9672.
.
Maklumbalas daripada Puan Lynjb: Pada 19hb Feb 2010 yang lepas adalah hari cermin sesuai untuk pelaburan dan berdoa untuk kekayaan dan kewangan adalah sekitar jam 11.30 pagi - 1.30 petang. Kebetulan pada waktu itu ada seorang pelanggan dari Tenggaroh datang ke pejabat Lynjb dan mereka berdua bersama-sama berdoa dan berniat untuk kekayaan pada waktu tersebut (sebelum itu saya dah berpesan kepada Lynjb untuk bersedia berdoa pada waktu itu). Selepas itu, semalam, pelanggan itu menelefon Lynjb dan mengatakan doa yang dibuat bersama Lynjb tempohari seolah mustajab kerana beliau kini mendapat jualan runcit dalam RM400 sehari berbanding sebelum ini sekadar RM100 - Maha Suci Tuhan Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang....tarikh seterusnya adalah 24.2.2010 untuk anda berdoa bagi kekayaan. Anda boleh berdoa bersama Puan Lynjb di pejabat beliau nanti (019 7556102) sebelah malam pada 24.2.2010, jika anda berada di kawasan sekitar JB. Atau jika anda mahu lakukan sendiri di rumah dan perlukan waktu berdoa yang baik untuk kekayaan pada 24.2.2010 nanti, sila sumbangkan RM10 ke Maybank 512464228716 (eddy rosyadie) dan nyatakan "lelaki atau wanita" - email ke qmas304@streamyx.com dan saya akan emailkan maklumat tersebut... selamat ikhtiar mencuba.
.
Juga maklumbalas seorang peserta makan malam 6.2.2010 iaitu berdoa untuk Main Structure Sun menjadi pemimpin. Sejak kebelakangan ini, beliau mula mendapat banyak tanggungjawab iaitu kepercayaan dari pegawai atasan untuk menguruskan kerja yang lebih besar - inilah peluang untuk beliau menyerlah sebagai seorang pemimpin... jadi tidak salah untuk mencuba berikhtiar dengan kaedah pernomboran ini, untuk tujuan kebaikan dunia dan akhirat juga. Sebenarnya, jika anda perlukan waktu dan hari berdoa yang baik untuk sesuatu tujuan, anda boleh tempah dengan saya - sila email ke qmas3@streamyx.com dan caj perkhidmatan adalah RM30 kerana sukar mengira waktu dan hari berdoa dibuat secara menyeluruh bukan sekadar tengok root number sahaja.
.
KURSUS SETERUSNYA: TAWAU SABAH pada 27 dan 28 Febuari. Hubungi puan Hermawati 013 8819672. Mahu ilmu pernomboran untuk sales yang bagus serta kekayaan yang cemerlang? Hadirlah kursus itu nanti, pada 28 Febuari anda berpeluang mendapat tips dari Prof Dato Dr Ibrahim, pengasas Millionaire Mindpower serta Aura Seri.
.
Mulai Mac depan, kursus / seminar akan dibuat di 2 tempat yang tetap iaitu sama ada di pejabat saya di Pekan Meru, Klang atau di pejabat Lynjb di Johor Bahru. Buat masa ini kursus / seminar di bandar-bandar lain belum dapat ditentukan dengan baik sehingga kini kerana terdapat kesukaran untuk mendapatkan bilangan peserta kursus minima 15 orang setiap kursus. Kami mengalu-alukan penganjuran di bandar-bandar lain jika dapat mengumpul peserta mencukupi (seperti di Tawau pada 27 & 28 Feb, Temerloh pada 6 Mac dan Seri Alam, JB pada 17 & 18 Feb). Tujuan menetapkan 2 tempat kursus ini adalah untuk menjimatkan kos kerana kos penganjuran kursus di hotel-hotel di beberapa bandar kini agak membebankan. Kami dapat menganjurkan kursus di bawah RM200 jika dibuat di tempat kami, atau jika kami dapat mengumpulkan lebih ramai peserta atau ada pihak penaja, kursus/ seminar boleh ditawarkan pada harga kurang dari RM100.
.
Bagi kursus di Pekan Meru, sebenarnya Pekan Meru, Klang mempunyai akses yang senang iaitu sama ada menggunakan lebuhraya PLUS dan keluar di susur Setia Alam atau bagi anda yang datang dari luar Lembah Klang (seperti Pulau Pinang, KT, KB, Melaka malah Johor), anda boleh menaiki bas eskpres dan turun di Klang Sentral, berdekatan pejabat saya di Pekan Meru, Klang. Untuk program seminar yang dihadiri oleh ramai peserta (seperti Seminar Graf Hayat percuma pada 24 April), ianya akan dibuat di Auditorium SHRDC, Shah Alam sebelah Tesco Shah Alam.
.
Bagi kursus di Johor Bahru, pejabat Lynjb berada berhampiran dengan Plaza Angsana dan kemudahan seperti penginapan hotel dan sebagainya ada berhadapan pejabat Lynjb (019 7556102). Untuk program seminar yang dihadiri oleh ramai peserta seperti seminar percuma pada 27 Mac dan kursus RM50 pada 28 Mac, tempat akan dibuat sama ada di Dewan MPJBT, Skudai atau di UTM, Skudai.
.
Kenapa kursus Tarikh Lahir tidak percuma? Kami mendapat beberapa maklumbalas yang menyatakan bahawa terdapat kursus Tarikh Lahir yang dianjurkan oleh pihak lain yang terkenal di media kini yang menawarkan seminar percuma berbanding kami yang mengenakan caj RM50 - RM200 sehari setiap kursus. Untuk makluman, kursus Tarikh Lahir tersebut dianjurkan oleh salah seorang anak murid saya sendiri (yang menawarkan kursus asas tarikh lahir dalam bentuk motivasi, berbanding cara kami yang lebih kepada strategi) namun kursus itu tidak percuma sebetul-betul percuma tetapi ada bayaran juga seperti bayaran pentadbiran dan sebagainya mencecah RM50 (ada kos juga tu). Percuma yang mereka maksudkan ialah tempat duduk percuma, tetapi masih perlu membayar kos pentadbiran mereka jua. Pada pendirian kami, tidak mahulah kami mengumumkan sesuatu seminar itu percuma padahal secara realitinya ada bayaran tambahan atau bayaran sangat tinggi pada seminar seterusnya. Konsep kami lebih kepada perjuangan berkongsi ilmu dan kaya secara bersama, bukannya menjual ilmu untuk kaya kami seorang. Anda boleh belajar dari mana-mana kursus Tarikh Lahir sama ada daripada pihak mereka ataupun dari pihak kami. Pada kami, selain anda belajar dengan sesiapa yang lain, belajarlah juga dengan kami tambahkan apa yang telah anda pelajari kerana kami menawarkan kaedah pernomboran yang lebih mendalam seperti pola 336 teknik kira tuah serta keadah graf hayat, dan sebenarnya pada harga yang lebih berpatutan.
.
Pihak kami memang ada menganjurkan kursus RM0 percuma seperti kursus Graf Hayat pada 23 Jan lalu di UTM Skudai atau pada 24 April nanti di Shah Alam serta Seminar Arah Kejayaan pada 27 Mac nanti di Skudai - MEMANG PERCUMA TIADA BAYARAN SATU SEN PUN (namun jika anda perlukan graf, nota dan lain-lain perkhidmatan seperti penyediaan makan, tentu ada sedikit caj dikenakan) tapi anda boleh saja bawa buku nota sendiri dan boleh masuk keluar sesuka hati tanpa ada sebarang bayaran langsung. Jika kami umumkan seminar kami percuma, ianya betul-betul percuma RM0 tiada bayaran. Realitinya, kursus kami sekadar RM50 - RM250 sehari sahaja bergantung kepada tempat, penaja dan seumpamanya manakala kursus Tarikh Lahir lain boleh mencecah RM800 - RM3000 tanpa anda sedari.
.
Kami pernah menganjurkan seminar sehari RM30 termasuk nota di Kuantan pada 6 Dis 2009 lalu dan mendapat maklumbalas positif daripada peserta kursus kerana pengisian yang padat dan menyeluruh serta berpeluang mendapat ilmu dari Prof Dato Dr Ibrahim - hanya pada harga RM30 sahaja!. Insyallah, jika ada sokongan berterusan daripada anda, tentu kami dapat tawarkan kursus pada harga yang berpatutan tetapi penuh pengisian dengan strategi mantap!
.
Tempahan batu gemstone/ kristal untuk ikhtiar tambahan energi anda: Untuk makluman stok batu gemstone yang berharga kecil (dibawah RM100) kini sudah kurang dan sukar diperolehi. Stok yang mudah diperolehi adalah yang berharga sekitar RM400 (untuk dibuat kalung atau tambah RM100 jika anda mahu ikat sebagai cincin - sila berikan saiz jari anda dapatkan dari kedai emas di pasaraya). Jika anda berminat untuk menggunakan kaedah batu gemstone sebagai satu ikhtiar, sila hubungi qmas304@streamyx.com, bayaran RM400 termasuk kenalpasti jenis batu yang sesuai dengan anda. Jika anda mahu tahu jenis batu sahaja, bayaran khidmat pengiraan adalah RM20 (bank in Maybank 512464228716).
.
Antara individu yang menggunakan ikhtiar batu gemstone adalah puan Effa dari KL (012 2025061) yang terbaru ini menggunakan batu jenis Blue Topaz di mana membantu beliau mendapatkan kepercayaan seorang pelanggan yang dikenali sebagai seorang yang susah bawa bincang tapi kini sudah berlembut dengannya. Begitu juga dengan puan Lynjb (019 7556102) yang menggunakan batu Moonstone dan Black Pearl yang membantu beliau dalam merealisasikan perniagaan kewangan beliau.
.
Untuk makluman, puan Effa KL ada menjual nombor-nombor handphone yang menarik seperti 696, 729, 777 dan seumpamanya. Sila hubungi beliau di 012 2025061. Maklumbalas diterima dari ramai peminat nombor handphone bagus mendapati nombor handphone yang baik dapat membantu dalam urusan mereka - anda cubalah ikhtiar!.
.
Manakala Lynjb (019 7556102), terkenal dengan sistem wang pos untuk membantu anda meningkatkan keupayaan kekayaan anda atau sebagai ikhtiar menjana modal (bukan skim piramid atau pelaburan, cuma berbentuk sumbangan amal secara sistematik), telah membantu ramai individu mendapatkan pulangan yang baik serta tingkatkan sumber kewangan (saya sendiri yang mencuba 1 lot sahaja sudah mendapat pulangan hampir RM10ribu setakat ini - bolehlah cover beberapa kos kecil). Pejabat HQ sistem wang pos ini adalah di Seksyen 7, Shah Alam.
.
Kursus Mini Setiap Isnin (9 pm - 11 pm) mulai 8 Mac di pejabat Meru, Klang: Kelas yang bermula dari tahap asas secara berperingkat setiap minggu untuk membantu peminat metafizik pernomboran mengenali kaedah ini dari "basic" asas awal lagi sehinggalah tahap tertinggi nanti supaya menambahkan pengetahuan lebih jelas. Yuran: RM25 setiap kehadiran. Berminat - daftar SMS ke 016 2379856 atau email: qmas304@streamyx.com
Siri 1: 8 Mac - mengenali asal-usul nombor dan pernomboran serta kenali maksud angka 1 - 9 dari aspek warna, bentuk, peranan dan sebagainya.
.
Peserta kursus seramai 11 orang pada 21 Febuari lalu di pejabat Meru, Klang untuk Pola 336 Teknik mengira tuah (arah, gabungan pasangan, bulan, hari dan jam bertuah) di dalam strategi untuk membuat pelaburan atau perniagaan. Juga bimbingan kaedah Graf Hayat terutamanya tentang fenomena "star" serta turun naik prestasi hidup sepanjang usia. Semoga teknik ini membantu anda membuat strategi untung yang lebih berkesan.

.
Jadual Seminar/ Kursus:
.
26 Febuari - Bersempena Maulidul Rasul - Program Amal Pengisian Rohani bersama Prof Dato Dr. Ibrahim dan 30 anak-anak yatim untuk program berselawat ke atas junjungan nabi s.a.w beserta program nasyid, motivasi, tazkirah dari jam 8 pagi - 12 tghari di Ballroom, Kuala Lumpur International Hotel, KL. Dapatkan doa-doa mustajab menjana kekayaan yang dikatakan ada salasilah dengan baginda nabi s.aw. daripada seorang ustaz lulusan Universiti Al-Azhar. Sumbangan RM50 seorang daripada anda akan disalurkan ke tabung kebajikan. Marilah hadir untuk mengisi rohani anda dengan sinar Nur Muhammad s.a.w untuk perjalanan anda menjadi insan dan jutawan yang berilmu, beriman dan berkebajikan.

Daftar: hubungi AJ 019 213 1886.
.
27 dan 28 Febuari - Tawau, Sabah
27 Febuari - Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
28 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan & Millionaire Mindpower
(Bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad)
RM99 sehari seorang - ada diskaun datang bersama kawan / daftar 2 hari.
Daftar: Pn Hermawati 013 88 19672
.
KING PARK HOTEL, TAWAU, SABAH.
.
Peminat Metafizik di Sabah - dijemput hadir untuk mendapatkan ilmu pengetahuan teknik pernomboran yang unik untuk membantu / membimbing anda menjadi super salesman/ saleswoman yang berkesan serta meningkatkan keupayaan kewangan anda! Dapatkan banyak tips-tips teknik jualan serta kekayaan dan dapatkan tips Millionaire Mindpower daripada Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad, yang dibawakan khas dari KL kepada anda! Jangan lepaskan peluang keemasan ini mempelajari kaedah-kaedah ini sementara kami masih ada rezeki untuk ke Sabah!
.
Pelajarilah teknik membuat jualan yang berkesan, sangat sesuai dipelajari oleh para penggerak MLM, konsultan insuran, pegawai jualan malah peniaga runcit sekalipun! Kenali prospek dari nama mereka serta soalan yang ditanyakan kepada mereka! Uniknya kaedah ini! Telah terbukti berkesan membantu ramai pegawai jualan meningkatkan jualan mereka. Dapatkan tips kenali hari dan waktu sesuai untuk buat jualan jadi tidak perlulah bersusah payah menjual tiada hasil pada hari tertentu - Work Smart!
.
Juga, teknik kenali tahap kekayaan dan tips-tips sumber kekayaan (pola-pola 6) serta kaedah metafizik untuk tingkatkan kekayaan (seperti kaedah nombor wang siri cantik dsbnya)
.
6 Mac 2010 - Temerloh, Pahang
Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1.
8.30 pagi - 5 petang
Kolej Komuniti Temerloh, bypass Batu 2, Jln Temerloh, Kg Chatin Ulu, Mentakab, Pahang.

Yuran: RM170
Daftar: Azean 017 968 6558.
.
Sangat sesuai untuk para konsultan jualan seperti pegawai jualan, ejen insurans/ unit trust, MLM dan seumpamanya. Kenali teknik-teknik meningkatkan prestasi jualan anda menggunakan tarikh lahir anda untuk kenalpasti potensi yang baik dan kurang baik untuk diperbaiki, arah jualan yang baik serta teknik-teknik kenalpasti prospek dengan mudah tanpa menggunakan tarikh lahir prospek (dari nombor handphone, no plet kereta).
.
TERBARU BONUS TEKNIK TERBARU JULUNG KALI: pelajari teknik terbaru untuk mengenal/rapat dengan prospek - ketahui prospek secara pernomboran dengan bertanyakan 4 soalan mudah seperti "apa yang anda makan pagi tadi?", jika prospek menjawab "pagi tadi saya makan nasi lemak" anda tahu beliau ada duit lebih hari ini kerana jawapan itu bernilai angka 6 jadi mudahlah anda buat closing, tapi jika prospek menjawab "saya makan mi dan teh tarik kurang manis" anda tahu beliau agak tertekan hari ini kerana jawapan itu bernilai angka 8, maka anda perlu ada strategi berbeza untuk close beliau.
.
7 Mac 2010 - KL - Kursus Reiki Master
Bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad
Sama ada di pejabat Dato atau di KL International Hotel, KL
RM3998 beserta makan, nota dan sijil
percuma percutian bersama group Reiki Master di Pulau Tioman 13 - 15 Mac
- aktiviti snorkeling, island hopping, barbeque dll.
- Meditasi Gabungan Tenaga Alam oleh Prof Dato Dr Ibrahim
percuma jaket Millionaire Mindpower dan butang pin 24-karat emas

Daftar: AJ 019 213 1886
.
27 Mac 2010 - Skudai, Johor
Sama ada di UTM atau MPJBT, Skudai
9.30 pagi - 3 petang.
Kursus PERCUMA Teknik Arah Kejayaan Statik & Dinamik.
RM0 tanpa bayaran langsung - SEMUA DIJEMPUT HADIR
Daftar: Lyn 019 7556102
.
tambahan RM20 jika anda perlukan nota dan RM15 untuk 3x makan.
.
Julung kali diadakan, pertama kali di dunia dalam subjek sebegini, tambahkanlah pengetahuan anda di dalam mempraktikkan teknik arah yang lebih mendalam. Selama ini kaedah mengira arah tidak sangat diberi perhatian mendalam, sebenarnya terlalu banyak rahsia di dalam menentukan arah kejayaan seperti melaraskan arah statik dan dinamik tahunan. Juga, kaedah bagaimana untuk menjadikan setiap arah menjadi arah kejayaan. Serta pelbagai teknik berkaitan arah!
.
28 Mac 2010 - Skudai, Johor
Sama ada di UTM atau MPJBT, Skudai
RM50
Daftar: Lyn 019 755 6102
9 pagi - 5 petang.
Atas permintaan ramai, kursus Gabungan Pola ditawarkan pada harga RM50 sahaja. Kursus ini unik kerana ini pertama kali dibuat iaitu tajuk bebas; biasanya saya mengajar apa yang saya rasa anda perlu tahu tapi kali ini saya mengajar apa yang anda nak tahu.
.
Pagi:
Teknik Kiraan Waktu Untung
Teknik Gabungkan Tafsiran Pola.
Penjelasan Teknik Pilihan Elemen
Terbaru: Teknik kenali orang dari nama (2 teknik terbaru).
Petang:
Tanyalah apa sahaja yang anda nak belajar! Kita berkongsi ilmu bersama-sama semua peserta kursus.
.
Tambahan bayaran RM15 untuk pakej makan 3X (pagi Mee Goreng, tghari Nasi Briyani, Petang kuih).
.
3 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Arah Sekeliling Tenaga Rumah & Pejabat (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan.

9.30 pagi - 4 petang.
Daftar: SMS taip TA (nama) hantar ke 016 2379856.
Tempat terhad 20 orang.
.
Kursus julung-julung kali di adakan - modul terbaru 2010! Belum pernah diajar sebelum ini.
.
Perhatian: Kursus ini ada sedikit elemen Feng Shui seperti teknik warna dan batu kristal untuk energize rumah/pejabat anda menjadi penjana kekayaan dan kebahagian, oleh itu kursus ini hanya untuk individu yang terbuka dengan pengetahuan sedemikian sahaja. Juga kenalipasti sama ada rumah atau pejabat anda mudah dimasuki makhluk halus atau tidak serta cara mengatasinya.
Sesuai untuk semua orang, termasuk anda yang mahukan bisnes atau rumahtangga anda punyai tenaga yang bagus. Juga sesuai untuk pengamal/peminat feng shui / konsultan untuk anda membantu pelanggan anda.
.
4 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan
9.30 pagi - 4 petang

Daftar: SMS taip WR (nama) hantar ke 016 2379856
Tempat terhad 20 orang.
.
Modul terbaru 2010 dan belum pernah diajar sebelum ini! Jadilah batch pertama yang pelajari teknik warna dan kitarannya secara pernomboran metafizik tarikh lahir. Kaedah mengenalpasti warna dari Root Number adalah tidak tepat kerana anda perlu lihat situasi, lokasi dan keseluruhan elemen pola angka dari statik dan pendua anda. Bayangkan jika seseorang elemen air (Root 2 atau 7) menggunakan warna merah atau hijau berkemungkinan akan terserempak dengan hantu jika nombor tengah mata anginnya adalah 3, jadi warna merah tidak semestinya sesuai untuk orang elemen air.
.
10 April 2010 - Skudai
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM100 termasuk makan 3X dan nota
RM80 jika datang bersama 1 kawan.
9.30 pagi - 4 petang
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
11 April 2010 - Skudai
Kursus Arah Tahap 2 (Bersama Teknik Batu Gemstone untuk Arah Kejayaan)
RM100 termasuk makan 3x dan nota
RM80 jika datang bersama 1 kawan
9.30 pagi - 4 petang
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
Tahukah anda bahawa setelah anda mengira arah kejayaan dari tarikh lahir anda, sebenarnya setiap arah itu ada batu gemstone tersendiri? Contohnya arah nombor 7 sesuai diletak batu Agate supaya energi kerohanian dan networking menjadi lebih berkesan kepada anda. Bagaimana untuk menentukan batu-batu tersebut dan cara menyusunnya? Dikatakan bahawa energi anda boleh dibaiki (iaitu hidup anda lebih cemerlang) apabila setiap arah itu diaktifkan dengan batu-batu tertentu. Juga pelajari kaedah batu Gemstone & Kristal untuk ketahui khasiat kegunaan beberapa jenis batu sebagai satu ikhtiar membantu anda dalam hidup anda;
- Batu untuk memudahkan anda mendapat kerja setelah lama menggangur
- Batu untuk memudahkan anda naik pangkat setelah lama tiada kenaikan pangkat
- Batu untuk tingkatkan kesuburan / kehamilan setelah lama tiada anak.
- Batu untuk fokuskan minda supaya akademik cemerlang (untuk anak-anak).
dan pelbagai lagi rahsia khasiat batu gemstone, tapi dikira dari tarikh lahir anda!
.
17 & 18 April 2010 - SERI ALAM, JB
Kursus Graf Hayat Tahap 1 & Tahap 2.
Daftar: Najidah 012 7726804.
.
Pelajarilah kaedah Graf Hayat di dalam membantu anda mengenalpasti potensi anda tambahan kepada kaedah pernomboran. Menggunakan Rajah Segitiga atau Petak Digit tarikh lahir tanpa graf hayat adalah tidak lengkap kerana graf hayat menceritakan potensi anda lebih tepat dan mendalam. Bimbingan menyusun kehidupan anda berdasarkan fenomena "star" seperti kenali tempoh Vacuum Star anda serta jalan penyelesaian menghadapinya. Juga kenali lebih mendalam personaliti anda seperti apakah anda Main Structure Great Treasurer yang suka membantu orang? Apakah sumber kekayaan anda iaitu Zon Wealth serta apakah jenis masalah kesihatan iaitu Zon Health. Ketahui turun naik prestasi hidup anda serta teknik mengenalpasti perjalanan hidup anda berdasarkan dari graf ibu bapa dan anak-anak anda (teknik terbaru). Sila bawa maklumat jam dlahirkan untuk ibu bapa (jika ada) dan anak-anak.
.
24 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC, Bangunan Worldwide Business Center, Seksyen 13, Shah Alam, berhampiran Tesco Shah Alam
RM0 PERCUMA TANPA BAYARAN LANGSUNG
Kursus Graf Hayat Tahap 1 Edisi 1 - PERCUMA
Terhad 150 orang sahaja
Daftar: akan dibuka pada 1 April nanti.
.
Sila bawa graf hayat anda atau boleh dibeli di sana nanti (RM10 sekeping - sila bawa maklumat tarikh dan jam lahir). Jika berminat dapatkan nota RM20. Adalah sangat menarik jika anda dapat cetak graf ibu bapa dan anak-anak anda bersama kerana jalan hidup anda juga boleh dilihat daripada graf hayat mereka. Kenali kaedah Graf Hayat di dalam mengenalpasti potensi anda lebih mendalam tambahan kepada Rajah Segitiga atau Petak Digit Tarikh Lahir. Bimbingan menyusun hidup anda berdasarkan fenomena "star" serta kenali tahap turun naik prestasi atau tenaga hayat anda.
.
25 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC
RM50
Kursus Graf Hayat Tahap 2 Edisi 1
Daftar: akan dibuka pada 1 April nanti.
.
Setelah pelajari teknik dari Tahap 1, teruskan belajar graf hayat untuk kenali potensi anda dari graf hayat ke tahap yang lebih mendalam.
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 11:27 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Thursday, February 11, 2010
Menjalani Kehidupan Sebagai Jutawan
A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA.
.
Kursus Ala Tuisyen 2 dalam 1: Pola 336 Potensi Untung Pelaburan & Menang Peraduan + Graf Hayat di pejabat Meru, Klang pada Ahad 21 Febuari 2010 jam 9.30 am - 5.00 petang. Yuran RM150 (sebab 2 dalam 1). Beserta makan dan nota. Berminat SMS taip PP (nama) hantar 016 2379856
.
Di jemput hadir ke perasmian pejabat WHR (World Heritage Resources) di bawah pengurusan Lynjb pada 19 Febuari 2010 jam 8.30 malam (Pertanyaan: Lyn 019 7556102). Kepada semua peserta wang pos sekitar Johor Bahru di bawah line Lynjb dan bawah line saya, anda dialu-alukan datang serta bawa bersama rakan-rakan yang baru untuk kenal lebih dekat kelebihan Metafizik dan Kaedah Wang Pos. Alamat: 21-01, Jalan Sri Perkasa 2/1, Taman Tampoi Utama 81200, JB.
.
Juga kepada peminat metafizik sekitar JB/ peserta wang pos/ orang awam dijemput sekali lagi untuk hadir ke pejabat Lynjb pada 24 Febuari 2010 jam 8.30 malam untuk majlis makan-makan dan bacaan doa untuk bisnes untung (secara ikhtiar metafizik) pada sebelah malam (pertanyaan: Lyn 019 7556102). Berdoalah bersama-sama secara jemaah lebih afdal dan tentunya dapat sentuhan / tempias kekayaan dari Lynjb!
.
Tahniah! Pembukaan dan permulaan operasi pejabat baru sistem wang pos WHR di No-3, Jln Keluli AM 7/AM, Pusat Perniagaan Bukit Raja, 4000 Shah Alam. Berdekatan Shell dan Goodyear. Sambutan sangat menggalakkan menyebabkan pejabat perlu dibesarkan. Bayangkan kalau ada seorang peserta bawa masuk 200 - 300 lot sehari, manakan tidak sebiji BMW atau rumah banglo atau modal bisnes dapat diraih dalam masa sebulan, dulu pejabat lama berdekatan Balai Polis Seksyen 7 itu kecil dan penuh sesak. Ini adalah satu ikhtiar menjana modal / kewangan / kekayaan daripada sistem sumbangan amal secara sistematik, pertanyaan: Lyn 019 7556102.
.
SEMINAR DI BATAM ! Dijangka pada 10 dan 11 April 2010
mungkin menggantikan seminar Skudai 10 dan 11 April - belum confirm lagi.
10 April - seminar Gratis (percuma) Graf Hayat tahap 1
11 April - seminar Kaedah Pernomboran Sains Metafisika - Untung Bisnes (tahap 1)
.
KAJIAN/ PENEMUAN TERBARU:
Dua kaedah sedang dikaji oleh saya iaitu;
1. Mendapatkan 4 digit pola angka dari bentuk MUKA seseorang.
2. Mendapatkan 4 digit pola angka dari JAWAPAN seseorang (aju 4 soalan).
Tujuan kajian ini adalah untuk kita kenali potensi seseorang terutamanya apabila anda baru berjumpa dengan seseorang yang baru anda kenali (seperti kaedah juara jualan untuk buat sales) ataupun untuk anda lebih mendalami seseorang.
.
Kursus 27 Mac (Percuma - kursus Arah Kejayaan) dan 28 Mac (RM50 Tanya apa Saja) masih kosong - Skudai (UTM atau MPJBT), hubungi Lyn 019 7556102. .
Kursus 27 dan 28 Febuari 2010 di Tawau, Sabah masih ada tempat (ada diskaun). Sila hubungi Puan Hermawati 013 881 9672. rebut peluang ini untuk ilmu metafizik untuk sales yang berjaya dan menjadi kaya jutawan!
.
.
.
.
Pagi tadi saya sakit perut berangin memulas kerana mungkin salah makan, selalunya ambil ubat pil sakit perut, tapi kali ini saya baring dan letak batu sungai atas perut. Batu itu sejuk dan perlahan-lahan sakit perut berkurangan dan seterusnya sakit perut hilang dalam 10 minit...lepas tu masuk tandas dan bertubi-tubi angin keluar. Jimat.. tak perlu pakai pil dan sihat..tak perlu makan pil ubat..begitulah ceritanya khasiat batu sungai.
.
Seminar Gratis Graf Hayat di Jakarta?
Seminar Percuma Graf Hayat di Brunei Darussalam?
Free Life Graph Seminar at Singapore? United Kingdom?
Jika anda boleh membantu kami menguruskan seminar tersebut di tempat anda, sila hubungi saya di qmas304@streamyx.com
.
TAHNIAH KEPADA LYN JB !!! kerana dapat membeli sebuah BMW.
Jika anda terserempak dengan BMW plet BJH 6161 nanti, itu adalah Lyn Jb. Memang kitaran tahunan 6 adalah tahun yang bagus, dapat beli BMW pada harga yang murah manakala 9 di bawah pula iaitu membeli aset. Daripada kereta Iswara terus ke BMW dalam masa setahun. Begitulah keberhasilan daripada kaedah metafizik, mencungkil potensi Lyn Jb dalam 456 (iaitu dunia kewangan) daripada petak PENDUA (ciptaan Eddy Rosyadie). Sebelum ini tiada siapa pun tahu apa potensi sebenar Lyn Jb. Teringat saya berjumpa beliau awal tahun 2009 lalu, terpaksa merayu pinjam RM200 duit dapur dari suami untuk hadir kursus Pola 696 Potensi Usahawan di Skudai, Johor. Tapi itulah titik permulaan untuk langkah seterusnya kepada kecemerlangan hidup; pengorbanan untuk mencari ilmu yang betul. Berapa nilai RM yang Lyn Jb keluarkan untuk belajar metafizik sehingga berjaya? SEKADAR RM600 sudah boleh berjaya. Ramai orang di luar sana belajar sampai berhabis ribu-ribu ringgit tapi masih tidak berjaya - anda perlu belajar dari tempat yang betul yang ikhlas untuk membantu masyarakat, tapi apakan daya kursus metafizik selalunya dianggap murahan kelas bawahan ... tetapi yang penting puas hati melihat hasilnya itu!.
.

Siapa lagi yang mahu tukarkan kereta kecil kepada BMW?
Siapa lagi yang mahu duit berterusan masuk peti surat? Bukannya sekadar bil-bil?
Siapa lagi yang mahu duit berterusan masuk akaun bank? Daripada pelbagai sumber
Siapa lagi yang mahu untung pelaburan, menang peraduan dan jadi jutawan?
Siapa lagi yang mahu lebih banyak masa untuk suami dan anak-anak?
Siapa lagi yang mahu sihat, bahagia dan tenang dalam hidupnya?
Siapa lagi yang mahu pendapatan dari RM1,200 sebulan bekerja 12 jam sehari kepada RM12,000 sebulan bekerja 2 jam sehari?
Siapa lagi yang mahu lebih banyak masa untuk aktiviti kerohanian?
Siapa lagi mahu berjaya dan menjadi jutawan pada 2011 nanti?
...mari sini saya transformasikan anda untuk menjadi berjaya ! Itulah objektif saya.
itupun jika sudi belajar kursus pada harga RM50 - RM400 (percuma pun ada).
Pola 696 usahawan
Pola 279 jualan
Pola 336 pelaburan
Pola 459 kesihatan
Teknik Graf Hayat
Teknik Graf Prestasi (Bulanan, Mingguan, Harian, Jam) ciptaan Eddy Rosyadie
Teknik Potensi dari Nama
...dan pelbagai lagi ilmu pengetahuan metafizik untuk anda yang dahagakan kejayaan!
.
Yang uniknya, saya ingatkan plet kereta itu Lyn jb yang pilih - nombor cermin 6161, tetapi rupanya tidak, memang itulah nombor kereta yang ada, milik seorang Dato tetapi dijualkan kepada Lyn Jb, cuma sambung bayar sahaja - memang untung. Nombor 6161 ada pola 753 (orang kenamaan - memanglah milik Dato, dan Lyn jb ada pola 573 dalam tarikh lahirnya), ada pola 336 (dunia kewangan, pelaburan), ada pola 67 (dunia kebajikan - sistem wang pos berasaskan kebajikan dan kasih sayang/ perkongsian). Menariknya juga, kereta itu dijual pada 10.2.2010 - iaitu hari cermin 1221 yang ada pola 336!
.
Begitulah indahnya dunia metafizik, apabila anda positif kenal diri dan potensi diri, maka dunia yang positif datang kepada anda tanpa anda perlu buat apa-apa - ianya sudah otomatik! Walaupun dalam fenomena konflik, anda masih nampak jalan untuk sentiasa bergerak ke hadapan secara positif. Inilah yang membezakan kaedah metafizik dengan kaedah-kaedah lain. Kaedah metafizik tidak memerlukan ritual atau upacara malah senaman apa jua, yang penting amalan agama yang asas seperti solat, berdoa, berzikir, mengaji Al-Quran diteruskan. Apabila anda sudah sampai tahap metafizik yang lebih tinggi, dunia "menyerah" sahaja pada anda - ketenangan, kekayaan, kesihatan...
.
Lyn Jb berterima kasih kerana mungkin berkat doa 6 Febuari lalu dapat membantu beliau mendapatkan BMW tersebut walaupun sebelum ini sebenarnya beberapa siri halangan untuk mendapatkan kereta baru, kali ini lebih menarik dan unik, ada hikmahnya. Walaupun beliau tidak bersama-sama semasa majlis makan malam dan berdoa bersama pada malam itu, yang menariknya pada malam itu sekitar jam 11 malam, Lyn jb menelefon saya untuk bertanyakan sesuatu yang lain tetapi saya ingatkan beliau untuk berdoa kerana sudah tiba masanya. Begitulah kuasa positif alam, ianya akan mendorong kita ke arah dunia positif sahaja sepanjang masa.
.
WAKTU DOA SETERUSNYA UNTUK BERJAYA DALAM PERNIAGAAN:
24 FEBUARI 2009. Untuk mengetahui waktu yang sesuai untuk lelaki / wanita pada hari tersebut, sila bank in RM10 (Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 atas nama Eddy Rosyadie), dan selepas itu SMS (ke 016 2379856) atau emailkan (qmas@streamyx.com) maklumat jantina anda.
.
Mungkin juga kerana Lyn Jb ada mengamalkan pemakaian batu gemstone (kaedah metafizik ada kaitan dengan energi/ frekuensi dan salah satu sumber energi ialah batu gemstone). Lynjb memakai batu jenis Moonstone (daripada pengiraan tarikh lahirnya), awalnya warna putih, tetapi setelah dijemur di bawah bulan gerhana (energi bulan gerhana), ianya bertukar warna kebiru-biruan di dalamnya. Juga memakai batu mutiara hitam (black pearl). Orang metafizik memang lain dari yang lain! Puan Effa pula memakai 3 jenis batu: Aventurine, Ruby dan Tiger's Eye manakala saya pula 3 jenis batu iaitu Blue Sapphire, Cat's Eye dan satu batu special rahsia. Jika anda perasan gambar seorang Dr Tarikh Lahir di media, beliau juga memakai cincin di tangan kiri dan kanan. Juga, seorang client saya dari Kapar yang berada di dalam Vacuum Star, setelah memakai batu Blue Sapphire, kewangan semakin pulih. Kini saya minta beliau dapatkan Citrine pula nanti bila ada rezeki.
.
Mari pelajari kaedah batu gemstone sebagai satu ikhtiar untuk mendapatkan energi tambahan di dalam kehidupan anda pada 3 April (Meru, Klang) dan 11 April (Skudai, Johor).
.
GONG XI FA CAI kepada rakan dan pelajar-pelajar saya yang berbangsa Cina, Semoga Tahun Metal Tiger memberikan anda banyak peluang untuk kekayaan!
.
Selamat Menyambut Maulidul Rasul pada 26 Febuari 2010.
.
Tahukah anda tarikh 10, 19 dan 28 Febuari 2010 adalah hari cermin sempurna? Iaitu 1221. Ada pola 336, 69 dan 456 untuk kekayaan! serta 459 untuk kesihatan.
.
Uniknya Bulan Febuari 2010;
4 hari Isnin
4 hari Selasa
4 hari Rabu
4 hari Khamis
4 hari Jumaat
4 hari Sabtu
4 hari Ahad
.
Bulan Febuari, Mac dan November memiliki hari kalendar sama (cuma febuari tiada 29, 30, 31). Contohnya, 16 Febuari atau 16 Mac atau 16 November adalah hari Selasa.

.
Jadual kursus terkini - sila lihat di bahagian bawah. ADA 2 KURSUS PERCUMA !!!!
1 di Skudai, Johor pada 27 Mac - kursus percuma Teknik Arah
1 di Shah Alam pada 24 April - kursus percuma graf hayat
YA PERCUMA, TIADA BAYARAN LANGSUNG.. MEMANG RUGI TAK DATANG.
.
2 Kursus Modul Terbaru!: Julung kali pertama di Malaysia...
Teknik Kitaran Warna
Teknik Arah Sekeliling + Batu Gemstone
.
Penemuan Terbaru: Mengira Kesihatan Dari Nama Orang.
Dicipta oleh Eddy Rosyadie.
.
Alkisahnya, seorang pelanggan saya bertanya hari yang sesuai untuk beliau bertemu client beliau untuk kutip hutang. Untuk memastikan urusan berjalan lancar, kita perlu mengira tarikh lahir anda dan juga pelanggan anda. Setelah dikira tarikh dan waktu sesuai untuk beliau iaitu jam 10 pagi, namun ada satu masalah iaitu kami tidak tahu tarikh lahir client itu malah nombor telefon atau nombor plet kereta client pun kami tak tahu. Yang kami tahu ialah nama beliau adalah MAHADI. Jadi, menggunakan kaedah abjad-angka teknik #1 (ciptaan saya juga), saya mengira waktu untuk MAHADI apabila berjumpa dengan waktu 10 pagi untuk pelanggan saya itu berjumpa dengannya. Didapati pada jam 11 pagi, client dijangka ada masalah bahagian perut, mungkin sakit perut. Oleh itu saya minta pelanggan saya bawakan pil sakit perut sebagai satu persediaan.
.
Memang betul sekitar jam 11 pagi, client itu sakit perut dan pelanggan saya terus sahaja menghulurkan pil sakit perut! Alangkah baiknya untuk anda ambil hati pelanggan anda dalam saat-saat genting sebegitu maka mudahlah urusan anda nanti kerana mendapat kepercayaan. Kebetulan? Pengiraan kesihatan itu dibuat dari nama seseorang, bukannya dari tarikh lahir seseorang!
.
TEKNIK TERBARU: KAEDAH KIRAAN NAMA DARI JARI TANGAN ANDA
Teknik ini dicipta dan direka oleh Encik Eddy Rosyadie. Dilarang mana-mana pihak mengaku hakmilik atau menggunakan teknik ini di dalam latihan di khalayak ramai atau di internet.
.
Teknik ini adalah untuk membantu anda mengira angka-angka untuk setiap abjab A-Z yang mana setiap abjad adalah turutan 1 - 9. Seringkali kita sukar untuk mengingat abjad-angka tersebut dan memerlukan kertas untuk melakarkan jadual angka-abjad. Kini ada teknik terbaru iaitu menggunakan jari-jari anda sebagai tanda jadual angka-abjad. Untuk makluman, saya juga telah mencipta kaedah mengira zodiak Barat dan Zodiak Cina menggunakan pendekatan yang sama iaitu dari jari tangan (sila rujuk buku Kuasailah Diri Anda Edisi 2 Lengkap), iaitu satu-satunya kaedah di dunia ini yang dicipta oleh saya sendiri mengira zodiak Barat, zodiak Cina dan kini numerologi abjad daripada jari-jari anda. Anda kini tidak memerlukan kertas dan pen untuk membuat jadual angka-abjab termasuklah mengira zodiak barat dan Cina. Teknik ini sangat membantu apabila anda berjumpa dengan pelanggan iaitu anda boleh mengira abjad-angka menggunakan tangan kiri yang disorok di bawah meja - teknik juara jualan pola 279 terbaru! Barulah anda boleh kira dan tahu kelakuan pelanggan daripada namanya dan seterusnya tahu bagaimana nak "tackle & approach" pelanggan dengan baik.
.
Caranya ialah: gunakan 3 jari anda sahaja iaitu jari telunjuk, jari tengah dan jari manis. Cuba perhatikan setiap jari ada 3 petak. Jadi, 3 x 3 = 9 petak. Bermula dari jari telunjuk bahagian bawah adalah A iaitu 1, kemudian pergi ke sebelahnya iaitu petak tengah di jari telunjuk adalah B iaitu 2, kemudian pergi ke sebelahnya iaitu petak hujung di kuku jari telunjuk adalah C iaitu 3 dan seterusnya D, E hingga huruf I iaitu berada di petak hujung di kuku jari manis adalah 9. Kemudian, sambung semula J di jari telunjuk bahagian bawah adalah 1 dan seterusnya. Untuk lebih mudah, ingat sahajalah A, J, S berada di petak bawah di jari telunjuk iaitu adalah 1 dan anda boleh mengira abjad-angka bermula dari A atau J atau S. Apabila anda sudah mahir, tentunya anda boleh ingat setiap abjad-angka di setiap petak jari-jari.







Menggunakan 3 jari sahaja.














.
PERBEZAAN KAEDAH METAFIZIK PERNOMBORAN DAN MINDPOWER/ ESP/SEWAKTU DENGANNYA
Kaedah Metafizik pernomboran ialah kaedah strategi secara saintifik iaitu pengiraan, walaupun anda perlu banyak mengira, tetapi ianya menzahirkan fenomena yang anda kaji tersebut, selalunya petunjuk banyak di depan mata anda cuma anda tidak pasti maksudnya kerana anda tidak memahami simbol petunjuk tersebut. Konsep metafizik ialah mencari tuah iaitu berada pada masa yang sesuai dan arah sesuai untuk mendapatkan sesuatu atau mengelak ancaman iaitu keluar dari masa atau arah yang salah pada suatu masa depan. Kaedah metafizik pernomboran yang tulen tidak memerlukan kaedah psikologi minda tetapi kaedah sedemikian boleh digunakan sebagai tambahan untuk membantu kuatkan motivasi/minda anda menghadapi konflik apabila tiba masanya. Kaedah metafizik pernomboran mengajar anda untuk membuat strategi "serangan" berdasarkan arah dan masa sesuai serta mengajar anda melihat pola-pola fenomena kejadian untuk dijadikan petunjuk bagi sesuatu peristiwa. Seumpama seorang perajurit di dalam hutan belantara yang mencari tempat musuh berdasarkan arah kompas dan masa serta melihat petunjuk-petunjuk dalam hutan, begitulah kaedah metafizik pernomboran yang digunakan dalam kehidupan sebenar seperti teknik pola 336 di dalam dunia saham untuk mencari kaunter untung, bulan, hari dan waktu untung untuk membeli dan menjual saham untuk untung dalam masa singkat. Seumpama teknik TTS (tempur tanpa senjata), metafizik pernomboran mengajar anda untuk mendapat hasil yang baik dengan usaha yang kecil pada masa dan arah yang betul. Contohnya, dengan sekali kiraan nama Adha, anda dapati individu tersebut minat dalam perniagaan, tentunya ini menjimatkan masa untuk anda mencungkil potensi individu tersebut.
.
Jadual Seminar/ Kursus:
.
13 dan14 Febuari Batu Pahat - ditunda ke Mei 29 dan 30.
.
20 dan 21 Febuari Pulau Pinang - ditunda ke tarikh akan diumumkan nanti.

.
26 Febuari - Bersempena Maulidul Rasul - Program Amal Pengisian Rohani bersama Prof Dato Dr. Ibrahim dan 30 anak-anak yatim untuk program berselawat ke atas junjungan nabi s.a.w, nasyid, motivasi, tazkirah dari jam 8 pagi - 12 tghari di Ballroom, Kuala Lumpur International Hotel, KL. Dapatkan doa-doa mustajab menjana kekayaan yang dikatakan ada salasilah dengan baginda nabi s.aw. daripada seorang ustaz lulusan Universiti Al-Azhar. Sumbangan RM50 seorang akan disalurkan ke tabung kebajikan. Marilah hadir untuk mengisi rohani anda dengan sinar Nur Muhammad s.a.w untuk perjalanan anda menjadi insan dan jutawan yang berilmu, beriman dan berkebajikan.

Daftar: hubungi AJ 019 213 1886.
.
27 dan 28 Febuari - Tawau, Sabah
27 Febuari - Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
28 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan & Millionaire Mindpower
(Bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad)
RM99 sehari seorang - ada diskaun datang bersama kawan / daftar 2 hari.
Daftar: Pn Hermawati 013 88 19672
.
6 Mac 2010 - Temerloh, Pahang
Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1.
830 pagi - 5 petang
Kolej Komuniti Temerloh, bypass Batu 2, Jln Temerloh, Kg Chatin Ulu, Mentakab, Pahang.
Daftar: Azean 017 968 6558.
.
7 Mac 2010 - KL - Kursus Reiki Master
Bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad
Sama ada di pejabat Dato atau di KL International Hotel, KL
RM3998 beserta makan, nota dan sijil
percuma percutian bersama group Reiki Master di Pulau Tioman 13 - 15 Mac
- aktiviti snorkeling, island hopping, barbeque dll.
- Meditasi Gabungan Tenaga Alam oleh Prof Dato Dr Ibrahim
- Seminar Metafizik Pernomboran Kitaran Elemen Alam oleh Encik Eddy
percuma jaket Millionaire Mindpower dan butang pin 24-karat emas

Daftar: AJ 019 213 1886
.
27 Mac 2010 - Skudai, Johor
Sama ada di UTM atau MPJBT, Skudai
9.30 pagi - 3 petang.
Kursus PERCUMA Teknik Arah Kejayaan Statik & Dinamik.
RM0 tanpa bayaran langsung
Daftar: Lyn 019 7556102
.
tambahan RM20 jika anda perlukan nota dan RM15 untuk 3x makan.
.
Julung kali diadakan, pertama kali di dunia dalam subjek sebegini, tambahkanlah pengetahuan anda di dalam mempraktikkan teknik arah yang lebih mendalam. Selama ini kaedah mengira arah tidak sangat diberi perhatian mendalam, sebenarnya terlalu banyak rahsia di dalam menentukan arah kejayaan seperti melaraskan arah statik dan dinamik tahunan. Juga, kaedah bagaimana untuk menjadikan setiap arah menjadi arah kejayaan. Serta pelbagai teknik berkaitan arah!
.
Pelancaran buku Pola 336 Potensi Pelaburan Edisi 4 Terbaru. Harga jualan RM90, tetapi promosi 27 Mac adalah RM80.
.
28 Mac 2010 - Skudai, Johor
Sama ada di UTM atau MPJBT, Skudai
RM50
Daftar: Lyn 019 755 6102
9 pagi - 5 petang.
Atas permintaan ramai, kursus Gabungan Pola ditawarkan pada harga RM50 sahaja. Kursus ini unik kerana ini pertama kali dibuat; biasanya saya mengajar apa yang saya rasa anda perlu tahu tapi kali ini saya mengajar apa yang anda nak tahu.
.
Pagi:
Teknik Kiraan Waktu Untung
Teknik Gabungkan Tafsiran Pola.
Penjelasan Teknik Pilihan Elemen
Terbaru: Teknik kenali orang dari nama (2 teknik terbaru).
Petang:
Tanyalah apa sahaja yang anda nak belajar! Kita berkongsi ilmu bersama-sama semua peserta kursus.
.
Tambahan bayaran RM15 untuk pakej makan 3X (pagi Mee Goreng, tghari Nasi Briyani, Petang kuih).
.
3 April 2010 - Kuantan, Pahang - ditangguhkan ke tarikh akan diumumkan
.
3 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Arah Sekeliling Tenaga Rumah & Pejabat (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan.

9.30 pagi - 4 petang.
Daftar: SMS taip TA (nama) hantar ke 016 2379856.
Tempat terhad 20 orang.
.
Kursus julung-julung kali di adakan - modul terbaru 2010! Belum pernah diajar sebelum ini. Harga ini promosi sebelum kursus ini menjadi modul seterusnya pada RM369.
.
Perhatian: Kursus ini ada sedikit elemen Feng Shui seperti teknik warna dan batu kristal untuk energize rumah/pejabat anda menjadi penjana kekayaan dan kebahagian, oleh itu kursus ini hanya untuk individu yang terbuka dengan pengetahuan sedemikian sahaja. Juga kenalipasti sama ada rumah atau pejabat anda mudah dimasuki makhluk halus atau tidak serta cara mengatasinya.
Sesuai untuk semua orang, termasuk anda yang mahukan bisnes atau rumahtangga anda punyai tenaga yang bagus. Juga sesuai untuk pengamal/peminat feng shui / konsultan untuk anda membantu pelanggan anda.
.
4 April 2010 - Meru, Klang
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM110 termasuk nota dan makan
9.30 pagi - 4 petang

Daftar: SMS taip WR (nama) hantar ke 016 2379856
Tempat terhad 20 orang.
.
Modul terbaru 2010 dan belum pernah diajar sebelum ini! Jadilah batch pertama yang pelajari teknik warna dan kitarannya secara pernomboran metafizik tarikh lahir. Kaedah mengenalpasti warna dari Root Number adalah tidak tepat kerana anda perlu lihat situasi, lokasi dan keseluruhan elemen pola angka dari statik dan pendua anda. Bayangkan jika seseorang elemen air (Root 2 atau 7) menggunakan warna merah atau hijau berkemungkinan akan terserempak dengan hantu jika nombor tengah mata anginnya adalah 3, jadi warna merah tidak semestinya sesuai untuk orang elemen air.
.
10 April 2010 - Skudai
Kursus Teknik Warna (Tahap 1)
RM100 termasuk makan 3X dan nota
RM80 jika datang bersama 1 kawan.
9.30 pagi - 4 petang
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
11 April 2010 - Skudai
Kursus Arah Tahap 2 (Bersama Teknik Batu Gemstone untuk Arah Kejayaan)
RM100 termasuk makan 3x dan nota
RM80 jika datang bersama 1 kawan
9.30 pagi - 4 petang
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
Tahukah anda bahawa setelah anda mengira arah kejayaan dari tarikh lahir anda, sebenarnya setiap arah itu ada batu gemstone tersendiri? Contohnya arah nombor 7 sesuai diletak batu Agate supaya energi kerohanian dan networking menjadi lebih berkesan kepada anda. Bagaimana untuk menentukan batu-batu tersebut dan cara menyusunnya? Dikatakan bahawa energi anda boleh dibaiki (iaitu hidup anda lebih cemerlang) apabila setiap arah itu diaktifkan dengan batu-batu tertentu. Juga pelajari kaedah batu Gemstone & Kristal untuk ketahui khasiat kegunaan beberapa jenis batu sebagai satu ikhtiar membantu anda dalam hidup anda;
- Batu untuk memudahkan anda mendapat kerja setelah lama menggangur
- Batu untuk memudahkan anda naik pangkat setelah lama tiada kenaikan pangkat
- Batu untuk tingkatkan kesuburan / kehamilan setelah lama tiada anak.
- Batu untuk fokuskan minda supaya akademik cemerlang (untuk anak-anak).
dan pelbagai lagi rahsia khasiat batu gemstone, tapi dikira dari tarikh lahir anda!
.
18 April 2010 - Melaka
Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Edisi 4 (Tahap 1).
.
24 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC, Bangunan Worldwide Business Center, Seksyen 13, Shah Alam, berhampiran Tesco Shah Alam
RM0 PERCUMA TANPA BAYARAN LANGSUNG
Kursus Graf Hayat Tahap 1 Edisi 1 - PERCUMA
Terhad 150 orang sahaja
Daftar: akan dibuka pada 1 April nanti.
.
Sila bawa graf hayat anda atau boleh dibeli di sana nanti (RM10 sekeping - sila bawa maklumat tarikh dan jam lahir). Jika berminat dapatkan nota RM20 (nota lebih tebal dari Skudai). Adalah sangat menarik jika anda dapat cetak graf ibu bapa dan anak-anak anda bersama kerana jalan hidup anda juga boleh dilihat daripada graf hayat mereka.
.
25 April 2010 - Shah Alam
Auditorium SHRDC
RM50
Kursus Graf Hayat Tahap 2 Edisi 1
Daftar: akan dibuka pada 1 April nanti.
.
Setelah pelajari teknik dari Tahap 1, teruskan belajar graf hayat untuk kenali potensi anda dari graf hayat ke tahap yang lebih mendalam.
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 1:09 AM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Thursday, February 4, 2010
KEPIMPINAN, JUTAWAN & KECEMERLANGAN
A$$ALAMUALAIKUM & $ALAM $EJAHTERA, $ALAM 1MALAY$IA.
.
Modul terbaru tahun 2010 yang akan diperkenalkan nanti: Teknik Warna Kitaran Elemen. Atas permintaan ramai untuk menjawab persoalan apakah warna sesuai untuk seseorang itu bukannya dilihat dari root number semata-mata tetapi secara keseluruhan luar dan dalam serta mengikut situasi, lokasi dan keadaan.
.
Teknik warna bukan sahaja untuk warna baju atau warna kereta atau warna rumah tetapi untuk makanan seperti sayur-sayuran. Kita mengetahui orang elemen tanah tidak sesuai dengan elemen kayu, jadi orang elemen tanah tidak sesuai makan sayur hijau berbatang seperti kangkong? Bagaimana pula jika orang tanah menyertai parti politik bendera hijau, apakah beliau akan kalah? Sepatutnya, individu elemen tanah kenalah sertai parti politik bendera merah kerana merah (api) menyokong tanah? Persoalan-persoalan sebegini akan dibentangkan di dalam seminar Teknik Warna Kitaran Elemen nanti.
.
Kelas Mini Tahap 1 (Batch 2) dijangka bermula Isnin 8 Mac (setiap malam Isnin) di pejabat saya No 69B, Tgkt 2, Meru Klang (Atas BSN Meru) jam 9 malam - 11 malam. Setiap malam meliputi satu/dua tajuk dan ianya akan berlarutan sehingga beberapa minggu/ bulan. Ianya adalah kursus Asas (Modul Asas) iaitu pelajari dari asas dahulu dan jika ada sambutan baik, kelas akan berterusan menjangkau Tahap 2, 3 dan 4. Yuran RM25 seorang setiap kehadiran kelas. Berminat email ke qmas304@streamyx.com
.
Tahukah anda nombor resit untuk bayaran deposit untuk majlis makan malam 6 Febuari adalah 13669? Setiap angka adalah petunjuk dan angka ini satu petunjuk yang positif untuk bisnes, kekayaan dan kecemerlangan! Jumpa anda 6 Febuari ni, dahlah pola 6 Febuari adalah pola kekayaan tahap 2 (hebat) malah malam itu akan berdoa untuk Main Structure Sun !
.
Testimoni dari peserta kursus: Tq maklumbalas kaedah Graf Prestasi Bulanan (mata 8 dan 9 untuk peluang kekayaan). Kaedah ciptaan Encik Eddy Rosyadie sendiri untuk anda berjaya! Jangan lupa untuk terus buat latihan dan amalkannya serta gunakan kaedah Graf Prestasi Mingguan, Harian dan Jam juga. Jumpa anda di seminar-seminar berhampiran tempat anda!

Salam Master Eddy,

Pertama sekali nak ucap ribuan terima kasih kerana bagi tip pasal saham. Saya dpt untung bersih RM 4,000. Sebab sy kira bulan Jan ngan Sept aje prestasi saya 8 ngan 9. Jadi saya pun tolak saham sy pada bulan Jan dgn harga RM 2.60. Okey la harga asal baru RM1.50. Pening la sikit nak mengira tapi x apa janji berbaloi. X rugi belajar ngan master Eddy.

Sy kira kwn saya punya tarikh lahir tahun ni dapat tahun 5, (bermasalah ) so sy cakap ngan dia suruh sabar. Seminggu lepas tu mak dia meninggal. Lepas tu sy baca blog master eddy pasal no 4 kehilangan. Memang no kereta dia 4xxx Dan no rumah dia no 6. Sy ckp ngan dia mcm master eddy tulis. Skrg ni kwn sy baru bersemangat kembali. Lepas tu dia minta tlg kira suami dia punya tarikh lahir 29.01. Sy cakap ngan kwn sy ni suami dia dia tarikh cermin Dan akan naik pangkat(agak2 aje), dia terperanjat sebab baru ada ura2 suami dia akan tukar jabatan bulan 4 nanti.

Terima kasih ye master Eddy atas ilmu yg master eddy ajar. X rugi pun malah husband sy pun nak belajar. Sikit tanya arah mana nak pergi ? Pukul berapa bagus? Dulu dia x percaya tp skrg ni dia baru percaya apa yg sy buat. Malah dia pun nak ikut gi Dinner nanti. Dulu mana dia suka macam2 ni dia ckp membazir. Skrg ni dia nak kwn ngan siapa mesti suruh sy kira tarikh lahir dulu. Klu sy ckp okey baru dia kwn kalau x dia main hentam
aje.


JB
.

Seperti yang diberitahu di dalam kelas Juara Jualan, antara buku-buku sales yang sesuai untuk anda adalah PERFECT PHRASES for HIGH PERFORMING SALES PROFESSIONALS. Buku ini setebal 700 mukasurat berharga RM80. Saya beli di kedai buku BORDERS di Berjaya Times Square. Untuk anda di dalam industri pemasaran atau jualan, buku ini sangat sesuai untuk anda tambah pengetahuan dan cara-cara untuk membuat sales termasuk bagaimana untuk menulis flyer berkesan serta cara mengendalikan bantahan dsbnya.















Program untuk bulan Febuari & Mac 2010 (sila lihat keterangan penuh di bawah);
1. Majlis Makan Malam (Anugerah & Doa) - 6 Febuari (KL)
2. Kursus Pola 696 Potensi Usahawan Tahap 1 pada 7 Febuari (KL)
3. Kursus Pola 696 Potensi Usawahan Tahap 1 pada 13 Febuari (Batu Pahat)
4. Kursus Pola 666 Potensi Kekayaan Tahap 1 pada 14 Febuari (Batu Pahat)
3. Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1 pada 20 Febuari (Penang)
4. Kursus Pola 666 Potensi Kekayaan Tahap 1 pada Febuari (Penang)
5. Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1 pada 27 Febuari (Tawau)
6. Kursus Pola 666 Potensi Kekayaan Tahap 1 pada 28 Febuari (Tawau)
7. Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1 pada 6 Mac (Temerloh)
8. Kursus RM50 Tanya Apa Sahaja Nak Belajar pada 28 Mac (Skudai).
9. Kursus Pola 459 Potensi Pemulihan Kesihatan pada 3 April (Kuantan)
.
Kursus istimewa: Meditasi dan Beriadah/ Bercuti di Pulau Tioman (13 - 15 Mac 2010). Percuma penginapan dan makan serta pengangkutan untuk perserta kursus Reiki Master bersama Prof Dato' Dr Ibrahim Ahmad pada 30 Jan lalu dan yang akan datang pada 7 Mac nanti. Daftar AJ: 019 218 1886.
.
Meditasi bersama alam untuk mendapatkan tenaga universal serta mempelajari kaedah pernomboran metafizik kitaran alam. Mari kita membersihkan jiwa dan minda di tengah lautan luas, berenang dan menyentuh ikan-ikan, menyucikan tubuh fizikal dengan pasir-pasir laut yang bertenaga tinggi serta mengambil udara ion negatif yang segar dari laut. Untuk lebih bertenaga dan bersedia menghadapi tahun 2010 yang mencabar dan mendapat kejayaan lebih singkat.
.
Pengumuman: Kaedah terbaru metafizik pernomboran: cara-cara melipat wang kertas RM1 yang bersiri nombor bagus 6, 7 dan 9.
.
Teknik ini adalah ciptaan oleh Encik Eddy Rosyadie (Januari 2010). Dilarang mana-mana pihak mengaku mencipta kaedah ini. Dilarang mengajar teknik ini di khalayak ramai atau di internet tanpa persetujuan Encik Eddy Rosyadie. Anda mesti merujuk nama Encik Eddy Rosyadie jika anda bercerita teknik ini kepada rakan-rakan secara tertutup.
.
Ambil wang kertas RM1 yang bernombor siri bagus 6,7 dan 9, contohnya, 9619929. Di bahagian belakang wang kertas RM1, lipat bahagian tengah di tepi gambar Gunung Kinabalu dan lipat kertas yang disebelah kanan untuk masuk ke dalam supaya gambar Gunung Kinabalu kelihatan. Selepas itu, lipat di bahagian bawah selepas perkataan jawi BANK NEGARA dan lipatkan ke belakang bahagian bawah supaya perkataan jawi BANK NEGARA kelihatan. Lipatan ini akan mendedahkan beberapa perkara;

1. Nombor siri bagus.

2. Puncak Gunung Kinabalu - tertinggi di Asia, seolah-olah menggambarkan kekayaan anda setinggi gunung.

3. Perkataan BANK NEGARA, tentunya pusat kekayaan.

4. Lambang kijang iaitu simbol kewangan dan kekayaan Malaysia semenjak zaman Kesultanan Melayu Melaka lagi.

Letak gambar itu di atas meja anda atau di dashboard kereta di celah-celah meter, supaya anda sentiasa nampak gambar ini untuk mengajar minda anda sentiasa teringatkan kekayaan yang besar.




Contoh wang kertas yang siap dilipat. Ianya boleh berdiri atas meja atas letak di dashboard kereta dan seumpamanya. Jelas sekali kekayaan yang diwakili oleh angka bagus dan Bank Negara beserta simbol kewangan seolah setinggi Gunung Kinabalu. Ini sebagai ikhtiar untuk mindset anda memikirkan peluang kekayaan. Selamat mencuba!

.







.
PERHATIAN: Kaedah-kaedah metafizik seperti nombor siri wang, batu, energi seumpamanya adalah satu ikhtiar alternatif untuk mewujudkan energi positif untuk anda, terutamanya individu yang graf hayat dalam gaung dan sebagainya di mana sering berfikir negatif. Tentunya doa, amalan jariah dan ibadah serta menambahkan ilmu pengetahuan dan bergaul dengan orang-orang positif dapat membantu anda meningkatkan lagi tenaga positif dalaman anda. Secara metafizik, prestasi hidup anda bergantung kepada turun naik tenaga dalaman anda. Jika hari ini dan bulan ini tenaga dalaman anda adalah mata 1, anda rasa kelesuan dan sukar untuk bekerja mendapatkan kejayaan. Jadi, kaedah-kaedah ini membantu tambah energi. Tiada unsur ibu duit, batu ajaib, penunggu batu dan sebagainya, kaedah pernomboran metafizik adalah anda sendiri boleh jana energi positif anda sendiri, tapi untuk permulaan anda mungkin memerlukan bantuan medium bahan-bahan itu. Apabila anda sudah dapat menjana tenaga positif dengan sendiri, sebenarnya anda tidak perlukan apa jua bahan langsung untuk anda berjaya dalam hidup anda.


PRODUK TERBARU: AIRBOOM ENERGY SILICONE RUBBER.
.

Contoh Airboom Silicone Rubber direndam dalam air kosong. Semenjak saya minum air kosong cara sebegini, saya tidak perlukan minum air manis bergula tinggi keterlaluan yang boleh menyebabkan penyakit kencing manis. Keturunan saya masalah kencing manis dan saya pola 222 sentiasa mahukan air manis bergula setiap masa. Selepas mengamalkan cara ini, dapatlah kawal kesihatan.







Juga, tidak lagi mengantuk pada tengah hari dan rasa lebih bertenaga apabila diletak di dalam poket baju. Pelbagai kegunaan juga untuk kaki, sendi dan sebagainya. Juga dikatakan meningkatkan energi chakra dan aura. Sesuai untuk semua golongan dan terutamanya pengamal perubatan alternatif yang memerlukan tenaga tambahan. Juga untuk pekerja di dunia perubatan, kesihatan dan pemulihan yang mana anda perlukan tenaga tinggi untuk pekerjaan anda, mungkin anda boleh cadangkan produk ini sebagai alternatif untuk pesakit-pesakit anda. Harga seunit RM150 (diskaun jika beli lebih) boleh dipakai berulang-ulang kali -satu produk untuk banyak kegunaan. Selepas ditempah, boleh terus dihantar ke rumah pos ekspress. Berminat email ke qmas304@streamyx.com untuk ketahui harga pakej, diskaun dan cara tempahan.
.
Saya difahamkan produk Airboom ini telah dilabelkan "syirik" oleh beberapa individu, katanya dari orang-orang MLM sebuah syarikat orang Islam sendiri. Saya tak faham kenapa produk ini dikatakan syirik, ini bahan teknikal sains, tiada kena mengena dengan syirik. Samalah seperti produk kesihatan / bioteknologi yang lain juga. Itulah, kekurangan kepakaran pasal teknikal dan sains tentang sesuatu terus dikatakan syirik, mereka ini Islam tapi tiada pengetahuan sains yang jelas padahal Islam dan Sains perlulah seiring. Tahukah mereka bahawa terdapat banyak lagi perkara yang jelas atau cenderung kepada syirik termasuk perkara-perkara yang kita buat seharian? Kenapa yang itu tidak diperbesarkan sebaliknya menyalahkan produk dari kajian sains ini? Mestikah anda sebagai MLM jatuhkan MLM yang lain dengan cara sebegitu? Jangan terus labelkan sesiapa atau apa sebagai syirik tanpa anda boleh jelaskan secara saintifik kenapa anda buat tuduhan sebegitu.
.
Begitu juga kaedah pernomboran metafizik yang melibatkan pengiraan tarikh lahir selalu digelar khurafat dan syirik, namun jika dikaji lebih mendalam, kaedah pernomboran memang wujud dalam dunia Islam. Memang betul ada kaedah pernomboran lain yang menyimpang akidah, namun pihak saya akan pastikan kaedah pernomboran ini berasaskan sains kajian berbeza dengan kaedah yang lain.

KAEDAH BATU SUNGAI
Sebiji RM50 sahaja.



Jangan ambil batu secara sebarangan. Batu-batu ini datang dari sungai yang jernih yang banyak ion negatif (untuk kegunaan luaran seperti mengurut tapak kaki, leher dan sebagainya- bukan untuk direndam diminum!), juga boleh dihangatkan dijadikan tungku untuk meredakan sakit-sakit badan. Batu-batu ini disimpan di rumah saya dahulu selama beberapa bulan untuk tujuan pengumpulan energi.






.
KAEDAH BATU GEMSTONE

Ingin ketahui, dapatkan dan memakai batu yang sesuai untuk anda? Sila hantar maklumat tarikh lahir anda ke qmas304@streamyx.com selepas bayaran deposit RM100 (bank in Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522) dan kami akan kirakan serta belikan untuk anda batu yang sesuai serta pos ekspress ke rumah anda. Bayaran tambahan sekitar RM50-RM100 jika didapati batu yang dicadangkan untuk anda lebih mahal dari bayaran awal RM100 itu tadi (harga sebenar RM100 - RM200 mengikut jenis batu).








Contoh jenis batu gemstone

Amethyst - bantu relakskan minda

Crystal Clear Quartz - tingkatkan kreativiti







Agate - perbaiki kebenaran dan kefahaman

Adventurine - kesihatan & kekayaan

Rose Quartz - hindarkan pemikiran negatif dan membantu tingkatkan kesuburan.







6 FEBUARI 2010 - MAJLIS MAKAN MALAM "MENGGAPAI CITRA JUTAWAN"
8 malam - 12 tghmalam
RESTORAN NELAYAN, TASIK TITIWANGSA, KUALA LUMPUR
bersama Prof Dato Dr Ibrahim & Eddy Rosyadie
Bayaran: RM60
Daftar: Effa 019 696 2696
Bank in RM60 ke CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan hubungi Pn Effa sebelum 2 Febuari 2010.
.
Aturacara:
7.00 malam - 8.00 malam: Ketibaan tetamu dan solat Maghrib
8.00 malam: Majlis bermula
Ucapan Alu-aluan
Amanat Guru
Makan Malam - buffet style nasi + lauk campur
Penyampaian sijil-sijil Reiki Master
Cabutan Bertuah - hadiah frame batu kristal dari Ipoh.


Serta pelbagai hadiah dari pihak Dato Ibrahim dan hadiah Buku Cinta, Jodoh & Perkahwinan dari Eddy Rosyadie


Majlis Doa Main Structure Sun.
12 tengahmalam: bersurai dan solat isyak.
.
SILA PAKAI BAJU CASUAL BIASA SAHAJA - DIJANGKA CUACA PANAS. Bawa wang lebih untuk pembelian dari jualan amal produk-produk Dato pada harga istimewa dan "beli 1-percuma 1".


Makan secara buffet, tepat jam 8 malam majlis akan bermula dengan doa makan dan seterusnya beratur untuk dapatkan makanan. Jangan lewat masuk nanti ramai orang!
.
Sila daftar nama anda di pintu masuk restoran dengan staf Dato, bawa resit bank-in/ bayaran RM60. Tempat makan ialah di Zon 402 - 414.
.
Majlis makan malam ini julung kali gabungan peserta Metafizik, Metafizik+Mindpower dan Mindpower untuk tujuan networking dan bergabung tenaga untuk berdoa secara berjemaah yang lebih berkesan pada waktu Main Structure Sun+Great Marshal untuk menjadi Pemimpin Hebat (Main Struture Sun biasanya dimiliki oleh keturunan raja). Doa akan dibaca oleh individu yang lahir sebagai Main Strucuture itu sendiri iaitu Encik Eddy Rosyadie; seolah energi itu akan diperturunkan kepada anda nanti!. .

7 Febuari 2010 - SEMINAR POLA 696 POTENSI USAHAWAN TAHAP 1
KL International Hotel, KL
RM250
Daftar: Pn Aisyah - 016 626 1696
9.30 pagi - 5 petang.
.
Pelajarilah teknik dan pola-pola berkaitan membina perniagaan yang berkesan seperti tarikh daftar syarikat sesuai, jenis perniagaan sesuai dan pilihannya, cara memilih nama syarikat, arah kejayaan syarikat serta kitaran tahunan dan prestasi bulanan syarikat. Teknik ini pernah dipelajari oleh sdra Nor Edie (Batu Pahat) yang kini meraih jualan RM500ribu dalam masa 6 bulan setelah dibuat pembetulan secara metafizik. Kata seorang jutawan bisnes, 9/10 usahawan gagal semasa mula berniaga, oleh itu janganlah jadikan diri anda tergolong dalam golongan itu dan elak dengan pelajari secara metafizik. Jika saya dapat membantu pihak Dato Ibrahim naik semula bisnes beliau tahun ini, mestilah juga saya boleh membantu anda untuk menjadi usahawan yang berjaya nanti.
.
13 dan 14 Febuari - Batu Pahat, Johor
13 Febuari - Kursus Pola 696 Potensi Usahawan Tahap 1
14 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan Tahap 1
RM250 seorang sehari
Daftar: Pn Azima 019 783 1950
.
20 dan 21 Febuari - Pulau Pinang
20 Febuari - Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
21 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan
Pulau Pinang - tempat akan diberitahu
RM199 seorang sehari - ada diskaun jika datang bersama kawan / daftar 2 hari.
Daftar: Lyn 019 7556102.
.
Individu yang mendaftar untuk kedua-dua kursus di Pulau Pinang layak hadir kursus Graf Hayat Tahap 1 pada RM50 sahaja (biasa: RM199).
.
27 dan 28 Febuari - Tawau, Sabah
27 Febuari - Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
28 Febuari - Kursus Pola 6 Angka Kekayaan & Millionaire Mindpower
(Bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad)
RM99 sehari seorang - ada diskaun datang bersama kawan / daftar 2 hari.
Daftar: Pn Hermawati 013 88 19672
.
6 Mac 2010 - Temerloh, Pahang
Kursus Pola 279 Potensi Juara Jualan Tahap 1
Daftar: 017 968 6558
.
28 Mac 2010 - Skudai, Johor
Sama ada di UTM atau MPJBT, Skudai
RM50 termasuk nota percuma
Daftar: Lyn 019 755 6102
9 pagi - 5 petang.
Atas permintaan ramai, kursus Gabungan Pola ditawarkan pada harga RM50 sahaja. Kursus ini unik kerana ini pertama kali dibuat; biasanya saya mengajar apa yang saya rasa anda perlu tahu tapi kali ini saya mengajar apa yang anda nak tahu.
.
Pagi:
Teknik Kiraan Waktu Untung
Teknik Gabungkan Tafsiran Pola.
Penjelasan Teknik Pilihan Elemen
Terbaru: Teknik kenali orang dari nama (2 teknik terbaru).
Petang:
Tanyalah apa sahaja yang anda nak belajar! Kita berkongsi ilmu bersama-sama semua peserta kursus.
.
Tambahan bayaran RM15 untuk pakej makan 3X (pagi Mee Goreng, tghari Nasi Briyani, Petang kuih).
.
3 April 2010 - Kuantan, Pahang
Kursus Pola 459 Pemulihan dan Kesihatan Tahap 1
Kompleks Dagangan Mahkota
RM50 termasuk nota percuma.
Daftar: Alin 019 790 7972
hari sabtu - dijemput penduduk Kemaman, Kuantan, Rompin, Jengka, Temerloh.
Kenali teknik kenalpasti masalah kesihatan dari tarikh lahir; sesuai untuk semua individu yang perlu jaga kesihatan serta pengamal perubatan yang mahu tambah pengetahuan serta sales produk kesihatan untuk memudahkan anda menjual produk sesuai dengan kesihatan pelanggan. Salah seorang pelajar kursus ini adalah Prof Dr Sabri (pengasas produk Sabjack) pakar Iridologi.
.
11 April 2010 - Melaka
Kursus Pola 696 Potensi Usahawan Tahap 1
.
1 & 2 Mei 2010 - Meru, Klang atau Shah Alam
Kursus Asas Potensi Diri Tahap 1 dan 2.
RM400 sehari jika di pejabat saya atau RM500 di Hotel Carlton Holiday, Shah Alam.
Daftar: email ke qmas304@streamyx.com
.
30 Mei - Meru, Klang
Kursus Teknik Arah Sekeliling Tenaga Rumah & Pejabat Tahap 1
RM200 termasuk nota dan makan.
9.30 pagi - 5 petang.
Daftar: email ke qmas304@streamyx.com
.
Kursus julung-julung kali di adakan - modul terbaru 2010! Belum pernah diajar selama ini. Harga ini promosi seblum kursus ini menjadi modul seterusnya pada RM369 (kerana ada nilai eksklusif di dalamnya yang boleh dibuat duit pendapatan tambahan!).
.
Perhatian: Kursus ini ada sedikit elemen Feng Shui seperti teknik warna dan batu kristal untuk energize rumah/pejabat anda menjadi penjana kekayaan dan kebahagian, oleh itu kursus ini hanya untuk individu yang terbuka dengan pengetahuan sedemikian sahaja. Juga kenalipasti sama ada rumah atau pejabat anda mudah dimasuki makhluk halus atau tidak serta cara mengatasinya.
Sesuai untuk semua orang, termasuk anda yang mahukan bisnes atau rumahtangga anda punyai tenaga yang bagus. Juga sesuai untuk pengamal/peminat feng shui / konsultan untuk anda membantu pelanggan anda.
Percuma: 1 batu sungai - untuk tenaga rumah anda.
.
Teruskan berjuang, $alam Perjuangan
Eddy Ro$yadie
Rakan konsultan Hidup & Perniagaan Anda.









posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 3:36 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates