waktu malaysia
 
galeri gambar
 
tempahan online


TEMPAHAN ONLINE

iklan

 





 

jadual  kursus/Seminar
BULAN KURSUS/SEMINAR
Kursus
 
dipejabat
Meru, Klang

sesi Consultant
No 69, Tgkt 2, Jalan Besar, Pekan Meru
(Atas Bank BSN depan RHB Bank)
iklan tajaan

 

 

 




 

Tuesday, July 27, 2010
Mulakan langkah ke arah kekayaan
Assalamualaikun & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia.
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)
.
.
Perubahan jadual Mini Workshop "Sales & Networking" di Shah Alam.
.

.
.
Foto 1: Awal Januari 1994 di hadapan University of Pittsburgh, Pennsylvannia, USA. Melawat rakan-rakan yang berada di sana ketika itu.











.

Foto 2: Sekitar awal tahun 1993, sehari selepas ribut salji terburuk berlaku di sekitar New York. Salji tebal mencecah tinggi sebuah kereta. Bergambar di hadapan rumah kawan yang berada atas sebuah bukit - salji hingga paras pinggang.









.

Foto 3: Di hadapan Onondaga Medical Career School di Syracuse, New York sekitar pertengahan 1995. Selepas menamatkan pengajian di bidang Biology di Syracuse University, saya melanjutkan pengajian secara praktikal di situ pelajari bidang pembantu klinik. Saya juga bekerja secara sukarela di Crouse-Irving Memorial Hospital, Syracuse untuk tambah pengalaman (memang dah pola 459!).

Seterusnya pulang ke Malaysia bekerja di kilang Vitagen dan selepas itu sebagai jurujual barangan kelengkapan makmal hospital (pola 459 lagi!). Kini masih terlibat dalam bidang produk/ barangan kesihatan.










.
.

Cinta Dan Cipta (Sweet Charity):

Berjalan terus berjalan
Tentu jalan nak dituju
Mencari terus mencari
Intan bukannya batu

Berliku jalan berliku
Berbagai rintangan bagiku
Tabahkan rasa hatimu
Kita titi satu persatu

Dirimu serta diriku
Hidupku juga serta hidupmu
Cinta dan cipta yang satu
Hanya takdir yang menentu

Hidupmu serta hidupku
Diriku juga dirimu
Hanya takdir yang menentu
Cinta dan cipta yang satu

.
The Price (Twisted Sisters):

how long i have wanted
this dream to come true
and as it approaches
i can't believe i'm through
i've tried,
oh, how i've tried
for a life, yes a life
i thought i knew

oh it's the price we gotta pay
and all the games we gotta play
makes me wonder if it's worth it to carry on
'cause it's a game we gotta lose,
though it's a life we gotta choose
and the price is our own life until it's done

time seems to have frozen,
but the mind can be fooled
as the days pass i discover
destiny just can't be ruled
hard times,
oh hard times,
for the prize, yes the prize,
i thought i knew

oh it's the price we gotta pay
and all the games we gotta play
makes me wonder if it's worth it to carry on
'cause it's a game we gotta lose,
though it's a life we gotta choose
and the price is our own life until it's done
.
.
WORKSHOP: Mulai Ogos 2010, saya akan banyak anjurkan sesi bengkel/ mini workshop bertujuan untuk membimbing kaedah pernomboran dengan lebih mendalam dengan cara lebih perlahan, menggantikan kursus atau seminar penuh yang akan diuruskan oleh penganjur lain.

7 Ogos - mini workshop bersiri - "Potensi Jualan dan Networking" (Shah Alam) RM50

15 Ogos - Workshop "Teknik Jodoh" (Meru, Klang) RM50
.
MINI WORKSHOP POTENSI SALES & NETWORKING DI SHAH ALAM:
SETIAP SABTU 2 pm - 4 pm.
Yuran: RM50 setiap hadir kelas (RM50 x 6 = RM300)
Diskaun 10% jika bayar sekaligus (RM270)
Ahli Ads4bucks bayar RM250 sahaja untuk bayaran terus.
.
Tempat: Brilliant Sixtyninerz Training Center, No 10a, Jalan AK7/AK, Pusat Perniagaan Bukit Raja, Seksyen 7, Shah Alam. Berdepan Pharmaniaga Seksyen 7, Shah Alam - baris belakang hujung sekali dari pejabat WHR. Berdekatan Jusco Bandar Baru Bukit Raja, Klang. Akses mudah menggunakan Lebuhraya Persekutuan atau Lebuhraya NKVE.
Daftar: Puan Suraya 012 318 5523.
.
Sesi 1: 7 Ogos: Kenali Diri dari Potensi Kekayaan
Sesi 2: 14 Ogos: Strategi Arah Kejayaan
Sesi 3: 21 Ogos: Teknik Hari dan Jam Menguntungkan
Sesi 4: 28 Ogos: Teknik kenali Prospek dari nama, no plet kereta, no handphone
Sesi 5: 4 Sept : Teknik Bina Downline berkesan
Sesi 6: 25 Sept : Teknik Kumpulan Rangkaian Sentiasa Maju.
.
Workshop ini adalah tahap asas, jadi ianya sesuai untuk individu yang baru mahu pelajari kaedah ini, terutamanya menggunakan teknik pernomboran dalam bidang berkaitan sales dan networking seperti MLM, jualan, pemasaran dan seumpamanya. Juga dijemput peserta kursus lama untuk mengulangkaji/ mendalami pengetahuan. Dibuka kepada semua individu dari Shah Alam, Sg Buloh, Damansara, Klang, Port Klang, Kapar, Meru, Puncak Alam, Puchong dan sewaktu dengannya. Apabila anda menamatkan 6 sesi, anda memiliki pengetahuan yang berguna untuk digunakan secara mudah dan praktikal di dalam membuat jualan, pemasaran dan rangkaian. Dengan pelajari perihal potensi yang betul, arah yang betul, hari / jam yang betul serta downline yang betul dan seumpamanya, maka perniagaan sepenuh atau separuh masa anda dapat dijalankan dengan berkesan - tidak perlu letih kejar kekayaan kerana anda tahu di mana kekayaan itu telah diletakkan untuk anda. Menariknya, setiap sesi workshop adalah modul tersendiri, bermaksud jika anda tertinggal salah satu sesi (tetapi sesi 1 wajib hadir dahulu), ianya tidak menjejaskan sesi seterusnya dan anda boleh datang ke sesi yang anda tertinggal itu pada batch seterusnya.
.
Teknik pernomboran sales dan networking ini sering saya kongsikan dengan golongan sales/ MLM seperti usahawan Ads4bucks, wang pos WHR, Avail, Luxor, Amway, Hai-O, Public Mutual, Takaful dan seumpamanya. Ramai yang telah berjaya hasil dari penggunaan teknik-teknik pilihan. Kini giliran anda pula untuk berjaya seperti mereka yang terdahulu pelajari kaedah ini... marilah dijemput datang! Jumpa anda di sana.

.
Apa itu Kursus Pola 38? Kelas pertama akan bermula di JB nanti selepas raya. Anda boleh daftar dengan Lynjb (019 7556102) Yuran RM380: Pola 38 atau 83 sering ditemui pada individu yang berjaya kaya, itupun apabila mereka menggunakannya dengan cara yang betul. Saya dapati ramai juga orang ada pola tersebut tetapi tidak berjaya kaya kerana belum tahu menafaatkan anugerah yang ada. Hatta, walaupun anda tiada pola 38 atau 83, pola tersebut akan datang secara otomatik kepada anda namun anda tidak sedar. Dalam kursus ini, kesedaran dan pengenalan tentang pola 38 akan diberikan dahulu, kemudian sesi latihan praktikal secara asas diberikan pula - gabungan pengetahuan dan latihan praktikal.
.
Awas: walaupun ada individu yang boleh mengajar pola 38 namun anda mesti berhati-hati kerana anda boleh "dijangkiti" pola 38 yang negatif daripada orang yang mengajar atau merawat anda sama ada secara sengaja atau tidak sedar! Terutama sekali jika anda juga ada pola 459. Oleh itu bimbingan dari tenaga pengajar yang terlatih sahaja dicadangkan di sini.
.
Teknik Kenali Pasangan dari Petak Kanan/ Kiri Anda: Masihkah anda ingat tentang pembentangan kaedah ini? Peserta kursus di Taiping tempohari adalah batch pertama di dunia yang pelajarinya. Anda akan pelajarinya dalam Workshop Teknik Jodoh pada 15 Ogos di Meru, Klang nanti. Penemuan tambahan:
.
1. Pola-pola yang ada bukan sahaja menjelaskan jenis pasangan anda, tetapi POTENSI pasangan anda. Contohnya, Prof Dato Dr Ibrahim memiliki pola 573 untuk Petak Isteri, begitu juga dengan Datin Ira memiliki pola 573 untuk Petak Suami, memang betul mereka berdua kini adalah 573 (orang kenamaan), tetapi semasa mereka baru berkenalan atau berkahwin, bukannya terus jadi orang kenamaan, tetapi mendapat penganugerahan tersebut jua. Jadi, ianya adalah Potensi untuk anda atau Potensi untuk pasangan anda jua! Jom periksa Petak Pasangan anda macam mana!
.
2. Pola-pola yang ada pada dalam Petak Pasangan anda juga digunakan untuk mengkaji masalah kesihatan atau kewangan juga! Contohnya, seorang wanita memiliki pola 393 di sebelah Petak Suami, memang sekarang suaminya adalah seorang kontraktor. Namun, pola 393 iaitu hasilnya 3 iaitu sering putus duit sukar nak simpan duit, maka dapatlah dibuat strategi bagaimana untuk si isteri menguruskan perihal kewangan atau cash flow suami seumpamanya. Begitu juga dengan suaminya pula Petak Isteri ada pola 459, tentunya isteri suka membeli barang, jadi sang suami perlulah ada strategi sewajarnya seperti selalu bawa duit spare lebih dalam dompet bila ke kedai tu!
.
.
.
Penemuan Terbaru (peringkat teori, belum disahkan) -bercakap tentang kesihatan pasangan, tiba-tiba sahaja datang satu petunjuk untuk mengira JENIS KESIHATAN pasangan daripada petak tarikh lahir anda! Jika anda lelaki, maka tarikh lahir 8.7.1972, gunakan petak-petak hijau untuk mengira masalah kesihatan isteri anda (mungkin isteri-isteri juga? Jika lebih dari seorang lah). Jika anda wanita lahir pada tarikh yang sama 8.7.1972, maka gunakan petak-petak kuning untuk mengira masalah kesihatan suami anda. Cubalah! Jika ada kebenaran, sila maklumbalas kepada saya di qmas304@streamyx.com. Tentunya anda perlu tahu bagaimana nak kira petak kesihatan pula juga! Jika anda belum belajar dan nak tahu cara kiraan Petak Kesihatan, boleh dapatkan nota ebook cara pengiraan dan jenis kesihatan RM30. Email kepada saya jika berminat.
.
Soal&Jawab.
.
S: Kenapa encik eddy sering merujuk kepada nama Lynjb dalam blog atau seminar? J: Lynjb (0197 556102) adalah salah seorang testimoni hidup (living testimony) yang menggunakan kaedah pernomboran dengan baik dan hasil yang didapati beliau adalah baik. Terdapat ramai lagi testimoni cuma mereka kurang beri maklumbalas maka adalah sukar untuk saya hubungkan atau kongsikan testimoni mereka, mungkin mereka pemalu atau mahu low-profile. Seperkara lagi, puan Lynjb dan suami Abg Soani banyak membantu saya di dalam penganjuran kelas di JB, malah mereka menawarkan pejabat mereka untuk latihan-latihan seterusnya.
.
S: Saya telah memiliki buku-buku dan ebook encik eddy, tapi masih tak faham dan masih buntu mencari penyelesaian.
J: Buku-buku adalah bagus untuk rujukan serta ulangkaji. Adalah sangat elok pula dapat bertemu untuk berbincang dengan saya, mungkin dalam seminar, kursus atau workshop atau dengan lebih baik adalah dalam sesi konsultansi peribadi. Ini adalah kerana pengetahuan pernomboran perlu disesuaikan dengan keupayaan/ kelayakan sebenar anda dimana saya perlu periksa latarbelakang dan seumpamanya dahulu. Teruskan dengan rujuk kepada buku/ ebook dan jika ada rezeki nanti kita berjumpa.
.
S: Teknik tuan terlalu banyak, saya keliru nak pakai yang mana satu?
J: Teknik saya berasal dari kajian sendiri ataupun diadaptasi daripada pelbagai teknik yang dikongsi dari dalam atau luar negara. Adalah sukar untuk mencari satu teknik yang betul-betul berkesan dan gabungan teknik-teknik biasanya memudahkan untuk membantu kita buat keputusan atau strategi. Buat permulaan memanglah mengelirukan, tetapi apabila anda banyak berlatih, anda akan selesa dengan pelbagai teknik yang ada kerana anda miliki pelbagai pilihan tidak terhad.
.
PROJEK PERNIAGAAN PENDIDIKAN UED2PRO: Kepada individu yang berminat untuk menjadi ahli Ued2PRO untuk menambah pengetahuan serta pendapatan, mengikuti Webinar PERCUMA atau hadir ke Kelas Pengenalan, sila hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila hubungi Mr Jeff di 016 216 3796.
.

SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100

.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:05 AM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Friday, July 23, 2010
Perubahan Kepada Kejayaan
Assalamualaikun & Selamat Sejahtera, Salam 1 Malaysia.
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)
- www.ued2pro.com

PERKAHWINAN ADALAH SATU RISIKO - yang perlu difahami awal: Sejak akhir-akhir ini terdapat banyak kes berkaitan kecurangan dalam rumahtangga. Dalam metafizik, ada sesuatu yang mengejutkan, memang pahit untuk saya ceritakan tapi kebenaran itu yang penting iaitu ada sesetengah individu yang dilahirkan untuk berlaku curang. Namun, ianya selalu berlaku secara tidak sedar atau tidak sengaja kerana dorongan itu sudah ada terbina di dalam dirinya maka jika beliau tidak menyedari dirinya perlu melalui saat itu, maka beliau akan hanyut dalam dorongan itu. Sebenarnya, mudah sahaja untuk melihat potensi curang - kajilah sejarah ibu bapa anda atau pasangan anda. Kajian pernomboran saya mendapati majoriti kes curang berlaku apabila ibu bapa individu itu ada kes curang/ poligami/ kahwin cerai (sama ada cerai hidup atau mati) - jika ada sekali kes pun sudah cukup. Inilah yang dinamakan risiko dalam perkahwinan.
.
Dalam pernomboran pula, pola 729 untuk lelaki atau wanita (kes 2 selebriti Indonesia terbaru ini kedua-duanya ada pola 729 disebelah kanan petak) dan yang paling mengejutkan ialah jika anda atau pasangan anda adalah Main Structure Great Controller + Great Entertainer - satu bentuk dorongan yang membawa kepada kes seks luar nikah dan anak luar nikah, walaupun sudah berkahwin atau lulus dalam pengajian agama.
.
Ramai orang mengatakan agama dan keimanan boleh mencegah perkara sebegini, namun daripada kajian 5 tahun ini, realitinya bukan sebegitu mudah yang dijangkakan - hanya sebilangan kecil sahaja yang mampu menggunakan agama dan keimanan untuk menghindarinya dari awal, mungkin faktor dunia zaman moden dan mungkin faktor cinta itu buta. Memang benar cinta itu buta hinggakan membutakan ramai orang terutamanya orang yang memiliki pola 729 atau 279 mudah buta dalam cinta yang boleh bawa ke ranjang. Anda sebenarnya diuji, masalahnya ramai orang pola 729 perlu melaluinya dahulu untuk mengetahui ujiannya itu dapat dilalui dengan baik atau tidak.
.
Ini sesuatu yang tidak selesa diceritakan tapi ini kebenaran. Jadi, sebelum anda membina atau jika anda sudah membina perkahwinan, elok kaji balik potensi dan konflik anda. Bukan untuk dijadikan sebagai bahan berperang suami isteri atau antara putus tunang dan seumpamanya, tetapi bagaimana untuk membetulkan situasi kerana anda atau pasangan mewarisi sesuatu dorongan dari keturunan, maka anda dan pasangan perlulah bergabung, bukan bergaduh, untuk membetulkan situasi. Namun, jika anda atau pasangan tidak mahu mendengar pandangan metafizik ini, mungkin dorongan itu sudah terlalu mendalam atau mungkin itu pilihan anda atau pasangan - bagi nasihat bergunung ganang pun tak menjadi jika hati sendiri dah nak buat benda lain.
.
Dalam Bengkel Jodoh pada 15 Ogos nanti di Meru, Klang, akan diceritakan kes-kes sebegini untuk anda memahami diri anda dan pasangan seterusnya melakar strategi untuk membina perkahwinan yang berkesan - untuk anda atau anak-anak nanti, atau berminat menjadi kaunselor perkahwinan/ rumahtangga. Anda dijemput hadir kerana ilmu pengetahuan sebegini tiada didedahkan dimana-mana di dunia.
.
Ramai yang berkata dan beranggapan bahawa kalau sudah takdir, maka biarlah takdir berlaku. Jika ada yang berkata begitu, anda sudah silap. Daripada kajian saya, semua orang perlu melalui fenomena Widowed Star apabila tiba tempohnya (selama 10 tahun dan mungkin berlaku 1-2 kali dalam hidup seseorag) dan akan terdorong kepada kes-kes curang/ masalah rumahtangga, maka apabila ianya sudah tiba masanya, maka kita perlu biar ia berlaku hingga menyebabkan kemusnahan? Di sinilah konsep metafizik diperkenalkan untuk kita memahami bahawa terdapatnya potensi itu dan perlulah kita (anda dan pasangan) bersiap sedia menghadapinya. Kaedah di sini bukan tilik nasib tapi adalah untuk kita IKHTIAR menentang takdir yang tidak elok. Jika anda berserah bulat-bulat kepada takdir, anda boleh terjerumus dalam fahaman Qadariah, tapi jika anda tidak percayakan takdir pula, anda boleh terjerumus dalam fahaman Jabariah pula. Jadi, anda perlu berada dalam keadaan yang terkawal dan bersederhana.
.
Saya sebagai "sifu" metafizik pun kena melalui Vacuum Star, Widowed Star dan sebagainya, setakat ini saya syukur dapat melaluinya dengan baik, namun tidak pasti kesudahannya kerana kita sangat berusaha IKHTIAR memperbaikinya namun bergantung kepada kekuatan diri, pasangan dan faktor-faktor lain juga - yang penting anda telah ada pengetahuan dan berusaha IKHTIAR. Kini, anda pula perlu kuatkan diri anda dan pasangan, serta juga anak-anak anda untuk anda hidup dalam keadaan tenang - bebas dari kontroversi!
.
Soal&Jawab.
.
S: Saya cadangkan tuan dapatkan pengesahan syariah tentang kaedah tuan supaya tidak terjadi kes yang berlaku kepada sebuah organisasi baru-baru ini.
J: Terima kasih cadangan itu namun saya tidak dapat teruskan kerana kaedah ini bukan kaedah berkaitan agama sepertimana organisasi tersebut. Ini adalah kaedah penyelidikan, sama seperti kaedah kajian penyelidikan ilmu dunia lain seperti biologi, fizik, kimia dan seumpamanya, kalau begitu elok juga bidang biologi, fizik dan kimia mendapat pengesahan syariah. Kaedah ini lebih kepada sains forensik dan kajian pola, namun sesekali dikaitkan dengan agama (sama ada Islam atau agama lain) sebagai membentuk kesedaran sahaja, bukan bermaksud menyokong fakta agama. Contohnya, dalam kaedah pernomboran metafizik, pola 27 adalah pola networking, kebetulan untuk orang Islam yang solat berjemaah dapat 27 pahala (jemaah kan networking!), jadi bukan bermaksud angka 27 dalam Islam adalah sama pola 27 atau sebaliknya.
.
S: Saya tidak bersetuju kaedah waktu berdoa saudara seolah-olah saudari ini pakar agama dan doa itu pada waktu tertentu sahaja padahal banyak waktu berdoa lain yang dianjurkan oleh agama.
J: Setakat ini saya belum mengaku saya ni pakar agama jadi eloklah saya kekal dan lebih selesa sebagai pengamal biasa. Perihal waktu berdoa, itu adalah TAMBAHAN kepada amalan yang sedia ada. Saya tidak pernah mengatakan bahawa waktu berdoa saya itu sahaja yang terbaik manakala waktu doa lain tak baik. Yang saya buat ini adalah sebagai satu ikhtiar tambahan, jika anda membaca blog saya sebelum ini pun, saya ada merujuk kepada sebuah buku berunsur agama tentang doa-doa, maka banyak lagi kaedah-kaedah doa disamping kaedah waktu berdoa.
.
Teknik Terbaru: Kiraan 3 fasa kehidupan - Pembentukan, Pengeluaran dan Penghasilan.
.
Contoh: Lahir 11-1-1979.
.
Fasa 1: Pembentukan iaitu 11 = 1+1 = 2 bermaksud dipengaruhi oleh ibu / wanita.
.
Fasa 2: Pengeluaran iaitu 1 bermaksud bermotivasi untuk mencipta kejayaan.
.
Fasa 3: Penghasilan iaitu 1979 = 1+9+7+9 = 8 iaitu sentiasa mencari kejayaan.
.
Bermaksud individu yang lahir pada 11-1-1979 mempunyai pengaruh dari ibu dan sentiasa bermotivasi mencipta dan mencapai kejayaan. Tentunya anda kenal selebriti terkaya di Malaysia ini. Mengikuti jejak langkah ibu yang berbakat sebagai seorang penyanyi dan sentiasa sahaja mencipta nama dan berjaya dan tidak puas dengan satu kejayaan malah sentiasa sahaja mahu berjaya walaupun sudah bergelar Dato'. Anda bagaimana? Ingin tahu potensi anda dari teknik terbaru ini? Jumpa anda nanti dalam Bengkel Penemuan Terbaru atau Kursus Kenali Potensi Kelakuan Kejayaan nanti oleh cikgu Eddy Rosyadie.
.
PROJEK PENDIDIKAN UED2PRO: Kepada individu yang berminat untuk menjadi ahli Ued2PRO untuk menambah pengetahuan serta pendapatan, mengikuti Webinar atau Kelas Pengenalan hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila hubungi Mr Jeff di 016 216 3796.
Tiket RM50 Kelas Pengenalan Setiap Rabu 9 malam di pejabat Ued2PRO Puchong - hubungi Ms Jenny 017 226 1331.

.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.
31 JULAI 2010 - Sabtu
PREVIEW KAEDAH STRATEGI POTENSI DAN PRESTASI DINAMIK PERNOMBORAN
(kewangan,kasih sayang,kerjaya/bisnes pilihan,graf hayat,teknik jodoh,pelaburan arah kekayaan dan juara jualan)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM105
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
TEMPAH AWAL... TEMPAT TERHAD !

.
1 OGOS 2010 - Ahad
KURSUS POLA 279 JUARA JUALAN
(khas untuk para usahawan,pengiat multi level dan pekerja dalam bidang sales & service)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM279
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan akan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 2:42 AM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sunday, July 18, 2010
Kekayaan adalah hak milik semua orang
ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)
- www.ued2pro.com
.
Kursus 24 Julai ditangguhkan lagi, mohon maaf ada urusan keluarga pula. Jumpa anda 31 Julai/ 1 Ogos (JB) dan 15 Ogos (Meru)
.
Waktu berdoa kejayaan pada 23 Julai 2010 nanti: kebetulan sangatlah hari Jumaat pulak tu! Untuk 23 Julai ini didapati banyak waktu berdoa untuk kekayaan rezeki dari bercakap/ berceramah/ bersyarah. Elok sangat untuk individu yang bekerja menggunakan "suara" seperti penceramah, peguamcara, eksekutif jualan/ pemasaran, konsultan, pensyarah/ bakal guru, seumpamanya. Juga, ada beberapa doa seperti biasa untuk kekayaan dari rezeki bisnes. Pada hari tersebut banyak pola-pola best untuk kaya dari pelbagai sumber sebenarnya. Untuk rakan/ client yang bukan Muslim, anda juga boleh berdoa mengikut cara anda sendiri pada waktu yang diberikan di sini juga.
.
Doa kekayaan untung bisnes: Antara 5.30 pagi - 7.30 pagi (lelaki & wanita) untuk penduduk Semenanjung Malaysia dan Singapura. Untuk penduduk negeri/ negara lain: antara 5.00 pagi - 7.00 pagi waktu tempatan anda.
.
Doa kekayaan rezeki dari bersuara dan menjadi pemimpin hebat: Antara 1.30 petang - 3.30 petang (elok berdoa ketika antara 2 khutbah Jumaat serta ketika sujud terakhir Solat Jumaat) dan juga 5.30 petang - 7.30 malam (lelaki & wanita) untuk penduduk Semenanjung Malaysia dan Singapura. Untuk penduduk negeri/ negara lain: antara 1.00 petang - 3.00 petang serta 5.00 petang - 7.00 malam waktu tempatan anda.
.
Doa kekayaan rezeki bisnes peruncitan atau bahan galian / sumber dari dalam tanah (bukan untuk curi pasir di Selangor atau Johor) - antara jam 3.30 petang - 5.30 petang (lelaki & wanita) untuk penduduk Semenanjung Malaysia dan Singapura. Untuk penduduk negeri/ negara lain: antara jam 3.00 petang - 5.00 petang waktu tempatan anda.
.
.
.
maklumat buku di atas (saya tiada kena mengena dengan buku ini - sekadar berkongsi):
Pengedar: Berlian Publications Sdn Bhd, No 15, Jln Puteri 5/8, Bandar Puteri, Puchong (berdekatan dengan pejabat Ued2PRO Puchong).
Tel: 03 8060 0687
.
Testimoni peserta kursus di Taiping 11 Julai serta waktu doa kekayaan 11 Julai di Taiping: Terima kasih cikgu eddy, ... ingin ceritakan selepas balik dari taklimat dari taiping ... sempat berdoa pada 11 julai jam 8-9.30 untuk kejayaan, Alhamdulillah dapat prospek join whr RM2063.00 ... untung RM165.00 dan tak sangka ada lagi orang tambah unit ... dapat RM360 dan return unit level 1 RM90, dan network ... dapat RM370 dan terima dari kristal RM270 kesemua RM1,255.00.
.
Memulih tenaga di Sg Lembing: Balik dari kursus di Kemaman mestilah saya singgah di rumah emak di Semambu, Kuantan. Kali ini sempat berehat di sebatang sungai di Sg Lembing. Airnya sangat jernih, agak deras, tidaklah dalam dan banyak batu-batu di tepi dan dalam sungai. Memang satu terapi. Memijak batu-batu seolah-olah urutan kaki. Mandi dan menyelam dalam arus air seolah mengeluarkan tenaga-tenaga kurang baik dari badan. Di sinilah batu-batu sungai yang diberikan kepada peserta kursus diambil. Memang sempurna di sini ada elemen kayu, air dan tanah serta api.
.

Baru dapat tahu daripada emak, rupa-rupanya datuk saya pernah tinggal di Kg Nadak dekat dengan sungai ini sebagai pegawai polis. Padanlah saya sangat sukakan sungai ini dan tahulah kini kenapa saya kerap bertembung dengan pegawai polis! Memang tempias keturunan.
.
Saya sangat cadangkan untuk anda datang ke tempat ini untuk segarkan diri anda! Kalau ada sesiapa dari KL yang nak ke sana, jom kita konvoi ke sana. Lepas mandi sungai ini boleh juga ke Air Terjun Sg Pancing berdekatan. Ada Gua Charas berhampiran dan boleh singgah di pekan Sg Lembing untuk Muzium Timah di sana. Mungkin peserta metafizik boleh ikut saya untuk retreat di sini menjana tenaga metafizik di sini pula (kalau team Reiki Master Dato Ibrahim ke pulau-pulau manakala kita ke sini pun ok juga). Jika anda di negeri-negeri lain ada tempat sebegini, sila berkongsi dengan saya di qmas304@streamyx.com.
.
RAHSIA "KUASA 38" (the Power of 38 - NumberPower 38): ciptaan cikgu Eddy Rosyadie - Kursus akan bermula selepas Raya nanti. Betul, kursus ini untuk orang tertentu sahaja di mana anda perlu hantar maklumat tarikh dan jam lahir untuk saya periksa dan pilih. Kaedah ini bukan untuk sebarang orang, bertujuan mencungkil kehebatan individu pola 38 atau 83. Kemungkinan besar kursus batch pertama di buat di pejabat Lynjb, Tmn Tampoi Indah. Yuran: RM380 seorang. Maklumat lanjut akan diberitahu kelak.
.
BISNES ON-LINE "PASSIVE INCOME": Modal RM20 berpotensi bercambah ribuan ringgit. Satu cara mudah untuk kumpul modal bisnes, duit untuk raya dan sebagainya. Jika kita semua berkongsi kekayaan, amat mudah untuk semua orang ada wang tambahan! Klik di sini:
http://marhaban2u.com/?ref=1780

.
SoalJawab:
.
S: Saya tidak setuju cara en. eddy promosikan bisnes yang tidak diiktiraf kerajaan seperti wang pos, hkyglobal, marhaban2u dan sebagainya. Pada saya bisnes online dan sebagainya adalah penipuan.
J: Saya juga ada promosikan bisnes yang dibenarkan seperti saya adalah pelabur dalam Public Mutual dan ASB. Namun, saya tamak untuk kaya seperti orang lain maka cara pantas untuk kaya ialah apabila kita berkongsi kekayaan, namun cara berkongsi kekayaan belum ada satu pun yang diiktiraf mana-mana kerajaan di dunia. Katakan kita di blog ini semua ada 1 juta orang dan setiap orang bagi RM1, maka kita semua sudah ada RM1 juta ringgit iaitu seorang jutawan. Jadi, kita ambil peluang untuk berkongsi kekayaan. Bisnes yang dibenarkan kerajaan biasanya bukan untuk berkongsi kekayaan tetapi adalah untuk beri modal untuk orang lain yang menjalankan bisnes mendapat keuntungan lebih daripada kita yang mana kita mendapat pulangan kecil kerana keuntungan diagihkan kepada ramai. Apajua peluang bisnes yang ada kita ambil peluang selagi ada - selagi masih wujud, selagi masih ada peluang, tapi sepertimana sifat bisnes yang sebenar, ada bisnes yang naik dan jatuh, jadi sebelum sesuatu bisnes itu jatuh, ambillah peluang itu sebaiknya. Peluang bisnes it mestilah tidak terlibat dalam produk/ perniagaan yang mengandungi barangan diharamkan seperti dadah atau bahan dari khinzir (untuk orang Islam). Banyak bisnes yang tidak online juga ada penipuan, yang penting kena periksa dahulu setiap jenis bisnes online atau tidak. Namun, perlu berhati-hati dalam sebarang bisnes/ pelaburan. Jika anda ingin bisnes/pelaburan, pastikan;
1. Duit yang anda laburkan/ gunakan untuk bisnes adalah duit yang anda mampu hilang jika bisnes itu tidak menjadi. Jadi, jangan guna kesemua duit simpanan anda semata-mata untuk membuat sebarang jenis bisnes atau pelaburan.
2. Anda perlu ada strategi keluar (Exit Strategy) dalam bisnes / pelaburan. Maknanya, anda perlu tetapkan berapa banyak masa/ pulangan yang anda perlu untuk keluar. Jika anda bermodalkan RM1,000 untuk untung RM10,000, maka kekalkan modal dan apabila sudah dapat pulangan RM10,000 anda perlu keluar (dalam bisnes jualan, maksud keluar adalah sebelum anda besarkan bisnes anda itu).
.
S: Saya dah tak tahan dengan cabaran hidup dalam Vaccum Star, inipun ada 4 tahun lagi! Kenapa saya perlu melaluinya apakah kerana hukuman dosa-dosa silam ibu bapa saya. Adakah cara terbaik mengatasinya?
J: Setiap orang pasti melalui Vacuum Star, ianya dilihat sebagai satu mekanisma semulajadi ciptaan Tuhan untuk menguji kekuatan kita jua. Namun, lain orang lain cara Vaccuum dan lain orang tahapnya berbeza, mungkin ada yang terlalu tertekan atau jika individu yang sudah bersedia awal, maka kuranglah tekanan itu. Tiada kena mengena dengan dosa, mungkin ya tetapi pada saya ianya lebih untuk anda menghadapinya dengan cara yang baik seperti ketabahan, doa, ilmu. Setakat ini tiada ubat mukjizat yang mampu menghilangkannya; anda perlu cuba laluinya dengan ada ilmu untuk ada strategi-strategi pembetulan. Ingat, kadang kala Tuhan menguji kita sebelum kita diberikan kebaikan selepas itu, itupun jika anda kekal redha dengan Tuhan dan kuat menghadapinya dengan baik.
.
PROJEK PENDIDIKAN UED2PRO:
Kepada individu yang berminat untuk mengikuti Webinar / Kelas Pengenalan hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila hubungi Mr Jeff di 016 216 3796.
Tiket RM50 Kelas Pengenalan Setiap Rabu 9 malam di pejabat Ued2PRO Puchong - hubungi Ms Jenny 017 226 1331.

.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM350.
.
31 JULAI 2010 - Sabtu
PREVIEW KAEDAH STRATEGI POTENSI DAN PRESTASI DINAMIK PERNOMBORAN
(kewangan,kasih sayang,kerjaya/bisnes pilihan,graf hayat,teknik jodoh,pelaburan arah kekayaan dan juara jualan)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM105
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
TEMPAH AWAL... TEMPAT TERHAD !

.
1 OGOS 2010 - Ahad
KURSUS POLA 279 JUARA JUALAN
(khas untuk para usahawan,pengiat multi level dan pekerja dalam bidang sales & service)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM279
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan akan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 4:35 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tuesday, July 13, 2010
Strategi Kejayaan dan Kekayaan
ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)

.
SEGERA DAFTAR KURSUS GRAF HAYAT 17 JULAI KEMAMAN & KURSUS TEKNIK PERNOMBORAN 3K KASIH SAYANG, KEKAYAAN & BISNES PILIHAN 24 JULAI DI MELAKA !!
.
KURSUS GRAF HAYAT TAHAP 1 PADA SABTU 17 JULAI 2010 DI KEMAMAN, TERENGGANU - PERUBAHAN TEMPAT KE TINGKAT ATAS, RESTORAN KAK YAM KITCHEN, TAMAN CHUKAI UTAMA, KEMAMAN. Jam 9.00 pagi - 5 petang. Sila bawa maklumat jam lahir anda dan jika perlu, jam lahir keluarga/ rakan/ pekerja. Daftar: Pn Nori 013 944 1887. Yuran RM250 sahaja, bayaran bank-in Maybank/ CIMB akan diberitahu oleh Pn Nori nanti. Percuma: perisian kiraan otomatik petak digit/gabungan/arah/nama. Dijemput penduduk Kemaman, Chukai, Marang, Dungun, Kuala Terengganu, Kuantan, Pekan, Kota Bharu dan sewaktu dengannya. Pelajari Teknik Graf Hayat untuk membantu anda meningkatkan kualiti dan nilai perjalanan hidup anda dengan tingkatkan potensi yang akan datang atau yang sedia ada tetapi belum diserlahkan seperti Ministerial Star atau Awarding Star. Juga, kenali konflik hidup lebih awal untuk persediaan dan pencegahan seperti Vacuum Star yang banyak menghancurkan bisnes, Widowed Star yang banyak runtuhkan perkahwinan atau Blocking Star yang sentiasa menghalang kejayaan manusia. Tahu lebih awal untuk bersedia elak kerugian besar dalam hidup, pelajari teknik-teknik pencegahannya. Ramai pelajar Graf Hayat telah mendapat manafaat selepas menghadiri teknik Graf Hayat seperti Lynjb yang mendapat untung besar dari sistem kewangan dan IT kerana itulah rezeki yang ditetapkan untuk beliau seperti yang ditunjukkan dalam Graf Hayat. Kebaikan pelajari kaedah ini adalah anda dapat uruskan perjalanan hidup anda dengan lebih berkesan, redha dan tabah serta sentiasa untung.
.
RAHSIA "KUASA 38" (the Power of 38 - NumberPower 38): ciptaan cikgu Eddy Rosyadie - setelah kajian bertahun dijalankan, didapati pola 38 memainkan satu peranan yang sangat unik, misteri dan hebat, itupun jika dibawa dengan baik, ianya biasa ditemui pada individu yang istimewa, namun anda juga boleh mendapatkannya. Nantikan pengumuman tentang kursus "Kuasa 38" (hanya untuk individu yang terpilih sahaja). Apakah itu pola 38, sejarah angka 38, kegunaan pola 38, kesan buruk pola 38 dan cara mengatasinya, kaya dan berjaya dari pola 38, bagaimana menggunakan kuasa 38 dan sebagainya.
.
Tuhan Yang Maha Penyayang.... selama ini aku mencari jawapan tentang hidupku; aku hidup malang terbuang ...dalam kegelapan, aku dalam keresahan, aku buntu, aku keliru, mana satu jawapan yang betul, mana mungkin aku mencari penyelesaian begini, aku terbakar dalam kesusahan ..aku sentiasa berdoa kepada Mu, menanti-nantikan jawapan dari Mu, saban hari, tiada jawapan jua, menanti-nanti jawapan, saban waktu tanpa jemu... namun tidak ku sangka apabila aku tersedari melihat ke angkasa, rupa-rupanya kebenaran dan jawapan itu adalah pada diri Mu itu sendiri! Oh Tuhan, bersalahnya aku... selamatkan jiwa aku kerana selama ini aku buta dari pemberian Mu!

.
Penemuan Terbaru: ciptaan cikgu Eddy Rosyadie (masih dalam kajian). Satu teori iaitu kita "pecahkan" petak seseorang kepada dua dan kemudian dicantumkan salah satu pecahan dengan pecahan dua dari petak seseorang yang lain untuk memberikan petunjuk yang lebih jelas tentang seseorang itu. Contohnya, petak disebelah adalah di ambil dari pecahan sebelah kiri seorang wanita (iaitu tentang pasangan lelaki) disambungkan dengan pecahan petak dari sebelah kanan petak pasangan lelaki itu, dengan kata lainnya, ini adalah gabungan petak lelaki-lelaki bagi satu pasangan suami isteri. Daripada sini, dapatlah dilihat lebih jelas secara keseluruhan tentang sifat, kelakuan, potensi dan seumpamanya untuk suami wanita itu seperti 876, 459, 426, 456. Dengan cara ini, memudahkan melihat potensi suami atau isteri (namun, kajian ini untuk gabungan berdua masih belum dibuat jika seseorang itu bergabung lebih dari dua seperti beristeri dua dan seumpamanya). Perlu ingat, potensi seseorang boleh berubah apabila bergabung dengan seseorang!
.
Seminar di Melaka: Seminar 24 dan 25 Julai di Kota Tinggi dibatalkan oleh pihak penganjur. Oleh itu, kami akan ke MELAKA pada Sabtu 24 Julai untuk Seminar 3K - Kekayaan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan bertempat di Pusat Latihan Fajar Tekal, berhampiran Jusco Melaka. Yuran Promosi Awal: RM250 sahaja (harga biasa RM400 selepas ini). Berminat? Sila SMS taip MK hantar ke 016 624 9666 atau email ke qmas304@streamyx.com. Terhad kepada 40 orang sahaja. Anda akan diminta membuat bayaran bank in ke Maybank/ CIMB nanti 3 hari sebelum hari kursus. Percuma: perisian pengiraan petak diri/gabungan/arah/nama. Termasuk makan dan nota.
.

Temuramah Di TV1 pada Sabtu 10 Julai 2010 jam 12.50 pm dalam rancangan "Apa Kata Wanita". Topik tentang kelakuan wanita berselera mewah - tiada kena mengena dengan metafizik tapi pengacara ada menyebut perihal kaedah nombor juga iaitu apakah sudah dibuat pengiraan siapa menjadi juara Piala Dunia, tentunya tidak salah lagi live di TV disebut Sepanyol sebagai juara.





.
.
.
.
.
.
.

Bersama Datin Ira Ghani yang hadir sebagai tetamu di rancangan tersebut. Tidak sangka dapat berjumpa dengan Datin di situ, kali terakhir berjumpa pada 15 Mei lalu di program Reiki Master di Pulau Tioman bersama Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad.










.









Bergambar bersama pengacara rancangan Apa Kata Wanita, Zamzarina di set rakaman rancangan.














.
.
.
.
Mengapa tidak berjaya dalam hidup seolah ada sekatan? Fenomena Karma Hajat Tidak Tertunai (kajian ciptaan cikgu Eddy Rosyadie): Ada sebuah keluarga adik beradik yang datang konsultansi dengan saya mengadu kehidupan mereka terumbang ambing dan kesempitan hidup terlalu berpanjangan tanpa kesudahan. Setelah diselidik dengan mendalam, saya mendapati ayah mereka memiliki sebuah kedai ala farmasi, namun tiada seorang pun anak beranak yang berminat mengambil alih perniagaan itu selepas kematian ayah. Memang sejak dulu lagi si ayah mahukan anak-anaknya menjadi doktor tapi tiada seorang yang mampu mencapai tahap sedemikian. Apabila diperiksa pola setiap orang adik beradik, setiap orang ada pola 459. Ini adalah kes "karma hajat tidak tertunai" iaitu niat seorang ibu/ayah diturunkan kepada anak-anak, namun hajat itu tidak ditunaikan maka berlaku "sekatan" dalam hidup. Oleh yang demikian, saya cadangkan kepada mereka untuk membuat sesuatu berkaitan dengan pola 459 itu supaya niat arwah ayah dapat ditunaikan dan dengan itu "energi" atau potensi yang terpendam dapat dikeluarkan dan seterusnya setiap orang itu menunaikan hajat itu menyebabkan kejayaan boleh mula keluar dan tidak lagi tersekat-sekat menghalang setiap orang itu daripada berjaya. Jika anda mengalami fenomena yang sama, sila periksa "hajat" ibu bapa anda. Elok tanyalah ibu bapa anda apakah hajat mereka untuk anda atau adik-beradik! Siapa lagi yang membentuk anda menjadi orang jika bukan ibu bapa anda? Jika anda anak angkat dan seumpamanya, anda boleh bertanyakan kepada ibu bapa angkat anda juga.
.
BISNES ON-LINE "PASSIVE INCOME": Modal RM20 berpotensi bercambah ribuan ringgit. Satu cara mudah untuk kumpul modal bisnes, duit untuk raya dan sebagainya. Jika kita semua berkongsi kekayaan, amat mudah untuk semua orang ada wang tambahan! Klik di sini:
http://marhaban2u.com/?ref=1780

.
SoalJawab:
.
S: Encik Eddy dan penceramah lain sama sahaja! Dalam seminar kononnya kita ada potensi boleh kaya berjaya tapi kenapa orang tak ramai jadi kaya selepas datang seminar awak semua?
J: Perihal kejayaan bergantung kepada pelbagai faktor juga seperti faktor masa, terutamanya jika seseorang itu sedang melalui Vaccum Star, maka untuk menjadi berjaya sekelip mata adalah sukar melainkan seseorang itu sanggup untuk membuat perubahan drastik yang kadang kala memakan belanja besar. Faktor arah dan lain-lain faktor juga perlu diperbetulkan dahulu. Kami dan seminar-seminar kami adalah "penunjuk jalan" yang memberikan jalan kejayaan hasil dari pengalaman dan kajian pengetahuan yang kami ingin kongsikan bersama anda. Tidak semua orang boleh terus berjaya selepas kursus, kerana ada beberapa lagi langkah yang perlu dibuat secara serius. Salah seorang peserta kursus saya, puan Lynjb (019 7556102) berjaya selepas mengambil satu keputusan drastik, disokong pula oleh restu suami dan berusaha membuat perubahan, itupun 3 bulan selepas kursus masih baru mahu mula tetapi hasil dari kesungguhan maka kejayaan datang berterusan selepas itu. Elok saudari berjumpa saya untuk membincangkan memperhalusi strategi saudari kerana kami perlu tahu juga latarbelakang dan beberapa input penting untuk membantu saudari lebih berjaya.
.
S: Apa jua alasan encik, kaedah encik ni tak dapat buat apa-apa mengubah nasib seseorang. Saya percaya kepada takdir Tuhan. Kan agama kita ni syumul sempurna, saya tetap berpegang teguh dengan ajaran agama.
J: Kaedah metafizik pernomboran menggunakan nombor/ angka sebagai satu cara untuk menzahirkan fenomena kejadian dalam bentuk visual dan kuantitatif. Terdapat banyak petunjuk Tuhan di depan mata kita tapi kita tidak mengerti dengan baik kerana berbentuk subjektif/ kualitatif, jadi menggunakan angka/ nombor maka kita dapat lihat dengan jelas dalam bentuk objektif/kuantitatif. Memang anda perlu percayakan kepada takdir, yang mana kaedah pernomboran membantu kita menguruskan takdir dengan baik dengan berusaha memperbaiki perjalanan takdir itu sendiri. Kita berikhtiar kerana telah diberi pilihan dan peluang oleh Tuhan Yang Maha Penyayang, namun hasil sebenar bergantung kepada-Nya juga. Kaedah pernomboran bukan sejenis kepercayaan tetapi satu cara untuk membantu kita memahami diri kita dengan lebih kuantitatif seterusnya redha dengan ketentuan dan seterusnya membuat strategi memperbaikinya, dengan kata lain memudahkan anda untuk berusaha tingkatkan nilai diri dan iman anda jua. Sila rujuk laman web ini: http://www.jais.gov.my/khutbah/2010/julai/Khutbahjumaat(rumi)02072010.pdf
.
S: bagaimana caranya untuk individu lahir 13/2/1978 boleh menjadi kaya? sebab ada orang kata tarikh lahir 13hb adalah angka yang tidak baik sebab 13 angka jahat sepertimana angka 666 angka syaitan, jadi macam mana nak jadi kaya?
J: Di dalam kaedah pernomboran metafizik, setiap angka ada baik dan buruk, yang penting adalah mempelajarinya supaya kita dapat meningkatkan potensi yang baik dan mengurangkan konflik yang buruk. Perihal angka seperti 13, 666 dan sebagainya adalah sebentuk kepercayaan kaum dan tiada kaitan dengan pernomboran metafizik versi saya. Untuk tarikh lahir 13-Febuari, tentunya sesuatu berkaitan dunia pendidikan boleh membantu anda untuk mendapatkan kekayaan (elok berjumpa saya berbincang potensi 426 anda itu kerana saya perlu tahu beberapa perihal seperti latarbelakang, kelayakan, keupayaan dan seumpamanya).
.
PROJEK UED2PRO - PROJEK JADI JUTAWAN DARI PRODUK PENDIDIKAN:
WEBINAR - SELASA 13 JULAI 2010: Kepada individu yang berminat untuk mengikut Webinar Percuma (siri ceramah oleh saya secara on-line di alam maya) hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila SMS nama, nombor handphone dan alamat email ke 016 216 3796 sebelum 13 Julai 2 petang.
.
Tiket RM50 Kelas Pengenalan Setiap Rabu 9 malam di pejabat Ued2PRO Puchong - hubungi Ms Jenny 017 226 1331.
.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM400.
.
24 & 25 JULAI DI KOTA TINGGI - DIBATALKAN
. Diganti 24 Julai di Melaka.
.
31 JULAI 2010 - Sabtu
PREVIEW KAEDAH STRATEGI POTENSI DAN PRESTASI DINAMIK PERNOMBORAN
(kewangan,kasih sayang,kerjaya/bisnes pilihan,graf hayat,teknik jodoh,pelaburan arah kekayaan dan juara jualan)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM105
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
TEMPAH AWAL... TEMPAT TERHAD !

.
1 OGOS 2010 - Ahad
KURSUS POLA 279 JUARA JUALAN
(khas untuk para usahawan,pengiat multi level dan pekerja dalam bidang sales & service)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM279
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan akan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
.
15 OGOS 2010 - Ahad (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 12:38 AM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Wednesday, July 7, 2010
Kekayaan Diraih bersama!
ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)

.
Maklumbalas: Seorang client sayaberkongsi pengalaman beliau. 2 tahun lepas beliau gagal dalam bisnes dan bercerai (graf turun, widowed star) hinggakan boleh dikatakan hidup sehelai sepinggang dan merempat, cuba membina kehidupan baru namun sangat sukar kerana ketiadaan wang untuk buat perubahan yang lebih baik. Maka bergenanglah air mata dan rayuan rintihan kepada Yang Maha Esa sepanjang tahun, akhirnya mendapat kebahagiaan. Kebetulan masuk graf gaung maka berkahwin dengan pasangan yang berduit maka kehidupan berubah baik. Beliau menyatakan kunci utama perubahan hidup beliau ialah redha dengan bencana dan sentiasa berdoa berserah kepada Tuhan - beliau tidak putus-putus berdoa sepanjang masa. Kini nikmat sudah dikecapi beliau tidak akan tinggalkan ingatan kepada Yang Maha Kuasa. Begitulah kehidupan, untuk berjaya dalam hidup atau mengubah kehidupan, kadang kala kita perlu diuji dengan kesengsaraan dahulu. Yang penting ialah "submission" berserah kepada Yang Maha Esa. Jika ditambah dengan ilmu pengetahuan seperti kaedah pernomboran, bolehlah membantu mengurangkan tahap ujian supaya anda segera boleh berjaya! Mari tambahkan ilmu supaya anda dapat melalui kehidupan dengan lebih yakin dan bermakna.
.
Penjelasan Kaedah Metafizik dan ESQ: Ada beberapa individu yang bertanyakan persoalan ini dan walaupun ianya kurang enak dibincangkan secara terbuka sebegini di sini tetapi bagi menjawab persoalan dalam satu masa maka berikut penjelasannya: Kaedah metafizik tiada kaitan dengan kaedah sebegitu dan saya tidak pernah menghadiri kursus sedemikian, oleh yang demikian kaedah pernomboran di dalamnya seperti Teori 19 dan seumpamanya tidak ada di dalam kaedah Metafizik pernomboran saya di sini. Walaupun metafizik pernomboran adalah adik beradik dengan metafizik lain, namun metafizik pernomboran saya terhad kepada menggunakan pernomboran sebagai bahan panduan strategi secara visual semata-mata.
.
Maklumbalas: Seorang peserta kursus dari Terengganu iaitu pelajar saya 2 tahun lepas menceritakan bagaimana seorang rakannya sedang mencari-cari kerjaya yang sesuai dengan beliau, maka mengerjakan Solat Sunat Hajat sebanyak 3 kali. Selepas itu, rakan itu mendapat sebentuk petunjuk bahawa kerjaya beliau adalah berkaitan dakwah iaitu penyampaian ilmu. Apabila pelajar saya itu membuat pengiraan tarikh lahir rakannya itu, memang terdapat angka 426 di situ! Begitulah kuasa Yang Maha Esa, memang telah diberikan pelbagai petunjuk dan jawapan kepada kita (kenanglah Surah 7 Al' Araf ayat 69). Menggunakan pernomboran adalah satu kaedah untuk menzahirkan (quantify) fenomena dalam bentuk angka untuk mudah kita ingati berbanding menggunakan nama subjektif seperti nama bunga atau nama pokok seumpamanya.

Kursus pada 31 Julai dan 1 Ogos di Taman Rinting, Masai, Johor - sila lihat di bahagian bawah.
.
PROJEK AMAL MELATIH ANAK-ANAK YATIM KLANG: pihak Kelab RMC (Real Motor Club), Meru, Klang sedang mengadakan aktiviti berterusan membantu melatih anak-anak yatim di sebuah rumah anak yatim Sg Pinang, Klang. Anak-anak yatim memerlukan banyak bimbingan dan pihak RMC sukarela menganjurkan pelbagai aktiviti bimbingan seperti mengajar Matematik secara percuma serta aktiviti gotong royong dan sebagainya. Pihak RMC sedang mencari individu yang mahir dalam motivasi untuk memberikan kelas-kelas motivasi percuma kepada mereka, mahupun apa jua pengetahuan/ kemahiran sebagai satu kerja amal. Jika anda berminat untuk sertai kami, sila emailkan ke qmas304@streamyx.com.
.
BISNES ON-LINE "PASSIVE INCOME": Modal RM20. Satu cara mudah untuk kumpul modal bisnes, duit untuk raya dan sebagainya. Jika kita semua berkongsi kekayaan, amat mudah untuk semua orang ada wang tambahan! Saya sendiri mengalaminya dari modal RM20 menjadi RM270 dalam masa beberapa hari dengan promosi cara percuma namun ringkas - duit berkembang dengan sendiri! Jika anda kreatif, anda boleh dapat RM4000 atau lebih! Sempena Fenomena Gerhana Matahari untuk mulakan hidup baru, mari mulakan langkah baru, revolusi baru ke arah kekayaan tahun 2011.
Klik di sini:
http://marhaban2u.com/?ref=1780

.
TV1 Jam 12 Tghari: Temui saya live di TV1 dalam segmen "Apa Kata Wanita" pada Sabtu 10 Julai 2010.
.
Gerhana Matahari 11 Julai - kepada peminat / pengamal metafizik, jangan lupa amalan untuk gerhana matahari nanti! Inilah saat yang ditunggu untuk anda mendapatkan perubahan yang lebih positif dalam hidup anda. Juga, pada 10 Julai adalah sambutan hari Isra' dan Mi'raj, iaitu mengingati kisah perjalanan Isra' dan Mi'raj junjungan Nabi Muhammad saw. Sangat simbolik kedua-dua hari baik sedemikian yang kebetulan jatuh pada hari yang berdekatan - daripada perspektif metafizik adalah satu "turning point" yang sangat baik untuk membina semula kehidupan anda menjadi lebih baik dengan dua fenomena ciptaan Yang Maha Kuasa ini.

.
SoalJawab:
S: Saya telah hadir pelbagai jenis seminar tuan dan penceramah lain tetapi masih belum mendapat kejayaan yang saya harapkan. Tuan kata saya ada kejayaan angka 666, tapi kenapa masih tiada kejayaan?
J: Untuk mendapatkan kejayaan, anda perlu USAHA juga. Seperti saya pola 426 bukannya terus masuk ke dunia pendidikan walau sebenarnya saya adalah pekerja di industri pengilangan di mana saya berusaha pelajari pelbagai teknik penyampaian dan lain-lain selama 3-4 tahun barulah saya mampu melaksanakan pola 426. Jadi, saudara perlu buat langkah pertama untuk membuat kejayaan: networking! Iaitu bergaul dengan individu yang mempunyai kecenderungan yang sama supaya anda boleh dibentuk mencapai kejayaan anda itu!
.
S: Saya buntu sekarang kerana suami saya tidak benarkan saya membuat jualan sepertimana potensi pola 279. Bagaimana cara untuk mengatasinya?
Untuk menggunakan potensi bagi individu yang berkeluarga, perlulah berbincang dengan ahli keluarga dahulu kerana mereka mungkin tidak memahami apakah jalan dan cara anda mahu lakukan jualan serta puan perlu bentangkan cara serta bajet dan seumpamanya, dapatkan dulu pandangan dan pengalaman orang untuk anda bincangkan cara dan bentuk jualan seumpamanya. Mungkin puan boleh mulakan perniagaan kecil-kecilan dari rumah dahulu memandangkan puan mungkin ada anak kecil yang mana suami perlukan puan menjaga rumahtangga juga.
.
S: Saya ada masalah kurang keyakinan diri dengan orang ramai sepertimana kata cikgu yang saya ada angka 5 di tengah mata angin. Bagaimana cara mengatasinya?
Untuk membina keyakinan, mudah sahaja - lakukan dan latih - berulang kali. Saya dahulu tidak pandai bercakap di khalayak ramai namun setelah pelajari teknik pengucapan awam / pidato (boleh rujuk buku Juara Pentas tulisan saya terbitan PTS Millenia), barulah saya mampu berucap di khalayak ramai. Rupanya ada teknik untuk kita lakukan sesuatu, tetapi perlulah belajar, kemudian lakukan sahaja untuk dapatkan pengalaman dan seterusnya berlatih - semua ini dilakukan berulang kali untuk membina keyakinan diri, hinggalah satu hari nanti persoalan tiada keyakinan diri itu tidak timbul.
.
Kursus 9 Julai di Sg Petani dibatalkan. Kursus 3K di adakan di Kamunting, Perak pada 11 Julai, cuma RM150. Daftar: Puan Zainab 019 544 6442.
Pelajari tentang kaedah pernomboran secara intensif untuk tajuk Kekayaan (teknik pernomboran sumber kekayaan), Kasih Sayang (teknik pernomboran keserasian) dan Kerjaya/ Bisnes Pilihan (teknik pernomboran kenali model industri yang sesuai).
.
PROJEK UED2PRO:
WEBINAR - SELASA 13 JULAI 2010: Kepada individu yang berminat untuk mengikut Webinar Percuma (siri ceramah oleh saya secara on-line di alam maya) hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila SMS nama, nombor handphone dan alamat email ke 016 216 3796 sebelum 13 Julai 2 petang.
.
Tiket RM50 Kelas Pengenalan Setiap Rabu 9 malam di pejabat Ued2PRO Puchong - hubungi Ms Jenny 017 226 1331.
.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
Kursus di Melaka pada Oktober:
17 Oktober - Kursus Bina Usahawan (Pola 696 Potensi Untung Usahawan) - RM400
31 Oktober - Kursus Graf Hayat Intensif Sehari Tahap 1 & 2 - RM500
.
Konvensyen Kebangsaan (Pembentangan Penemuan-penemuan terbaru):
- Johor Bahru pada 11 Disember - RM100
- Shah Alam pada 18 Disember - RM100
.
Kursus Asas Intensif di Kuantan, Pahang pada 13 November - RM400.
.
11 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan.
Tempat: Kamunting, Perak.

RM150
9 pagi - 5 petang
Daftar: Puan Zainab 019 544 6442
sila bawa maklumat jam dilahirkan





Termasuk doa dan teknik Gerhana Matahari pada 11 Julai tersebut.
.
17 JULAI - Kursus Graf Hayat Tahap 1
Tempat: MPK, Kemaman.
Yuran: RM250
Daftar: Puan Nori 013 944 1887
(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).
.
24 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan
Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300
Daftar: Puan Jamilah 010 7600666
(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus)
Diskaun: jika daftar & hadir untuk 24 dan 25 Julai - bayaran RM500 (jimat RM100).
.
25 JULAI - Kursus GRAF HAYAT Tahap 1
Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang
Yuran: RM300
Daftar: Puan Jamilah 010 7600666

(bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus)
Diskaun: bayar RM500 untuk 2 hari (jimat RM100) apabila hadir untuk 24 dan 25 Julai.
.
31 JULAI 2010
PREVIEW KAEDAH STRATEGI POTENSI DAN PRESTASI DINAMIK PERNOMBORAN
(kewangan,kasih sayang,kerjaya/bisnes pilihan,graf hayat,teknik jodoh,pelaburan arah kekayaan dan juara jualan)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM105
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
TEMPAH AWAL... TEMPAT TERHAD !
.

1 OGOS 2010
KURSUS POLA 279 JUARA JUALAN
(khas untuk para usahawan,pengiat multi level dan pekerja dalam bidang sales & service)
TEMPAT : T.S HOTEL TAMAN RINTING, MASAI, JOHOR
MASA : 9.00 AM - 6.00 PM
YURAN : RM279
(door gift dan cabutan bertuah serta 3 x makan akan disediakan oleh pihak penganjur)
BERMINAT SILA HUBUNGI : MYBIZ MARKETING (PN.ROZIE : 017-7488417)
.
15 OGOS 2010 (puasa)
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik

RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang).
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!

posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 6:26 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Saturday, July 3, 2010
Perjalanan Menghadapi Kekayaan
ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA, SALAM 1 MALAYSIA
daripada Cikgu/ Master Eddy Rosyadie b Mohd Samsury
Pengasas Kaedah Strategi Potensi dan Prestasi Dinamik Pernomboran
Tarikh lahir, Jam lahir, nama, nombor handphone, no plet kereta, no kad pengenalan, nombor akaun bank dan segala jenis pernomboran
Pengasas Team NumberPower Metaphysics769
Panel Pengajar Ued2PRO (NumberTech Division)

.
TV1 Jam 12 Tghari: Temui saya live di TV1 dalam segmen "Apa Kata Wanita" pada Sabtu 10 Julai 2010.
.
Kursus 9 Julai di Sg Petani dibatalkan - harap maklum.
.
WEBINAR SELASA 6 JULAI 2010: Kepada individu yang berminat untuk mengikut Webinar Percuma (siri ceramah oleh saya secara on-line di alam maya) pastikan anda mempunyai laptop/ PC dengan webcam dan hubungi pihak Ued2PRO untuk pendaftaran. Sila SMS nama, nombor handphone dan alamat email ke 016 216 3796 sebelum 6 Julai 2 petang.
.
WORLD CUP SEMI-FINAL 2010 - menggunakan kaedah Graf Prestasi Harian dan Jam (ciptaan Cikgu Eddy Rosyadie; satu-satunya di dunia ciptaan sendiri): Sebelum bermula sesi World Cup, jika anda membaca blog ini sebelumnya untuk pasukan pilihan pernomboran metafizik adalah Slovakia dan Uruguay daripada beberapa pengiraan. Jelas Slovakia mara ke pusingan kedua manakala Uruguay lebih menyerlah. Dalam pengiraan metafizik, pasukan Itali, Perancis, Argentina dan Brazil dilihat tidak dapat ke Final. Walaupun Slovakia pilihan pengiraan utama, namun Slovakia kalah kepada Belanda kerana pada hari perlawanan 28 Julai 10 pagi, Graf Jam untuk Slovakia adalah rendah berbanding Belanda walaupun Graf Harian Slovakia lebih tinggi, menunjukkan bahawa faktor JAM adalah penting juga. Manakala pada 2 Julai 2.30 petang, Uruguay menang ke atas Ghana di mana Graf Jam Uruguay adalah lebih tinggi daripada Ghana. Oleh itu, kajian awal ini menunjukkan perlunya permainan itu bermula pada graf jam tinggi untuk menang.
.
Nota Tambahan untuk Peserta Kursus 26 Jun: berikut adalah nota yang tertinggal dalam kelas tempohari.

7 Metal - Masalah badan: Paru-paru, usus besar
Positif
• Peramah, ceria, bersosial, bercakap, sensitif, penyayang, tidak rumit, optimistik, menghiburkan, memahami, fleksibel
Negatif
• Degil, ego, membesar-besarkan sesuatu, terlalu sensitif, mudah marah, gementar, rumit, pendiam, dimanjakan, pentingkan diri.

8 Earth - Masalah badan: Perut, limpa, pankreas
Positif
• Mencari-cari, bersimpati, mewah, bernasib baik, menyimpan wang, bertenaga, bersemangat, bermotivasi, bercita tinggi, tegas, berani, menyelidik
Negatif
• Syak wasangka, cemburu, keras kepala, merendah orang, lurus, menunjuk-nunjuk, membosankan.

9 Fire - Masalah badan: Jantung, usus kecil
Positif
• Tenang, berfikir kehadapan, berilmu, berjaya, berkarisma, pemurah, populariti, berkhidmat, menceriakan, dikagumi
Negatif
• Sangat spontan, terlalu gementar, menunjuk-nunjuk, pendiam, terlalu emosi, tidak timbang rasa, mahu dihormati, pentingkan diri, membuat sesuatu yang sama berulang kali
.


Perihal Produk Mandian Kristal: seorang peserta wanita menggunakan produk ini dan memaklumkan tiada lagi kesan lebam seakan digigit oleh sesuatu yang sering terjadi secara misteri terutamanya semasa uzur datang bulan. Mandian ini mengandungi batu kristal putih iaitu untuk menyucikan tenaga-tenaga negatif dari tubuh badan. Elok digunakan sewaktu mandi lewat petang setelah seharian bekerja di luar yang banyak tenaga negatif di luar sana.

Antara produk mandian lain;
Citrine (kuning) untuk menarik kekayaan
Green Phantom (hijau) untuk kekayaan dan dibantu orang
Amethyst (ungu) untuk kecerdasan akademik dan ketenangan.




.



.
.
.
.
.
.
.
SEMINAR SETERUSNYA BERSAMA CIKGU EDDY ROSYADIE:
.
9 JULAI - Sg Petani - dibatalkan
.
.
11 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan.
Tempat: Kamunting, Perak
Hanya untuk individu-individu yang telah mendaftar dengan Puan Zainab sahaja.
.
17 JULAI - Kursus Graf Hayat Tahap 1
Tempat: MPK, Kemaman.
Yuran: RM250
Daftar: Puan Nori 013 944 1887
(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus).
.
24 JULAI - Kursus 3K - Kewangan, Kasih Sayang & Kerjaya/ Bisnes Pilihan
Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang.
Yuran: RM300
Daftar: Puan Jamilah 010 7600666
(Bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus)
Diskaun: jika daftar & hadir untuk 24 dan 25 Julai - bayaran RM500 (jimat RM100).
.
25 JULAI - Kursus GRAF HAYAT Tahap 1
Tempat: Dewan Jubli Intan, Kota Tinggi, Johor
Masa: 9 pagi - 5 petang
Yuran: RM300
Daftar: Puan Jamilah 010 7600666
(bayaran penuh perlu dibuat sebelum kursus)
Diskaun: bayar RM500 untuk 2 hari (jimat RM100) apabila hadir untuk 24 dan 25 Julai.
.
31 JULAI & 1 OGOS - Kursus Pola 279 Potensi JUARA JUALAN
Tempat: Pasir Gudang/ Masai/ Plentong?
Belum confirm tempat, yuran.

.
AKAN DATANG:
Workshop Teknik Jodoh Secara Metafizik
RM100
9 am - 3 pm (di pejabat Meru, Klang) pada bulan Ogos (puasa) atau Oktober.
berminat: email ke qmas304@streamyx.com atau SMS taip JD ke 016 624 9666
Pelajari teknik kaji usia jodoh dari graf hayat, pengiraan tahun kahwin, kenali siapa jodoh anda dari pernomboran serta pelbagai perkara berkaitan jodoh. Sesuai untuk individu belum berkahwin, ibu bapa yang akan bimbing jodoh anak-anak dan sebagainya.
.
Salam Perjuangan dan Kejayaan Berkekalan Sepanjang Hayat Sepanjang Masa,
Cikgu Eddy Rosyadie
Rakan Konsultan Halatuju Hidup dan Perniagaan Anda!
posted by eddy Rosyadie Mohd Samsury @ 7:47 PM   0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

About Me


EDDY ROSYADIE MOHD SAMSURY

(Perancang pengurusan Hala
Tuju Hidup)
Penulis Kolumunis `Mingguan Wanita `Penulis buku `CJP`
Email:
qmas304@streamyx.com

http://eddyrosyadi.weebly.com

Previous Post
Archives
ADMIN BLOG EDDY


ARY
Phone :012 902 6972
my facebook

محمد أشعري عبد الرزاق

Reka Lencana Anda
CONSULTANT 

Zaini ahmad 
     019-2676727
Azli Shah            012-3127296
Nor Azlina            019-3869011
Dr Aniza              019-2438151
 

FORUM CHAT

Template by

image link to web design website

Provided by website design company .

 

widgeo.net

Site Meter
Blogger Templates