waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Saturday, September 25, 2010
Menjana Teknik Positif Untuk Kekayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia, Selamat Hari Raya Aidilfitri.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6.
.

JUMPA ANDA ESOK 2 OKTOBER 2PM - 4PM. SILA DATANG AWAL KERANA SAYA PERLU MULA AWAL TAMAT TEPAT MASA. KEPADA INDIVIDU YANG MAHU BERJUMPA SAYA SELEPAS KELAS ESOK, MOHON MAAF JAM 6 PETANG SAYA PERLU BERTOLAK KE PUTRAJAYA UNTUK MENGHADIRI JAMUAN MAKAN MALAM SIMFONI DIRAJA. KELAS SABTU 9 OKTOBER TIDAK ADA DAN DITERUSKAN SEMULA PADA SABTU 16 OKTOBER (GRAF HAYAT BHGN 3).
.
Esok di Worksyop 2 Oktober anda akan pelajari Graf Hayat bahagian 2 perihal garisan dan bar hayat. Amat penting anda mengetahuinya - pergerakan turun naik, berapa jauh, berapa lama dan sebagainya - adalah penting untuk buat persediaan awal. Selama perjuangan saya 5 tahun ini sudah ratusan orang yang saya kendalikan masalah berada dalam graf gaung malah bar gaung - bukan mudah! Kerana tidak bersedia. Tapi kita ada beberapa individu yang berada dalam graf gaung masih boleh meneruskan hidup dengan baik sekali - setelah pelajari dan ketahui beberapa teknik.
.
Anda akan dapat minuman air percuma "tenaga aura" dan mencuba teknik wangian aromaterapi - adalah sebentuk ikhtiar untuk meningkatkan tenaga supaya boleh lebih kuat, cergas, sihat dan tabah menghadapi cabaran hidup.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
WORKSYOP GRAF HAYAT 2 OKTOBER: Seperti biasa 2 pm - 4 pm setiap Sabtu, kita bertemu di Seksyen 7 Shah Alam untuk pelajari Graf Hayat bahagian 2 iaitu perihal garis hayat, garisan hayat hijau / coklat dan bar hayat. Amat penting pelajarinya kerana ianya memberikan anda panduan di dalam membuat keputusan jangka panjang dalam hidup anda. Sekadar tarikh lahir sahaja tidak cukup kerana itu adalah potensi, perlu ada graf hayat juga untuk ketahui MASA potensi. Pernah ada seorang klien saya yang hadapi masalah duit tersangkut RM8 juta dalam bisnes (wah! banyak duit tu) tapi rupanya bila diperiksa, graf beliau dalam gaung dan bar hayat juga tidak bagus semasa nak mula melabur. Jadi, apalah sangat RM50 untuk belajar 2 jam dengan kami di sini daripada anda kerugian puluhan ribu malah juta-juta nanti. Jangan lupa bawa graf hayat anda!
.
Jika anda baru nak mula belajar dengan saya pada 2 Oktober ini, sila hantarkan maklumat nama, tarikh lahir dan jam lahir serta jantina sebelum esok Jumaat 9 malam sebab saya nak print graf2 anda untuk elakkan kesesakan di awal kelas. Atau jika anda nak walk-in begitu sahaja pada hari kelas dan bawa rakan-rakan walk in pun boleh, yang penting bawa maklumat JAM LAHIR anda ke dalam kelas nanti.
.
Jumpa anda di sana!
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Seperti yang saya banyak kali dah beritahu, TAHUN 2011 TAHUN PELABURAN, salah satunya adalah pelaburan emas. Hari ini, berita harga emas naik paling tinggi! Saya dah beli emas, anda bila nak beli? Banyak cabang urusniaga emas seperti Bank Rakyat (Ar-Rahnu), Public Gold dan sebagainya. Kali ini kita buat bisnes yang lebih teguh tak ada pihak lain nak kacau, tapi nak cari modal beli emas, tu masalah yang anda perlu selesaikan. Nak tahu lebih lanjut tentang keuntungan dari jual beli emas, sila telefon Lynjb (019 755 6102).
.
Gold futures rose to a record for the ninth time since mid-September as the slumping dollar boosted demand for the precious metal as an alternative investment... Gold for immediate delivery climbed to a record $1,313.45. The price has gained 19 percent this year. The metal headed for the 10th consecutive annual gain, the longest winning streak since at least 1920.
http://www.bloomberg.com/news/2010-09-29/gold-advances-to-record-for-fourth-day-as-fed-may-add-to-monetary-easing.html
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
MAJLIS WAKTU BERDOA KEKAYAAN JUTAWAN: SABTU 6 NOVEMBER 2010.

Eksperimen kami untuk waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera pada 6 Febuari lalu bersama Prof Dato Dr Ibrahim dan MMP nampaknya ada kesan baik, dengan kumpulan MMP, terutamanya Prof Dato mencapai kejayaan yang besar. Kali ini, pengiraan 6 November 2010 menyamai 6 Febuari 2010, iaitu banyak angka 6 (serta angka 5 yang boleh menjadi angka 6 juga disebelahnya) dan 6 di tengah mata angin serta 6 status kewangan - memnag duit je! Jadi sekali lagi pihak saya akan menganjurkan majlis waktu berdoa kekayaan Jutawan Segera pada;


6 November 2010 - Sabtu (untuk makluman 5 November adalah hari cuti umum).



Tempat: belum dipastikan tetapi kemungkinan besar di Taman Tasik Shah Alam - kita perlukan suasana air.





Masa: Sebelah petang. Oleh itu, worksyop setiap sabtu pada 6 November diganti dengan majlis ini.



Jika berminat, sila email ke qmas304@streamyx.com. Kita cuba menjemput beberapa individu penting untuk hadir dan mengadakan jamuan makan ringkas serta beberapa program. Yuran RM50 untuk tampung kos tersebut.






Bukan sahaja angka 6 di tengah mata angin yang bermaksud wang mudah masuk ke dalam diri anda, tetapi juga 4 penjuru dunia adalah arah yang baik! Barat Laut (ke Dubai, Eropah), Timur Laut (ke Jepun, China), ke Tenggara (Jakarta, Australia) dan Barat Daya (Sumatera), mudah-mudahan rezeki anda berlipat ganda dari pelbagai arah jua. Kita berikhtiar berdoa nanti dalam satu kumpulan, terutamanya bersama individu-individu yang mempunyai tenaga positif yang tinggi, sebagai ikhtiar supaya doa itu dapat dimakbulkan. Mungkin selama ini anda berdoa keseorangan dan tiada kesan secara mendadak, jadi kita cuba untuk berdoa dalam bentuk yang lebih besar. Serta teknik-teknik dan bacaan doa sepertimana yang kami buat 6 Febuari lalu.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
SYARIKAT KENA DAKWA: Sudah keluar di berita, begitulah syarikat apabila masuk Kitaran Tahun 7, memang kehilangan dan banyak cabaran. Ini menunjukkan jika anda ada membuat sebentuk pelaburan atau perkongsian, pastikan perihal Kitaran Tahun 7 - segera keluar atau buat cara lain. Tahun lepas, syarikat itu berada di dalam kitaran tahun 6 memang untung besar dan kesempatan itu kami sempat buat duit besar dengan mereka. Memang sudah dijangka dan sayangnya ramai yang lewat masuk menyebabkan terperangkap dalam kitaran tahun 7 syarikat, sepatutnya ambil kesempatan dengan tahun lepas, jangan tunggu. Walau bagaimanapun, kita berharap supaya syarikat itu dapat mengharungi 2 tahun ini dengan baik dan kemudian boleh bergiat semula untuk membantu pembangunan ekonomi sepertimana yang diperjuangkan mereka selama ini, sekurangnya dapatlah semula manafaatnya. Apabila anda nak masuk kitaran tahun 7 nanti;
1. Kurangkan liabiliti dan sediakan tunai cair yang banyak.
2. Lakukan amal jariah yang lebih banyak.
3. Bina benteng kekuatan dalaman dengan tenaga positif yang lebih tinggi serta persiapan-persiapan yang wajar, jangan ambil mudah sesuatu perkara.
4. Bersedia dengan pelan baru.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.


Foto: Worksyop Graf Hayat di Shah Alam 25 September 2010 - cikgu A-D and the Admin team kini memakai baju uniform iaitu oren hitam.
.
Kepada peminat-peminat Group Metafizik Pernomboran, kami bercadang untuk mengeluarkan baju uniform warna biru hitam. Jika anda pakai untuk datang kelas, dapat diskaun RM10 setiap kali datang, tapi dengan syarat kenalah pakai baju tu datang!
.

.
.
.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
Setiap hari saya keluar memandu kereta, saya pasti terserempak dengan kereta peronda polis, atau kadang tu van atau lori polis, kadang tu polis trafik atau polis biasa beruniform biru. Mungkin dalam petak pentiga saya adalah pola 595. Semasa saya berumur 3-5 tahun, rumah saya adalah di belakang kuarters polis di pekan Mengkarak, Temerloh, Pahang. Jadi, kadang tu sengaja saya memandu mengekori belakang kereta polis, seolah-olah saya ada escort polis! hmm bila lagi nak berangan jadi orang kenamaan ada escort polis. Tadi di Kesas Highway, saya ikut je belakang kereta peronda polis WPP 1151. Memang senang nak ingat plet tu sebab hidup saya ni sering nampak angka 11, bukan sahaja nombor had laju highway 110 km/j tapi banyak lagi angka-angka 11.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Menjejak Kejayaan dari Individu Yang Berjaya:
Beberapa individu kini telah menempah kejayaan yang lebih baik setelah menggunakan kaedah pernomboran metafizik. Sama ada secara langsung atau tidak langsung, sama ada secara kebetulan atau tidak, mudah-mudahan pendekatan dan perjuangan saya di sini membantu masyarakat lebih berjaya. Antara individu yang berjaya membuat perubahan:

1. Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad - Millionaire Mindpower / Aura Seri
Anda mesti kenal individu ini, semenjak tahun ini programnya terpampang di Harian Metro setiap Ahad dan lihat sahajalah jadualnya padat, programnya penuh - bisnes baik! Memang pun, tahun ini beliau Kitaran Tahun 9. Saya bertemu Dato' pada tahun lepas semasa beliau dalam Kitaran Tahun 8, walau sebagai seorang sifu pun tapi cabaran kitaran 7 dan 8 memang mencabar kepadanya, kerana itulah setiap individu perlu ada kekuatan dalaman yang tinggi, kalau boleh sebaik Dato, untuk mengharungi Kitaran tahun 7 dan 8. Antara amalan metafizik pernomboran yang digunakan Dato.;
.
a. Teknik Waktu Berdoa Kekayaan: Tahun ini saya berkesempatan mengajak dan bersama Dato dan Datin serta kumpulan MMP untuk berdoa khas iaitu "Waktu Berdoa Menjadi Jutawan Segera" pada 12.30 malam di bulan Febuari lalu di Restoran Nelayan di Tasik Titiwangsa, KL dan kemudian sekali lagi jam 4.30 pagi di Pulau Tioman pada Mac lalu. Syukur, status Dato' dengan duit menjadi lebih terserlah, begitu juga dengan Reiki Master dan peserta MMP juga tempias kejayaan. Kalau di congak2, rasanya Dato sudah mencapai RM1 juta jualan program tahun ini! Mungkin berkat doa tersebut sebagai satu ikhtiar. Insyallah pada November 2010 nanti, kita akan ulang semula aktiviti "Waktu Berdoa Menjadi Jutawan Segera", jika berminat sila email ke qmas304@streamyx.com.
.
b. Teknik Nombor Siri Duit - saya perkenalkan teknik mengumpul nombor siri bagus iaitu 6, 7 dan 9 pada lewat tahun lepas. Tahukah anda Dato memiliki sekeping duit RM10 bersiri 666666? Anda tahukan apa itu maksud angka 6? Nak tengok duit tu tanyalah Dato ya!
.
c. Teknik Daftar Syarikat pada Tarikh dan Waktu yang baik - seperti biasa, jika nak daftar syarikat perlu pastikan tarikh dan waktu adalah baik dari segi pernomboran. Dato telah mendaftar 2 syarikat beliau pada tahun ini menggunakan teknik tersebut dan nampaknya berkesan membantu beliau dalam banyak program.
.
2. Dr Aniza - Pusat Rawatan Islam An-Nisa
Saya mengenali Dr Aniza 3 tahun lepas semasa beliau menghadiri kursus asas saya di Bangunan Tabung Haji, Kelana Jaya. Seperti biasa, adalah masalahnya itu dan saya dapati banyak sangat corak/ pattern/ pola angka 67, malah lorong rumah pun 6/7! Padanlah! Setelah beberapa teknik digunakan, kini perniagaan beliau lebih baik dan berkesan. Satu perkara menarik yang beliau gunakan ialah kebolehan untuk "scan" keadaan atau penyakit seseorang menggunakan rajah petak/ segitiga tarikh lahir, menggunakan kristal dan lakaran tarikh lahir seseorang. Beliau menyatakan kaedah sebegini lebih cepat dan mudah - agaknya menyamai CT Scan kat hospital tu!
.
3. Dr Azizan Osman
Siapa tak kenal beliau? Hadir kursus asas saya pada tahun 2006 sebanyak 2 kali di Shah Alam, pernah sekali tu selepas kursus dia bertanya saya sama ada saya nak join beliau buat kursus, tapi masa tu Johor jauh sangat (tapi sekarang ini Johor yang selalu saya turun). Satu kaedah dari metafizik pernomboran yang beliau gunakan ialah mengajar pernomboran asas dengan adaptasi daripada nota-nota saya, kerana itulah pemilik buku tulisan saya "Kuasailah Diri Anda" Edisi 2 mendapati ada beberapa bahan yang sama. Namun kini peringkat asas metafizik pernomboran sudah berubah dan mendalam, tidak cukup dengan satu rajah tetapi sekurangnya ada 6 petak. Jadi, kepada individu yang telah belajar teknik tarikh lahir dengan beliau, silalah sambung pengajian anda di sini untuk meningkatkan dan mendalami lagi kemahiran anda. Asas anda ada 1 rajah, tetapi asas kami ada 6 petak!
.
4. Lynjb
Seringkali nama beliau muncul dalam blog saya ni! Tapi ini contoh yang baik - buat kerja mudah dengan teknik metafizik pernomboran. Beliau banyak mengamalkan teknik metafizik pernomboran seperti arah pejabat yang bagus, potensi dalam dunia kewangan dan IT, kitaran harian dan sebagainya.
.
5. Nor Edie (Avail) Batu Pahat
Juga nama beliau sering disebut. Ini juga contoh yang baik menggunakan pelbagai teknik-teknik metafizik pernomboran. Yang terbaru ialah kaedah Graf Prestasi Harian dan Jam. Kalau dulu beliau belajar dengan saya untuk kira manual, tapi kini dah ada perisian memudahkan!
.
6. Dr. Suraya Ariffin, Shah Alam.
Beliau adalah antara klien saya yang terawal. Berjumpa saya 4 tahun lepas dalam keadaan yang murung, tapi kini memang ligat, bisnes main RM1 juta - RM 2 juta je. Walaupun mengharungi kitaran 7 dan 8 dan masih gaung, tetapi semangat juang kuat dengan kesedaran dan kesungguhan. Hidup ini boleh berubah jika anda memilih untuk mengubahnya!
.
7. Dan ramai lagi yang tidak disebut namanya di sini... mungkin anda segan untuk diceritakan di sini, tapi tak mengapa, warwarkan kepada masyarakat bagaimana anda berjaya setelah menggunakan metafizik pernomboran - kita berkongsilah rahsia kejayaan supaya masyarakat dan negara kita maju dan produktif. Mana-mana individu yang dah belajar dengan saya dan belum berjaya tu, harap bersabar dan teruskan usaha secara bersungguh, mungkin anda masih dalam Vacuum Star/ Blackhole dll dan belum kuat untuk keluar dari perangkap itu, maka perkemaskan lagi kekuatan anda untuk cepat berjaya sepertimana orang-orang lain.
.
Yang masih tercari-cari tu, di sinilah tempatnya bermula langkah untuk anda berjaya. Ramai yang telah menikmati hasilnya, kini giliran anda pula.
.
APA YANG BOLEH SAYA BANTU DENGAN PERKONGSIAN ILMU SAYA UNTUK MENJADIKAN ANDA BERJAYA DAN KAYA? Email: qmas304@streamyx.com. harap bersabar setelah hantar email tu, sekarang ini pun dah dekat 100 email belum berjawab lagi! Nak cepat jawapan, jumpa saya di worksyop/ seminar atau konsultansi.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KEBURUKAN POLA 38: Tahukah anda, ada individu pola 38 yang jadi tak "betul"? Jika anda tidak menggunakan tenaga dan kuasa pola 38 dengan sebaiknya atau menyalahgunakannya, ianya boleh "memakan" diri anda. Ada orang pola 38 tidak memahami kebaikan daripada tetapi menyangka keburukannya. Oleh itu, mari datang kursus pola 38 (pada 17 Oktober di JB) untuk kenali keburukan pola 38 tetapi bagaimanakah caranya untuk memperbetulkannya.
.
Saya pernah memulihkan seseorang yang pola 38 menggunakan teknik pola 38 juga, mudah sahaja tanpa sebarang jampi atau ubat, walaupun beliau dah berubat dengan berpuluh-puluh pakar. Anda juga boleh melakukannya... untuk anda lebih sihat dan berjaya atau untuk anak atau pasangan atau ahli keluarga anda juga.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.
KUIZ MINGGU INI: Hantarkan jawapan anda ke qmas304@streamyx.com untuk mengetahui jawapan anda itu betul atau tidak.
.
Daripada pola-pola angka berikut, yang mana satu biasanya merujuk kepada seseorang itu berkemungkinan besar adalah anak sulung dalam keluarganya?
A. Pola 42
B. Pola 65
C. Pola 78
D. Pola 34
E. Pola 27
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
.

Tahun 2011 dijangka tahun kekayaan daripada pendidikan dan pelaburan. Berita terbaru dunia pendidikan ialah pembukaan universiti/hospital Johns Hopskins University bernilai RM2 billion di Selangor, jadi durian runtuh lah kepada pemaju, kontraktor dan penyedia perkhidmatan yang berkaitan. Kan saya dah kata dari tahun lepas lagi kekayaan dari pendidikan, yang tak bersedia dari awal tu kenapa? Cepat2 ambil peluang ni! Juga pembinaan UIAM di Pagoh. Baru-baru ini projek susu 1Malaysia di sekolah.. hmm banyak projek nak kaya dari dunia pendidikan ni! Tapi ramai yang setakat berangan...
.
Seterusnya, tahun 2011 tahun kekayaan dari pelaburan, salah satunya ialah pelaburan Emas. Di sini keratan akhbar tentang pengasas Public Gold yang kini berpendapatan RM10 juta setahun dan memenangi anugerah Asia Pasifik. Sudahkah anda membeli emas? Saya sudah, jika anda belum, dapatkan maklumat lanjut daripada Puan Lynjb (019 755 6102) untuk produk Public Gold Emas Jongkong 966 dan Dinar Emas 916. Harga emas bulan lepas RM585 dalam 3 minggu sudah naik RM600! Dah untung kat situ.
.
Kenapa tak nak beli emas? Mahal kan? Tu lah berangan nak kaya tapi tak nak berusaha. Dulu ramai orang marahkan saya kerana terlibat dengan WHR / Karisma Kristal dan sistem on-line, tapi itulah cara mudah dan pantas kumpul modal bagi majoriti kita berpendapatan rendah/ sederhana iaitu sistem berkongsi kekayaan, kalau nak harap gaji bulan tak cukup beli emas palsu pun tak terbeli. Sekarang carilah duit untuk beli emas yang ori jika anda betul-betul berimpian untuk kaya tahun 2011, tahun kekayaan! Sebab semua orang ada pola 66 di sebelah kanan petak. Kalau tak nak kaya tahun depan, bolehlah tunggu giliran seterusnya tahun 2020 atau 2029 atau 2038.
.
Jangan risau jika tiada modal beli emas, Puan Lynjb (019 755 6102) ada menyediakan satu sistem/ cara untuk anda kumpul modal berkonsepkan kongsi kekayaan dan kemudian beli emas (jadi kekayaan secara 2 dalam 1 juga!). Itulah kerja puan Lynjb - main duit dan emas, hari-hari, tak perlu susah payah kerja makan gaji kena buli bos, kena tikam rakan pekerja, jem sesak bangun 6 pagi balik 10 malam dan lain-lain kepayahan kerja - itu berkat menggunakan teknik pernomboran dinamik! Bertindak sekarang untuk jadi kaya dari pelaburan!
.
Itulah silap orang Melayu sering marahkan bangsa asing yang kaya dan ambil kesempatan, tapi sendiri tidak mahu berkongsi berusaha bersama untuk kaya juga. Kita telah kena "brainwash" kalau nak kaya kena serahkan duit gaji kita kepada orang lain untuk orang itu menguruskannya supaya kita boleh jadi "kaya" padahal orang lain itu menggunakan wang kita itu untuk modal dia buat bisnes dan kaya daripadanya dan diberilah kita ni imbuhan sebutir pasir sebagai penutup mulut penyedap rasa. Tahukah anda aset orang Melayu di Malaysia sebenarnya ada RM40 billion tapi terbeku! Sebab apa? Masalah pusaka harta. Semasa saya dan isteri bergiat aktif dalam perihal wasiat pusaka, kami pernah diperli oleh seorang Melayu yang mengatakan kami menjual produk orang mati, padahal kami nak perjuangkan supaya orang Melayu boleh kaya balik dengan RM40 billion itu. Jadi, jangan perlekehkan perjuangan kami (untuk maklumat lanjut tentang program wasiat harta pusaka sila berurusan dengan Encik Mashudah 013 208 3376 kalau nak pastikan keturunan anda mendapat kekayaan berterusan dan supaya anda tenang dalam kubur nanti harta tak direbut dan hutang telah dilangsaikan)
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------DAULAT TUANKU: SULTAN KELANTAN KE 29 SULTAN MUHAMMAD V: Sudah 10 tahun saya tak jejak ke Kelantan, kali terakhir ke sana semasa saya bekerja sebagai pembekal barangan makmal hospital (kan saya ni pola 459), ke Hospital Kota Bahru, Hospital Gua Musang dan Hospital Machang serta Hospital Tanah Merah. Ada ramai peminat kaedah metafizik pernomboran dinamik ada di sana tapi saya belum ada rezeki ke sana (kalau ada sponsor tempat bolehlah saya ke sana).
.
Saya selalu turun ke Johor, tiap kali di Lebuhraya Plus nak masuk ke sempadan Johor nampak sahaja papan tanda SELAMAT DATANG KE JOHOR, pasti saya menjunjung kasih ke bawah Duli YMM Sultan Johor, begitu juga apabila masuk ke sempadan Selangor, Pahang, Kedah dan Perak untuk Sultan masing-masing. Sebagai keturunan dari moyang yang menguruskan perihal raja dan istana di Tanah Jawa dahulu, tentunya adab sebegini saya perlu teruskan. Institusi Diraja memainkan peranan penting dalam kehidupan kita.
.
Berbalik kepada Kesultanan Kelantan, tahukah anda Ayahanda Sultan tahun ini adalah kitaran 7! (Diputerakan 11 November 1949 jadi 11+11+2010 = 7), tahu tak apa tu kitaran 7? Dah banyak kali saya beritahu - tahun kehilangan. Tahun depan pula kitaran 8, tahu tak kitaran 8 apa? Kitaran tekanan. Mari kita sama-sama berdoa memohon kesejahteraan dan kesihatan berpanjangan untuk Ayahanda Sultan.
.
DYMM Sultan Muhammad V diputerakan 6 Oktober 1969. Cuba anda kira petak lahir dan anda dapati itulah petak pola cermin (61 16) iaitu seorang yang popular. Dengan pola 67, baginda sultan adalah seorang raja yang sayangkan rakyat, sepertimana juga tarikh lahir mendiang Lady Diana pola 1717 juga punyai pola 67. Semoga negeri Kelantan sentiasa dirahmati dibawah naungan baginda Sultan.
.
Tahukah anda baginda Sultan telah dimasyhurkan pada 13 September 2010 iaitu hari pola 38! Majoriti hari keputeraan atau kemasyhuran atau pertabalan kerabat-kerabat Diraja memiliki pola 38. Kerana itulah anda akan pelajari lebih mendalam teknik pola 38 - pola Kuasa BerDaulat! Seminar khusus (17 Oktober 2010 di JB) untuk individu yang mahu menggunakan teknik pola 38 untuk kejayaan bertahap Raja/Sultan. Anda perlu pelajari dengan saya sahaja kerana pengajar pola 38 mestilah keturunan kerabat Raja. Jika anda belajar dengan orang lain atau motivator lain pun boleh tapi mungkin tiada power kerana aliran tenaga mungkin tiada di situ untuk diagihkan kepada anda jadi anda belajar kosong dengan orang lain.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
DAPATKAN PERCUMA PADA WORKSYOP 2 OKTOBER: Kaedah graf hayat bercerita tentang "tenaga dalaman" dan apabila mempelajari graf hayat, ada individu yang sedang dan akan memiliki graf yang rendah, dengan kata lain, tenaga dalaman rendah. Apabila tenaga dalaman rendah, maka beliau terdedah dan terdorong untuk melakukan pelbagai perkara negatif yang merosakkan diri sendiri atau keluarga. Oleh itu, pada 2 Oktober nanti, pihak Aurada Resources berbesar hati untuk menaja/sponsor secara percuma satu bahan ikhtiar untuk peserta-peserta worksyop tingkatkan tenaga dalaman iaitu minuman air Aurada - kombinasi air ditapis moden + rendaman batu kristal Calcite dan Rose Quartz (untuk ketenangan dan sifat penyayang) + bacaan ayat-ayat Al-Quran - Aura dipertingkatkan! Mudah-mudahan dengan membekalkan badan anda dengan air minuman aura ditingkatkan (umpama bateri kereta lemah yang dimasukkan air bateri), ianya membantu untuk anda lebih cergas, sihat dan bertenaga seterusnya bersungguh dan mampu bersaing untuk berjaya.
.
Dalam worksyop 2 Oktober nanti, kita akan pelajari beberapa teknik ikhtiar yang boleh digunakan untuk meningkatkan tenaga dalaman/ aura anda supaya menjadi lebih kuat untuk berjaya.
.
Tahukah anda individu-individu yang tampil berjaya dan bersemangat seperti Lyn jb, Nor Edie Avail BP dan Dr Suraya berada dalam graf gaung! Walaupun majoriti individu yang berada dalam graf gaung berada dalam keadaan negatif dan lemah, tetapi dengan adanya pengetahuan, kesedaran dan teknik-teknik, maka anda boleh meneruskan kehidupan dengan lebih tenang, tabah dan bersemangat walaupun dalam graf gaung. Malah individu-individu seperti itu mudah pula laluan mereka untuk kejayaan walaupun dalam graf gaung.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
WORKSYOP GRAF HAYAT BAHAGIAN 2 SABTU 2 OKTOBER SHAH ALAM: Seperti biasa, setiap Sabtu temujanji anda dan saya di Seksyen 7, Shah Alam 2 petang - 4 petang. Kali ini kita masih teruskan dengan pengajian Graf Hayat. Di bahagian 1 lalu, anda pelajari tentang fenomena kejadian serta dorongan dan kecenderungan positif atau negatif untuk anda sediakan strategi sewajarnya. Untuk bahagian 2 pada 2 Oktober nanti, kita akan pelajari tentang Garisan Hayat dan Bar Hayat iaitu apakah maksudnya, kesannya serta bagaimana cara untuk anda betulkan situasi jika anda berada dalam tempoh masa yang kurang baik.
.
Anda nak pelajari Graf Hayat di mana lagi? Di sinilah tempat lahir asalnya pengajian Graf Hayat dalam bahasa Malaysia yang lebih mendalam dan praktikal.
.
Sekadar pelajari Kaedah Tarikh Lahir tanpa Graf Hayat umpama minum kopi tanpa gula - tawar! Menggabungkan Pernomboran dan Graf Hayat barulah kaw!
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
JADUAL WORKSYOP SETIAP SABTU DI SEKSYEN 7, SHAH ALAM:
Teruskan pengajian bersama kami di sini. Juga kesempatan untuk kita bertemu berbincang ilmu di satu sesi yang khusus. Jika anda terlepas mana-mana worksyop atau baru mahu masuk worksyop boleh saja terus menyertainya kerana setiap worksyop adalah tahap asas. Anda boleh terus walk-in sahaja tetapi elok juga daftar awal: Dr Suraya: 0123185523 setiap hari Khamis/Jumaat iaitu 1-2 hari sebelum worksyop. Walau bagaimanapun, jadual boleh berubah, jadi sila sentiasa update dengan merujuk blog ini atau Dr Suraya. Yuran worksyop adalah RM50 sahaja setiap kali worksyop, melainkan jika terdapat worksyop, seminar atau kursus khas yang berlainan harga yuran.
.
2 Oktober - Graf Hayat Bahagian 2: Setiap Fenomena Berlaku 4 kali seumur hidup, Perihal turun naik Garisan Hayat, Perihal turun naik Bar Hayat, Kaitan Garisan Hayat dan Bar Hayat, teknik tingkatkan tenaga dalaman.
.
9 Oktober - tiada kelas.
.
16 Oktober - Graf Hayat Bahagian 3: Spesifikasi 12 Zon - Wealth, Spouse, Profession dan seumpamanya.
.
17 Oktober - Ahad - Kursus Pola 38 di Johor Bahru.
.
23 Oktober - belum confirm.
.
30 Oktober - worksyop istimewa - Teknik Memilih Kerjaya & Bisnes Pilihan (2 Petang - 6 petang) - pola pernomboran dan graf hayat di dalam memilih kerjaya atau bisnes yang sesuai dengan anda/ pasangan/ ahli keluarga.
.
31 Oktober - Ahad - Seminar Khas Teknik Kesihatan & Aura Dipertingkatkan (RM300) sila lihat flyer di bawah.
.
6 November - Tiada kelas tetapi diganti dengan Majlis Bacaan Doa Kekayaan - Shah Alam.




.
13 November - tiada kelas (diganti kursus Intensif Asas Tahap 1 Kuantan).
.
20 November - tiada kelas.
.
27 November - Worksyop Khas - Teknik Pola 336 Potensi Pelaburan: Pengenalan. Untuk makluman, pada tahun lepas, saya berpola 336 dan dikesempatan itu saya masuk Bursa Saham dan mendapat cek RM75,269.93, kemudian RM83,778.29 dan seterusnya RM98,981.82 (3 kali untung meningkat secara berturut-turut! Berkat teknik pernomboran dinamik) dari Bursa Saham. Di worksyop ini, saya akan berkongsi teknik-teknik secara metafizik pernomboran dinamik yang anda boleh gunakan di dalam apa jua pelaburan termasuk Bursa Saham, Forex, Unit Trust, hartanah dan sebagainya. Teknik pengiraan mudah. Kan tahun 2011 tahun pelaburan, maka ambillah peluang ini untuk pelajarinya sebelum masuk tahun 2011. .
.
28 November - Ahad - Seminar Khas Penemuan Terbaru (RM100) 9 pagi - 5 petang. Dijemput semua peserta lama dan baru untuk mendapatkan pelbagai teknik-teknik terbaru dan tambahan (update) di dalam metafizik pernomboran dinamik.
.
4 Disember - tiada kelas.
.
11 Disember - tiada kelas (kemungkinan berada di Dungun atau JB).
.
18 Disember -
.
25 Disember - tiada kelas.
.
1 Januari 2011 - Seminar Khas: Strategi Melangkah Tahun 2011 Dengan Berkesan (RM100), 10 pagi - 5 petang. Pelajarilah bagaimana untuk melangkah dan melalui tahun 2011 dengan pelbagai teknik metafizik pernomboran untuk mendapatkan kebaikan daripada tahun 2011 iaitu tahun kekayaan terutamanya dari pelaburan dan pendidikan.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Kini dah tiba! teknik kuasa positif dalaman versi metafizik- gabungan teknik pola 38 dengan kuasa positif - pertama di dunia.

SEMINAR 17 OKTOBER TEKNIK POLA 38 PERNOMBORAN DINAMIK - KUASA POSITIF DALAM UNTUK CIPTA KEJAYAAN
.
klik gambar
.
untuk dapatkan flyer ini, sila email ke qmas304@streamyx.com.
.
Pada Ahad, 17 Oktober 2010
Di pejabat Lynn, Taman Tampoi Indah, JB
Daftar: Lynn 019 755 6102.





.
.
.
KEGUNAAN TEKNIK POLA 38: Teknik Pola 38 adalah menggunakan kaedah pernomboran di dalam menjana tenaga dalaman. Selama ini di pasaran terdapat banyak teknik-teknik menjana tenaga positif seperti minda positif, tenaga reiki, tenaga aura, chakra dan sebagainya. Namun, ramai pelajar tenaga positif didapati kurang berjaya untuk menggunakan teknik-teknik tenaga positif. Maka, teknik pola 38 adalah membantu anda menjana tenaga mengikut kumpulan yang sesuai dan waktu dan sesuai. Secara realitinya, tenaga positif juga berlaku pada kumpulan dan waktu yang sesuai.
.
Teknik Pola 38 juga boleh dipelajari oleh mana-mana individu yang mahu mengenali bagaimana menggunakan dan menjana tenaga positif menggunakan pernomboran sepertimana rakan-rakan lain yang berjaya menggunakan tenaga positif. Walaupun anda tidak pernah belajar kaedah pernomboran atau tenaga positif, anda masih boleh menyertainya juga.
.
Untuk pengetahuan, orang tua-tua dulu memang selalu menjana tenaga positif di dalam kehidupan - mereka belum ada teknologi telefon, TV, kereta dan sebagainya, tetapi kita sering mendengar cerita-cerita yang tak masuk akal tentang kehebatan mereka. Namun, kita sekarang ini hidup dalam dunia moden berperap depan komputer, sudah tiada masa untuk menjana tenaga positif. Apabila kita melalui cabaran-cabaran hidup, kita mudah kecewa, tertekan dan merosakkan diri dan masyarakat. Lihatlah statistik penagih-penagih dadah di Malaysia kini sangatlah menakutkan! Malah jurutera atau eksekutif juga terperangkap dalam dadah sebagainya sebab tekanan hidup di bandar dan tidak tahu cara menjana tenaga dalaman positif, maka bergantung kepada bahan sintetik untuk dapatkan ketenangan. Zaman moden ini kalau nak gunakan teknik-teknik menjana positif cara orang tua-tua dulu agak janggal sikit. Kini, menggunakan teknik menjana tenaga positif secara elemen pernomboran metafizik dalam bentuk moden, seperti tenaga positif minda dari handphone! Anda boleh duduk berjam-jam bekerja depan komputer di pejabat tapi tenaga positif minda anda masih dijana dan bergerak dalam bentuk moden.
.
Daftar sekarang - tempat terhad 20 orang sahaja, kelas kecil untuk tumpuan lebih khusus: Lynn 019 7556102.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
SEMINAR 31 OKTOBER SHAH ALAM: TEKNIK UNTUNG PEMASARAN DAN KESIHATAN.
Dengan kerjasama Aurada Resources
.
klik gambar.
.
untuk dapatkan flyer ini, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com
.
Ramai orang jatuh sakit, cepat kecewa, tidak mampu berjaya dan sebagainya kerana tidak cukup sihat atau tenaga dalaman yang tinggi. Satu cara ikhtiar ialah menggunakan bahan-bahan untuk meningkatkan keceriaan, kesihatan dan tenaga dalaman. Pelajari teknik pola kesihatan yang kemudiannya menggunakan teknik serta bahan untuk betulkan mana-mana masalah yang perlu. Anda dijemput hadir untuk pelajari teknik kesihatan yang boleh bantu anda, pasangan, ahli keluarga, rakan-rakan lebih ceria, sihat, cergas dan mampu bersaing untuk berjaya.
.
Yuran RM300 dan dapat pakej set produk Auralife berharga RM275 percuma untuk jana pendapatan serta tingkatkan kesihatan (2 dalam 1 - untuk sihat dan jadi kaya juga).
.
Jadual seminar percuma 31 Oktober:
.
9 pagi - 10.30 pagi: Seminar percuma (tanpa bayaran; semua dialu-alukan tetapi tempat terhad sila daftar segera dengan Puan Zuhaida 016-2063496): Tajuk - Aplikasi menggunakan kaedah pernomboran di dalam kesihatan dan aura.
.
11 pagi - 5 petang: Seminar berbayar (RM300). Kepada yang mahu teruskan berseminar pada hari itu, teruskan bersama kami dari 11 pagi itu hingga ke 5 petang untuk belajar teknik pengiraan petak potensi & petak kesihatan, juga kenalpasti pasaran jualan, arah kejayaan, hari untung serta mengira pola kesihatan dan menggunakan pernomboran untuk menggunakan aura/teknik chakra lebih berkesan untuk kesihatan. Juga termasuk program cara menggunakan produk Auralife dengan berkesan serta pelan pemasaran. Belajar Metafizik Pernomboran Dinamik 3 dalam 1 = Ilmu + Sihat + Pendapatan
.
Maklumat Lesen AJL no 931825.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.

SEMINAR PERNOMBORAN DINAMIK TAHAP 1: KUANTAN 13 NOVEMBER 2010.
.
klik gambar
.
untuk dapatkan flyer ini, sila emai ke qmas304@streamyx.com
















.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Webinar Percuma Secara On-line pada setiap SELASA, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12


Ued2pro NumberTech Basic Class pada 3 Oktober 2010 oleh Master Eddy Rosyadie, terutamanya kepada individu yang telah membeli pakej pendant sebelum ini.
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=13

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Untuk bergaya di sepanjang bulan perayaan dan sebagai satu ikhtiar menambahkan tenaga mengatasi penat beraya dan open house! Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936 - dapat produk, dapat ilmu dan dapat peluang duit!




.
.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------WORKSYOP DI SHAH ALAM SETIAP SABTU: Seperti biasa setiap Sabtu 2 ptg - 4 ptg (RM50).

Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam. Berdekatan ICT & Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang.




.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- .
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.




















.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 10:45 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sunday, September 19, 2010
Hadapi Kejayaan Dengan Semangat Waja!
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia, Selamat Hari Raya Aidilfitri.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga serta petak pembayang, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, Teknik No Siri Duit 6.
.
Jangan lupa waktu berdoa kekayaan - esok 24 September - sila lihat di bawah.
Jumpa anda di Worksyop Graf Hayat 25 September - masih ada tempat lagi untuk anda, bawalah rakan-rakan atau saudara mara!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PEMBUKAAN 2 KEDAI:
Mc Donald Puncak Alam: tidak lama lagi Restoran Mc Donald bakal dibuka di Puncak Alam. Selepas ini, sesi konsultansi bersama saya boleh dibuat di situ, bagi penduduk Puncak Alam, Alam Jaya, Saujana Utama, Ijok, Puncak Perdana dan kawasan sekitarnya. Untuk tempahan sesi konsultansi (1 sesi 2 jam) sebelah malam (atau sebelah siang tetapi terhad) boleh email ke qmas304@streamyx.com
.
Hotel 1st Inn Klang Sentral: Hotel ini telah dibuka berhadapan Klang Sentral, oleh itu jika anda yang tinggal di luar Selangor yang ingin menghadiri seminar/ kursus atau konsultansi di pejabat saya di Meru, Klang, anda kini boleh naik bas ekspress daripada bandar anda dan terus ke Klang Sentral (pusat bas ekspress untuk bandar Klang), dan jika memerlukan penginapan, tempah dan daftar masuk Hotel 1st Inn. Pejabat saya lebih kurang 3-4 km daripada situ, jadi memudahkan anda untuk datang belajar nanti!
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KITARAN 7 KEHILANGAN: Tahukah anda, seorang pemuda dijatuhkan hukuman gantung kerana menyebabkan kematian seorang kanak-kanak dilahirkan pada 22 September 1982. Cuba kira 22+9+2010=7, iaitu kitaran 7 kan? Kitaran 7 adalah kehilangan, tentunya anda tahu apa yang akan beliau hilang tu!
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PETAK PEMBAYANG ciptaan Eddy Rosyadie: Berikut adalah tarikh lahir bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan, jika anda buat rajah segitiga atau petak statik, mana mungkin ada petunjuk tentang dunia polis, dahlah root 2 dan tiada angka 5 pula tu, TETAPI menggunakan teknik petak pembayang ciptaan cikgu Eddy Rosyadie, anda akan lihat pola 955 dan pola 156516. Walau bagaimanapun, jika anda mengira Petak Pendua, juga ciptaan cikgu Eddy Rosyadie, anda juga dapat pola 595. Petak Pembayang dan Petak Pendua setakat ini nampaknya hampir sama, tetapi Petak Pembayang nampaknya lebih banyak petunjuknya.
.
Menariknya, jika anda kira 13+9+2010 = ianya adalah kitaran 7! Kitaran apa? Kitaran kehilangan - tamat kontrak lah tu.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kepada anda yang akan menghadiri worksyop graf hayat pada 25 September ini, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com maklumat nama, tarikh lahir, jam lahir dan negeri lahir anda; untuk kami cetak graf awal-awal untuk mengelakkan kesesakan semasa worksyop itu nanti. Semasa worksyop itu nanti anda juga boleh tempah cetakan graf hayat untuk pasangan atau ahli keluarga anda. Jika anda tidak mengetahui maklumat waktu lahir anda, sila berikan maklumat anak-anak anda.
.

-------------------------------------------------------------------------------------------------.
Kini dah tiba! teknik kuasa positif dalaman versi metafizik- gabungan teknik pola 38 dengan kuasa positif - pertama di dunia.

SEMINAR TEKNIK POLA 38 PERNOMBORAN DINAMIK - KUASA POSITIF DALAM UNTUK CIPTA KEJAYAAN
.
klik gambar
.
untuk dapatkan flyer ini, sila email ke qmas304@streamyx.com.
.
Pada Ahad, 17 Oktober 2010
Di pejabat Lynn, Taman Tampoi Indah, JB
Daftar: Lynn 019 755 6102.





.
.
.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tahukah anda? Kaedah mengira pola 4 digit terakhir nombor kad pengenalan; ciptaan cikgu A-D: 4 digit terakhir nombor kad pengenalan untuk seorang penceramah motivasi terkenal (seorang pelajar metafizik saya jua) adalah 5227. Lihatlah angka beliau 227 (pelaris, mudah tarik perhatian orang, terutamanya wanita). Apabila anda membuat kiraan Petak, maka muncullah pola 977 (ramai peminat), pola 573 (bergaul dan diminati orang kenamaan). Memang begitulah perjalanan hidup dan potensi beliau. Jadi, jika anda ingin berjaya seperti beliau dalam dunia networking, gunakan angka 5227 atau 2527 atau 7252 atau 7225 sama ada untuk nombor plet kereta anda atau sebagai 4 digit terakhir nombor handphone anda - mudah2an anda dapat ramai peminat, penyokong serta orang kenamaan. Namun, jika anda seorang wanita, perlu hati-hati kerana memiliki angka ini anda dikerumuni kaum lelaki (bisnes berkaitan dunia lelaki).
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.
WAKTU DOA KEJAYAAN PADA JUMAAT 24 SEPTEMBER 2010: Waktu berdoa kekayaan adalah pada jam 1.30 petang - 3.30 petang, berdoalah! Ambil berkat hari Jumaat (Syawal 15 iaitu 1+5=6) serta 24-9 (banyak angka 6) - duit dan kekayaan! Semoga ianya membantu anda di dalam bisnes dan apa jua usaha anda! Waktu berdoa ini percuma tak perlu bank-in dan peserta Worksyop Graf Hayat 25 September dapat tambahan 1 lagi waktu berdoa iaitu 29 September secara percuma. Jika anda tidak dapat hadir worksyop dan perlukan waktu berdoa 29 September, mohon sumbangan RM10 bank-in Maybank 512464228716 (eddy rosyadie) dan selepas bank in, SMS taip DS dan hantarkan ke 016 624 9666.
.
Antara sebab kenapa doa anda tidak "dimakbulkan"
1. Melanggar adab-adab berdoa seperti berdoa di tempat yang kotor - sila dapatkan buku-buku agama berkaitan cara berdoa yang betul.
2. Tidak memenuhi pra-syarat berdoa (seperti menderhaka ibu bapa dll).
3. Belum tiba masanya (belum sampai awarding / virtuous star - tunggu jelah) tapi kalau berdoa pada cara metafizik yang betul (akan diajar dalam seminar pola 38 pada 17 Oktober nanti di Jb menggunakan teknik pola 38), insyallah lebih berhasil.
4. Berdoa sesuatu yang tidak tepat (contohnya, mahu rezeki yang banyak - masalahnya ialah berapa banyak RM? puncanya dari mana? dll).
5. Berdoa untuk tujuan yang tidak tepat (ada orang berdoa nak duit terus masuk akaun mereka dan mereka jadi kaya tapi sebenarnya kekayaan mereka perlu melalui akaun orang lain dahulu! Nak tahu caranya lihatlah Graf Hayat anda!).
6. Tidak cukup "energi" tenaga dalaman (sebab itu elok berdoa berjemaah! Terutamanya bersama individu yang tinggi tenaga dalamannya dan seperti saya buat dulu di Tasik Titiwangsa dan Pulau Tioman (Febuari dan Mac yang lalu) dengan kumpulan Millionairemindpower - tengok hasilnya, Millionairemindpower cepat menaik!).
.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
PENEMUAN TEKNIK TERBARU - PENJELASAN TENTANG GRAF HAYAT - PERANAN IBU BAPA MELONJAKKAN KEJAYAAN ANDA: hari ini saya sedang sibuk menyiapkan slide dan nota untuk disajikan kepada anda pada worksyop Graf Hayat, Sabtu, 25 September di Seksyen 7, Shah Alam dan menggunakan Graf Hayat selebriti sensasi Justin Beiber sebagai contoh. Rupa-rupanya apabila Graf Hayat beliau dibandingkan dengan cerita beliau di Wikipedia, banyak petunjuk tentang penggunaan Graf Hayat yang lebih berkesan. Tahukah anda Justin Beiber memiliki Zone Parents Great Controller dan Great Treasurer? Apakah maksudnya itu? Sebenarnya, kejayaan Justin Bieber dilonjakkan oleh usaha ibu beliau yang sering merakamkan persembahan beliau dan kemudian upload ke YouTube. Daripada situlah bermulanya perjalanan Justin Bieber menjadi sensasi, kebetulan sekarang beliau ada Charming Star! Padanlah cun kiut-miut & awek remaja tergoda, manakala beliau juga kini ada Virtuous Star (jualan album kini mencecah 4 juta manakala 7.7 juta lagu telah dimuat turun). Itulah, kalau anda dah ada Charming Star ke, Virtuous ke, jual batu simen pakai kain pelikat pun boleh kaya, tak perlu pakai teknik warna baju kaler apa selipar kaler apa, teknik hembus nafas naga tunduk bersimpuh ala transformers dan lain-lain.... tapi kalau tak ada star-star tu jual kepala keretapi pakai baju kaler ungu pun sukar kaya berjaya. Ambil peluang itu, tapi kalau anda dah terlepas star-star itu tak mengapa, kita akan beritahu cara penyelesaiannya.

.
Oleh itu, jika anda memiliki Zone Parents Great Controller dan Great Treasurer, maka kejayaan anda adalah terletak pada ibu bapa anda! Maka sayangilah ibu bapa anda, mereka mungkin adalah kunci jutawan anda! Jutawan apa namanya kalau ibu bapa anda tidak ada dalam agenda strategi kejayaan anda! Tapi kalau mak bapak dah tak ada, macam mana ye? Ada caranya.....mari sini saya tunjukkan.
.
Ini memberikan kita satu kesedaran bahawa mungkin ramai orang tidak berjaya kaya selama ini kerana mereka tidak bekerjasama dengan ibu bapa mereka untuk membantu kejayaan mereka. Selama ini kami terlepas pandang, yalah kalau sekadar tengok tarikh lahir sendiri dan cuba nak berjaya tapi tak berjaya, sebenarnya kemungkinan besar kejayaan anda terletak pada usaha ibu bapa anda juga, sebab itulah kaedah Graf Hayat ini sangat-sangat diperlukan tambahan kepada kaedah Tarikh Lahir. Cepat-cepat periksa Graf Hayat anda itu! Kalau tak pasti macam mana nak baca, datanglah Worksyop Graf Hayat 25 September ini. Hanya RM50 anda akan pelajari pelbagai perkara tentang Graf Hayat yang boleh membantu anda berjaya dengan lebih senang!
.
Tahukah anda juga kenapa Justin Bieber seorang sensasi selebriti, apa tidaknya Profession Performing Star dan Wealth Great Speaker! Ketahuilah semua ini dalam worksyop Graf Hayat nanti!
.
Saya juga terjumpa sesuatu - jika anda ingin hidup kaya dan berjaya serta bertuah selalu, pastikan Zone Enjoyment anda adalah Great Philantropist - hidup sentiasa bertuah dan tiada kebimbangan! Justin Bieber ada, anda bagaimana? Kalau tak ada, nak buat macam mana? Datanglah worksyop untuk kita jelaskan dan beritahu tekniknya.


-------------------------------------------------------------------------------------------------





Cikgu A-D bersama Prof Dato' Dr. Ahmad Ibrahim di majlis jamuan hari raya baru-baru ini. Punyalah sibuk Dato' dan saya juga sampaikan baru hari raya dapat berjumpa itupun masih tak sempat bersembang lama kerana banyak pula program rumah terbuka. Dapat bertemu beberapa pelajar metafizik, kini sudah naik tahap ke 2M (metafizik + mindpower), nanti bolehlah naik tahap lagi tinggi 3M (metafizik + mindpower + millionaire) dan seterusnya ke tahap 4M lagi tu!





.
.
.
.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


PETAK PEMBAYANG ciptaan Cikgu A-D: Saya sudah mulakan menggunakan kaedah pengiraan Petak Pembayang ciptaan saya sendiri di dalam sesi konsultansi. Ianya banyak membantu memberikan tambahan petunjuk tentang sesuatu perkara. Contohnya, untuk tarikh lahir di sini didapati bukan sahaja nombor tengah mata angin adalah 8 (pikul tanggungjawab dan merasakan bebanan), tetapi banyak angka 8 dalam petak pembayang iaitu menyatakan individu ini memikul tanggungjawab sangat besar dan rumit, maka tindakan positif yang berkesan perlu dilakukan. Anda akan pelajari teknik mengira petak pembayang ini di Seminar Asas Tahap 1 Kuantan 13 Nov atau di Seminar Penemuan Terbaru Shah Alam 28 Nov nanti.
.













.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SUSPEK PEMBUNUHAN JUTAWAN KOSMETIK KITARAN 7 TAHUN 2010: Tahukah anda suspek berstatus peguam itu adalah kitaran 7 tahun ini? Tahukah anda apakah itu kitaran 7? Menurut sumber, tarikh lahir beliau adalah 2-11-1969, apabila dikira 2+11+2010 maka ianya adalah 7. Sudah banyak kali saya mengingatkan tentang kitaran 7! Kitaran Kehilangan!
.
Cuba anda kira pula 2+11+2011, anda akan dapat petak pola cermin! Apakah itu pola cermin? Pola cermin adalah berbalik dari atas lapisan pertama lagi, bukannya sekadar cermin kiri dan kanan. Itulah pola popular, sepertimana pola cermin untuk Datuk CT dan Dato Seri Chua SL tahun 2010 ini, tapi untuk peguam itu popular dalam bentuk lainlah! Cuba tengok pula kitaran tahun 2011, adakah ianya 8 bukan? Tahukah anda kitaran 8 itu kitaran apa? Kitaran TEKANAN!
.
Apabila sudah menghampiri keluar daripada satu tahun dan akan masuk tahun baru, kita dah mula terasa fenomena kitaran tahun hadapan. Satu contoh lagi ialah seorang selebriti Datuk terpaksa pulang balik RM60K kerana pembatalan konsert sebab tahun depan beliau kitaran 7! Atas masalah kesihatan. Apakah anda kitaran 7 juga tahun depan? Apa tindakan anda untuk mengatasinya? Setakat ini saya temui 2 orang sahaja yang dapat lalui kitaran 7 dengan baik iaitu Dr Suraya Ariffin (itupun nyaris-nyaris! tapi dapat diselamatkan juga) dan sdra Shahrul dari Pontian (pelajar metafizik + millionairemindpower) tanpa sebarang kehilangan pun tapi naik pangkat lagi tu!
.
Anda akan pelajari teknik kitaran tahun dalam Seminar Asas Tahap 1 Kuantan 13 November nanti.
.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kematian rakan baik jutawan kosmetik: mengejutkan.. daripada nama produk miliknya adalah berangka 14559, memang sesuai untuk tujuan bisnes iaitu kosmetik pola 459, namun daripada kiraan kitaran tahunan 4521 dan 1421 adalah kitaran 3 dan 8 - resah dan tekanan.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
SEMINAR 31 OKTOBER SHAH ALAM: TEKNIK UNTUNG PEMASARAN DAN KESIHATAN.
Dengan kerjasama Aurada Resources
.
klik gambar.


.


untuk dapatkan flyer ini, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com


.
Yuran RM300 dan dapat pakej set produk Auralife berharga RM275 percuma untuk jana pendapatan serta tingkatkan kesihatan (2 dalam 1 - untuk sihat dan jadi kaya juga).
.
Jadual seminar percuma 31 Oktober:
.
9 pagi - 10.30 pagi: Seminar percuma (tanpa bayaran; semua dialu-alukan tetapi tempat terhad sila daftar segera dengan Puan Zuhaida 016-2063496): Tajuk - Aplikasi menggunakan kaedah pernomboran di dalam kesihatan dan aura.
.



11 pagi - 5 petang: Seminar berbayar (RM300). Kepada yang mahu teruskan berseminar pada hari itu, teruskan bersama kami dari 11 pagi itu hingga ke 5 petang untuk belajar teknik pengiraan petak potensi & petak kesihatan, juga kenalpasti pasaran jualan, arah kejayaan, hari untung serta mengira pola kesihatan dan menggunakan pernomboran untuk menggunakan aura/teknik chakra lebih berkesan untuk kesihatan. Juga termasuk program cara menggunakan produk Auralife dengan berkesan serta pelan pemasaran, imbuhan pendapatan serta sokongan produk. Belajar Metafizik Pernomboran Dinamik 3 dalam 1 = Ilmu + Sihat + Pendapatan
.
Maklumat produk Auralife: Lesen AJL no 931825 (untuk 12-7-2010 hingga 11-7-2011). Daripada 4 digit terakhir (teknik cikgu A-D) nombor lesen tersebut iaitu 1825 ada pola 977 berkaitan ramai orang, elemen air (bahan perfume), 753 (berkaitan orang kenamaan), pola 729 (pemasaran) serta pola 87 (ketua). Semoga produk ini memberikan kekuatan daripada segi kesihatan dan pendapatan untuk mereka yang memerlukan.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------
.

SEMINAR PERNOMBORAN DINAMIK TAHAP 1: KUANTAN 13 NOVEMBER 2010.
.
klik gambar
.


untuk dapatkan flyer ini, sila emai ke qmas304@streamyx.com


















.
.
.
.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Webinar Percuma Secara On-line pada 21 September 2010, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12


Ued2pro NumberTech Basic Class pada 3 Oktober 2010 oleh Master Eddy Rosyadie, terutamanya kepada individu yang telah membeli pakej pendant sebelum ini.
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=13

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Untuk bergaya di sepanjang bulan perayaan dan sebagai satu ikhtiar menambahkan tenaga mengatasi penat beraya dan open house! Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936 - dapat produk, dapat ilmu dan dapat peluang duit!




.
.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------WORKSYOP GRAF HAYAT DI SHAH ALAM 25 SEPTEMBER: Seperti biasa setiap Sabtu 2 ptg - 4 ptg, kali ini dengan tajuk "Teknik Graf Hayat I" (RM50), pelajari teknik Graf Hayat spt kenali Vacuum Star, Widowed Star malah Virtuous Star untuk anda jadi kaya atau tidak! Tahukah anda Dato Siti Nurhaliza menjadi kaya raya terkenal pada umur antara 15-24 tahun kerana beliau memiliki 10 Star terbaik ketika pada umur itu? Apakah jenis Star anda? Bilakah anda boleh memiliki 10 Star terbaik itu?


Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam. Berdekatan ICT & Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang.




.
.
.
.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Kursus Pola 38 di Jb pada Ahad 17 Oktober 2010; 9 pagi - 5 petang. Boleh daftar dengan Lynjb (019 755 6102).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.




















.
.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 7:44 PM   1 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Monday, September 13, 2010
Mencari Sinar Kejayaan
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia, Selamat Hari Raya Aidilfitri.
daripada Cikgu/ Master EDDYROSYADI (A-D)
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran.
Pencipta kaedah Graf Prestasi Bulanan, Mingguan, Harian & Jam, kaedah teknik kasih dua hala & petak pendua dan pentiga, kaedah Kiraan Nama, No handphone, No Kad Pengenalan, No Plet Kenderaan, Tafsiran Tambahan Graf Hayat, Kaedah CheckMate! Graf Hayat + Pernomboran, No Siri Duit 6.
.
MAKLUMBALAS DAN KUIZ:
saya ingin bjmpa tn krana kehidupan skrg dlm biz tidak menentu, org pinjam puluhan ribu hinggakan sya nak hidup roadtax pun x ada duit - 01671174XX.

-
saya ada menerima satu SMS daripada individu ini menyatakan beliau ada masalah kewangan.
KUIZ: agak-agaknya pada pendapat anda, apakah petunjuk yang jelas menunjukkan beliau ada atau memang didorong kepada masalah kewangan daripada SMS di atas? Tips: ada dua petunjuk yang berjiran. Hantarkan jawapan anda ke email saya: qmas304@streamyx.com.
tentu sekali saya suruh beliau ini tukar nombor handphone segera sebagai langkah pertama! Agak-agaknya kenapa ye?
.
Dah berulang kali saya beri nasihat tentang perkara ini, jadi hati-hatilah! Tukar sekarang juga jika anda ada "benda" tu dalam apa jua dalam hidup anda, melainkan anda adalah pegawai pinjaman atau kebajikan seperti Tekun, Mara atau JKM atau Baitulmal.
------------------------------------------------------------------------------------------------
MUKA DEPAN MAJALAH: dapatkan majalah Jutawan keluaran September 2010 dan Mingguan Wanita siri 1400 - kedua-duanya muka depan Dato' Siti Nurhaliza! Tahun cermin adalah kelebihan beliau tahun 2010 ini, gunakan kesempatan untuk popular, begitu juga kepada sebilangan anda yang akan tahun cermin tahun depan 2011 untuk popular juga. Jangan lepaskan peluang!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kursus "3K": Di dalam majalah Jutawan ada iklan mengenai seminar 3K oleh beberapa pakar motivasi. Untuk makluman, saya telah menggunakan perkataan 3K semenjak tahun 2009 lagi, jadi tiada kena mengena saya dengan seminar 3K mereka walaupun mereka juga menggunakan pembelajaran konsep K yang lebih kurang sama tajuk dengan saya seperti K-kekayaan. Seminar 3K saya berbeza dengan mereka iaitu seminar saya berbentuk teknikal dan pengiraan serta strategi, manakala seminar 3K mereka lebih kepada motivasi. Jika anda perasan, seorang Dr. pakar motivasi terkenal juga kenalkan beberapa "K" seperti kesihatan, kebahagiaan dll, itupun saya telah perkenalkan semenjak tahun 2006 lagi. Harap tiada kekeliruan di dalam perihal ini.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TUKAR PANGGILAN NAMA / NAMA PENA: Mulai sekarang, saya akan menukarkan beberapa rujukan kepada nama saya atau menggunakan nama pena baru di buku tulisan saya, kad bisnes dan sebagainya kepada EDDYROSYADI dan sila panggil/ tulis nama saya (dalam email atau SMS) sebagai A-D (iaitu sebutan A dan D seolah menggantikan nama "Eddy",atau sekadar taip "AD" atau "a-d" pun boleh, yang penting disebut A dan D). Menggunakan kaedah pengiraan nama, adalah lebih sesuai saya menggunakan panggilan sedemikian dan nama adalah sebagai "doa" anda untuk saya dengan nama yang lebih harmoni supaya saya dapat meneruskan perjuangan dan kehidupan dengan lebih baik, insyallah sebagai satu ikhtiar. Walaubagaimanapun, nama asal saya masih kekal dalam dokumen-dokumen yang sepatutnya - daripada cikgu Eddirosyadi / cikgu A-D.
.
Pertukaran nama panggilan berdasarkan kaedah nama:
Eddy Rosyadie --> Eddyrosyadi = hidup yang lama dan gembira, tiada kebimbangan.
Eddy --> A-D = kebahagiaan, kekayaan, kekuasaan.
Nama asal saya lebih merujuk kepada sifat sensitif dan kurang mahu maju - mungkin itu menjelaskan sifat saya selama ini. Tak dapat tukar nama asal tapi tukar nama panggilan bolehlah sebagai satu ikhtiar jua.
.
Jika anda memerlukan khidmat kiraan nama untuk anda, keluarga atau perniagaan, bolehlah berurusan terus dengan saya di qmas304@streamyx.com. Ada caj perkhidmatan RM30.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
KISAH TAHUN 2010: Di dalam sebuah kitab terbitan tahun 1960-an dari Kelantan ada menyatakan dijangka tahun 2010 akan mengalami beberapa perkara antaranya;
1. Peralihan kuasa pemerintah - terdapat kejatuhan dan perselisihan di kalangan pemerintah.
Setakat ini memang ada 3 peralihan kuasa yang utama dapat dilihat iaitu peralihan tugasan sementara Yang Dipertuan Agung, pertukaran Ketua Polis Negara dan terkini perlantikan Sultan Kelantan yang baru. Tentang perselisihan di kalangan pemerintah mungkin merujuk kepada kes perlantikan Sultan Kelantan baru-baru ini.
2. Peningkatan kes jenayah dan kematian ramai wanita.
Tidak dipastikan statistik yang sebenar, tetapi daripada berita di media, terdapat kes wanita yang dibunuh kejam, terbaru ini kes jutawan kosmetik terkenal, serta peningkatan kes jenayah yang sangat ketara.
.
Persoalannya, apakah ini kebetulan, bagaimana kitab ini dapat membuat jangkaan sedemikian, bukan dari numerologi atau falak, tetapi kemungkinan besar kajian yang melibatkan pola (pattern) atau kitaran fenomena menggunakan teknik hari. Yang penting di sini gunakan semua ilmu Tuhan ini sebagai panduan untuk kehidupan kita, bukan ramal nasib tetapi berjaga-jaga.
.
Ditambah pula jangkaan saya untuk tahun 2010 yang dibuat pada tahun lepas iaitu tahun 2010 tahun orang mudah marah dan tahun muslihat. Kes pembunuhan jutawan kosmetik terkenal mengandungi unsur penipuan serta kekejaman. Hati-hatilah kita dalam mengharungi beberapa bulan terakhir tahun 2010. Tahun 2011 dijangka lebih aman sedikit, maka ambil peluang untuk kaya dan berjaya! Nantikan sinopsis lengkap tahun 2010 dan 2011.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
VIRTUOUS STAR ADALAH KUNCI BOOSTER KEKAYAAN: Akhirnya, jawapan sudah ditemui kenapa seseorang itu mudah kaya padahal jual belacan bungkus walhal orang lain jual kapal terbang masih tidak kaya - Virtuous Star adalah kuncinya. Selama ini saya menjangkakan Awarding Star memainkan peranan, tetapi Awarding Star sekadar memberikan kemenangan kebendaan, tetapi yang mempercepatkan atau menggandakan kekayaan ialah Virtuous Star, lebih-lebih lagi ada faktor lain seperti arah kejayaan 6, kitaran tahun 6 atau arah mata angin 6 dan seumpamanya. Sila lihat Graf Hayat anda - semua orang ada Virtuous Star tetapi pada usia yang berbeza (ada 4 cara bacaan). Yang tidak pasti atau belum tahu cara nak baca Graf Hayat, silalah hadir Worksyop Graf Hayat pada 25 September ini di Seksyen 7, Shah Alam (RM50) jam 2 petang - 4 petang.
.
Jika anda belum sampai Virtuous Star, maka tak perlulah nak sibuk2 jadi kaya, beranganlah dulu, memang susah nak kaya buatlah macam mana pun kerjalah sampai titisan darah terakhir sekalipun, simpan dulu duit anda dalam bentuk lain yang lebih produktif seperti ASB, emas dan lain-lain. Tetapi, sebenarnya ada cara untuk mengatasinya dan kami sedang mengkaji bagaimana untuk mempercepatkan Virtuous Star dengan lebih berkesan. Jadi, jangan risau jika Virtuous Star anda lambat lagi atau terlepas, mula belajar dari sekarang beberapa teknik ikhtiar dan bersiap awal. Antara individu yang akan sampai Virtuous Star tidak lama lagi ialah saudara Nor Edie (Avail) Batu Pahat - walaupun beliau dalam Graf Gaung kini, tetapi pretasi jualan sangatlah baik setelah menggunakan beberapa teknik ikhtiar dari metafizik dan perjalanan beliau kini sungguh baik untuk tidak lama lagi mendapatkan Virtuous Star, maka berganda-gandalah kejayaan beliau nanti - bolehlah menggantikan seorang jutawan dari Batu Pahat yang telah pergi meninggalkan kita baru-baru ini.
.
Di dalam worksyop 25 September ini anda akan dapat melihat beberapa contoh individu terkenal yang kaya raya apabila mencecah Virtuous Star. Mari datang belajar supaya anda dapat melayari perjalanan hidup dengan lebih produktif tanpa perlu "langgar dinding sana-sini", ada teknik dan ikhtiar yang membolehkan anda mencapainya. Anda juga berpotensi kaya jutawan itupun tahu caranya. Macam saya ni dah terlepas Virtuous Star sebelum saya belajar kaedah ini tetapi ada satu lagi peluang itupun masih jauh lagi, tak mengapa, mari kita sama-sama berusaha! Virtuous Star adalah kuncinya!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MERAIKAN BULAN SYAWAL 1431 H - Kepada saudara dan rakan se-Islam, semoga sentiasa tenang, bahagia dan ceria di sepanjang bulan sambutan perayaan ini. Terima kasih atas ucapan-ucapan hari raya dan hari lahir anda semua kepada saya.
.
SAYA MOHON MAAF ZAHIR BATIN: Sepanjang 5 tahun perjuangan saya berniat untuk membantu masyarakat jika terdapat salah dan silap saya mohon maaf - sebagaimana manusia biasa lain saya juga ada buat silap, tapi tidak disengajakan. Saya tahu ada di antara pelajar metafizik yang sampai sekarang tidak berjaya kaya walaupun telah hadir kursus saya sebelum ini (anda perlu tahu beberapa perkara lagi seperti Virtuous Star dan seumpamanya), serta ada di antara pelajar dan peminat metafizik yang ada kerugian dalam perniagaan/ pelaburan (anda juga perlu tahu beberapa teknik lain juga seperti kitaran 7 namun saya sendiri pun terkena juga dek nak bantu rakan-rakan lain yang buat bisnes akhirnya didapati mereka sebenarnya dalam graf tidak baik serta rasa tamak kita nak cepat kaya walaupun Virtuous Star belum sampai lagi!).
.
Oleh yang demikian, mulai sekarang, semua jenis perniagaan yang akan diwarwarkan di dalam blog ini dan dalam kursus-kursus metafizik saya akan membuat perubahan berikut;
.
1. Membawa penyataan "disclaimer" untuk memastikan pelajar/ peminat metafizik mengenalpasti risiko yang bakal mereka ambil dan terima sebelum membuat perniagaan. Sebelum ini memang ada "disclaimer" tetapi saya terlepas pandang untuk memasukkannya setiap kali pengumuman.
.
2. Peminat/ pelajar Metafizik yang berada dalam Vacuum Star, Blocking Star dan Graf Gaung serta kitaran 7 ditegah untuk memasuki sebarang perniagaan kerana didapati tidak ramai yang mampu kuat untuk mengatasi konflik tersebut. Untuk makluman, sebenarnya tidak ramai yang mampu melepasi konflik tersebut, melainkan dengan strategi dan kekuatan. Antara individu yang boleh berjaya walaupun dalam Vacuum Star atau Graf Gaung adalah seperti Lynjb, Nor Edie (Avail) Batu Pahat, Dr Suraya, Puan Siti Jb dan beberapa individu lain yang benar-benar menggunakan kaedah metafizik dengan menyeluruh. Saya menyangkakan ramai yang mampu berusaha kuat untuk melepasinya namun tidak ramai yang boleh lihat secara positif. Jika anda sedang Vacuum Star, Blocking Star, Graf Gaung serta belum ada Virtuous Star serta Awarding Star atau kitaran 6, anda tunggu jelah duduk diam-diam bagi laluan orang lain kaya dahulu! Atau sebenarnya anda boleh bersedia awal dengan pelajari metafizik sebagai persediaan berperingkat atau pelajari / gunakan juga kaedah metafizik dengan gabung dengan orang lain yang ada "tuah"nya itu, serta menggunakan ikhtiar tertentu seperti kaedah graf harian untuk ambil peluang.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAKLUMBALAS:
Waktu Berdoa Kejayaan 6 September: T kasih atas bantuan yang diberikan kepada saya syukur Alhamdulillah berkat doa hari Isnin tempoh hari walaupun saya sibuk nak cuti saya tak sangka masih ada client yang nak buat bayaran sedangkan dalam tempoh tersebut saya sedang keresahan tak cukup duit – A, Jb.
.
Kaedah metafizik menipu orang: Ntah apa2 u punye cara nak menjana wang... menipu je. dah la yuran sampai 2rat - secara sms.
.
Komen: terpulang kepada individu untuk menyatakan saya menipu, pada saya elok bertanya kepada individu2 yang pernah berjaya menggunakan kaedah saya seperti Dr Azizan Osman (Minda Luar Biasa), Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad (Millionaire Mindpower), Datuk Dr Norazmadinaz, Lynjb, Nor Edie Avail dan sebagainya. Mereka kini menjana pendapatan melebihi daripada saya sendiri, jadi saya tak rasa saya menipu, kerana jika saya menipu mana mungkin mereka2 yang disebut itu boleh berjaya. Mungkin si pengirim SMS ini belum mengenali sepenuhnya kaedah metafizik di sini.
.
Tentang yuran, paling tinggi yuran adalah RM450 itupun 2-3 tahun lalu (teringin juga saya caj yuran kursus RM4000 tetapi saya tak sampai hati), tetapi kini RM50 pun ada, free pun pernah beberapa kali! Pernah juga dalam seminar saya dihadiri secara percuma untuk para ibu tunggal, anak yatim serta beberapa individu yang hilang pekerjaan. Pernah juga beberapa kali seminar saya tidak mendapat bayaran langsung pulang tangan kosong. Tapi tak perlukan saya cerita namun kenalah juga cerita kerana orang melihat saya dari satu sudut sahaja. Memang benar dalam metafizik, pelbagai jenis perniagaan/ pelaburan dianjurkan di sini sebagai ikhtiar untuk membantu individu dalam Vacuum Star atau Graf Gaung mendapat duit secara pantas, namun oleh kerana kami membawa produk orang lain, kadang kala ianya juga tidak membawa hasil yang baik. Oleh itu, saya dilihat menipu mungkin kerana saya terlalu promosikan produk orang lain seolah-olah mahu menjerat orang, insyallah selepas ini saya berhati-hati tidak lagi membuat tawaran meraih kekayaan secara melulu kerana agak sukar untuk membuat jalan pintas untuk kekayaan di sini.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Webinar Percuma Secara On-line pada 21 September 2010, 9pm bersama Master Eddy Rosyadie, semua dijemput hadir, kita bertemu secara on-line di depan komputer anda di rumah anda sendiri atau di mana-mana tempat yang ada WIFI:
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=12


Ued2pro NumberTech Basic Class pada 3 Oktober 2010 oleh Master Eddy Rosyadie, terutamanya kepada individu yang telah membeli pakej pendant sebelum ini.
Daftar di http://www.urdworld.org/modules/events/event.php?eid=13

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Energy Booster: Untuk bergaya di sepanjang bulan perayaan dan sebagai satu ikhtiar menambahkan tenaga mengatasi penat beraya dan open house! Dapatkan dari Admin URD di talian 016 524 7936 - dapat produk, dapat ilmu dan dapat peluang duit!




.
.
.
.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SEMINAR PERCUMA PADA 31 OKTOBER SHAH ALAM: satu seminar satu hari percuma 9.30 pagi - 5 petang dirancang di Shah Alam. Marilah belajar teknik Pemasaran dan Kesihatan dari Kaedah Pernomboran Dinamik Metafizik. Dapat tahu jenis pasaran, arah kejayaan dan teknik mengira dan memberi penyelesaian masalah Kesihatan. Contohnya, jika dalam tarikh lahir anda ada banyak angka 2, apakah implikasinya kepada kesihatan anda, bagaimana untuk mengira dan mendapatkan penyelesaiannya. Dapat ilmu, dapat produk dan dapatkan peluang duit! Nantikan pengumuman selepas raya ini. Jika berminat untuk tempah awal, silalah email ke qmas304@streamyx.com untuk kami hantar maklumat awal.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- WORKSYOP GRAF HAYAT DI SHAH ALAM 25 SEPTEMBER: Seperti biasa setiap Sabtu 2 ptg - 4 ptg, kali ini dengan tajuk "Teknik Graf Hayat I" (RM50), pelajari teknik Graf Hayat spt kenali Vacuum Star, Widowed Star malah Virtuous Star untuk anda jadi kaya atau tidak! Tahukah anda Dato Siti Nurhaliza menjadi kaya raya terkenal pada umur antara 15-24 tahun kerana beliau memiliki 10 Star terbaik ketika pada umur itu? Apakah jenis Star anda? Bilakah anda boleh memiliki 10 Star terbaik itu?


Daftar: Dr. Suraya
012 318 5523.

Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam - Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam. Berdekatan ICT & Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang.




.
.
.
.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------- Berminat untuk mendapatkan nota percuma tentang cara pengiraan petak tarikh lahir dan previu keterangan tentang pola nombor kewangan? sila email ke qmas304@streamyx.com.
------------------------------------------------------------------------------------------------- Kursus Pola 38 di Jb pada Ahad 17 Oktober 2010; 9 pagi - 5 petang. Boleh daftar dengan Lynjb (019 755 6102).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tempahan Laporan Graf Hayat: berminat untuk dapatkan graf hayat anda atau rakan atau ahli keluarga dan laporannya setebal lebih kurang 9 mukasurat yang dihantar kepada anda bercetak secara pos dalam bentuk binding (keterangan graf hayat sahaja dan tiada penjelasan pola nombor atau konsultansi dibuat berasingan), sila hubungi Puan Zuhaida 016 2063496 atau email: zuha80@yahoo.com. Sila berikan maklumat nama, jantina, tarikh lahir, jam lahir, negeri kelahiran serta alamat dan poskod serta nombor telefon. Cara bayaran bank-in akan diberitahu. Harga RM70 untuk setiap individu.
.
Jika memerlukan laporan graf hayat beserta pola-pola nombor DAN sesi konsultansi 1 jam, boleh hubungi Encik Zaini Ahmad (019 267 6727 atau email:
zainifruta@gmail.com. Harga RM150 untuk setiap perkhidmatan tersebut.

.
Samazon Energy Booster:
.
Tempah sekarang di Admin URD di telefon 016 216 3796.




















.
.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADI:
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.

Pelajari teknik pernomboran metafizik dari asas! Pengiraan-pengiraan petak statik, pendua, pentiga termasuk teknik terbaru Petak Bayangan, Pengiraan Arah kejayaan, Kitaran Tahunan dan sedikit graf hayat! Memang menarik. Elok untuk individu yang baru mahu kenali kaedah ini atau mahu tambah pengetahuan tentang teknik tarikh lahir lebih mendalam.

Pendaftaran akan dibuka nanti, tapi bolehlah hantar nama ke qmas304@streamyx.com untuk dapatkan maklumat awal.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddyrosyadi (A-D)
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:28 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates