waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Thursday, June 30, 2011
Menuju Ke Destinasi Kejayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1Malaysia.

.
Sila lawati laman berikut: www.eddyrosyadi.weebly.com untuk maklumat lebih banyak perihal kaedah pernomboran dan graf dinamik. Ada laman untuk download percuma di sana!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
DISKAUN: RM350 kepada RM300 seorang.

Kursus Pernomboran Asas Tahap 1 pada Sabtu, 9 Julai 2011 di Setia Tropika, Johor Bahru.
10 pagi – 5 petang.
Yuran: RM300– pakej istimewa: nota, buku Kenali Potensi diskaun, software percuma dan makan tengahari.

.
Anjuran sepenuhnya: Albatross Platinum Group Sdn Bhd.
Ada hotel bersebelahan tempat kursus ini.
Pendaftaran/ Pertanyaan hubungi: 019 7450580 atau 013 7777902 atau 013 7778774.
.
Kandungan kursus adalah seperti berikut. Kursus ini sesuai untuk individu yang baru mula mengetahui/ baru mahu menggunakan kaedah pernomboran atau individu yang belum mengambil kursus asas sebelum ini serta individu yang mahu tambahan pengetahuan. Dijemput warga Johor sekitarnya untuk hadir, juga individu dari negeri lain juga dijemput hadir sama.

1. Kenali Angka Asas dan Pengiraan Petak
Untuk membimbing peserta mengenali asas di dalam pernomboran.

2. Kenali Status Kewangan
Untuk membimbing peserta mengenali potensi status kewangan dalam kehidupannya.

3. Kenali Kitaran Tahun
Untuk membimbing peserta mengenali proses turun naik dalam kehidupan dan bagaimana untuk memaksimakan potensi yang baik dan mengurangkan konflik yang kurang baik.

4. Kenali Arah Kejayaan dan Tekanan
Untuk membimbing peserta mengetahui arah-arah yang sesuai atau konflik dan teknik bagaimana untuk memaksimakan setiap arah.

5. Kenali Pola Potensi (Asas)
Untuk membimbing peserta mengenali pola potensi diri iaitu kecenderungan kepada fenomena atau kelompok tertentu.

.
Salam Kejayaan
Eddy Rosyadi
Rakan Konsultan Kejayaan Perniagaan dan Kehidupan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 7:14 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sunday, June 26, 2011
Kejayaan adalah inspirasi kekuatan
Assalamualaikum, Selamat Sejahtera, Salam 1Malaysia & Salam 1Nusantara.
.
Cikgu A-D telah kembali ke Malaysia! Akhirnya projek di China telah tamat setelah 3 tahun penantian.
.
Sila ke laman web cikgu A-D yang satu lagi: www.eddyrosyadi.weebly.com.
.
Dapatkan pelbagai informasi menarik di sana. Tujuan laman baru adalah kerana tempohari di China, Cikgu A-D tidak dapat akses ke blogspot maka laman tersebut diwujudkan.
.
Pulang dari China tempohari, dari rumah ke lapangan kapalterbang Pudong, Shanghai bertolak jam 8.30 pagi dan mendarat di KLIA jam 9.38 malam manakala kod kapalterbang adalah MH 389. Tahukah anda di dalam video clip tentang KLIA di dalam pesawat, terdapat satu snapshot gambar kaunter imigresen bernombor 38?.
.
Semalam cikgu A-D ke Genting Highlands dan menginap di sebuah hotel bernombor 23819. Di dalam hotel tersebut ada satu notis amaran akta 380 yang menegah pelanggan mencuri barangan hotel.
.
Tahukah anda di dalam iklan Nestle Coco-Crunch beranimasi yang mana animasi bermain bola keranjang terdapatnya paparan mata perlawanan iaitu 38 - 38?.
.
Bacalah testimoni terbaru tentang pola 38 di laman A-d's Blog di www.eddyrosyadi.weebly.com.
.
Juga dapatkan maklumat kursus terkini iaitu kelas Pernomboran Asas Tahap 1 di Setia Tropika 9 Julai, Kursus Pola 38 Bahagian 1 di Parit Raja, Batu Pahat pada 23 Julai dan Kursus Pola 729 Potensi Juara Jualan pada 24 Julai di Parit Raja, Batu Pahat. Juga sesi klinik konsultansi bergerak yang telah penuh tetapi ada ruang kosong pada 31 Julai nanti. Juga program majlis berdoa pada 4 Julai nanti. Sila ke laman TERKINI di www.eddyrosyadi.weebly.com.
.
Semoga anda berjaya sentiasa!
Cikgu A-D.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 9:45 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Saturday, June 11, 2011
Pengertian Kejayaan Yang Berkesan
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, Salam 1Malaysia & 1Nusantara.

dari Cikgu A-D, pengasas Teknik Metafizik Pernomboran dan Graf Dinamik
.

Cikgu A-D akan berada sekali lagi di China dari 14 Jun - 29 Jun. Jika ada maklumbalas sila email ke qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 624 9666. Panggilan telefon tidak akan diangkat kerana masalah kos panggilan yang sangat mahal. Jangan lupa Gerhana Bulan Penuh pada tengah malam 16 Jun nanti.
.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
KEPADA MEREKA YANG INGIN MENGIKUTI KELAS DATO' DR ROSLIZAM PADA 26 JUN, sila daftar dan buat pembayaran sebelum 23 Jun. Pembayaran boleh dibuat ke akaun CIMB 12050001297108 (AURADA RESOURCES). Hubungi Puan Zuhaida: 016 206 3496.

.

Kepada peserta kelas 26 Jun dan bekas peserta kelas Dato yang sebelumnya yang ingin bersama Dato Roslizam di Majlis Makan Malam bertempat di Restoran Antan Batura, Taman Tasik Shah Alam pada 26 Jun 8 Malam (bayaran RM60 seorang) sila daftar dan hubungi Puan Zuhaida: 016 206 3496.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.



Foto Album Duit - Inspirasi Kekayaan.

Album ini dibeli di Terminal Antarabangsa Pudong, China berwarna emas. Yang penting, album ini tersimpan wang RM50 yang memiliki nombor menarik seperti banyak angka 6 seumpamanya - boleh muat dekat RM3,000... teringat album duit untuk hantaran perkahwinan, tapi yang ini bukan untuk hantaran.... sesekali tengok album duit pulak sebagai inspirasi kekayaan. Anda buatlah juga album sebegini!
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------
.
Terdapat 6 waktu berdoa kekayaan pada bulan Julai. Jika anda ingin mendapatkan senarainya, sila bank in RM30 ke Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie) dan selepas itu beritahu email di: qmas304@streamyx.com atau SMS ke 016 6249666 dan beritahu anda dah bank in dan berikan juga alamat email.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Rancangan Jadual Kelas Cikgu A-D pada Julai 2011;
.
09 Julai – Setia Tropika, Kempas, JB – Kursus Asas Pernomboran Tahap 1.
.

10 Julai – Larkin, JB – Sesi Klinik Konsultansi Bergerak
09 -11 pagi: Ditempah
11-1 tghari: Ditempah
2-4 petang: Ditempah
4-6 petang: Ditempah
8-10 malm: Ditempah
.

.
.
16 Julai – Meru - Workshop Pernomboran RM50: Teknik Arah Dlm Rumah/ Pejabat
17 Julai – Meru – Sesi Klinik Konsultansi Bergerak
23 Julai – Batu Pahat – Kursus Pola 729 Juara Jualan
24 Julai – Batu Pahat - Kursus Pola 38 Bahagian 1.
30 Julai – Meru - Wkshop Graf Hayat RM50: Teknik Tahun, Bulan & Hari Graf Hayat
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS DATO’ DR ROSLIZAM26 Jun.
Bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam
"Fast Track to Kaya Bertuhan"
Hubungi: 016 206 3496
.
Double klik untuk besarkan imej



.













.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MAJLIS DOA KEKAYAAN SUPERWEATLHPOWER 4 Julai.
PROGRAM DOA BERDOA KEKAYAAN SUPERWEALTHPOWER kembali lagi!
Kali ini ada power kekayaan! Jom, mari kita ikhtiar bersama berusaha ke arah kekayaan.
Main Structure (Diri) : Virtuous Star – Jutawan.
Great Treasurer + Great Martial Artist – Dapat projek-projek mega.
Great Entertainer + Great Mediator – Berterusan dapat kejayaan dan keuntungan.
.
Kepada kaum lelaki, kalau boleh bawa seorang wanita bersama anda – isteri, kakak, ibu, adik/anak perempuan/ setiausaha/ girlfriend /tunang/ staf wanita atau ex-girlfriend pun jadi juga, kerana Great Entertainer adalah datang dari doa wanita, kalau tak ada tak pe kita kaum lelaki tumpanglah berkat mana-mana makcik yang ada kat situ nanti.
.
Pada : Isnin, 4 Julai 2011.
Tempat : Restoran mamak paling hujung di Cova Square, Kota Damansara
(berdepan Segi College / Sekolah Menengah Sri KDU)
Berkumpul : Mulai 8 malam.
.
Sila solat Maghrib di kawasan rehat Tol Kota Damansara atau di surau-surau berdekatan.
Lihat peta Google Map yang dilampirkan di sini ada kedudukan surau-surau serta kedudukan Cova Square adalah bersebelahan Tropicana Hospital (GPS: Jalan Teknologi, Petaling Jaya / Tropicana Medical Center / Sekolah Menengah Sri KDU). Jika tersesat juga, SMS ke 016 624 9666 dan anda akan dihubungi semula.
.
Tahukah anda tarikh 4 Julai adalah tarikh apa? Itulah tarikh kemerdekaan Amerika (4th of July Independent Day), dan arah berdoa pada 4 Julai nanti adalah networking ke arah Amerika sana jua. Jadi, kalau anda ada duit US Dollar, sila bawa semasa majlis berdoa nanti untuk energi kekayaan dari dunia maju.
.
Yuran : RM100 seorang
Jika hadir 2 orang pertalian darah - suami isteri, adik-beradik, anak-ibu: RM150. Kalau terpaksa bawa anak-anak kecil adalah dibenarkan.
Bank in : Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie).
Selepas bank in sila SMS taip DA dan hantarkan ke 016 624 9666 (nyatakan berapa orang datang seperti DA1 untuk seorang, DA2 untuk 2 orang) sebelum 3 Julai untuk pastikan jumlah peserta nanti nak sediakan tempat makan yang cukup.
Tetamu khas : Dato’ Dr. Rosliza – pakar kewangan, pelaburan, kekayaan dan usahawan.
.
Bonus: 2 doa akan dibacakan – versi cikgu A-D dan kemudiannya versi Dato’ Dr Roslizam
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kursus Pernomboran Asas Tahap 1 pada Sabtu, 9 Julai 2011 di Setia Tropika, Johor Bahru.
10 pagi – 5 petang.
Yuran: RM350 – pakej istimewa: nota, buku percuma, software percuma dan makan tengahari.
Anjuran sepenuhnya: Albatross Platinum Group Sdn Bhd.
Ada hotel bersebelahan tempat kursus ini.
Pendaftaran/ Pertanyaan hubungi: 019 7450580 atau 013 7777902 atau 013 7778774.
.
Kandungan kursus adalah seperti berikut. Kursus ini sesuai untuk individu yang baru mula mengetahui/ baru mahu menggunakan kaedah pernomboran atau individu yang belum mengambil kursus asas sebelum ini serta individu yang mahu tambahan pengetahuan. Dijemput warga Johor sekitarnya untuk hadir, juga individu dari negeri lain juga dijemput hadir sama.

1. Kenali Angka Asas dan Pengiraan Petak
Untuk membimbing peserta mengenali asas di dalam pernomboran.

2. Kenali Status Kewangan
Untuk membimbing peserta mengenali potensi status kewangan dalam kehidupannya.

3. Kenali Kitaran Tahun
Untuk membimbing peserta mengenali proses turun naik dalam kehidupan dan bagaimana untuk memaksimakan potensi yang baik dan mengurangkan konflik yang kurang baik.

4. Kenali Arah Kejayaan dan Tekanan
Untuk membimbing peserta mengetahui arah-arah yang sesuai atau konflik dan teknik bagaimana untuk memaksimakan setiap arah.

5. Kenali Pola Potensi (Asas)
Untuk membimbing peserta mengenali pola potensi diri iaitu kecenderungan kepada fenomena atau kelompok tertentu.



.
$alam Kejayaan,
Cikgu A-D
Rakan Konsultan Organisasi, Bisnes dan Kehidupan Anda.



.


























.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:12 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuesday, June 7, 2011
Kejayaan daripada perubahan
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, Salam 1Malaysia & 1Nusantara. dari Cikgu A-D, pengasas Teknik Metafizik Pernomboran dan Graf Dinamik
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KEPADA MEREKA YANG INGIN MENGIKUTI KELAS DATO' DR ROSLIZAM PADA 26 JUN, sila daftar dan buat pembayaran sebelum 23 Jun. Pembayaran boleh dibuat ke akaun CIMB 12050001297108 (AURADA RESOURCES). Hubungi Puan Zuhaida: 016 206 3496. Kepada peserta kelas 26 Jun dan bekas peserta kelas Dato yang sebelumnya yang ingin bersama di Majlis Makan Malam bersama Dato Roslizam di Restoran Antan Batura, Taman Tasik Shah Alam pada 26 Jun 8 Malam (bayaran RM60 seorang) sila daftar dan hubungi Puan Zuhaida: 016 206 3496.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kisah Pola 38: Sebentar tadi Cikgu A-D bersama seorang rakan makan bersama di sebuah restoran barat dan bayarannya adalah RM53.80. Apakah kisah anda pula yang ada pola 38? (terutamanya jika anda pernah mengikuti kursus pola 38) hantarkan maklumbalas ke qmas304@streamyx.com.
.
Selepas sesi konsultansi semalam, Cikgu A-D menggunakan teknik Pola 38 dalam kereta dalam perjalanan pulang ke rumah (dah lama tak praktis) dan "berdoa" supaya sebuah kereta peronda polis lalu ditepi kereta cikgu A-D, tetapi sampai di rumah tak juga ada sebegitu (mungkin ada tapi suasana gelap di lebuhraya), namun tengahari tadi semasa memandu di lebuhraya, tiba-tiba memang ada sebuah kereta peronda polis lalu di tepi kereta cikgu A-D... apakah ianya kebetulan, atau apakah memang teknik pola 38 menjadikan apa kita nak itu menjadi? kenalah praktis selalu...
.
Dalam 2 bulan lagi kita akan masuk bulan Ramadan dan tentunya menantikan Malam Lailatul Qadar. Dalam Surah A-Qadr (surah ke 97) ayat ke 3 yang menyatakan bahawa Lailatul Qadar adalah lebih baik daripada seribu bulan yang mana ayat ke 4 menyatakan bahawa Malaikat turun tentang perihal urusan/ qadar. Jika 1,000 bulan dibahagi 12 bulan mengikut kalendar matahari adalah 83.3 tahun! Pola 38 tentang "tenaga"? Jika 1,000 bulan dibahagi 13 bulan mengikut kalendar bulan adalah 76.9! Pola 769 tentang "pola kekayaan"? Jadi, adanya pola 38 atau pola 769 dalam perihal ini. Elok sangatlah tu untuk beribadah dan berdoa pada malam tersebut.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Maklumbalas pengguna kaedah:
01XXXXX375
Cikgu, tq ye. Alhamdulillah, doa da makbul. Skrg sy... Jd ketua jabatan. Keja sy mmg dikelilingi oleh VIP2 & org2 yg berprofil tinggi.

.
Komen cikgu A-D: Tentunya anda perasan nombor handphone tu memang dah ada pola VIP! Saudari ini baru berkenalan dengan kaedah ini tahun lepas serta mengikuti kbeberapa kelas cikgu A-D dan kursus Dato Dr. Roslizam. Juga sudah 3-4 kali menghadiri sesi waktu doa kejayaan. Insyallah, kita ikhtiar untuk kejayaan dari pelbagai sudut positif. Jumpa anda nanti pada majlis waktu berdoa 4 Julai!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
GERHANA BULAN PENUH 15 Jun 2011:
.

Dijangka adalah gerhana bulan yang paling gelap. Dijangka berlaku pada sekitar jam 1 pagi 16 Jun di Kuala Lumpur tapi mungkin tak dapat tengok dengan baik di KL.


.


Seperti biasa dalam metafizik, gerhana bulan digunakan sebagai satu ikhtiar untuk tingkatkan "tenaga dalaman" (pada hari tersebut adalah hari pola 38) dan juga ikhtiar untuk memohon "keluar" atau mahu "tinggalkan" dunia lama. Ada cara dan teknik gerhana + pola 38 akan diceritakan dalam kursus berkaitan). Elok juga solat sunat gerhana dan mohon kebaikan daripada Nya jua.


.


Kepada mereka yang memiliki bahan Energy Booster (pendant) 769 atau 9$9, atau memiliki bahan batu kristal, serta juga wangian pola 38, dicadangkan untuk "menjemur" bahan anda tersebut di bawah langit terbuka di bawah cahaya bulan (jika ada) pada waktu tersebut. Ianya dikatakan untuk menyegarkan kembali "tenaga" bahan tersebut.


.
-------------------------------------------------------------------------------------------------


.


Minggu ini ibu cikgu A-D ada di rumah cikgu A-D maka dapatlah bersembang lebih mendalam dan seperti biasa "mengorek" sejarah lama. Salah satu sebab cikgu A-D adalah Main Structure Sun (berkaitan raja) rupanya datang juga dari datok ibu sebelah emak yang katanya pernah berkhidmat di Istana Pahang sebagai pegawai pertahanan...Dirgahayu Darul Makmur!


.


Juga diceritakan ayah ibu (yang keturunan kerabat raja dari Surabaya) ada beberapa amalan, tapi sayangnya datok telah meninggal tidak lama dahulu, kalau tidak boleh dikorek rahsianya. Padanlah ketika kecil dulu, datok suka baca akhbar The Star (mana ada orang kampung baca The Star!), mahir berbahasa Inggeris serta merdu bacaan Al-Qurannya padahal berniaga menjual ikan di pasar. Ada beberapa sejarah pahit berlaku tak dapat diceritakan di sini tetapi elok jadi panduan kepada kami keturunan. Berbalik kepada amalannya, salah satunya adalah fenomena makanan sikit tapi boleh jamu ramai orang di kenduri. Barulah kita faham, bagaimana orang tua dulu-dulu boleh aje hidup dengan duit sikit besarkan anak 10 orang (kita di KL kini gaji RM1000 dah kira "miskin tegar"!).


.


Di rumah cikgu A-D kami ada 6 orang tapi kalau sentiasa makanan dibuang sebab tak habis, bukannya terlalu banyak dimasak tapi masak sikit pun tak habis. Pernah sekali masak untuk tengahari dan malam hanya 2 ekor ikan merah masak sambal dan sayur rebus serta sambal sotong untuk 2-3 orang makan. Walaupun kami sekeluarga makan, tapi memang ada lebih boleh satu round lagi makan malam. Kadang tu isteri tak tahu nak masak apa kerana apa jua yang dimasak mesti membazir... rupanya mungkin itu dipanggil "berkat" makan sikit tapi kenyang sentiasa.


.


Teringat satu kisah hikayat Nabi Sulaiman a.s. katanya pernah menganjurkan satu jamuan makan untuk semua haiwan termasuk ikan paus yang datang makan. Ada tetamu bertanya boleh ke ikan paus datang nak makan cukup ke? Tentunya Nabi Sulaiman a.s. mengatakan bahawa rezeki-Nya cukup untuk sesiapa sahaja dan memang cukup makanan untuk ikan paus!


.


Jadi, pelbagai amalan orang tua dulu yang kalau dapat kita gunakan elok juga untuk zaman meleset ini. Pernah dengar kisah seorang tokoh ulama tua dulu yang cuma isi air dalam motor menggantikan minyak. Bagus juga teknik "hybrid" macam ni.


.


Kerana itu satu daripada teknik pola 38 adalah untuk tingkatkan tenaga dalaman, yang mana tenaga dalaman yang baik dapat mengatasi hukum fizik yang fizikal - kenyang tak semestinya makan banyak, seumpamanya. Kita ikhtiar untuk tenaga metafizik, mudah-mudahan membantu kita dalam kehidupan serba mencabar. Sayangnya, banyak amalan orang tua dah hilang ditelan zaman... oleh itu jika ada peluang dapatlah bertanya orang tua-tua tentang amalan yang sekurangnya membantu kita di zaman kini. Antara sedikit amalan yang ditemui;


a. Jangan biarkan beras di rumah kehabisan - mesti sentiasa ada banyak dalam bekas beras.


b. Jangan biarkan garam di rumah kehabisan.


c. Jangan biarkan api di dapur terpadam (biar ada api sikit membara) - tapi rasanya petua yang ini dah tak dapat nak diamalkan di dapur kabinet zaman sekarang!


Mungkin ini berkaitan dengan cara masakan orang dulu? Tak mengapa, boleh aje diamalkan mana tau berhasil.


.



Tahukah anda alamat rumah datok cikgu A-D tersebut? E3578. Anda tahu pola 357? 3+5=8 iaitu 83? Pola 78? Hmm, selama ini ada di depan mata! Tapi sayangnya rumah tersebut dah usang dan dirobohkan oleh ahli keluarga yang lain.


.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.


Katanya, ada hadis (tak pasti status sahih atau daif dsbnya) belajarlah kamu hingga ke negara Cina. Hmm, cikgu A-D dah 3-4 kali ke China! Anda bila nak ke China? Lain kali kita pergi bersama!


.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.


Baru-baru ini YAB PM telah menjalinkan kerjasama dengan Kazakhstan yang punyai banyak peluang bisnes di sana. Banyak syarikat dari Malaysia ditawarkan projek mega di sana. Sebenarnya arah rezeki negara Malaysia (kiraan 31 Ogos 1957) adalah ke Barat Laut seperti UK, Eropah dan Timur Tengah. Jadi rebutlah peluang perniagaan di Kazakhstan. Manakala arah rezeki Kazakhstan (kiraan 16 Dis 1991) adalah ke Selatan dan Tenggara, iaitu ke Malaysia jua!

.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Rancangan Jadual Kelas Cikgu A-D pada Julai 2011;
09 Julai – Setia Tropika, Kempas, JB – Kursus Asas Pernomboran Tahap 1.
.

10 Julai – Larkin, JB – Sesi Klinik Konsultansi Bergerak
9 - 11 pagi: Ditempah
11-1 tghari: Ditempah
2-4 petang: Ditempah
4-6 petang: kosong
8-10 mlm: kosong
.
16 Julai – Meru - Workshop Pernomboran RM50: Teknik Arah Dlm Rumah/ Pejabat
17 Julai – Meru – Sesi Klinik Konsultansi Bergerak
23 Julai – Batu Pahat – Kursus Pola 729 Juara Jualan
24 Julai – Batu Pahat - Kursus Pola 38 Bahagian 1.
30 Julai – Meru - Wkshop Graf Hayat RM50: Teknik Tahun, Bulan & Hari Graf Hayat
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS DATO’ DR ROSLIZAM26 Jun.
Bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam
"Fast Track to Kaya Bertuhan"
Hubungi: 016 206 3496
.
Double klik untuk besarkan imej



.













.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MAJLIS DOA KEKAYAAN SUPERWEATLHPOWER 4 Julai.
PROGRAM DOA BERDOA KEKAYAAN SUPERWEALTHPOWER kembali lagi!
Kali ini ada power kekayaan! Jom, mari kita ikhtiar bersama berusaha ke arah kekayaan.
Main Structure (Diri) : Virtuous Star – Jutawan.
Great Treasurer + Great Martial Artist – Dapat projek-projek mega.
Great Entertainer + Great Mediator – Berterusan dapat kejayaan dan keuntungan.
.
Kepada kaum lelaki, kalau boleh bawa seorang wanita bersama anda – isteri, kakak, ibu, adik/anak perempuan/ setiausaha/ girlfriend /tunang/ staf wanita atau ex-girlfriend pun jadi juga, kerana Great Entertainer adalah datang dari doa wanita, kalau tak ada tak pe kita kaum lelaki tumpanglah berkat mana-mana makcik yang ada kat situ nanti.
.
Pada : Isnin, 4 Julai 2011.
Tempat : Restoran mamak paling hujung di Cova Square, Kota Damansara
(berdepan Segi College / Sekolah Menengah Sri KDU)
Berkumpul : Mulai 8 malam.
.
Sila solat Maghrib di kawasan rehat Tol Kota Damansara atau di surau-surau berdekatan.
Lihat peta Google Map yang dilampirkan di sini ada kedudukan surau-surau serta kedudukan Cova Square adalah bersebelahan Tropicana Hospital (GPS: Jalan Teknologi, Petaling Jaya / Tropicana Medical Center / Sekolah Menengah Sri KDU). Jika tersesat juga, SMS ke 016 624 9666 dan anda akan dihubungi semula.
.
Tahukah anda tarikh 4 Julai adalah tarikh apa? Itulah tarikh kemerdekaan Amerika (4th of July Independent Day), dan arah berdoa pada 4 Julai nanti adalah networking ke arah Amerika sana jua. Jadi, kalau anda ada duit US Dollar, sila bawa semasa majlis berdoa nanti untuk energi kekayaan dari dunia maju.
.
Yuran : RM100 seorang
Jika hadir 2 orang pertalian darah - suami isteri, adik-beradik, anak-ibu: RM150. Kalau terpaksa bawa anak-anak kecil adalah dibenarkan.
Bank in : Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie).
Selepas bank in sila SMS taip DA dan hantarkan ke 016 624 9666 (nyatakan berapa orang datang seperti DA1 untuk seorang, DA2 untuk 2 orang) sebelum 3 Julai untuk pastikan jumlah peserta nanti nak sediakan tempat makan yang cukup.
Tetamu khas : Dato’ Dr. Rosliza – pakar kewangan, pelaburan, kekayaan dan usahawan.
.
Bonus: 2 doa akan dibacakan – versi cikgu A-D dan kemudiannya versi Dato’ Dr Roslizam
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kursus Pernomboran Asas Tahap 1 pada Sabtu, 9 Julai 2011 di Setia Tropika, Johor Bahru.
10 pagi – 5 petang.
Yuran: RM350 – pakej istimewa: nota, buku percuma, software percuma dan makan tengahari.
Anjuran sepenuhnya: Albatross Platinum Group Sdn Bhd.
Ada hotel bersebelahan tempat kursus ini.
Pendaftaran/ Pertanyaan hubungi: 019 7450580 atau 013 7777902 atau 013 7778774.
.
Kandungan kursus adalah seperti berikut. Kursus ini sesuai untuk individu yang baru mula mengetahui/ baru mahu menggunakan kaedah pernomboran atau individu yang belum mengambil kursus asas sebelum ini serta individu yang mahu tambahan pengetahuan. Dijemput warga Johor sekitarnya untuk hadir, juga individu dari negeri lain juga dijemput hadir sama.

1. Kenali Angka Asas dan Pengiraan Petak
Untuk membimbing peserta mengenali asas di dalam pernomboran.

2. Kenali Status Kewangan
Untuk membimbing peserta mengenali potensi status kewangan dalam kehidupannya.

3. Kenali Kitaran Tahun
Untuk membimbing peserta mengenali proses turun naik dalam kehidupan dan bagaimana untuk memaksimakan potensi yang baik dan mengurangkan konflik yang kurang baik.

4. Kenali Arah Kejayaan dan Tekanan
Untuk membimbing peserta mengetahui arah-arah yang sesuai atau konflik dan teknik bagaimana untuk memaksimakan setiap arah.

5. Kenali Pola Potensi (Asas)
Untuk membimbing peserta mengenali pola potensi diri iaitu kecenderungan kepada fenomena atau kelompok tertentu.



.
$alam Kejayaan,
Cikgu A-D
Rakan Konsultan Organisasi, Bisnes dan Kehidupan Anda.



.


























.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 10:44 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Thursday, June 2, 2011
Networking untuk Kejayaan
Assalamualaikum & $elamat $ejahtera, Salam 1Malaysia & 1Nusantara.
dari Cikgu A-D, pengasas Teknik Metafizik Pernomboran dan Graf Dinamik
.
“The richest people in the world look for and build networks; everyone else looks for work” – Robert T. Kiyosaki.
.

.
.
.
.
.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
.


Tahun 2011 adalah tahun pelaburan, tetapi sejenis pelaburan hingga RM200 juta telah menjadi berita hangat kini. Daripada nama syarikat, di dapati ada angka 456 iaitu dunia kewangan, 279 iaitu tarikan pelaris. Dalam kaedah pernomboran biasanya angka 735 DAN 495 di dapati dalam kes "putar alam" (muslihat, penipuan seumpamanya). Jadi, jika anda berurusan dengan syarikat atau individu yang ada 2 pola tersebut, sila hati-hati. Di sini bukanlah nak menuduh atau menilik setiap orang atau syarikat yang ada 2 pola tersebut adalah penipu, tetapi eloklah beringat dan dalamilah sesuatu perniagaan dengan betul.

.

Bila tengok balik kes-kes Bank Negara memang tidak disangka terdapat banyak syarikat telah dihadapkan mahkamah atas akta BAFIA dan AMLATFA... itu belum yang dah lari sebelum ditangkap. Syarikat hartanah, produk seramik dan tentunya emas dan pelaburan bermacam-macam modus operandi. Jadi, kini agak sukar nak percaya dengan tawaran-tawaran "pelaburan".

.

Sebelum ini cikgu A-D pernah mempromosikan beberapa syarikat atas dasar membantu rakan/ klien, namun semuanya tak bertahan lama kerana pelbagai masalah malah ada yang ditangkap Bank Negara. Kerana itu cikgu A-D kini tidak lagi promosi mana-mana syarikat perniagaan persendirian. Tidaklah semua perniagaan tidak baik namun syarikat perlu patuhi peraturan Bank Negara yang agak ketat. Jadi jika anda bercadang membuka syarikat berasaskan networking, sila rujuk Bank Negara tapi biasanya perlukan modal besar, difahamkan setiap syarikat jualan langsung perlu ada deposit sekurangnya RM1 juta... jadi bukan mudah untuk membina dan mengekalkan serta meningkatkan perniagaan jika belum cukup mahir dalam aspek perundangan perniagaan.

.

Banyak kata-kata motivasi luar negara mengatakan jika mahu berbisnes perlu terus berjuang dalam jatuh bangun, tapi lain negara lain perundangannya maka lain cara permainannya. Kadang kala di negara kita ini belum naik dah jatuh! Oleh itu, dalam perniagaan, bukan sahaja 4P (people, plan, price, product) tetapi ada P yang lain iaitu Perundangan, Percukaian, Peningkatan Kos, Pengurangan Subsidi dan macam-macam P lagi... nak jadi businesman/ businesswoman berjaya bukan mudah, tetapi boleh mudah dengan strategi yang betul.
.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Cikgu A-D baru terima panggilan dari seorang klien yang bertemu di sesi Klinik Konsultansi Bergerak di Juru, Pulau Pinang lalu. Menyatakan kesyukuran dan terima kasih kerana kini telah mendapat tender katering/ kantin berterusan dengan mudah. Beliau menggunakan kaedah tarikh dan waktu berdoa kekayaan - beliau berdoa ketika kebetulan sedang satu seminar diadakan dan beliau sibuk menguruskan katering - beliau berdoa untuk mendapatkan tender sebanyak mungkin walaupun tak menang tangan dari sesiapa pun!. Selepas tamat majlis dan dalam perjalanan pulang ke rumah, beliau dapat panggilan untuk buat katering lagi dan berterusan menjadi peluang. Kini sibuk menguruskan katering di beberapa bandar di Utara. Cikgu A-D berpesan untuk beliau kumpul modal nanti berdoa kekayaan superpowerweatlh pada 4 Julai, mudah-mudahan dapat projek mega maka adalah modal pusingan dan seumpamanya.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Dapatkan majalah Sukses Bil 16 terbaru dengan cover depan En. Azman Bidin, jutawan MLM. Cikgu A-D pernah dipanggil untuk datang ke rumahnya di Bukit Jelutong, Shah Alam bagi satu sesi konsultansi tahun lepas. Beliau adalah upline dan mentor kepada Sdra Nor Edie, menyatakan kehairanan kenapa sdra Nor Edie boleh cepat naik rupanya ada kaedah tersendiri, salah satunya kaedah pernomboran. Dalam sesi konsultansi, graf hayat beliau sedang naik dan sedang dalam kod Virtuous Star (kekayaan) padanlah jutawan. Menggunakan kaedah pernomboran untuk membuat strategi-strategi baru untuk produk baru dan sebagainya. Kebetulan dalam salah satu bisnes kad beliau ada pola 246 dunia pendidikan dan memang betul beliau ada perancangan untuk kerjasama usahawan di IPT seperti UiTM dan sebagainya.
.
.
.
.
.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Juga, dalam majalah Sukses itu tentunya ada artikel tentang sdra Nor Edie. Tengok Honda putih tu. Yang penting, nombor plet kereta tu cikgu A-D yang bagi!

.

Bagi meneruskan kejayaan beliau kepada semua, maka cikgu A-D bercadang untuk menganjurkan kursus Pola 729 Juara Jualan di Parit Raja, Batu Pahat pada Julai nanti. Kursus yang pernah dihadiri oleh beliau di JB pada 2 tahun lalu membuahkan hasil. Tapi kali ini kursus terbaru lebih mantap dengan pelbagai teknik terbaru, termasuk percuma software pengiraan graf prestasi harian ciptaan cikgu A-D. Yuran RM350 akan diumumkan kelak.
.

.

.


.

.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.





























.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.

Cikgu A-D dijadualkan ke China pada 14 Jun – 30 Jun, sekali lagi! Projek ini dah bertahun bertangguh dan tahun 2011 ini sahaja dah 3 kali bertangguh. Tahun 2011 arah dari KL ke China adalah Timur Laut yang mana arah Timur Laut adalah 8 Tekanan – kebetulan? Alamat organisasi di sana adalah 53 (iaitu 8) dan kod firma adalah F8. Terletak dekat lebuhraya S38.
.
Wabak Penyakit 2011: Seperti tertulis dalam satu kitab bahawa tahun 2011 berpotensi masalah kemarau dan wabak penyakit, ini telah terjadi dengan berlakunya beberapa wabak yang kini melanda luar negara. Juga, kemarau berlaku di Timur China menyebabkan krisis air dan makanan. Jadi, kita semua di negara ini pastikan mengamalkan hidup sihat dan berjimat dalam sumber bekalan.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.
SUCCESS: satu majalah yang sangat sesuai untuk bacaan individu yang mahu kejayaan dalam kehidupan. Rujuk ke laman web: www.successmagazine.com.
Majalah ini cikgu A-D beli di KLIA tempohari yang mana di dalam keluaran ini menceritakan tentang satu artikel menarik perihal “Connection” yang mana perihal bisnes yang berkesan adalah menghubungkan produk dan perkhidmatan kita dengan kehendak dan keperluan pelanggan.
.



.

.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.
Sinambungan kepada kursus cikgu A-D pola 696 potensi bisnes menguntungkan, anda perlu mengetahui apakah yang menjadi pilihan kepada pembeli untuk mendapatkan produk anda?
1. Ada orang membeli kerana jenama yang telah terkenal mengaitkan nama dengan fungsinya. Contohnya, ramai orang tahu jenama Colgate untuk ubat gigi (namun, Colgate bukan sekadar ubat gigi tetapi produk penjagaan kesihatan gigi, gusi dan mulut tetapi ramai yang belum dapat ”menghubungkan” fungsi dan jenama dengan baik).
2. Ada orang membeli bukan kerana jenama tetapi kerana kepercayaan kepada produk atau kepercayaan kepada penjual (terutamanya produk baru). Walaupun produk Loreal adalah jenama terkenal, terdapat pembeli yang membeli produk tempatan jua. Satu penyebab adalah harga, tetapi peranan kepercayaan kadang kala mengatasi harga. Jadi, jika produk anda adalah produk baru, anda perlu dapatkan kepercayaan pembeli.
3. Ada orang membeli kerana produk itu sahaja yang ada fungsi yang diperlukan. Antara contoh, kadang kala pembeli mahu membeli ubat gigi di kedai tetapi disebabkan jenama Colgate sudah habis stok, maka apa jua jenama akan diambil, namun jika jenama yang tidak dikenali kemungkinan pembeli tidak mengambilnya juga. Dalam perihal ini, anda perlu pastikan produk anda dikenali fungsinya di samping jenama terkenal.
4. Ada orang membeli kerana ”perbezaan” mahupun ”hubunga”. Jika menyebut Jakel, ramai wanita tahu di mana tempatnya. Ada kelainan yang dilakukan oleh Jakel yang mana cara jualannya adalah berbeza. Antaranya, jualan potongan harga secara mengejut untuk kain terpilih dalam masa 1 jam sahaja, malah pengurusnya yang selalu muncul di iklan TV3 juga turun padang melayan pelanggan yang mana pelanggan boleh ada “hubungan” (connection) dengan apa yang mereka tonton di TV. Secara amnya, anda perlu ada ”hubungan” (connection & association) di produk anda supaya pembeli mengenali, mencari dan mendapatkan produk anda berbanding produk orang lain.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.
PENEMUAN TERBARU – kajian terbaru cikgu A-D.
.
Dalam kaedah pernomboran untuk tarikh lahir versi cikgu A-D adalah mengaitkan tarikh lahir dengan keturunan, barulah lebih berkesan cara sedemikian kerana secara saintifiknya kejadian manusia tentunya berkaitan dengan genetik DNA secara keturunan.
.
Kajian dan penemuan terbaru cikgu A-D mendapati bahawa;
1. Angka paling awal dalam tarikh lahir anda menceritakan isu-isu (biasanya yang negatif) yang dilalui oleh AYAH kandung anda (atau jika anak angkat adalah ayah angkat) =
ISU AYAH
2. Angka paling hujung dalam tarikh lahir anda menceritakan isu-isu (biasana yang negatif) yang dilaui oleh IBU kandug anda =
ISU IBU
.
Objektif kajian ini: Mengenali sejarah keturunan adalah penting untuk kita memahami apa yang kita warisi daripada keturunan dan seterusnya tingkatkan mana yang baik dan ikhtiar buangkan mana yang negatif. Yang penting memahami apa yang kita wariskan secara negatif dan kita ikhtiar buangkan sejarah ulangannya (break the cycle).
.
Contoh individu yang lahir pada 8.2.1985;
Angka 8 merujuk kepada ISU AYAH manakala angka 5 merujuk kepada ISU IBU
.
Untuk ayah individu ini terlibat dengan perihal tanggungjawab (8). Kemungkinan besar si ayah adalah anak sulung yang juga memiliki ahli keluarga dan adik beradik yang ramai yang beliau perlu bawa tanggungjawab besar, maka telah melalui tekanan dan bebanan termasuk tekanan dalam kewangan. Manakala si ibu pula menghadapi pelbagai cabaran (5) dalam membantu si ayah yang mana juga membantu dalam pelbagai perkara untuk mencari pendapatan. Oleh itu, individu yang lahir 8.2.1985 perlu membuat sesuatu tindakan yang lebih positif dalam hidupnya, menggunakan konsep ABC versi cikgu A-D iaitu;
A) Aware – Sedar – Individu ini perlu sedar bahawa beliau dilahirkan ke dunia ini sebagai seorang yang perlu pikul tanggungjawab maka uruskan tanggungjawab dengan baik dan positif. Beliau juga perlu sedar bahawa perubahan-perubahan dalam hidup adalah cara semulajadi dalam kehidupan.
B) Balance – Seimbangkan - Cari jalan untuk memikul tanggungjawab dengan baik, jika tidak individu ini mengulangi jalan kehidupan yang perit. Seimbangkan tanggungjawab orang lain dengan diri sendiri jua. Juga seimbangkan perubahan mengikut keperluan.
C) Control – Selia kawal – mengawal diri dan emosi supaya tidak menjadikan tanggungjawab menjadi bebanan. Amalan ibadat dan zikir, pemulihan seumpamanya digunakan untuk kawal diri kita manusia yang lemah ini.
.
Apakah angka ISU AYAH dan angka ISU IBU anda? Hantarkan maklumbalas anda ke qmas304@streamyx.com. Satu workshop khas akan dianjurkan nanti untuk membincangkan perihal ini.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
GERHANA BULAN 15 Jun 2011: Seperti biasa, dalam kaedah metafizik, gerhana bulan adalah simbol untuk kita “keluar” dari satu “dunia” atau kehidupan. Selama ini hidup kita susah, sukar seumpamanya, maka gunakan Teknik Gerhana sebagai satu ikhtiar untuk “keluar” daripada kehidupan sedemikian. Mereka yang telah pelajari Teknik Gerhana sebelum ini serta mereka yang telah pelajari Teknik Pola 38 bolehlah mengamalkan ilmu pembelajaran. Semoga anda berjaya “keluar” dari perangkap kehidupan yang susah selama ini.
.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
Rancangan Jadual Kelas Cikgu A-D pada Julai 2011;
09 Julai – Setia Tropika, Kempas, JB – Kursus Asas Pernomboran Tahap 1.
10 Julai – Larkin, JB – Sesi Klinik Konsultansi Bergerak
16 Julai – Meru - Workshop Pernomboran RM50: Teknik Arah Dalam Rumah/ Pejabat
17 Julai – Meru – Sesi Klinik Konsultansi Bergerak
23 Julai – Batu Pahat – Kursus Pola 729 Juara Jualan
24 Julai – Batu Pahat - Kursus Pola 38 Bahagian 1.
30 Julai – Meru - Workshop Graf Hayat RM50: Teknik Tahun, Bulan & Hari Graf Hayat
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
KURSUS DATO’ DR ROSLIZAM26 Jun.
Bersama Ybhg Dato' Dr Roslizam
"Fast Track to Kaya Bertuhan"
Hubungi: 016 206 3496
.
Double klik untuk besarkan imej



.













.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
MAJLIS DOA KEKAYAAN SUPERWEATLHPOWER 4 Julai.
PROGRAM DOA BERDOA KEKAYAAN SUPERWEALTHPOWER kembali lagi!
Kali ini ada power kekayaan! Jom, mari kita ikhtiar bersama berusaha ke arah kekayaan.
Main Structure (Diri) : Virtuous Star – Jutawan.
Great Treasurer + Great Martial Artist – Dapat projek-projek mega.
Great Entertainer + Great Mediator – Berterusan dapat kejayaan dan keuntungan.
.
Kepada kaum lelaki, kalau boleh bawa seorang wanita bersama anda – isteri, kakak, ibu, adik/anak perempuan/ setiausaha/ girlfriend /tunang/ staf wanita atau ex-girlfriend pun jadi juga, kerana Great Entertainer adalah datang dari doa wanita, kalau tak ada tak pe kita kaum lelaki tumpanglah berkat mana-mana makcik yang ada kat situ nanti.
.
Pada : Isnin, 4 Julai 2011.
Tempat : Restoran mamak paling hujung di Cova Square, Kota Damansara
(berdepan Segi College / Sekolah Menengah Sri KDU)
Berkumpul : Mulai 8 malam.
.
Sila solat Maghrib di kawasan rehat Tol Kota Damansara atau di surau-surau berdekatan.
Lihat peta Google Map yang dilampirkan di sini ada kedudukan surau-surau serta kedudukan Cova Square adalah bersebelahan Tropicana Hospital (GPS: Jalan Teknologi, Petaling Jaya / Tropicana Medical Center / Sekolah Menengah Sri KDU). Jika tersesat juga, SMS ke 016 624 9666 dan anda akan dihubungi semula.
.
Tahukah anda tarikh 4 Julai adalah tarikh apa? Itulah tarikh kemerdekaan Amerika (4th of July Independent Day), dan arah berdoa pada 4 Julai nanti adalah networking ke arah Amerika sana jua. Jadi, kalau anda ada duit US Dollar, sila bawa semasa majlis berdoa nanti untuk energi kekayaan dari dunia maju.
.
Yuran : RM100 seorang
Jika hadir 2 orang pertalian darah - suami isteri, adik-beradik, anak-ibu: RM150. Kalau terpaksa bawa anak-anak kecil adalah dibenarkan.
Bank in : Maybank 512464228716 atau CIMB 12900006910522 (Eddy Rosyadie).
Selepas bank in sila SMS taip DA dan hantarkan ke 016 624 9666 (nyatakan berapa orang datang seperti DA1 untuk seorang, DA2 untuk 2 orang) sebelum 3 Julai untuk pastikan jumlah peserta nanti nak sediakan tempat makan yang cukup.
Tetamu khas : Dato’ Dr. Rosliza – pakar kewangan, pelaburan, kekayaan dan usahawan.
.
Bonus: 2 doa akan dibacakan – versi cikgu A-D dan kemudiannya versi Dato’ Dr Roslizam
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Kursus Pernomboran Asas Tahap 1 pada Sabtu, 9 Julai 2011 di Setia Tropika, Johor Bahru.
10 pagi – 5 petang.
Yuran: RM350 – pakej istimewa: nota, buku percuma, software percuma dan makan tengahari.
Anjuran sepenuhnya: Albatross Platinum Group Sdn Bhd.
Ada hotel bersebelahan tempat kursus ini.
Pendaftaran/ Pertanyaan hubungi: 019 7450580 atau 013 7777902 atau 013 7778774.
.
Kandungan kursus adalah seperti berikut. Kursus ini sesuai untuk individu yang baru mula mengetahui/ baru mahu menggunakan kaedah pernomboran atau individu yang belum mengambil kursus asas sebelum ini serta individu yang mahu tambahan pengetahuan. Dijemput warga Johor sekitarnya untuk hadir, juga individu dari negeri lain juga dijemput hadir sama.

1. Kenali Angka Asas dan Pengiraan Petak
Untuk membimbing peserta mengenali asas di dalam pernomboran.

2. Kenali Status Kewangan
Untuk membimbing peserta mengenali potensi status kewangan dalam kehidupannya.

3. Kenali Kitaran Tahun
Untuk membimbing peserta mengenali proses turun naik dalam kehidupan dan bagaimana untuk memaksimakan potensi yang baik dan mengurangkan konflik yang kurang baik.

4. Kenali Arah Kejayaan dan Tekanan
Untuk membimbing peserta mengetahui arah-arah yang sesuai atau konflik dan teknik bagaimana untuk memaksimakan setiap arah.

5. Kenali Pola Potensi (Asas)
Untuk membimbing peserta mengenali pola potensi diri iaitu kecenderungan kepada fenomena atau kelompok tertentu.

.
$alam Kejayaan,

Cikgu A-D

Rakan Konsulantan Organisasi, Bisnes dan Kehidupan Anda.






.










.
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 7:03 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates